Zo, ik heb vandaag even de BabyMax, BabyPark en Prenatal leeggekocht.. heb volgens mij nu echt alles in huis! Oa een Maxicosi voetenzak van Wallaboo gekocht, erg leuk (en had nog een bon van de BabyMax, dus ook erg goedkoop ), een badcape van cottonbaby, kleertjes, slingers en ballonnen, voedingskussenhoes etc etc etc.. mn Prenatal 15% tasje zat iig ook goed vol. Heb ook gelijk een lijstje gemaakt van dingen die we nog willen hebben, met type nrs en merken erbij enzo. Handig voor als mensen ons cadeautjes willen geven Maar hoe is het hier, al nieuws van Daffie? @ Sofie, thanx voor de Scoobje update, lijkt me idd ook best moeilijk om je beebje in het zkh achter te moeten laten. @ HJ1977, fijn dat het met je jongens zo goed gaat! @ bevalling moeder, mijn moeder heeft 2 voorbeeldige bevallingen gehad. Kwam zomaar op, zonder voorweeen oid en beide bevallingen duurden (veel) korter dan 12 uur. Ook zijn de vliezen beide keren pas tijdens de bevalling gebroken/geprikt. Ik kwam op de uitgerekende datum, mijn broertje 2 dagen te vroeg. Bij mijn tante ging het ook voorspoedig en snel.. dus ik hoop dat het toch genetisch is bepaald @ dayenne, sterkte meis! Ik hou mn tel in de gaten, tot nu toe nog niks gehoord... @ Eppie, balen van de lekkage! @ Anne, thanx voor de update van Miireii, fijn dat ze bijna naar huis mag! @ Uk, ferry is idd al mooi op gewicht zeg, echt super! @ amor, ik adviseer je helemaal niks .. Ik denk echt dat je naar je eigen gevoel moet luisteren in deze. Heel veel succes/sterkte meis! @ Dinkie1982, mijn voorkeur ging uit naar thuisbevallen, maar ik krabbel steeds meer terug. Slot van het liedje is dat ik het nu echt niet meer weet Ik heb met de vk afgesproken dat ik het op het moment zelf bekijk, het ligt er helemaal aan hoe de bevalling gaat en wat ik dan wil en voel. Vluchtkoffer staat iig klaar. Vanaf zondag mag ik thuisbevallen, wel een heel spannend idee! Straks dus nog naar een feestje, poeh dit is het drukste dagje in tijden voor me! Maar heb gelukkig een heel weekend om uit te rusten! Ow, heb ook twee liggende-buik-met-schoentjes foto's in mn album gezet .
@Amor, jeetje, spannend! Ik zou ook tot na het weekend afwachten, wie weet zet het ineens door en beval je dit weekend van je beebje! Sterkte met je beslissing, is niet makkelijk ...! @Angelicaatje, welkom hier! Ik ben hier ook pas sinds vd week, is wel heftig om alles bij te houden van iedereen hoor Maar wel erg leuk! Ik ben de 7e uitgerekend, dus we zitten vlakbij elkaar! @Dinkie, goed dat je je avatar hebt aangepast, anders had ik het wel ff gedaan, hihi. Zat ook wel eens verkeerd te lezen ... maar Eeyore is ook zo'n schattig beestje! Qua bevallen, wij hebben gekozen voor poliklinisch. Mocht het allemaal zo van een leien dakje gaan, kan je alsnog thuis blijven, maar we hebben het zoveel in onze omgeving meegemaakt dat het niet goed ging en iedereen alsnog naar het ziekenhuis moest, dat we daar voor hebben gekozen. Heb er zelf ook een veiliger gevoel bij, weet ook niet waarom eigenlijk ... Aan allebei zitten voors en tegens! Nog ff twee daagjes volhouden en dan mag je lekker thuis bevallen! @Esther, heb gelukkig de boodschapjes binnen! Flinke voorraden ingeslagen, tsja, je weet maar nooit! Wat staat er op het menu vanavond voor iedereen? Hier patatjes, altijd op vrijdag. Lekker makkelijk ook, moeten ook op tijd weer weg naar de een na laatste pufles. Hoe zou het nu met Daffie en Dayenne zijn! Spannend!
