Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Scoobje: gefeliciteerd met jullie dochter Kaylee.

X Esther

2. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Lees net dat mama en dochter het goed stellen .. ;)

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    scoopje gefeliciteerd met jullie dochter!

Een ware babyboom hier.. leuk joh!

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Scoobje van harte met je dochter!
    Jeetje al ook zo'n klein. Zou het bij de feb mama's horen? ;)

@Uk thanks! Denk niet dat ik nierstuwing heb, maar ik zal het in de gaten houden.

@Mobiel thanks voor je reactie. Vanwaar die zucht? ;)

Heb net 2 uur onder de douche gestaan, dat hielp erg.
    Vriendlief heeft de verloskamers v/h zkh gebeld. Die vrouw wist ook niet wat het kan zijn, dus ik moet afwachten. En gelijk bellen zodra het erger word of als de baby niet meer beweegt (ze is heel erg rustig sinds gister).

Pff frustrerend dit...Vooral omdat ik niet weet wat het is.
    Afwachten dan maar... *zucht*

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: heb de drukker waarmee we niet in zee gaan net een mailtje gestuurd hoor. Heb hem uitgelegd wat ik niet mooi vond en dat we nu naar de concurrent gaan. Heb hem vriendelijk bedankt voor zijn moeite.... Ben benieuwd, zal die niet leuk vinden ben ik bang. Gezellig dat je met je moeder op pad was en weer een hoop nuttige dingetjes gekocht zie ik! Hier ook aan de thee!

Net op de fiets naar het Kruidvat: staan turen in het rek maandverband. Dat koop ik dus echt al 100 jaar niet meer, want ben fervent tampon-aanhanger. Uiteindelijk die hele goedkope EURO-profit gekocht (1 pak) die ze op zw-gym aanraadde en 1 pakje van Always gewoon. Maar ik was er echt 'helemaal uit'. Zag ook dat de pampers in de aanbieding waren, maar was erg duizelig en wilde gauw weer naar huis.
    Wil ik mijn fietsslot open maken, heeft 1 of andere ranzige kerel een fluim spuug precies op mijn slotgedeelte gespuugd. Gaaaaaaatver. En ik moest ook nog naar de AH voor boodschappen enzo. Dus moest echt 86 keer mijn slot open en dichtmaken. Ieieieieiieuw, ben niet sauberkrank, maar nu toch echt flink mijn handen staan wassen met flink veel zeep. Bah!
    Zijn jullie soms ook wat duizelig? Ik dacht, ik ga fietsen en niet lopen naar de winkels, dan krijg ik geen krampen in mijn buik. Maar dus wel een erg licht gevoel in mijn hoofd. Naar is dat.

Mijn zusje belt net dol-enthousiast met de mededeling dat 'ze de ZARA heeft leeggekocht t.a.v. babykleding'. Ze heeft 2 zomerjurkjes en n soort spijkerbroekje ofzo iets gekocht. Goeiig van d'r, want ze heeft absoluut geen cent te makken ook nog.
    Wat eten we vandaag; 'verse' tortelini van de AH met pesto, uitje, champignons. courgette en parmezaanse kaad en een 'side salad'.

6. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Op welk forum dan? :confused:

SCOOBJE: GEFELICITEERD MET KAYLEE!!!!!!!!!!!!

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden!

@Scoobje, gefeliciteerd, wat leuk! Wel een piepklein meisje, super! Geniet ervan!

@Dayenne, heb je al naar het zkh gebeld? Hoop voor je dat de bevalling nu echt doorzet (en dat dat het is!). Zal voor je duimen :) Sterkte ermee!

@Esther, wij eten aardappeltjes met cordon bleu en witlofsalade. Hihi, altijd lekker ... kan gelukkig nu weer beter eten, tijdje terug zat beebje zo hoog, dat ik totaal niet kon eten.

@Mieke, wat gezellig dat je moeder is geweest! Ik ben ook naar de Prenatal geweest met de papierenzak, heb ook een matrashoesje van Aerosleep gekocht. Had er nog maar eentje, dus ja. Toch handy die tas!
    En iedereen bijhouden is errug lastig, hihi. Maar vind het al leuk om alles te lezen!

Hier dus net weer terug uit de stad. Heb nog nieuwe laarzen in de uitverkoop gekocht :oops: Had mezelf eigenlijk beloofd het niet te doen, maar zag zulke leuke en kon het niet laten, hihi. Ook idd langs de prenatal geweest om wat spulletjes, blijft leuk ...! Het was ff heerlijk om buiten te zijn!
    Heb trouwens af en toe ook wat meer witte afscheiding, soms lijkt het net of heel je hipster nat is, hihihihi. Hoort erbij he ... voor de rest geen last, af en toe is dat ongi-gevoel weer terug, maar ja.

Ik ga mijn spulletjes maar ff gauw in de was gooien ;)

xxx

8. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Ja, ik kan me voorstellen dat het frustrerend is, als je niet weet wat het is! Hou vol en hopelijk weet je heel snel of het echte weeën zijn! Alhoewel dat wel betekent dat het misschien iets :rolleyes: onprettiger is. Maar ja, dan weet je tenminste waarvoor je het doet! :)

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Nou, van mij mag het erger worden hoor! roep ik nu nog heel stoer
    Maar dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben, en waar ik het voor doe.

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Dayenne: Die zucht was meer zo van: Pfff het kan dus allebei zijn zucht hihihihi

@ Scoobje: Gefeliciteerd met Kaylee :D

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Scoobje Van harte met jullie dochter.

Dayenne Trek je het nog meis. Als je het niet vertrouwd gewoon weer bellen hoor.

