Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siegie

siegie Lid

15 jun 2008
    17
    0
    0
    Militair
    België - Tienen
    Ik leef met je mee martine!

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    knorretjuh maar is dat niet TE klein hihi

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Je ziet het vruchtzakje zitten, meer is het natuurlijk ook nog niet echt (denk ik).
    Het is nog zo kleintjes. Daarin zie ik wel een stipje, dat zal het vruchtje wel zijn.

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Oh meissie, Ik weet wat je nu doormaakt. Heel veel sterkte toegewenst en ik hoop je weer snel op de pagina te mogen zien met een positieve test.

Een hele dikke knuffel Vaam

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ieniemini beepje :D! Tuurlijk zie je nog niet veel joh, het is pas net een paar weken oud. Maar het zit er nog en dat is toch belangrijk meid! Komt goed!

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Het is nu niet veel meer dan een speldenknop tot maximaal een rijstkorrel groot, dus niet gek dat je eigenlijk alleen het vruchtzakje ziet ;)

7. martine

martine Bekend lid

23 nov 2006
    673
    0
    0
    bedankt voor alle lieve reacties, gelukkig heb ik mijn prachtige dochter om mee te knuffelen.

veel geluk allemaal!

8. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland

Sorrie voor het taalgebruik en ik hoop dat ik Uk niet teveel afgeschrikt heb met mijn verhaaltjes :oops: :oops: :oops:

Knuffel terug!
    Gepie78

9. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    ik knuffel momenteel alleen maar met de wc pot :confused: BAH!

10. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mieke, ik heb niets gevraagd over de pendels hoor :) Maar tis wel interessant :D

Tirtilisko, ik zie er wel 'wat' in zitten. Ik hoop dat ze maandag meer zien. Zeiden ze nog iets over de termijn?

11. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Had een heel bericht getypt, maar zie hem nergens terug :rolleyes:
    Hahaha bedankt voor je 'geruststellende' bericht :) Maar tis wel eerlijk ;) Ik laat me gewoon goed voorlichten door de vk en ik zal haar inlichten dat ik daar echt angstig voor ben. Dan zal het wel goed komen hoop ik.

12. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland

Wat erg, Martine! Veel sterkte ermee. En ik hoop dat er ook snel een nieuw beebje voor jou mag volgen!

Dikke knuf,
    Gepie78

13. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    bedankt meiden de gyn zei omdat ik dus mijn ei later heb gehad dat ik mischien wel 5 weken en 3 dagen ofzo was maar dat zien we allemaal maandag bedankt voor de lieve woorden

14. Gepie78

Gepie78 Actief lid

25 jan 2008
    166
    0
    0
    Medewerkster Thuiszorg
    Friesland
    Misschien dat het je gerust kan stellen, ook mijn echo van maandag jl. is erg onduidelijk maar toch hebben we een kloppend hartje kunnen zien op het scherm en ik was toen net 6 weken en drie dagen zwanger dus wie weet. Zie het maar niet te somber in, volgende week ben je weer een paar dagen verder in de zwangerschap en kun je misschien al iets meer zien. Deze eerste weken ontwikkeld die kleine zich zo snel, dat is bijna niet bij te houden ... Zie maar in mijn album voor de echo.

Dikke knuf van Gepie78

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tuurlijk het is hartstikke leuk.
    Ik had ook voor mezelf laten pendelen voor het zwanger worden.
    Maar die waren voor augustus dit jaar en een paar al voor vorig jaar.
    Dus niks klopte daar van.
    Maar het lijkt me ook leuk om het straks weer te doen, alleen wacht ik daar dus nog even mee ;)

En het lijkt me niet meer dan normaal dat de gyn je eerst even verteld wat hij/zij precies gaat doen.

Gek eigenlijk dat je het nu al over een beepje hebt terwijl het vruchtje nog geen 5 mm is.

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Ik vraag ook geen pendels aan hoor. Ik denk dat je met iemand anders in de war was ;)

Ja het woord beeb komt snel he? Misschien is het beter om het gewoon vrucht (ik vind dat zo'n raar woord) te noemen. Om die reden durf ik het ook nog niemand te vertellen, ben als de dood dat ik dan later met slecht nieuws kom. ;)
    Dus ik wacht tot ik zelf aan het idee gewend ben en dat we de echo hebben gehad. Daarna mijn ouders en mijn schoonouders en broer en zus inlichten. En dan gaan we op vakantie :D Als we terug zijn van vakantie ben ik zo'n 11 a 12 weken dan ga ik het vertellen aan de rest ;)

17. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    :) haha sorry vindt sneu voor je maar die uitspraak !
    hopelijk is het gauw over en kan je lekker genieten meid.

Ik was diegene die vraag over pendelen had, geloof er niet zo in maar ach vindt wel leuk, kijken wat er klopt.

18. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh hahaha :oops: lekker suf dus.
    Voor knorretjuh dus :)

19. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Probeer je niet te veel zorgen te maken. Precies zoals jezelf zegt, misschien wel een laat ei gehad ofzo.

20. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Ik pendel soms voor mezelf, had met Tim ook gependeld, maar dan voor de uitgerekende datum en bevaldatum.. Had eind augustus er echt de pee in en vroeg me af hoe lang het nog zou duren, dus ik 30 augustus 's avonds in me bed aan het pendelen geslagen en gevraagd, wanneer ga ik bevallen, en dan datums noemen, ik telde terug vanaf 11 september zeg maar.. En bij 31 augustus ging dat ding dus als een idioot :confused: Ik zo hahaha da's morgen al :p Niet meer bij nagedacht en gaan slapen ;) Totdat ik wakker werd vanwege gebroken vliezen hihihihi

Deel Deze Pagina