@Amor: maar stel dat je het dinsdag niet zou willen, dan zou je het toch nog kunnen afbellen? @Married: heb je nog wel wat voor andere mensen over gelaten in de winkels ? Nog geen nieuws van Daffie! Jij toevallig nog iets gehoord van Dayenne? Wij eten dus vanavond spaghetti! Net tussendoor de provisiekast nog even gesopt . Hoezo nesteldrang? Ow en ons meisje ligt al de hele middag heel hoog met haar billen tegen mijn ribben aan en ze is ook flink aan het bewegen. Voelt niet echt prettig! X Esther
nee heb nog niets van daffie gehoord zit steeds op mijn mobiel te kijken of ik al sms heb gehad maar helaas meiden... ben zo benieuwd
Ik heb de beslissing gemaakt, ik word dinsdag zeker weten ingeleid whaaaa.... spannendddd Ik heb die verloskundige net gebeld en haar ook verteld dat de hoofdreden is dat ik me bij haar erg op me gemak voelde (de assistent zal er niet bij zijn hoorde ik net) en ze zei: ik heb er nog over nagedacht en ik begon wel over die vacuumpomp enzo, maar daar hoef je echt niet bang voor te zijn, want dat gebeurd zelden en ze zegt dat ik echt geen weeenstorm zal krijgen en zij toch ook erg positief is over inleiden. (weeenstorm krijg je alleen met gel en gel krijg je alleen als je nog geen ontsluiting hebt) Ook zei ze dat als ik tussendoor naar wc moet of wil douchen, dat ze het infuus dan gewoon loskoppelen. Ik moet er om 07.30 uur zijn en ga 100% zeker die dag bevallen! Ze belt me zo nog even terug om er verder over te praten, erg lief! Mijn vriend weet het nog niet eens hahaha! Ik denk dat ik het op een paar mensen na ook nog voor me ga houden, omdat ik niet weet of ik zit te w8 op een stortvloed aan kraambezoek gelijk. Binnen nu en 4 daagjes mama.. maak me gekkk hahaha Weet alleen nog niet of ik een januari of febr. mama word, ook wel apart! Word dus wel zeker een Waterman, dat vind ik erg leuk!
Zo, hier ook weer klaar met poetsen.. en wat zie ik nu... mijn enkels zijn een stuk dikker.... zal dan wel vocht zijn? HEb er geen last van hoor. Ben wel wat moe, maar niet te moe.. mijn moeder heeft al het bukwerk gedaan. En als ik wel buk dan raak ik buiten adem. Mijn moeder zei dat dit heel normaal is omdat je longen bij het bukken bijna geen ruimte meer hebben.. raar eigenlijk. Ga nu lekker bankhangen met de dikke voeten omhoog! En hier ook friet vanavond. Schatje belt als hij klaar is met werken en neemt die dan onderweg mee.. heerlijk, hoef ik vandaag gewoon helemaal niks meer te doen!
