@Daffie: Hieperdepiep... HOERA VOOR MYRTHE ESMEE! @Leintje: Ook een HOERAATJE voor onze MIK TIJN! Wat hebben Daffie en jij mooie namen gekozen! Vind ze allebei SUPER! Stoer en leuk! Even snel een berichtje van mij: Wij zullen vandaag zien of sex werkelijk weeën opwekt Jeetje, dat hadden we echt ff nodig! hahahaha Ik hou jullie op de hoogte 8) Sofietje
Even een onzeker vraagje van mij: heb nu vanaf 09.45 uur ongeveer om de 10 min. harde buiken die vervelend aanvoelen. Zijn niet echt pijnlijk en het trekt ook door naar de onderkant van m`n rug, net boven m`n stuitje. Tussen de harde buiken door blijft er een zeurend ongi-gevoel 'hangen'. Beeb beweegt tussendoor en dat is ook wel gevoelig aan de onderkant, kan dat gevoel niet zo goed uitleggen. Zou dit het begin kunnen zijn? @Sofie; heb vanmorgen gesexd, dus het zou het juiste zetje geweest kunnen zijn! Ik hoop dat het echt doorzet en duim voor je dat het voor jou ook werkt vandaag!
de sex was hier wel aangenaam, maar niet lekker met zo;n dikke buik, heb nu wel buikpijn eraan over gehouden, hopen dat het wat doet.
@Kim, t klinkt wel "echt"... maar ik heb er geen ervaring mee... maar mocht het doorzetten, veel succes! En ik wacht je smsje wel af
@Kim: Hier heb ik ook last van: dat t doortrekt naar mn stuitje. Het hoeft niet per sé een begin te zijn; de gynéco gaf bij mij aan dat het ook de kleine kon zijn die op een spier lag! Had ik nog niet over nagedacht.. Maar bij mij trekken de harde buiken ook niet weg.. Ach ja, begin er aan te wennen Maar de pijn in mn stuitje trekt wel aardig snel weg, bij jou ook? Hiero een "uitje" vandaag: Menneke gaat voetballen en ik ga mee (ach ja, alle uitjes zijn goed op dit moment! haha) dus ben er neit vanmiddag. Dikke knuffs allemaal! Hoop dat de sex helpt bij iedereen, ook bij mij! haha Sofie
@Sofie: pijn boven m`n stuitje blijft een beetje hangen. Het wordt wat heviger als ik een harde buik krijg. Ik ga rustig aan wat opruimen en dan even douchen, kijken of het doorzet.
Nou spannend hoor of het avontuurtje op deze manier jullie bevalling misschien ingang zet. Ik denk dat dat avontuurtje hier uitblijft hoor! Net heerlijk gedoucht, lekker fris weer, voelt toch prettiger, hihihi. Heb de spullen klaar gezet om een cake te bakken, maar nu weer even uitrusten van de inspanningen en even mijn mams bellen.
@ Iloiza: sterkte meid, ik hoop dat Dyon er gauw weer bovenop komt! @ Daffie: gefeliciteerd met dochter MYRTHE! Tjee, alweer een keizersnee! Ik hoop dat je gauw herstelt en dat je niet teveel pijn hebt! @ famveenstra; fijn dat je zo'n goede nacht had! @ Anne: jij ook al hoofdpijn, ik had dat gister en het is nog niet helemaal over, maar wel minder dan gisteravond. @ Maatje: gelukkig dat alles goed was en dat ze je op het hart hebben gedrukt gewoon te bellen als je denkt dat het niet goed gaat. Vanmiddag nog even slapen om bij te tanken? @ Mireii: aaauuuuw, je borsten, klinkt pijnlijk. Gelukkig maakt Soraya het goed, ik hoop dat ze gauw goed leert drinken! @ Married: wat handig dat de kraamzorg bij jullie bh's verkoopt. Geen idee of de mijn dag ook doet eigenlijk, hebben ze het niet over gehad, dus ik denk het eigenlijk niet. @ zaterdagochtend-sex: het hangt wel in de lucht geloof ik! Wij hadden hier ook een vrij-partij! Zo, hier een redelijke nacht gehad. Slechts 2x eruit om te plassen. Vanmorgen was het gezellig met vriendlief . Daarna lekker ontbeten met verse jus, croissantjes, een eitje en de krant. Mijn zusje komt zo even bakje doen, wilde perse de nieuwe beeb-kleertjes die ze had gekocht geven. Leuk! Net gauw even gezogen en wat tafels afgenomen, lijkt het hier weer een beetje aan kant. Hopelijk gaat de hoofdpijn nog wel weg. Zou het normaal zijn aan het eind van de zwangerschap dat je meer last van hoofdpijn kan krijgen? Maak me er lichtelijk zorgen over moet ik zeggen.
