Ook ik mag me hier melden! Gister getest 3(!) keer omdat we het niet konden geloven, vanmorgen nog maar een keer voor de dubbele zekerheid en het is echt zo! Ik vind het zo onwerkelijk, maar dat zullen jullie ook wel hebben! Ik ben 5 februari uitgerekend, dus kan ook in het rijtje geplaatst worden en heb 7 juli een intakegesprek bij de verloskundige.
Dank jullie wel! En ook voor jullie gefeliciteerd! Ik kan er eigenlijk nog steeds niet bij... Ik laat het lekker over me heen komen en geniet lekker boven m`n roze/blauwe wolkje!
hallo mama's , mag ik met jullie meekletsen? hier nog een februari mama! vanacht en vanochtend een licht positieve test (clear blue en DA)! Het voelt nog heel onwerkelijk, maar geniet al volop ik ben zo blij \/
Goedemorgen meiden! Meisje1984 Tuurlijk meid welkom en gefeliciteerd! Zo ik ga zo naar de verloskundige zit maar 2 deuren verder hier hehe dat is dus wel lekker, heb alleen me intake gesprek nu. En daarna ga even lekker een dagje naar me ouders! lekker eten enzo en even snel langs me zus als ik kip ga halen met me pa Nou meiden ik hoop nog een zonnetje voor jullie! en een fijne dag... Knuffels.
Hallo meiden, Mag ik me ook aanmelden. Vanochtend getest en ja hoor 2 streepjes te zien. Heb wel 4 dagen voor mijn NOD getest dus het is erg pril..
Hallo Dames, Nou ben geweest viel gelukkig reuze mee toen ik binnen kwam zei ze ben je weer stout geweest hehehe. Bloedruk was goed, ze denken dat ik nu 5,6 weken zwanger ben dus uit gerekend 29 jan maar ik blijf gewoon lekker hier kletsen. En ik krijg 24 juni me termijn echo dus dan ben ik 9 weken en dan kunnen ze precies zeggen waneer ik uit gerekend bent Ik moet 9 julli weer bij de verloskundige terug komen en dan ga ik bloedprikken enzo. Nou voel me nu weer iets meer zwanger gelijk Maar ik kan wel 29 jan uit gerekend zijn al mijn kinderen komen bijna 2 weken te laat mischien nu wel weer Saloua welkom en gefeliciteerd meid! Knuffels,
Zijn hier meer dames die noggeen symptomen hebben? Het enige waar ik last van heb zijn gevoelige borsten..Tijdens mijn vorige zwangerschap was dat wel anders en was ik zo misselijk als wat..
Hey Saloua nee meid heb zelf last van moeheid en lekkere trek soms voel me tepels prikkelen hehe verder gelukkig niets! Maar geniet maar dat je niet veel last heb he dan geef niets bij iedereen is het toch anders en gelukkig voor jou dat het lekker gaat! Knuffels,
De lijst wordt langer en langer! Super! Hier ook totaal geen kwaaltjes! Mijn man maakt zich al zorgen...Alleen mijn borsten zijn iets voller en ik voel ze als ik erop lig.
Ik kreeg in 1x geen berichtjes meer dat er antwoorden warenbij dit topic. Maar de test is weer een stuk duidelijker geworden. Dus ga het bijna van de daken schreeeuwen! Wanneer vertellen jullie het de ouders.
Hey allemaal, Alle nieuwe dames gefeliciteerd! Hier begin ik een stuk ongeruster te worden. De tweede streep wordt niet donkerder maar lichter. Morgen nog maar een testje doen. Hij is er wel, maar niet echt duidelijk. Verder heb ik wel last van symptomen. Mijn borsten zijn super gevoelig en ook ben ik licht misselijk. Groetjes Guusje
ik heb het net al mn ma en zussen verteld en mijn man. De rest van de wereld krijgt het later te horen..
Goedemiddag, Ik breek heel even in, las het berichtje van guusje en wil daar even op reageren. Guusje, een streep is een streep dus ga er maar gewoon vanuit dat je zwanger bent. Als ik jou was zou ik niet telkens testen, de donker / lichtheid van de streek hangt af van wanneer je test, hoeveel je gedronken hebt en welk merk test het is. zoals je geen kramp hebt en geen bloed verliest hoef je je nergens zorgen over te maken. Geniet van je zwangerschap ! Groetjes Ukkepuk078, November 2008 Mama