Vanmiddag lekker gespijbelt. Justin is nu 2 dagen koorts vrij dus lekker naar de winkels geweest. (nouja auau maar we zijn er uit). Justin zijn haren laten knippen. Normaal doe ik het maar dat red ik nu echt niet meer. Manlief mag volgende week ook naar de kapper. hihi Kan wel 4 jaar geleden zijn dat hij daar is geweest. Daarna naar de etos geweest. De borstpomp terug gebracht. Heb voor dat hele bedrag speentjes voeding en div andere baby spullen gehaald. Loopt op zeg dat spul. (ik heb alles van avent duur maar super goed).

12. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ scoobje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Hopelijk gaat alles goed, want zo te lezen is ze wel erg klein.

Hopelijk horen we snel hoe alles gaat.

Verder weer een hoop gekletst zeg, ik heb heerlijk rustig aan gedaan en net wel bijgelezen maar op alles reageren is gewoon onmogelijk! :(

Hier eten we vanavond lekker makkelijk. Denk iets met brood of de patatpan. Mannetje mag kiezen. Ik wil vanavond naar zwangerschapszwemmen en heb totaal geen puf gehad om eten te koken!

Daarna kom ik nog wel even lezen of er nieuwsjes zijn.

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Noppie: soms ben ik ook wat duizelig hoor. En volgens de VK is daar niet altijd een verklaring voor te vinden. Jij tampon-aanhanger, ik gebruik al jaren softcups, dus dat wordt straks weer wat met die dikke boterhammen in onze onderbroeken ;).
    :confused: gadver zeg, zo'n vieze fluim op je slot! Heeft degene die dat gedaan heeft toch echt wel goed moeten mikken dan?

@Deesje: jij ook lekker geslaagd in de stad zie ik?! Ik neem me ook altijd voor om geen dingen meer te kopen, maar kom toch altijd met iets thuis ;).

@Dayenne: goed dat je even lekker onder de douche hebt gestaan. Je weet nu nog niet echt waar je aan toe bent dus? Hoop dat het snel mag doorzetten voor je!

X Esther

14. Als je niet meer dan 5 proefdrukken hebt laten maken dan hoef je dus niks te betalen (als ik het goed lees). Hoeveel proefdrukken heb je laten maken? Ik zou dan aangeven dat je toch voor een andere partij kiest vanwege de kwaliteit.
    Het verschilt echt per drukker hoe ze hiermee omgaan hoor. Ik moet nu voor een tweede proefdruk al extra betalen. Maar heb wel de afspraak gemaakt dat ze de tweede proefdruk printen in verschillende gradaties lichter afgesteld. Hier hoef ik maar voor 1 proefdruk te betalen en weet ik straks wel dat de kaartjes met je juiste lichtheidsinstellingen uitgeprint gaat worden.
    Succes.

Enne Federer is inderdaad irritant goed. Hoewel dat een jaar of 2 à 3 geleden nog veel erger was. Nu is de finale af en toe ook nog wel spannend.

15. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Dinkie Hier vanavond ook makkelijk patat. Justin heeft alle dagen goed de groente op en mocht vanavond kiezen. Vind het niet erg lekker makkelijk.

Morgen komt moeders helpen met de ramen te lappen. Ze belde net op vroeg of pa maandag mee naar de vk mocht om het hartje te horen. Tuurlijk lief he

16. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

hier zijn de weeen ook weer toegenomen en na een uur zakken ze helaas weer af, heb er nu zo genoeg van, hou er buik en rugpijn aan over.

heb dus vanmiddag de gynaecoloog gebeld en alles verteld, de assistente zou overleggen met de dienstdoende gyn en mij later terug bellen, dat heeft ze net gedaan en nu wordt ik morgenmiddag op de spoedpoli gynaecologie verwacht en dan bespreken we alles en dan kijken wat ze kunnen doen.

dus weer afwachten, en ik hoop morgen op meer nieuws.

scoobje gefeliciteerd met jullie dochter.

anita

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Maatje: ow lekker patat. Dat eten wij meestal in het weekend.
    wat lief dat je vader mee wil naar de VK om het hartje te horen.
    En jou moeder komt de ramen lappen? Makkelijk!

X Esther

18. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Hé, zit ik hier de hele tijd op mn gsm te kijken, hoor ik dat ze bevallen is!

Hoera voor mn buddy! Proficiat met Kaylee!!

zal dr eens gaan smssen ;)

19. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mobiel ooh hihi ja dat dacht ik al :).

@Familieveenstra sterkte ermee!
    Ik hoop voor je dat ze morgen iets kunnen ;).

Vanavond box ophalen en even naar de stad voor karton voor de kaartjes. Ik hoop dat ik het trek. Het lijkt me in ieder geval heerlijk om even naar buiten te gaan.
    De nierpijn is gelukkig wat minder, maar de krampen in mijn onderbuik worden juist weer erger. *Zucht* wat wíl mijn lichaam nou :-k ](*,). Ben echt een beetje frustie nu hihi. Kun je nagaan, en dan moet het nog beginnen ook nog.

20. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Update Scoobje (beter laat dan nooit, hihi kreeg wel meteen een sms terug ;) )

"We weten het nu zeker en laten ons niets meer wijsmaken: engeltjes bestaan! Ons wondertje is 1kg990 en Kaylee is daar naam! Laat het sprookje nu maar beginnen.. Ze is héél erg flink en alles is op het eerste gezicht helemaal in orde. Ik voel me ook erg goed, ondanks de 40u weeën. Om 14.57 is ze geboren!"

Ik kreeg dr smsje nu pas hihi Komt door alle smsjes die ze verstuurd had haha

Knufs Sofie

Deel Deze Pagina