Hoi hoi! Wat hebben jullie alweer wat afgekletst! @amor: wat spannend dat je sowieso binnen nu en 4 dagen mamma bent. Lijkt me een heel speciaal gevoel @Dayenne: Jeetje meid wat lastig al die pijn. Ben benieuwd hoe het is gegaan in het ziekenhuis. Kunnen ze niets voor jou betekenen met inleiden? Je bent immers morgen uitgeteld! @Married: Mooie buik heb je hoor! Ik kon het ook niet laten en heb ook maar nieuwe buikfoto's geplaatst... Lodger: Hier heb ik mijn vader en zijn vriendin duidelijke instructies gegeven voor de shelter...haha. Zit nog te twijfelen of ik de wrapper ga kopen. Misschien kan ik mijn pa daar ook nog wel voor porren...haha... Morgen komt mijn moeder weer een weekendje! Ben ik toch wel heel erg blij mee want ik mis haar toch best wel. En ik baal ervan dat ik zelf niet meer naar Groningen kan rijden (is toch 4 uur rijden vanaf hier). Het meeste baal ik nog wel van het feit dat ik oma een hele poos niet ga zien. Pas weer als ze overgroot oma is...hihi. Vreemde gedachte... Liefs Karina
@Uk, haha nou genoeg gekocht bij de ikea hoor, dekbedhoezen, douchegordijn, wc borstel, bloemenvaas, 2 koekenpannen, scharen, en een heel klein wit stoeltje @Caro, oh spannend over 2 weken de oplevering! @Angela, goede keuze hoor dat je medicatie niet wil slikken... vreemd dat de gyn het wel voorgeschreven heeft! @Eppie, wat leuk dat voor je nichtje! je hebt echt talent hoor! @Iggy, zo jij bent actief geweest... lekker he opruimen @Uk, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Ferry! Kan me voorstellen dat jullie trots zijn! @Maatje, geweldig dat Justin helpt strijken @Amor, nou meid ik zou het in laten leiden hoor! Tis logisch dat je even paniekerig bent, dat zullen we allemaal wel zijn op zo'n moment! Maar het gaat vast goed komen! Ik lees dat je toch een keuze hebt gemaakt, goed hoor! dan weet je wel waar je aan toe bent! @Anne, fijn dat je moeder geholpen heeft met soppen! @Karina, gezellig dat je moeder een weekend komt! @Hummelke, geweldig hoor al die kaartjes... vooral die met dat badeentje @Angelicaatje, welkom hier! @Noppie, wat lief van je vriendin dat je die kleertjes hebt gekregen... en zelf ook lekker geshopt dus @Dinkie, ik zou wel thuis willen bevallen, maar ik moet op medische indicatie in t ziekenhuis bevallen! @Married, zozo jij hebt lekker geshopt! Leuk he al die korting Leuke foto's! Hier toch een productief dagje, voor t eerst mn waslijn buiten in gebruik genomen voor t beddengoed en de dekbedden "gelucht". Verder boodschappen gedaan, als je voor 50 euro kocht kreeg je zo'n doos boodschappen twv 40 euro gratis... leuk maar is niet handig als je met de fiets bent... Verder alles opgeruimd, en ook nog een poosje in de tuin gewerkt. Zometeen lekker koken, verse pasta met tomatensalade, pijnboompitten en mozzarella fijne avond meiden!
Amor, spannend meid, kon je niet echt adviseren maar ik denk dat dit de juiste keuze is. Komt het eerder dan komt het eerder toch? Laat het dan maar komen. Nieuwsgierig naar Daffie en Dayenne! Caro, vond de bestelling van H&M best lang duren. Noppie, heb nog even naar de hema shirt gekeken en dat is idd gewoon simpelweg opzij schuiven. Leuk dagje gehad dus met je vriendin en lekker weer wat inkopen gedaan. Married, moest je nog zoveel hebben dan? Lekker he zo shoppen. Goed dat je een lijstje hebt gemaakt, ga ik nu ook doen. Kreeg vandaag al de vraag van mijn vriendin wat ik als kraamcadeautje zou willen... ik zou het dus niet weten nu omdat het meeste wel in huis is. Maar dan