@ Caro: fijn dat je je weer beter voelt. En top dat er een bod op jullie huis is gedaan, was het wat of erg ver onder de vraagprijs? Goed om gewoon nog een bezichtiging in te plannen, voel je je sterker tijdens de onderhandeling. Sterkte voor je man, wat heerst er toch veel griep he? @ Indalen/navelstreng: ook maf, mijn beebje ligt ook nog in cbibi, dus beweeglijk in bekkeningang, maar volgens mijn vlos hoef ik niet te gaan liggen, want was geen gevaar meer voor navelstreng zei ze... Hmmm.... @ Axioma: oooooow die irritante energie-maatschappijen... Ik kap ze altijd SUBIET af, door te zeggen 'is dit een verkooppraatje?', dan krijg je vaak nog wat gestamel, dan zeg ik direct 'ik heb geen behoefte aan een verkooppraatje', een enkele doorzetter durft dan nog te vragen 'waarom niet', dan is mijn antwoord 'geld speelt bij ons geen rol', dan staan ze meestal met hun bekje vol tanden .
Haha Noppie, dat is wel een goeie idd, geld speelt geen rol! Nooit aangedacht. Hier laatst een telefoontje van EON, ben er ooit 1x ingetrapt om over te stappen van Eneco naar Oxxio, wat een gedoe en ik bleef maar achteraf bij betalen, nooit meer. Blijf gewoon bij mijn oude vertrouwende Eneco hoor. Golfo, ja bij het Kruidvat. Zo ga maar eens douchen en even de stad in. Zit nog 1 klein babywasje in de machine, hihi wat ik gister gekocht heb.
Noppie: ja dat zei mijn vk ook. Mijn beeb lag wel iets ingedaald maar nog niet vast, maar als de vliezen zouden breken hoefde ik niet te liggen!
WIJ jonge ouders is net binnengekomen en daar zat een kaartje bij waarop je gegevens kan invullen voor als je baby geboren is. Volgens mij hoef je dan niet een echt geboortekaartje te sturen. Want van de week schreef iemand (weet niet meer wie) dat we ook een geboortekaartje moeten sturen naar zo'n tijdschrift, was dat de WIJ of was dat een andere? En er zat ook een zakje bij van de Prenatal waarmee je korting kan krijgen.... Ik ben nog niet bij de prenatal geweest voor inkopen, dus dan ga ik binnenkort maar eens! Leuke kleertjes of andere kleine dingetjes!
...Nou nou, ik blijf aan de gang! Hihihi! Maar ik kreeg net een mailtje met de naam van die druppels waarmee je baarmoedermond zou gaan verweken. Ze heten Caulophyllum thalictroides D6. Het is van vsm en ik moest 3 x dgs 5 druppels nemen. http://www.vsmhomeopathie.nl/geneesmiddelbeschrijving/ Ik ga maar eens even kijken op die website wat het nu precies is, ben wel benieuwd!
...vervolg op vorig berichtje: er staat 'ik' bij de druppels die ze moest innemen maar dat stond in het mailtje dat de cursiste heeft gestuurd. Beetje verwarrend allemaal!
Hallo allemaal! Wat is er al weer veel geschreven sinds gisteravond! En ook alweer een baby erbij... Bijna 2! Martine van harte gefeliciteerd met de geboorte van Fuad!! Leintje: heel veel succes @Wasmachine: Wij hebben een hele oude van miele, maar loopt als een trein...haha. We zijn nog opzoek naar een condensdroger, iemand nog tips? Makkelijker maken van de bevalling: FRAMBOZENTHEE! Frambozenthee zorgt ervoor dat de baarmoeder weker wordt en daardoor straks makkelijker werkt. En het is ook nog best te drinken ook. Nou ik ga weer. Schoonmoeders komt dadelijk de hond uitlaten (zelf de durf niet meer voor) en straks komt een vriendin met haar 5 maanden oude zoontje. Tot straks! Liefs Karina
@Deesje: welkom hier, klets gezellig mee! @huisje: Er moet veel aan gebeuren, maar daar is de prijs ook wel naar. Ik denk dat we er een bod op gaan doen.
