Ik hoop dat we de dames, die om 15:00 uur een echo hebben, snel weer gaan horen met goed nieuws. Heb ook nog steeds niks van Flower gehoord...ook niet op de hyves en ook niks van Pebbles. Maar inderdaad, ze zijn volgens mij ook niet zo veel bezig met het forum als ons 'verslaafden' . Sluit niet uit dat ik er minder nieuwsgierig van wordt.
Valt mee hoor Uk, vanaf 6 weken kun je het hartje horen en zien kloppen en ik weet er alles van, want ik heb maandag jl. mijn eerste echo gehad bij de fertilliteitsarts in het ziekenhuis en was toen 6 weken en drie dagen en we hebben het hartje zien kloppen! Heel bijzonder trouwens om dat mee te maken, dan ga je het pas echt geloven! Daar de arts het nog wel vroeg vond en e.e.a. nog niet heel duidelijk te onderscheiden was, mogen wij over drie weken (11 juli) terug komen voor een extra echo. Ik ben dan op de kop af 10 weken zwanger en denk dat we dan wel heel wat meer zullen zien ... Groet, Gepie78
@alle nieuwe aanmeldingen op hyve: Willen jullie a.u.b. de wie is wie invullen.. Er staan nieuwe gezichten bij maar....welk gezicht hoort bij je 'schuilnaam'? Toch wel handig dus. Alvast bedankt!
Nog even een vraagje over hyves... ik wil me best aanmelden maar.. het is dan wel een verborgen hyves, maar hij is toch wel te zien op je hyvespagina bij de hyves waar je lid van bent? de inhoud is niet zichtbaar, maar toch wel het plaatje enzo...?
Ik heb inmiddels meerdere inwendige echo's gehad ook ivm de FM (=follikelmeting/cyclusonderzoek) en je ligt daar dan ik zo'n stoel met de voeten in de beugels met je onderkant bloot (zo ging het bij mij tenminste wel) vervolgens brengt ze het echo apparaat (zeker niet dikker dan de dikte van een gemiddeld mannelijk geslachtdeel ? ) vrij diep bij je naar binnen. Dit is niet altijd een fijn gevoel, maar als je zoals bij mij afgelopen maandag vervolgens een kleine ukkie ziet op het scherm met een kloppend hartje ben je het ongemak gauw vergeten. Belangrijk is dat je je probeert te ontspannen en ook tegendrukken op de buik wil wel wat helpen tegen de pijn mocht je dat voelen. Ondanks dat ik al meerdere inwendige echo's gehad heb blijf ik het een naar gevoel vinden, wel moet ik toegeven dat je met een inwendige echo veel meer ziet dan met een uitwendige (buik)echo. Ik hoop dat ik je iets heb kunnen geruststellen! Groet, Gepie78
Ik weet niet wat jij verstaat onder een gemiddelde dikte van een mannelijk geslachtsdeel , maar bij mij was het echt geen dikke staaf hor? En uiteraard moet hij diep naar binnen, je baarmoedermond zit achteraan in je vagina en dieper dan dat gaat ie niet, het is immers een doolopend eind he. Bij mij deed dat ook helemaal niet zeer. Maar ja, ik moest dan ook niet in de beugels. Waar heb jij die inwendige echo gehad dan? Ik in het ziekenhuis. Er kan natuurlijk verschil zitten
hoi dames, MvM is net geweest. Heb ook bij hun een dikke positieve test... vond het toch wel spannend hoor. Vanaf maandag mag ik in gaan zamelen. Ik ga nu weer werken. Tot morgen weer. Liefs Anne
Dag dames, Oef, de dag werken zit er op. Echt moe geweest vandaag, zou de hele dag wel kunnen slapen hebben. En daar ik eindelijk gedaan heb met mijn examens in avondschool heb ik hier thuis ook nog pakken werk. Mijn ventje heeft goed geholpen maar sommige dingen doet een vrouw toch liever zelf in haar huishouden. Ga het werk toch verdelen over de komende dagen! Waarschijnlijk stomme vraag, maar wat is hyve? Is het iets op deze site? Waar vind ik dat? Heb gezocht maar niets gevonden . Vandaag bloedafname gehad, zal pas maandag uitslag hebben . Moet ik nog het hele weekend wachten op een bevestiging. Ga mijn resterende energie samenrapen en nog wat verder schoonmaken. Tot straks nog eens.
Gepie, ik hoop niet dat ie zo dik is als het mannelijk geslachtsdeel hoor, daar heb ik dan wel moeite mee :red: Ik ga van te voren wel vragen wat er precies gebeurt dan kan ik me gewoon goed voorbereiden Ben benieuwd hoe het met Tirtilisko en Martine is gegaan...
ik heb het later aangepast hoor, nooit dikker dan ... heb ik ervan gemaakt.... Ik heb mijn echo's hier in een plaatselijk ziekenhuis gehad en af en toe voelde ik het toch wel en dat was niet zo prettig net al wilde ze het vanaf onder tot boven in mijn *.....* douwen, Maar affijn ik weet waar ik het voor doe en daar gaat het om, niet soezen (zeuren) zullen ze hier wel zeggen. Groet, Gepie78 P.s. ik heb me bekend gemaakt op hyves hoor!
Hyves is een hele ander pagina. Een soort....vriendenpagina. Kijk anders eens even op hyve.nl! Hier kun je misschien nog wel oud klasgenoten terugvinden (als je die ook 'wilt' vinden uiteraard ). Zo kun je dus contact houden met diverse mensen.
Wat zeg je dat toch weer prettig. Ik denk dat Uk niet meer weet waar ze het moet zoeken met jouw verhaal En P.s. goed gedaan, zal ik eens even gaan snuffelen dan! Knuf Vaam