Mieke: ik heb geen kort wasprogramma op mijn machine zitten en vind het zeker nu met de babywasjes (je was echt vaak kleine beetjes) erg lastig!
***inbraak*** ik kwam gewoon even spieken hier, en zie dat er hier al kindjes geboren zijn. Ik kan me de dag nog herinneren dat ik me bij jullie aanmelde(en afmelde). En nu zijn jullie kindjes al bijna geboren. heel veel sucses meiden, Groetjes Kelly
@Dayenne, fijn dat de CTG perfect was. Spannend zeg dat je nu weet dat je zeker over een weekje mama bent van een prachtige dochter. @Caro, ook al spannend zeg dat je weet wanneer het gaat gebeuren. @Angela, heel leuk zeg zo'n geboortebord zeg. @Leintje, Heel veel succes morgen! @Martine, Gefeliciteerd met jullie zoon Fuad!
@Married kan me voorstellen dat je twijfelt. Ach, je kan op het moment supreme nog van gedachten veranderen, dat scheelt! @Lientje wauw wat spannend! Heel veel succes morgen! @Martine gefeliciteerd met je zoon Fuad! @Kellly dank je wel meid! Hoe verloopt je zwangerschap? Kan je een beetje genieten? Hihi wel apart....ik ben de enige die in januari is uitgerekend, en toch zijn er al veel baby's geboren en word ik, de enige 'officiele' januari-mama, waarschijnlijk een februari-mama! Ooooh goed nieuws trouwens.....*tromgeroffel*.......HET GEBOORTEKAARTJE IS AF! He he eindelijk. Ik kon dr gewoon niet van slapen en heb het kaartje net afgemaakt. Na 4 uur ben ik eindelijk klaar . En nu ben ik zo enthousiast over het eindresultaat dat ik niet meer kan slapen . Maar hijs wel echt moooooi geworden. En helemaal zelf ontworpen ook nog . Morgen maar even de rest van het karton halen, en de enveloppen en dan kan ik het eindelijk gaan klaar leggen. Toch een hele geruststelling... Ik duik denk ik toch maar het bed in. Ik hoop dat ik nog kan slapen! Liefs
Goedemorgen dames, @ Martine, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Nog 4 dagen te gaan in januari, ben benieuwd hoeveel babytjes er nog bijkomen. Ik ga zo lekker douchen en dan mijn moeder ophalen voor een gezellig (en nuttig) dagje hier in huis. Fijne dag iedereen. Groetjes
Ik lees dat er alweer een beebje bij is! Martine : Proficiat met je zoon Fuad! Ik heb gisteren heel de dag pijnlijke weeen gehad die ik weg moest zuchten afgewisseld met gewoon harde buiken, maar het heeft wederom niet doorgezet! Vannacht heeft Stef lopen vervelen en toen hij sliep begon de hond te blaffen en te piepen... grrrrrrrrrrrrr ben mega sjaggie nu! Dus zal jullie verder met rust laten!