Hahaha Golfola lekker enthousiast . Wat apart van die druppels! Gelukkig is mijn bmm al verweekt... Ik denk dat het toch beter is om het de natuur te laten doen hoor...Tenzij je natuurlijk overtijd loopt. @Lientje succes vandaag! @Deesje welkom hier . @Noppie ja ik ga het kaartje zelf afdrukken. Snijden hoeft niet, we halen kartonnen kaartjes. We hadden er gister 2 gehaald voor de proefdrukken, en het ziet er echt geweldig uit. Zodra ze geboren is zal ik een foto maken van het kaartje! Oh en mijn vlos zei ook dat ik niet hoefde te gaan liggen, terwijl ze nog niet helemaal vastlag. Volgens mij gaat het alleen maar om het indalen, en niet het vastliggen. Nu kan de navelstreng er toch niet meer langs denk ik. @Caro je hebt gelijk hoor...Ik ga ook niet meer naar mensen toe, dat durf ik niet meer aan. Maar helaas woont iedereen die ik ken in andere steden. En ik voel me zo bezwaard om ze hierheen te vragen. Gelukkig komt er vrijdag een vriendin langs! Had ze zelf aangeboden . Nou, ben nog helemaal kapot van vannacht...Vanochtend moest mijn vriend er weer vroeg uit, en daarna kan ik echt niet meer slapen. Dus ik maak er vandaag maar een luier-dagje van. Alleen eind van de middag nog even naar de opticien, maar verder ga ik lekker NIKS doen vandaag . Héélijk!
Mijn moeder is net gezellig een uurtje wezen thee leuten en dat breekt de dag alweer een beetje. Ook belde er nog een vriendin op, dus heb weer aanspraak gehad vandaag Ga zo maar eens een broodje eten en dan weer lekker de bank op met mijn boek....
MARTINE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE FUAD! Leintje: heel veel succes vandaag! Deesje: welkom en succes met de laatste loodjes! Kelly: leuk dat je hier even komt kijken en 16 weken zwanger alweer! wasmachine: wij hebben ook een Miele, nu zo'n 5 jaar en hij werkt als de beste! Zitten ook korte programma's op voor mini-wasjes! Hier alweer een stroomstoring verder! Jullie zullen het wel bijna niet meer geloven!Gisternacht was het raak en afgelopen nacht weer alleen nu sliep ik denk ik zo vast dat we het vanmorgen pas merkten toen ik voor de zoveelste keer moest plassen ( het was toen 7 uur dus Roy had geluk hihi of juist niet haha) Hoop wel dat de Nuon zijn werk nu ietsje beter heeft gemaakt want word er nu toch wel een beetje gek van, was al aan het bedenken hoe dat moet als hier de stroom uitvalt tijdens de bevalling
@Sofie: thanx voor je update over scoobje! Ik wil nog niet snel bevallen hoor. Ow wat een schattige tekst op die kleertjes . Wat een romatische man heb je toch! @Axioma: en is de erwtensoep gelukt? Ik heb dat ook nog nooit zelf gekookt en wil dat toch eens proberen. Misschien dat ik dat volgende week wel ga doen. Je brengt me op ideeën ! Geniet maar lekker bij je ouders hoor. @Married: jeetje wat een zeikers daar zeg over jou matrasje . Hoop maar dat als je hem vrijdag krijgt dat dan alles goed is. Ik ben eigenlijk ook wel van plan om gewoon in februari te bevallen hoor. en heerlijk babygesnoven? @Noppie: nou dat scheren gaat hier niet meer zo makkelijk hoor. Doe het nu maar een beetje op de gok . Jammer dat je kaartje er nog niet zo uitziet als je zou willen ! Fijn he, die instanties waar je van afhankelijk bent! En communiceren ho maar ?! Ik heb ook een keertje gehad dat ze weer belde voor een aanbieding ofzo. Toen ik zei dat ik geen interesse had zei hij: ow mevrouw, dus als u 10 euro op straat ziet liggen, laat u dat ook gewoon liggen. En ik zei ja. En toen was ie uitgeluld! Heb er altijd zo hekel aan he. Net belde ze weer of ik maandelijks wilde storten voor KWF. Het enige wat ik zei was nee. @Anne: thankx voor de update van Miireii. Mooi dat je bloeddruk goed gezakt is. Niet meer zo je zusje de stuipen op het lijf jagen hoor . @Miireii:gefeliciteerd met jullie meisje Soraya!Hoop dat jullie snel naar huis mogen. @Maatje: fijn dat alles goed was bij de gyn . Mijn meisje is al goed ingedaald. @Vaam: wat leuk dat jullie gaan kijken naar een