Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kelly, krijg je wel schadevergoeding van de Nuon, al je spullen in de koelkast en vriezer.
    Volgens mij kan dat namelijk wanneer de stroom langer dan .. uitvalt.
    Wel ontzettend vervelend zeg.

2. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Even een kort berichtje, Fuad en ik zijn weer thuis gekomen vandaag.
    Er word wel in de gaten gehouden of hij nog meer geel word anders moet hij mischien tog nog onder een lamp.
    Maar vind het heerlijk dat we nu tog thuis zijn in het ziekenhuis vanacht maar 2 uurtjes slaap gehad.
    Het is zo'n flink mannetje hij drinkt al heel goed uit de borst en is lekker te vreden.

Morgen schrijf ik wat meer

martine

3. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Mieke ik ben blij dat de tv het doet haha!

Er vallen iedere keer 2 van de 3 hoofdgroepen uit, de keuken blijft het wel gedeeltelijk doen, zoals koelkast en oven, vandaar dat we straks maar pizza in de oven hebben gegooid!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Martine, welkom thuis samen met Fuad! Fijn te lezen dat alles goed gaat.

Kelly, oh dus niet de volledige stroom, dat scheelt ;)
    Heb jij al netjes je uitkering over jan. binnen van UWV, heb zelfs een soort salarisstrookje gekregen.

5. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik ga de shelter gebruiken voor de maxi cosy, niet om te dragen ;) Ik wil trouwens wel een draagdoek gaan kopen denk ik. Ferry vindt het namelijk heerlijk als hij dicht tegen me aan ligt ;)

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Scoobje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Kaylee!

7. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Mieke ik heb nog helemaal niets gehoord of gezien van UWV!
    Heb een paar weken geleden gebeld en toen hadden ze het nog steeds in behandeling ( vanaf begin oktober :confused: ) rond 20 januari zou de beslissing vallen of ik in aanmerking kwam voor ZEZ-uitkering maar we zijn alweer een week verder......zat er vandaag nog aan te denken. Ga morgen maar weer eens bellen!

8. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    misschien dat de UWV zo traag is omdat ik ook als ik bevallen ben een uitbetaling krijg van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering!

9. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Scoobje; gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.....

Martine; wat fijn dat Fuad het zo goed doet. Hoop dat hij niet onder de lamp hoeft :D

Zo, vanmiddag weer naar de VK geweest en alles was weer goed. Meisje is goed ingedaald en ligt nu vast in het bekken en kan nergens anders meer naartoe :D
    Verteld dat ik zo slecht slaap, maar ze gaan bij deze VKpraktijk pas met 41 weken strippen en als dat dan niet helpt de volgende dag overleg met de gyn. over evt inleiden. Ik zal het dus nog even vol moeten houden :( :(
    Nog even gevraagd of het bezwaarlijk is dat ik morgen naar de begrafenis ga, maar ze zei juist dat ik het zeker moest doen en als er wat gebeurde is er altijd een ZH in de buurt.....mijn kindje wordt echter niet in A'dam geboren hoor! :) :) We rijden gewoon door naar ons eigen stadje als het nodig is. Wel zet ik de vluchttas alvast in de auto voor de zekerheid.

Vanavond lekker bij mijn ouders gegeten. Mijn moeder had lasagna gemaakt met heel veel groenten en het was heerlijk. Morgen als wij naar de begrafenis zijn komt ze ons huisje weer even schoonmaken :D

Heb net 7 pagina's bij moeten lezen sinds vanmiddag en heb even niet op iedereen gereageerd. Doe ik het weekend wel weer.

Groetjes Daffie

10. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Oh ja, ze schatten ons meisje toch wel op zo'n 8 pond :confused: Een flinke meid dus hihihi.....maakt ons niet uit hoor, als ze maar gezond is!

Knuf Daffie

11. amor

amor Actief lid

19 jul 2008
    324
    0
    0
    @Scoobje: GEFELICITEERD MET KAYLEE!!! Wat een mooie naam, maar waarom komt ie me zo bekend voor? Heet er niet nog iemands dochtertje hier zo of wat er op lijkt?

