Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedenavond meiden,

hier gaat het de hele dag al met buikpijn en rugpijn, maar echte weeen zijn het niet.

hoop dat ik vanacht wel kan slapen, meot maar vroeg op bed gaan, anders kom ik helemaal niet aan mijn rust toe.

ben ook benieuwd hoe het met mijn buddy mama van stef gaat, al een tijdje niks van haar gehoord.

dayenne wil je veel sterkte wensen morgen en zoiezo met je inleiding.

verder voor iedereen een fijne avond en tot morgen.

anita

2. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Kim, vervelend dat het niet doorzet! Hopenlijk mag je ook snel je kindje vasthouden! Gefeliciteerd met je vader!

@Noppie, mn enkels zijn 's avonds altijd wat dikker, ik heb ook standaard wat onder mn matras liggen aan t voeteneinde. Dat helpt wel!

@Mirreii, fijn dat alles zo goed gaat met jullie meisje! Heb je inmiddels nou al een kolf?

@Leintje, fijn dat jullie nu lekker thuis kunnen genieten van de kleine! Maar ook van je rust genieten hoor!

@Hummelke, he vervelend dat je zo'n baaldag hebt! Sterkte hoor... Kan me voorstellen dat je graag bij je familie had willen zijn vandaag... zeker nu met de laatste loodjes...

Hier trouwens ook een jaren 30 huis met kinderwagen in de woonkamer :D

@volle maan, maandag 9 februari is het volle maan!

@Nagels lakken... zo dat vind ik een hele prestatie! Ik vind mn sokken aantrekken als een vervelend... laat staan mn nagels lakken..

@Maka, en hebben de krampen doorgezet?

@iloiza, fijn dat jullie weer thuis zijn... doe maar lekker rustig aan hoor!

@Mieke, herken het helemaal hoor, van mij mag de kleine ook komen!
    Tjonge wat heftig voor je vader! En voor jullie als familie natuurlijk ook.
    Veel sterkte de komende tijd, hopenlijk reageerd hij goed op de chemo!

@Dayenne, nou lekker gaan rusten hoor meid, sterkte vannacht en morgen bij t ziekenhuis!

Hier ook een "lui" dagje, heerlijk uitgeslapen, en verder op de bank de davinci code gelezen, op zich wel leuk boek... iets meer inhoud als de film.
    verder nog even een frisse neus gehaald buiten.
    Hier ook wel een mopperige bui, en waaraan het ligt geen idee... maar manlief moest het wel even ontgelden...

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hey meiden,

weer een dagje erbij! Zo komen we met zijn allen dichterbij de datum ...
    Hier beetje last van ongi-krampjes de hele dag. Maar dat is al meer dan een week, dus het gaat strax nog 'gewoon' voelen! :) Nu net gedouched en lekker zitten, ben best moe. Vanmiddag ook lekker met mannetje lui op de bank gelegen, heerlijk!

@Dayenne, heeeeeeeeeeeeeeel veel succes morgen! Nog even en jullie kunnen jullie lieve beebje vasthouden!

@Mieke8, heftig van je papsje ... gelukkig heeft hij nu geen klachten. Veel sterkte ermee!

Fijne avond meiden, hopelijk met een goede nachtrust ;)

4. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Iloiza, goed wat van je te horen en fijn dat jullie weer lekker thuis zijn!

@ dayenne, succes morgen in het zkh!

@ Mieke, 18x bestralen, veel zeg! Heftig. Sterkte voor je vader.

Iedereen met krampen en andere voorbodes veel sterkte!
    Ik ga zo lekker mn bedje in denk ik, tot morgen!

5. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Axioma, hij hoeft gelukkig geen chemokuur, alleen bestraling dus dat valt mee.
    Volgens mij is dat niet zo heel erg intensief en zwaar hoor.
    Het enige wat ik er wat vervelend aan vind, voor mezelf, dat het in deze periode is.
    En dat ze iedere dag dus naar het ziekenhuis moeten midden op de dag.
    En dat ze daardoor niet snel even langs komen. (misschien een beetje ego van mezelf want ik gun mijn ouders natuurlijk alleen maar veel gezondheid).

Hier overigens geen last van dikke enkels of vingers.

Ik ben gewoon moe van het luie dagje geloof ik, hihi.

Dayenne, sterkte voor morgen en ik hoop dat je nog even een goede nachtrust mee pakt.