huisje! Als je gevoel zegt dat het goed is, dan moeten jullie daar gewoon lekker voor gaan! Ben niet zo thuis in andere anticonceptie middelen. @Karina: oh meid, dat je je zo'n zorgen maakt. Wat vervelend voor je. Hoop dat je de laatste weekjes toch ook nog een beetje kan genieten van je zwangerschap . @Uk: 25% is wel hoog he? Als ik die kleine Ferry van jou zo zie, dan komt hij er wel hoor. Het is een echte bikkel . @Dayenne: mooi dat alles ok wat in het ziekenhuis. Spannend dat je met 40 weken sowieso wordt ingeleid! Wel een gek idee idd dat je weet dat je binnen nu en een week mama bent, ook terwijl je al langer naar dat moment uitkeek. Nu komt het ineens ook dichtbij. Heb dat zelf ook een beetje hoor. Morgen ben ik 37 weken en vanaf dan mag ze komen, maar ja, kan mezelf thuis ook niet opsluiten toch ? Fijn dat je geboortekaartje af is. @Caro: fijn dat de datum van de keizersnede al bekend is. Je wordt dan iig wel een februari mama ! Spannend hoor. Beterschap met je vrien. @Angela: wil wel foto's zien hoor! Wat een schattig geboorte bord! @Mieke: dat wordt nog en druk weekje voor jou dan? Gefeliciteerd met je 38 weken. Wasmachine: wij hebben een Bosch en zijn daar uitermate te vreden over. Zit ook verkort wasprogramma op enzo. @Leintje: lees net dat je vandaag wordt ingeleid. Succes meid! @Dinkie: geniet maar even lekker van het dagje rommelen met je moeder! @Martine: gefeliciteerd met jullie zoon Fuad @mamavanstef: jammer dat je zo'n slechte nacht hebt gehad! Vrolijken we je hier wel op hoor . @familieveenstra: fijn dat iedereeen ook weer wat ander verteld :x . @Daffie: ik zou als ik jou was vragen of je niet iets kan krijgen om lekker te slapen?! @Deesje: welkom hier . Klets maar lekker mee hoor. Er zijn er hier nog genoeg over die moeten bevallen. Goh ben weer een beetje bijgelezen hoor. Normaal probeer ik het hier wel 2x per dag bij te houden, maar we moesten gisteren naar de verjaardag van mijn zwager. En er was dus alweer veel gekletst hier. Heb vannacht echt heerlijk geslapen. Hoefde er maar 1x uit om te plassen en mijn mannetje was vanochtend ook al opgestaan, voor ik er erg in had. Heb me dan rond 9 uur ook uit bed gesleepd (moet van mezelf wel een beetje op tijd opstaan 8-[ ) en ben weer even 40 baantjes gaan zwemmen. Daarna een beetje gestofd en gestofzuigd en mijn eerste wasje zit in de machine. Direct nog even een tweede aanzetten. Lekker onder de douche geweest en me lekker gescrubt. Heerlijk . Haal altijd scrub en bodylotion bij Sabon! Echt een aanrader die winkel. Ga zo maar even eten en dan weer verder knutselen aan het kadootje voor mijn nichtje Loes, want die wordt 8 februari gedoopt. Bedenk me net dat mijn mannetje en ik op 3 februari al weer 8 jaar samen zijn. Misschien moeten we daarom dit weekend nog maar iets leuks gaan doen. Ga even bedenken wat! X Esther
goede middag! Ik ga dus zometeen eens die druppels halen en ook frambozenbladthee... baat het neit dan schaad he tneit , toch? Wasmachione: hier ene Miele, ben er zeer tevreden over!
@Eppie toen ik 37 weken was had ik ook zoiets van: wauw het kan elk moment gebeuren! Maar nu heb ik dat gevoel helemaal niet meer. Meer zo van: volgens mij komt ze nooit meer . En jezelf opsluiten is inderdaad niet handig haha. Stel dat je nog 5 weken moet .
Ja hoorrrr ? Zijn er nu echt 'even' 7 babies geboren in die paar dagen dat ik niet op het forum ben geweest? Ik weet ook ff niet meer precies wanneer de laatste keer was, maar ik schrok net van het aantal pagina's dat er ondertussen bij was gekomen en ging even de lijst checken om te zien of en hoeveel babies er ondertussen eventueel geboren waren! Nou jongens toch! Allemaal van harte gefelicteerd!! Ik ga nog wel proberen bij te lezen hoe het allemaal is gegaan, alleen heb ik vandaag ook al weer niet veel tijd! Ben nog een beetje druk met van alles. Ik krijg ook haast, want morgen bereik ik die magische grens van 37 weken! Alles verder goed hier. Groetjes!