@Daffie: Wens je heel veel sterkte morgen!

@Martine: Heerlijk dat jullie thuis zijn, geniet ervan!

@Dayenne: Ik blijf duimen voor je! Wens je veel sterkte! Wat weeen op kan wekken is voetmassage, beweging, sex.... wie weet kan je iets proberen als je het op kan brengen!

@Maatje, Tirilisko en Anita: Wens jullie ook veel sterkte!

Leef helemaal met jullie mee, want zit met hetzelfde probleem hier.. heb hele dag op bed gelegen en uren liggen kermen en huilen en mezelf erg zielig gevonden.. eind vd dag ging het gelukkig iets beter en ben ik toch naar de laatste bv-curus avond geweest, maar dat ging ook niet echt.

Morgen gelukkig extra afspraak vk, dan ga ik eens ff flink klagen en hopen dat ze me misschien wel met wk 41 in willen leiden...

Het is nu alweer nacht, maar zit de tijd te rekken om naar bed te gaan, want dan begint de ellende weer, die kleine is ook al dagen zooo druk, dat ie inwendig alles bont en blauw maakt voor mijn gevoel en in de verdrukking brengt. Denk al steeds dat ik persdrang heb :) maar dat is gewoon dat ie op mijn blaas drukt. Snap nu helaas wat ze met de laatste loodjes bedoelen

Die tips die ik aan Dayenne gaf hierboven moet ik zelf ook nog op gaan volgen.. als ik weeen heb ga ik op bed liggen puffen, maar dat is juist niet goed, moet dan in beweging blijven eigenlijk, maar wil op zo'n moment helemaal niks :(

Maar goed, genoeg geklaagd weer voor vandaag, ga mijn kersenpit kussentje maar weer opwarmen.. mijn grote vriend ;)

12. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ****BUDDY NIEUWS****

DAFFIE IS NAAR ZIEKENHUIS MET GEBROKEN VLIEZEN, ze smsde me net dat de kleine in het vruchtwater heeft gepoept... hartslag van kindje is verder gelukkig goed....

meer nieuws vertel ik jullie meteen ga nu weer mijn bedje in meiden ;)
    zo spannend al die geboortes ;)

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen dames!

Tis nogal erg vroeg, maar kon echt absoluut niet meer slapen :( Op gegeven moment krijg je ook pijn in je rug van het liggen, dus dan er maar uit en ff achter de laptop. Gelukkig slaap ik wel goed, heb er nu alweer 7 uur op zitten met maar 2 plaspauzes, dus kan veel slechter ...! Maar wat lees ik nu van Daffie! Spannend! Veel succes meid!

Uk80: ik ga ook nog zo'n draagdoek (shelter) kopen, lijkt me toch ook leuk. Maar aangezien we nog niet weten wat het is, doe ik dat later wel. Dan kan ik tenminste in een leuk kleurtje kopen ;)

@Kelly: balen van die stroom zeg! Schiet ook niet op zo. Gelukkig doet de tv het wel, anders weet je ook niet meer wat je moet doen, hihi.

@Dayenne, hoe is het nu met jou? Hoop dat het allemaal nu heeft doorgezet ... spannend!

@Mieke: ook al zo veel van Koeka, hihi. Leuk spul he! Heb ook aankleedkussen, voetenzak, buidelzak voor aan de box ... wil er nog veel meer van hebben, maar vind het strax ook leuk om echt roze of blauw te kopen als we weten wat het is geworden. Dus xal dan vast wel vaak achter internet zitten shoppen, hihi. Ik vind LIEF ook zo leuk, maar dat is ook vaak echt op een jongen of meisje gericht.

@Bbelly, heb je nog naar de Mol gekeken? Of check je eerst de andere afleveringen?

@Martine, fijn dat je weer thuis bent en alles goed gaat!