goedemorgen allemaal. hier zijn de weeeen helemaal afgezakt. gisteren weer bij de gynaecoloog geweest, eerst 40 minuten meoten wachten voor ik aan de beurt was. eenmaal binnen meteen de bloeddruk meten : 170/75 zoals altijd goed bij mij. maar toen vroeg ie hoe het ging, en ik de klachten vertellen, (hoofdpijn de hele dag, pijnlijke vagina en bovenbenen, pijnlijke onrustige buik bij vlagen, en rugpijn) dit komt omdat ons mannetje nu begint in te dalen, wel appart want zondag zeiden ze nog dat hij alle kanten nog op kon met het hoofd, en lag nu bijna vast, vandaar mijn klachten. hij vond mijn buik soepel aanvoelen, daarna vroeg ie of ik dacht dat dit kindje ook zo zwaar zou worden als mijn eerste dochter (4550) ik zei ja, en dat werd zondag ook verteld, nou deze gynaecoloog vond van niet, dus elke gynaecoloog zegt weer wat anders. ons mannetje doet het nog supper dus hij zag geen reden voor een inwendig onderzoek of met 40 weken gaan inleiden, als hij dan nog neit uit zichzelf zal gaan komen. we meoten dus afwachten wanneer het gaat beginnen, maar hoop voormezelf dat het voor 40 weken is, of in ieder geval ik neit over tijd zal gaan lopen. moest even mijn urine inleveren en dat is op kweek gezet, en moet woensdag weer terug komen, en misschien doen ze dan inwendig onderzoek, afwachten dus. MARTINE: VAN HARTE MET JULLIE ZOON. voor de rest vandaag een dagje niks doen, lekker rustig aan doen, gisteren is eht bed nog bezorgd en staat netjes in de kamer, waar dochterlief het meeste gebruik van maakt nu om te spelen, kom vandaag nog wel even op de site spieken. anita
haaai Buddy: jij dus ook al gerommel.... Vervelend en vermoeiend is het he? Sterkte ermee! Andere dames: Sorry voor mijn beperkte reactie met iedereen.. hopelijk hebbben jullie wle lekker geslapen! dikke knuffel voor iedereen die het nodig heeft!
hier vannacht ongelooflijk veel pijnlijke harde buiken gehad. Het deed echt zeer, kon niet eens draaien. Kon niet eens uit bed komen van de pijn terwijl ik heel erg moest plassen steeds. Echt om het uur ben ik naar de wc gelopen en tussendoor steeds wat geslapen. Zouden het voortekenen zijn? Was vanmorgen wel een beetje ongerust, was dan ook heel blij toen ons beebje weer begon te bewegen.
Goeiemorgen meiden, Wow, weer een beebje! Martine, proficiat met jullie hummelke Fuad! Hoop dat alles goed is verlopen en genieten nu! Ik begin me toch af te vragen waarom wij in hemelsnaam Februari-mama's heten @Dayenne: Ik ken het gevoel; wachten, wachten, wachten. Gelukkig is dat nu een beetje over bij mij; het gevoel dat ze er toch binnen 3 weekjes we is maakt me echt wel kalm ineens! Enne: ik ben benieuwd naar je kaartje! Slechte nachten: voor iedereen met slechte nachten: succes.. Sinds ik van de remmers af ben, slaap ik ook wat onrustiger, maar niks vervelends. Wel hebben we vannacht een nieuw geluid ontdekt: alsof er een muis aan het dak zat te knagen Maar we konden niks vinden, dus zijn maar weer gaan slapen.. Vanmorgen kwam de schoonmaakster vertellen dat haar dochter ook zwanger is, hoera! Je zou bijna denken aan een baby-boom, zoveel zwangeren en beebjes! Lekker niksen vandaag, dus schrijf allemaal maar lekker veel, dan verveel ik mezelf niet Ik hoop vandaag meer nieuws te kunnen geven van Scoobje! Knuffs! Sofietje
Goedemorgen! Dayenne, het is bij jou wel nachtwerk geworden zie ik, maar het resultaat is er dus Heb je nog kunnen slapen? mamavanstef, wees maar lekker sjaggie hoor, misschien kun je vandaag wat inhalen. Leintje, heel veel succes vandaag. Anita, fijn dat het bed er eindelijk is. Jammer dat je nu van deze gyn wat langer door moet lopen, maar aan de andere kant is dat ook wel weer goed nieuws toch? Anne, wat naar dat je zo'n last hebt gehad. UK, ik heb nu idd ook een kort wasprogramma en dat moet er zeker weer op. Heb je op jouw wasmachine geen wolwasje... is ook meestal kort. Hier ook wakker gelegen, ben maar een beetje tv gaan kijken en daarna weer in slaap gevallen. Vandaag ook lekker thuis en niks doen, bladen kijken en zo. Oja het eerste deel van ons geboorte-verrassingskaartje is klaar en moet alleen nog gestanss worden, ben benieuwd.