*inbraak* DAFFIE: gefeliciteerd met jullie dochter Myrthe (mooie naam) Liefs Sophia (30-plussers) *ben weer weg*
@Amor: ben je blij dat je de knoop hebt doorgehakt? Alles goed aan het voorbereiden zie ik . @Dayenne: wel fijn dat je je ondanks de infectie goed voelt! @Mieke: je kind poepie noemen! Ik zie het al voor me. Maar ja, heb ook al heel wat rare namen voorbij zien komen de laatste jaren, dus ik sta nergens meer van te kijken! @Dinkie: veel plezier bij je schoonzusje vandaag! @Married: thanx voor de update! @Bbelly: nou dan zit ik netjes dan met mijn gewicht. Schrok er al een beetje van hoor. En ik hou zo goed rekening met wat ik eet. Maar ja, de ene komt tijdens een zwangerschap meer aan dan de ander. @Iggy: thanx voor de update. @Daffie: gefeliciteerd met jullie dochter Myrthe Esmee! @familieveenstra: wat lekker dat je goed geslapen het vannacht! @Maatje: mooi dat de ctg goed was. @Miireii: fijn dat alles goed gaat met Soraya. Pijnlijke borsten is idd niet echt prettig. @Kim84: ik hoop voor je dat het begonnen is! Klinkt wel zo! @Noppie: veel plezier met je zusje. Vannacht echt bagger geslapen. Mannetje is beetje verkouden en die wilde gisterenavond op tijd naar bed. Er was ook niet echt meer iets op tv, dus ging ik ook maar slapen. Was om 4 uur al wakker en lag maar te draaien en naar de klok te kijken. Had voor mezelf besloten om uit bed te gaan als ik om 6:30 nog wakker zou zijn, maar ben blijkbaar toch weer in slaap gevallen tot 8 uur. Ben er toen samen met mijn mannetje uitgegaan. Heb al gestoft en ben daarna even bij mijn schoonzusje op de koffie geweest (ja op de fiets ). Ik vermaak me prima hoor thuis, maar moet er af en toe wel even uit hoor. Merk ook dat ik een krampachtig gevoel in mijn benen krijg nu ik de laatste tijd minder beweeg, dus vandaar dat ik dan toch op de fietsw probeer te gaan. Boodschappen hebben we gisteren niet meer gedaan, dus dat moeten we vanmiddag even doen. X Esther
Daffie, joepie!!! gefeliciteerd met jullie dochter Myrthe Esmee. Mooie namen. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie. Miireii, sterkte met je borsten. Heb begrepen dat tegen de stuwing koolbladeren ook helpen, en douche massage warm/koud of zo. Snel vandaag een kolfapparaat regelen. Fijn dat het goed gaat met Soraya. Married, thanks voor de update van Iloiza, arm kleintje helemaal gelig. Hopelijk mogen ze weer snel naar huis. Hier vandaag ook een lekker relaxdagje, niks op de planning, nou ja vanmiddag nog 1 (echt het laatste) uurtje werken aan de opdracht van mijn schoonzusje. Maar hier ook bladen kijken, bankhangen, cakebakken.... Maatje, fijn dat alles goed was met de ctg, hoop dat je gerustgesteld bent. En je niet bezwaard voelen als je weer moet bellen hoor, gewoon doen. Ik vind sommige dingen wel een beetje overtrokken hoor, nu is het weer goed om Yakult te drinken, zo is er iedere keer weer wat nieuws. Ik heb echt heerlijk geslapen, ben gewoon geen 1x wakker geworden vannacht, dus ook niet hoeven plassen, pas om 9 uur vanmorgen er uit gegaan om te plassen, heerlijk. Dayenne, gefeliciteerd met je 40 weken. Je bent de eerste die ze heeft volgemaakt! vind ik tot nu toe al een hele prestatie. Hoe gaat het met je? En idd nog 1 dagje januari dan eindelijk februari.
@Daffie: Hieperdepiep... HOERA VOOR MYRTHE ESMEE! @Leintje: Ook een HOERAATJE voor onze MIK TIJN! Wat hebben Daffie en jij mooie namen gekozen! Vind ze allebei SUPER! Stoer en leuk! Even snel een berichtje van mij: Wij zullen vandaag zien of sex werkelijk weeën opwekt Jeetje, dat hadden we echt ff nodig! hahahaha Ik hou jullie op de hoogte 8) Sofietje
Even een onzeker vraagje van mij: heb nu vanaf 09.45 uur ongeveer om de 10 min. harde buiken die vervelend aanvoelen. Zijn niet echt pijnlijk en het trekt ook door naar de onderkant van m`n rug, net boven m`n stuitje. Tussen de harde buiken door blijft er een zeurend ongi-gevoel 'hangen'. Beeb beweegt tussendoor en dat is ook wel gevoelig aan de onderkant, kan dat gevoel niet zo goed uitleggen. Zou dit het begin kunnen zijn? @Sofie; heb vanmorgen gesexd, dus het zou het juiste zetje geweest kunnen zijn! Ik hoop dat het echt doorzet en duim voor je dat het voor jou ook werkt vandaag!