Nou meiden, voor wie ik allemaal vergeet, sorry, ken nog niet iedereen zo goed :oops:

Ga zo toch nog maar es proberen even in bed te liggen denk ik ... al is Beebje lekker wakker, dus slapen zal toch wel niet meer lukken!
    mijn mannetje heeft volgens mij niet eens gemerkt dat ik eruit ben!

14. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Goede morgen,

Dayenne: heel veel succes vandaag.

Ik weet even niet meer wie het was die naar de begrafenis moest, maar heel veel sterkte daar.

Daffy: jij ook heel veel succes. Hoop dat je je klein wondertje snel in je armen kan sluiten.

Zo zat ik gister nog te vertellen dat mijn IQ bij de test zo hoog was.. nou zeg, hebben ze een fout gemaakt. Is mijn IQ maar gewoon net als andere jaren... 115 ofzo..... Vond die 135 eigenlijk veel leuker.. haha.
    Hier ook wel redelijk geslapen. Om 13u komt mijn moeder me even helpen met poetsen.

Groetjes

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja dat was ook mijn buddy daffie die naar de begrafenis van haar mans opa moest... :(

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ik word echt gek van mezelf....
    heb geen rust in mijn lijf ben al vanaf half 5 aan wassen, strijken, droger leegruimen en de keukenkasten aan uitmesten.... de 2e vaatwasser vol staat te draaien en de hondjes zijn geborsteld en hebben weer parfum op hun billetjes.... :oops:

17. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    Scoobje : Gefeliciteerd met je dochter Kaylee!

Daffie:
    Ow spannend! Heel veel succes en ik hoop dat je snel je beebje ion je armen hebt (al lees je dit natuurlijk niet meer)

Dayenne:
    Hoe is het nu meid... Hopelijk heeft het doorghezet en heb je je beebje in je armen!

Ik ben kapot!
    Ik heb sinds gisteravond een uur of 19.30 zeer pijnlijke harde buiken, ze volgen ekaar snel op (na een minuut of 3-5)maar ze zetten niet toe in kracht ...
    Het is heel de nacht doorgegeaan en nu heb ik het nog steeds..
    In bad neemt het ook neit af, maar ook niet toe.
    Heb dus niet geslapen....
    Ook heb ik een zeer vervelend zeurderige pijn in mijn onderrug...
    Weet gewoon niet wat voor houding ik aan moet nemen om een beetje een prettig gevoel te hebben..
    Maar het zet niet door, dus zal het wederom niets zijn!
    Goh wat wordt ik hier sjaggie van!

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @married heb je nog niets van dayenne gehoord?

scoobje gefeliciteerd nu lekker van genieten meid

19. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Poeh jeetje, wat een vervelende situatie zeg. Het geluk aan de ene kant en het enorme verdriet aan de andere kant.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Daffie, heel veel sterkte zeg, jeempie gister nog bij de vk en nu e vliezen gebroken.
    En je hoopte al niet dat het zou gebeuren op de begrafenis van opa :(
    Ik hoop dat alles goed gaat meid!

mamavanstef, arme jij wat een nacht zeg. Hoop dat het of eens doorzet of dat het weer afneemt en je normaal wat rust kunt pakken.

Kelly, zou kunnen dat ze je AOV misschien even afwachten, maar zou natuurlijk niet mogen he.

Iggy, bezig bijtje, pas je wel op!

Anne, ik had ook al zoiets vernomen over de IQ test, jammer he.

Deesje, ja er is genoeg te koop van Koeka en kan me voorstellen dat het voor straks leuker is wanneer je blauw of roze kunt aanschaffen, nog even geduld dus.

Amor, sterkte meid... zo zie je maar weer, hoe lang je toch met ontsluiting door kunt blijven lopen.

Als je beep nu in het vruchtwater gepoept heeft, breken je vliezen dan automatisch als waarschuwing of zo?

Nou wij gaan zo met 2 katjes naar de dierenarts voor hun enting en daarna de nieuwe paspoorten halen.
    Straks met vriendinnetje lunchen, ook gezellig en er moeten ook nog boodschappen gedaan worden.

Deel Deze Pagina