moet het wat zijn voor later toch, ideeën/suggesties zijn welkom. Denk dan ook maar aan cadeaubonnen of zo. Leuke foto's met de schoentjes op je buik. Karina, oeh jullie wonen nu idd wel een eind van elkaar vandaan zeg, best moeilijk zo rond deze tijd en voor daarna denk ik ook. Sofie, hahaha ik zie het al helemaal voor me hoe je schoonmoeder met dat ding over het hoofd van je schoonvader gaat. Leuk dat je nu ook wat opdrachtjes binnen krijgt. Iggy, goed zeg 3 zakken troep dat weg kan. Esther, wat ontzettend mooi wat je maakt voor je nichtje zeg, knap hoor. Zo crea als jij met papier bent zo crea ben ik dan op de computer Balen van de lekkage zeg, kan me nog herinneren dat je iets in de wc aan het repareren was of was dit Axioma Angelicaatje, welkom en klets gezellig mee! Caro, ik heb ook 2 van die voedingstops zodat ik niet altijd een bh aan hoef of de bh daar nog onder kan dragen, ik heb ze van Noppies. UK, wat gaat het toch goed met Ferry zeg, heerlijk om te lezen hoe jullie van hem genieten. Noppie, of mannetje vond het alweer een verkooppraatje... dus jullie dierenarts had het ook al gezegd, mooi zo, hahaha. Ims&Elfs, geweldig merk. Lief dat je dat gekregen hebt. Lunch met vriendin (in gips) was gezellig, lekker gegeten op de hei in het Gooi. Ze was wat namen aan het raden en ja hoor, hij zat er tussen en het is toch niet een veel voorkomende naam. Ik heb geen krimp gegeven, dus mezelf niet verraden, maar baal er wel van. Er was jammer genoeg ook iets niet helemaal goed gegaan met het drukwerk, dus maandag wordt het opnieuw gedaan, kan ik nog niet verder met het vullen van het eerste deel enveloppen, nou ja nog even wachten dus.
Amor Goed van je dat je de knoop het doorgehakt. Nog een paar dagen en dan heb je je kindje in je armen. Lekker hoor.
Oh Maatje, ik vergat helemaal te zeggen dat ik het zo schattig van Justin vind dat hij zo meeleeft. Lief hoor, volgens mij is het een super lief mannetje.
Tja eigen fout hoor, niet van de drukker. aangezien wij samen in het reclamevak zitten en het ons streven is om goed werk af te leveren moet dit natuurlijk ook tot in de puntjes kloppen. Het wordt toch ook naar zakenrelaties verstuurd, dus moet het gewoon goed zijn.
@Maatje, hihi die Justin! Schattig hoor Adje @Eppie, wat leuk wat je gemaakt heb voor je nichtje. Bijzonder om te krijgen ook, zo'n persoonlijk cadeautje. Denk dat ze dr heel blij mee zijn! @Uk, dank je ! Ik voel me de laatste tijd alleen niet meer zo slank, kleren zitten niet meer lekker enzo... Maar ik mag niet klagen, geloof ik. Volgens mij komt t ook weer redelijk snel goed met me na de bevalling (tenzij ik echt een chipsverslaving ga ontwikkelen als ik er strax weer tegen kan)! Heerlijk voor je dat t zo lekker met Ferry gaat, ben echt blij voor je! En ik hoop ook dat ik je snel mag sms'en @Amor, ojee wat spannend! Herken je gevoel wel. Tot 37 weken heb ik altijd t gevoel gehad van kom maar zo snel mogelijk. Maar nu... mwah, laat nog maar ff zitten. Inleiden hoeft van mij nog niet hoor, ik wacht nog wel ff! Maar goed, voel me ook best ok nu, dat scheelt enorm. Maar als t inleiden bij je moeder meegevallen is, kun je daar t beste vanuit gaan denk ik. Bovendien is in jouw zkh 24/d een ruggenprik mogelijk (toch), mocht de bevalling door de inleiding te heftig worden... Ah, xie dat je de beslissing genomen hebt. Dan kun je er nu ook naartoe gaan leven, spannend hoor! Wel erg lekker om te weten waar je aan toe bent. Balen van je striae, daar ben ik ook iedere morgen bang