Anita, voor jou geldt hetzelfde hoor! zou fijn zijn wanneer je ook even lekker wat uurtjes slaap zou kunnen pakken.

Kikkert, dank voor je berichtje leuk al die andere mama's die even langswippen om ons succes te wensen.

Bbelly, oh lekker een houtkachel, blaast ie ook lekker de warmte de kamer in.

Ik denk dat ik er ook lekker vroeg in duik.
    Nu nog even de toppers kijken welk liedje naar het songfestival gaat.

6. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mieke, sorry! ik ben weer lekker helder zeg! Inderdaad gelukkig geen chemo! Maar ik kan me jouw gevoelens heel erg voorstellen hoor! Als je zo op t einde loopt is het toch wel prettig als de mensen waar je veel van houdt er ook voor jou zijn. En dat is nu even een stuk moeilijker... enne das helemaal niet ego hoor! Zo zou ik t ook voelen...

7. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: knap dat je vader zich zo groot houdt.

@ Dayenne; zet ump op morgen!

@ famveenstra: hopelijk kan je vannacht toch wat beter slapen of uitrusten!

Ik zit lekker naar die 'feel-good-movie' RTL 4 te kijken, met Cameron Diaz en Cate Winslet. Daarna straks lekker mijn mandje in. Iedereen n fijne avond en weltrusten voor straks!

8. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Caro: kan me indenken dat je nu toeleeft naar de dag dat je de keizersnede krijgt!
    Wat een leuke site: die van mijn sprookjesboek :D !

@Sofie: hier ook al een beetje sjagie vanochtend. Lang leve de hormonen :D ! Soms heb je het gewoon even helemaal gehad. Ik kwam er vanochtend achter dat er een gat in mijn rokje zat en dan net naast de naad en niet op de naad. Daar werd ik dus helemaal sjagie van, omdat niet alle kleren me meer lekker zitten. Ook de zwangerschapskleding niet :( !

@Miireii: dat is nog eens goed nieuws van Soraya! Hopelijk mag ze snel met jullie mee naar huis.

@Married: ow wat schattig de wieg zo opgemaakt!
    :D Had je niet ff een filmpje kunnen maken van het lakken van je teennagels? Misschien wel zeer educatief voor ons ;) !

@Deesje: ja ik denk dat het ongeduldig zijn ook bij de hormomen hoort en dat je nu na al die maanden zwangerschap wel benieuwd ben hoe je beebje eruit komt te zien!

@Mieke: dus de bestralingen bij je vader beginnen komende week. Sterkte en succes ermee! Kan me voorstellen dat je het sowieso niet fijn vindt, maar ook niet nu je ieder moment kan bevallen!

@Maka: :D ik denk er ook nog niet aan als ik weg ga om mijn vluchtkoffer en papieren van de VK mee te nemen! Misschien dat ik hier thuis ff zelf een kopie maak en die maar gewoon in mijn tas stop, zodat ikhet altijd bij me heb :D .

@Iloiza: wat fijn dat jij en Dyon thuis zijn. En wat een schattig mannetje hebben jullie toch! Geniet maar lekker van elkaar hoor.

@Dayenne: rust maar lekker uit voor de bevalling hoor. Succes morgen! Nog even en dan hou je je kleine meisje in je armen! :D

@Kinderwagen: wij hebben geen jaren 30 woning, maar onze gang is ook te klein om de kinderwagen weg te zetten, dus dat wordt ook de huiskamer hoor.

Zo we zijn weer thuis. Was weer gezellig bij onze vrienden. Daar van mijn vriendin nog even wat op-de-bank-hang-broeken meegenomen, want die zitten nu gewoon het lekkerste.
    Mijn zwager en schoonzusje hadden de maxi cosi opgehaald, dus nu is echt alles in huis.

Sinds vanmiddag heb ik een aantal keren krampjes onder in mijn buik gehad. Leek echt wel van mijn spieren te komen. Misschien dat dit indalingskrampen zijn ofzo? Een paar keer een steek gevoeld en dan is het ook weer weg.

Mijn man had naar zijn moeder gebeld, maar die was niet thuis. Zegt ie: als ze terug belt, dan moet je maar zeggen dat we naar al naar het ziekenhuis zijn. :D Dus ze belt terug en ik zeg dat zo: toen was het wel even stil aan de andere kant van de lijn, totdat ik zelf moest lachen ;) !