Martine van harte met jullie zoon. Leintje succes vandaag. Nog even en dan is jullie kindje er heerlijk hoor. Vannacht weer lopen spoken. Vanmorgen gelukkig kunnen slapen tot 7:30. Justin is nog ziek thuis dus dan hebben we gelukkig geen wekker. Heerlijk. Gisteren met de letterslinger begonnen. Leuk om te doen. Straks komt de buuf koffie drinken. Morgen mijn lieve collega en vrijdag samen met moeders de ramen lappen. Is wel lekker als je elke dag iets hebt dan gaat voor mijn gevoel de week sneller.
@Leintje: Ow ja, zou ik je bijna vergeten! Succes vandaag! Dat je je kleintje maar snel en gezond bij je mag hebben! @Maatje: lekker hè, als je zo elke dag iets hebt en de week wat sneller gaat Genieten vandaag met Justin! Hoop wel dat hij snel beter wordt..
Martine; van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Hoop dat alles goed is gegaan,.... Hier wederom een beroerde nacht, was gisterenavond al mega-emotioneel door het slaapgebrek en is vandaag niet anders geloof ik. Ga het morgen echt aankaarten bij de VK. Vindt het niet erg om te wachten tot 40 weken, maar langer wordt echt een crime hoor....je hoort toch uitgerust te zijn voor een bevalling?! Nou ja, ga weer een dagje weinig doen. Manlief is werken en als hij thuiskomt gaan we even naar het kruidvat, want de luiers en pamperdoekjes zijn in de aanbieding (ruim 10 euro goedkoper) en volgens mij kan je van beiden nooit genoeg hebben Allemaal een fijne dag, Daffie
Martine, gefeliciteerd met jullie zoon FUAD Mieke, bedankt voor de tip. Ik zal dalijk eens gaan kijken! Zo zie je maar dat toch ieder zijn eigen voorkeuren heeft.... (en niet te vergeten budget ) Dayenne, fijn dat je nu tevreden bent over je kaartje! Ik wordt wel echt steeds neiuwsgieriger naar alle kaartjes hier! En dan met name de zelfontworpen! Zou ik echt niet kunnen! Hier blijft het een beetje hetzelfde..... Bij elke stap die ik zet flinke steken in mijn buik..... Schiet echt niet op! Morgen gelukkig naar de gyn, eens zien wat die te zeggen heeft!
Angela, je zou ook kunnen overwegen, maar daar moet je wel aan willen natuurlijk, om er eentje bij wehkamp te kopen en deze in 3-4 x te betalen. Vervelend dat je nu al weer last hebt zeg. Ik heb na de nachtrust geen last, maar pas wanneer ik echt te veel heb gedaan. Daffie, mega knuffel voor jou! Maatje, gezellig dat je iedere dag bezoek krijgt, lekker wat afleiding. Beterschap voor Justin, saampjes lekker onder een deken op de bank. WOW vandaag 38 weken, wat staat dat mooi zo onder mijn banner en dan die 14 dagen er achter, hihihi. Doe maar 7 dagen...
Mieke, ik zat net te neuzen op kieskeurig. Maar die LG is volgens mij toch niet echt kwaliteit. Er is al iemand die schrijft dat de was na het centrifugeren niet echt goed droog is. Dat moet ik dus echt niet hebben! Als ik dan verder kijk dan kom je tussen de LG en de Miele in uit op een AEG, die zitten rond de 600 euro. Is ook nog te doen. Ik ben niet zo'n voorstander van dergelijke dingen bij een Wehkamp oid te kopen. De service is dan toch anders..... Ik zal ook de aanbiedingen in de gaten houden. Maar evengoed bedankt voor de tip! En gefeliciteerd met je 38 weken, staat idd heel goed onder je banner!
Mieke van harte met je 38 weken. Nu er al zoveel baby's geboren zijn vind ik het allemaal zo snel gaan. Hebben jullie dat ook?