Jeeeeeemig Eppie, 40 baantjes, wat ben jij toch weer bizar actief! Mag ik wat van jouw energie en plannetjes? Jij bent altijd zo lekker bezig volgens mij! Lachen trouwens van jouw reactie op '10tje op straat', hehehehe, denken ze ons met zo'n domme gespreksvaardigheidstraining te slim af te zijn, mooi niet dus. Miele: kan ons wel als reclame-instituut gaan gebruiken, veel Miele-fans hier! Ik ga mezelf even richting de brievenbus en de buurtwinkel slepen. Wij eten errug eenvoudig vanaaf, want ik heb laatste keer zw-gym (helemaaaaaal geen zin in) en mijn vriend wil gaan zwemmen vanavond. We gaan rijst met een curry-saus eten (uit pot, erg he) met flink wat groentetjes. Valt niet zo zwaar, is makkelijk en gezond.
@Noppie, er is volgens mij best veel belangstelling voor het huis. Dus inderdaad gewoon andere bezichtigingen ook door laten gaan. Wel maf dat je zoveel verschillende dingen hoort bij het breken van de vliezen en moeten liggen. @Verkooptelefoontjes, we hebben ons ooit laten registreren voor een lijst van telefoonnummers die niet gebruikt mogen worden voor telefonische verkoop. Bedrijven zouden zich dan daaraan moeten houden. Ik ben even kwijt hoe die lijst heet. Als een bedrijf dat dan toch doet is ie in feite in overtreding. Sinsdien is het aantal telefoontjes zeer sterk gedaald. Soms ben ik zo pissig en heb er zo weinig zin in dat ik de hoorn er gewoon opleg . Dan moet het wel heel erg extreem zijn hoor. @Golfola, je kunt kiezen wat je doet kwa geboortekaartje naar WIJ. Als je je geboortekaartje stuurt maak je kans op het leukste geboortekaartje van de maand. Dat wordt dan getoond en je krijgt dan volgens mij een kledingsetje van Noppies. @Vaamrile, spannend met het huisje. @Mieke, waarschijnlijk zullen we pas in mei verhuizen. We krijgen de sleutel over twee weken, maar er moeten nog een stuk of 7 aannemers doorheen. We hebben dus nog even. @Dayenne, geniet van je dagje niksen! @Kelly, wat vervelend van die stroomstoringen. Heeft de hele straat er last van? Of is het iets van jullie huis? Hopelijk hebben ze het snel opgelost. @Eppie, wat goed dat je nog zo fanatiek zwemt! Heel erg gezond. Nu even wat kleine boodschapjes doen. De zon schijnt ten slotte nog.
Noppie, MMM! currie! En ik had 3 weken geleden cbvbi, maar de latste controle een andere vlos en die vond het de indaling nog minder, dus ik weet t voor mijzelf niet zo precies.. ik ga er maar niet vanuit dat de vliezen deze week nog breken. Ze zeggen vast niet zomaar over wel of niet gaan liggen, het is nogal drastisch he! Hier ook een miele, uit 2000. Toen was t een oud model.. sjonge toch weer bijna 9 jaar oud. Mama van Stef: Go for it! Greenpeace belde ook op mijn mobiel : 2 keer in 1 week tijd.. ben ik boos geworden, ik ook al donateur! Dus toen kreeg ik excuses, maar vind t toch maar nix hoor.. Geld speelt geen rol is fanastisch Esther, wat een leuke dag! Ik heb vorige week 25 baantjes gedaan en was al heel tevreden, 40 betekent dat je superfit bent denk ik Kelly, zijn ze aan het graven en grond storten in de straat? Das vast waar de stroomstoring vandaan komt? Straks komt iemand een gratis box brengen, met een boel andere zooi. Hij wilde m naar het grofvuil brengen, tot hij mij sprak.. dus ik hoop wel dat het wat is.. Hij neemt wat meer zooi mee, dus als het nix is zit ik straks met grofvuil.. ben benieuwd, box is voor bij mijn ouders, omdat ze op gaan passen straks.
@Dayenne: nou idd, wie weet duurt het nog 5 weken en om er dan helemaal niet meer op uit te gaan. Maar ik heb ook nog geen tekenen dat het snel gaat gebeuren hoor. @Waxientje: je loopt snel achter hier hoor. Zelfs als je al een paar uur niet bent geweest. @Noppie: ik zal je wat energie sturen hoor. Ach als je eten maar lekker is. Hoeft toch niet altijd een culinair hoogstandje te zijn . Ow mijn mannetje sms-te net: hij moet vanavond overwerken en is pas tegen 20:45 thuis. Gezellig (NOT) . X Esther