Iedereen alvast weltrusten en tot morgen!

X Esther

9. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Daffie, fijn om te horen dat alles goed gaat! En bijna naar huis met de kleine!

Mireii, idd raar dat je in het weekend nergens een kolf kunt krijgen....vreemd... Fijn om te horen dat het met jullie dochter zo goed gaat!

Leintje, wat een verhaal ook weer meid! Maar wel fijn dat je het zo ervaren hebt! En nu idd lekker genieten!

Married, mooie wieg! Enne, zelf de teennagels lakken..... Ik zou niet weten hoe ik daar ngo bij moet komen.......

Mieke, sterkte met je vader dan! Hoe is het nu verder met hem? En ik kan me voorstellen dat het voor jou extra dubbel is dat eht in deze periode moet vallen!

Iloiza, fijn dat jullie thuis zijn! Geniet er van!

Eppie, dat is gemeen om iemand zo te pesten ;) Die moeders zitten toch allemaal al zo in de zenuwen volgens mij! Mijn moeder heeft griep en zat zich al helemaal druk te maken dat ze Levy op moest vangen omdat ik morgen opgenomen zou worden.... Dat is dus pas volgende week......... Hoezo, moeders hebben af en toe meer zenuwen dan wij zelf?

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Volgens mij is het hier begonnen meiden :D

Om de 3-4 minuten weeën en bloederig slijmverlies...

Auw auw auw...

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

ohh mobiel, spannenddddddddd!
    Heel veel succes vannacht!

12. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ dayenne, heel veel succes morgen! Dacht nog dat jij dan wel de eerste februari-mama zou worden maar nu zie ik dat....

mobielfreak aan de gang is! Zullen dus vast heel binnenkort de eerste februari-mama verwelkomen!

Wens jullie alle succes en geniet straks van die kleine.

Ondanks dat wij vandaag op de 37 weken zitten begin ik toch wel erg nieuwsgierig te worden en ondanks dat ik degene die nu richting 40 weken gaan het gun om eerst te gaan, wil ik eigenlijk ook wel al! Maar volgens mij is iedereen op het laatst gewoon erg benieuwd naar het ukkie. Vind het heerlijk als ze zich laat voelen (al doet het bewegen soms gewoon zeer) maar wil haar nu ook wel zien :-D

Fijne nacht voor iedereen en tot morgen.

13. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    verloskundige is onderweg hierheen nu, nu ruim een uur stevige weeën zo uit het niets begonnen om 21.15 uur klap zowat dubbel van de pijn steeds oef...

14. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Wow, en tis de 2de toch, dan gaat het meestal stuk sneller dus!

Succes en we horen het vast snel :-D

15. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Goede avond,

Met Daffie en onze klein maar hele mooie dochter Myrthe gaat het geweldig ze komen morgen naar huis en dan gaan we lekker met ze 3en genieten. daffie verteld van de week wel meer.

groetjes de trotse papa.

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Succes Mobiel!
    Jij bent dus ws de eerste echte feb-mama ;)!

17. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Mobiel veel succes , ben eens benieuwd .. :D
    Noppie : heb ook sinds een week worstjes ipv vingers en dikke voeten , veel mensen zeggen sinds een paar dagen ook dat ik er echt opgeblazen uitzie .. Mmm een teken dat het niet meer lang is ?
    Vandaag naar een babyborrel geweest , was heeel leuk maar was blij toen ik languit op de bank lag helemaal uitgeput .
    Ons kleintje was ook enorm actief vandaag en had veel last van maagzuur .

18. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh spannend mobiel hoe is het nou?

mieke wat erg voor je vader.... :(

19. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

@mobiel:

hoe is het nu , ondertussen al aan het bevallen, of nog niks.
    ben erg beneiuwd.

hier vanacht redelijk geslapen, en we wachten rustig af wanneer het nou echt begint.

iedereen een fijne dag, ik ga lekker rustig aan doen vandaag.

anita

20. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    ****** BUDDY NIEUWS ******

Gisteravond om 00.53 heeft Mobielfreak onze wereld een stukje mooier gemaakt met de geboorte van haar dochter LISA. Ze woog 3060 gram en is 49 cm groot!

Zodra ik weer iets van haar hoor, zijn jullie uiteraard weer de eerste die het weten!

**** Einde buddy nieuws ****

Deel Deze Pagina