volgens mij heb je ook een hyves.be sterker nog hyves is internationaal, op sommige namen kom je in andere landen terecht als je gaat zoeken
wat wordt er toch gezellig veel gekletst hier! Aan alle nieuwe mama's welkom en gefeliciteerd! Mijn ouders zijn gezellig langs geweest, mn vader heeft wat klusjes in huis gedaan en mn moeder heeft geholpen om de babykleding die ik gekregen had uit te zoeken en te sorteren. En van mn moeder heb ik een zwangerschapsdagboek van Anne Geddes gekregen, en van mn vader een schattig rompertje
Welkom Evelieveling geniet er van! Pff had zo'n trek heb ik avond eten maar eerder klaar gemaakt Me manneke komt pas laat thuis kan ik de kleine mooi vroeg naar bed doen. Wat voor gegevens hebben ze nodig met pendelen weet iemand dat?
Evelieveling welkom en gefeliciteerd! Axioma wat leuk! Knorretje, ik zat me ook net te bedenken om alvast te koken... heb ook trek
Hoi Meiden, Het is helaas een miskraam, bloeding is nu ook erger geworden. Jullie veel succes met de zwangerschap!
och Martine wat vreselijke nieuws Ik wens je heel veel sterkte! Dikke knuf want dat heb je nu zeker wel nodig!
wat vind ik dat erg voor je Martine! Ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen.. Maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!
Martine, wat een vreselijk nieuws. Sterkte ermee! He bah, dat herinnert me er weer aan dat pas zwanger zijn helemaal niet leuk is. De onzekerheid die erbij hoort. Het bidden dat de kleine blijft zitten... bah. Goed, ik ga een winterslaap houden, maak me maar wakker als ik voorbij die eerste 12 weken ben!
lieve martine wat vreselijk heb er geen woorden voor Bij mij zagen ze geenkloppent hartje maar dt ws heel ormaa; zei de gn e is nog zooooo klein. ik zal zo de echo in mijn album plaatsen ik vind het wel erg klein hoop dat het goed is maar de gyn zei al want in het zh verwachtten ze dat ik rond 21 of 22 mei mijn eisprong moest hebben dus op een dinsdag of woensdag maar ik had pas vrijdag een posi ovu test dus waarschijnllijk zaterdag of zondag mijn ei. Het kon zijn dat ik dan mischien een paar dagen korter zwanger ben pffffff wat naar die onzekerheid. maandag mag ik weer komen had al een afspraak voor maandag die blijft gewoon staan
Martine, heel veel sterkte met dit verlies Tirtilisko, ben je nu wel een beetje gerustgesteld of toch nog niet omdat er niet veel te zien was? Wel fijn dat je maandag weer mag komen. Evelieveling, welkom en gefeliciteerd! Weet je al wanneer je uitgerekend bent, we hebben een bevallingslijst, zie link in mijn onderschrift. UK, voor het pendelen hebben ze meestal je volledige naam en geboortedatum nodig. Voor het voorspellen van de bevaldatum misschien wanneer je uitgerekend bent Verder weet ik het ook niet. Vind het zelf nog een beetje vroeg om dit al te weten. Doe ik wel over een paar maanden denk ik. Axioma, wat leuk zeg zo saampjes met je ouders, gezellig. Ik heb vandaag het eerste shirtje voor de beep gekocht. Kon me niet inhouden, het was erg moeilijk hoor omdat je nog niet weet of het een meid of een jongen is. Dus het is unisex geworden in maatje 68. Heb voor vanavond een gegrild kippetje gehaald En bij de kaasboer even geinformeerd welke kazen ik wel en niet mag. Ben dol op (buitenlandse) KAAS
echt goed gerustgesteld ben ik helaas niet maar voel me wel iets beter nu. ik heb de echo's in mijn album vinden jullie ook niet dat er haast niks is te zien