voor! Ik word steeds wakker met allemaal vouwen van het liggen en dan ga ik t even goed inspecteren of t geen striae is. Kan idd nog op t laatst komen, of tijdens de bevalling . @Sofie, wat leuk dat je zo lekker bezig bent met je kaartjes! En zelfs al aanvragen. You go girl! Hihi, goed bezig, jouw schoonma! @Katten&wormen. Mijn dierenarts had t ook al gezegd ja. En mijn kat had een worm van de week, dus heb ze meteen druppels gegeven. Maar vind dat zo raar die druppels, kan me bijna niet voorstellen dat t werkt... Muizen en vogeltjes, yep, daar komen ze hier ook geregeld mee aanzetten. @Noppie, klinkt erg leuk, dat setje voor de beeb! @Dinkie, op onze lijst kun je zien wie thuis of in t zkh wil bevallen. En borst of flesvoeding wil geven. (T/BV of Z/FV etc) @Married, haha weer lekker uitgeleefd in de shops! En leuke foto's hoor weer. We moeten toch zoveel mogelijk nog dit soort dingen vastleggen voor t niet meer kan he! Eten: mannetje is pinxos/tapas aan t maken, want er komen vrienden eten. Met veel groenten erbij natuurlijk voor mij. @Karina, mooi buikie hoor! En je hebt een echte zwangerschapsstreep, cool! @Voedingsshirts, weet iemand of er ook voedingsshirts met col bestaan? Ik draag in de winter altijd heel veel shirts met col, want ben zo'n koukleum (en strax na de bevalling ws weer nog erger dan nu). Xal eens internet gaan afstruinen... Was gezellig bij vriendinnetje vanmiddag. Haar meisje is nu 7 weken, echt nog zo'n klein poppetje, owww leuk hoor ! Wauw, dat er ook zo'n heel mensje in mij zit!
Heej meiden Ben net terug van het ziekenhuis. Ze gaan me helaas nog niet inleiden . Ze hebben mijn urine gecheckt en ik heb een urineweginfectie. Dus daar kijg ik die nierpijn van. De krampen die ik heb zijn echte voorweeën. Ze verwachtte dat het 1 dezer dagen wel zou doorzetten. Zometeen gelijk de kuur ophalen. Dat wordt de 3e al deze maand *zucht*. Nou, ik hoop maar dat de pijn snel minder wordt! @Amor waaauuuww wat spannend! Jeetje nog maar max 4 daagjes meis! Goh bizar he, hoe dat ineens zó dichtbij kan komen. @Daffie sterkte en succes! En je had nog zo aan dr gevraagd of ze wilde wachten op zondag . Sorry de rest ben ik weer vergeten. Ik kruip het bed weer in met een kop thee (frambozenblad thee!). Heb nog steeds veel pijn. Tijdens de ctg viel ik gewoon in slaap, zo moe ben ik. Zodra ik me beter voel reageer ik weer op iedereen! Sorry! Liefs van mij
Dayenne meid toch. Zit ook allemaal niet mee he. Wat flauw dat ze je niet inleiden. Ze laten je liever leiden. Sterkte met de laatste loodjes. Van uit hier EEN DIKKE KNUFFEL.
@Dayenne. Jeetje zeg! Ze maken het je niet makkelijk hoor! Hoop voor je dat de medicijnen snel en goed aanslaan en dat je maar snel mamma bent! Hebben jullie trouwens de box al staan? Of doen jullie dat niet?
Hoi Dayenne, Fijn je weer te lezen, al hadden we liever gelezen dat je je lieve meisje vast kon houden ... balen dat je nog niet wordt ingeleid. En balen van de urineweginfectie, vandaar dus al die pijn. Sterkte ermee meis en nu ff lekker proberen uit te rusten (ondanx de pijn ...). @Amor, wat goed dat je een beslissing hebt genomen! En spannend joh, dinsdag! Hier wachten op mannetje, die zou ook onderweg naar huis frietjes meenemen, lekker makkelijk. Hang nu dus lekker op de bank.
Dank jullie wel, jullie zijn lief! @Karina nee wij hebben nog geen box. We hebben er 1 op marktplaats gevonden en zijn daar nu mee in onderhandeling. Hopelijk kunnen we die vandaag of morgen ophalen. Oke nu duik ik echt in bed.