Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ik zou ook even bellen anita..
    Hou ons op de hoogte en voorzichtig he!

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Anne, lief hoor van je mams! Voor de toekomstige oma's is het natuurlijk ook erg spannend.

Mijn beste vriendinnetje is van 12-19 feb op wintersport, ze zegt steeds maar 'je houdt hem wel binnen he, iig tot de 19e' haha.. kan dr niks beloven, maar verwacht wel dat ie pas rond de 22e komt.

Hebben jullie trouwens ook 'voorkeursdata'. Niet dat dat echt kan natuurlijk, maar sommige data lijken me gewoon wel mooi als ie dan geboren wordt.
    Ik heb dat oa bij 18 feb: heb iets met het getal 18 = mijn verjaardag (juli) en onze trouwdag (april)

3. lianda

lianda Fanatiek lid

6 jun 2007
    2.367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    *inbraak*

als eerste wilde ik mobiel freak even feliciteren met hun dochtertje!
    nu alweer de februari mama's ongelooflijk wat vliegt de tijd zeg!
    ons kindjes worden binnenkort alweer 1!
    wil jullie allemaal heel veel succes wensen met jullie laatste loodjes,geniet ervan ze zijn o zo snel groet!

groeten lianda februari 08 mama

*uitbraak*

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
  5. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    kun je niet eens een keer wat van die lekkere dingen opsturen? Ik wou dat ik dat ook kon, appeltaarten bakken.. maar is niet echt voor mij weggelegd... mislukt eigenlijk altijd..... :(

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    oh echt? ik heb het voor eerste keer gedaan en dacht oh jee dat wordt niets had beter een kant en klaar pakketje kunnen nemen maarre het ging echt super goed....
    tis leukste om zelf wat aan te prutsen die kant en klare zooi waar je alleen water bij moet doen roeren en in de oven zijn niet zo leuk dan echt zelf aan de slag gaan :rolleyes:

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    je kunt wel een winkeltje met taarten beginnen, ramona ;).. ik heb er maar weer een dvd serie ingegooid, je moet wat he.

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    ja klopt.. maar ik heb hier zo'n rare combi magnetron die alleen op 160 - 180 of 200 graden kan, en meestal moet het juist op 170 graden ofzo... en dan mislukt het dus altijd... pfff
    Maar ik heb nog een broodbakmachine.. zal morgen eens een lekker brood gaan maken dan!
    als ik ooit mijn eigen keuken uit mag zoeken komt daar zeker een degelijke oven in hoor! haha

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb ook een combi magnetron maar gaat prima hoor af en toe ff kijken hoe het ermee gaat!
    broodmachine? dat lijkt me ook erg leuk

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hahaha slaat bij jou ook de verveling toe meid?

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben weer mooi :D geen blote billen gezicht en ze gaf me groot gelijk dat ik dat deed :)
    Wel heb ik een te droge huid volgens haar, maar dat wist ik wel al.
    Gelijk even 10 blikken kattenvoer ingeslagen, je weet maar nooit.
    Bij de appie wat boodschapjes gedaan voor de komende dagen.

Nu weer thuis en moe. Vanavond uitgenodigd om te komen eten bij mijn schoonzusje, die woont sinds kort op haar zelf (is 12 jaar jonger).

Weer een hoop geschreven vanaf dat ik weg was zeg.

Anne, mijn moeder is ook zo'n klungel met haar mobieltje, moet altijd alles voor doen en dan roept ze ineens ja er staat steds zo'n envelopje in het scherm maar ik weet niet hoe of wat? hihihi...

Lianda, dank voor je succes wensen! en vast een fijne 1e verjaardag.

Married, hier ook wel voorkeursdata hoor... de 6e of de 9e of de 15e.
    15e omdat het dan 15-02 is, ik ben 14-03 jarig en mijn mannetje 13-04.
    Dus dan krijg je:
    15-2
    14-3
    13-4
    Staat gewoon leuk, hahaha.

Anita, ik zou zeker bellen want deze symptomen zouden om zwangerschapsvergiftiging kunnen duiden, sterkte!

Mooie buiken komen er weer voorbij hoor! :D

Bbelly, nee hoor verder geen bijzonderheden vwb de lijst, gewoon aanvullen met de info die we hier krijgen via de buddies en zo.
    Leuk dat je crea gaat doen met de naaimachine. Heb ook nog een oudje hier staan nog van mijn oma geweest, heb vroeger modevakschool gedaan en wel leren naaien en zo, maar helaas heb ik er het geduld niet voor.

Eppie, weer 40 baantjes, tjonge jonge zeg!
    En het eten staat ook al weer klaar.
    En die steken herken ik zeker, hier ook hoor als ik opsta en ga lopen.
    Zit zo ongeveer gevoelsmatig bij de blaas en net boven de bikinilijn.
    Kan flink vervelend en pijnlijk aanvoelen.

Caro, volgende week, nou ja volgende week ben je ook uitgeteld, dus het zal er wel net voor zijn, waarschijnlijk maandag of dinsdag dan ;)
    En dat wordt dus een bijzonder memorabele week voor jullie.
    Geboorte beepje, overdracht huis en wellicht verkoop huis. Zijn toch fijne dingen om naar uit te kijken.
    Nu nog even de laatste dingetjes regen voor volgende week dan.

Axioma, fijn dat alles weer goed was bij de gyn, jammer van het wachten.
    Helaas hebben we dat niet in de hand he.

En bedankt allemaal weer voor het medeleven met mijn paps.
    Gaat helemaal goed komen hoor, dat weet ik zeker.
    Ga ze nu even lekker bellen, ze zijn op mijn nichtje aan het passen vandaag.

12. Wenniepenny

Wenniepenny Fanatiek lid

22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    @mobielfreak: Gefeliciteerd met jullie dochter en Tim's zusje Lisa!
    Turbobevalling zo te lezen, nog geen 4 uur. Heftig hoor :confused: .
    Ik vind het wel heel toepasselijk dat juist jij - onze 'lijstmama' - de eerste officiële februarimama bent geworden.

@Karina82: Bedankt voor het doorgeven.

@Maka123: Gelukkig, ik ben niet de enige die continu alles uit haar vingers laat vallen. Lastig he?

@Mieke8: Veel sterkte voor je vader!

@Iloiza: Fijn dat Dyon en jij weer thuis zijn!

@Eppie25: Bij mij zitten heel veel kleren ook niet meer lekker, zeker broeken niet. Elastiek bovenaan mijn buik zit niet prettig, maar elastiek onderaan ook niet. Ik heb geen zwangerschapsrokken of jurken, maar kan me voorstellen dat juist die nu erg prettig zitten. En dat je baalt van die scheur in je rok.

Had ik ook weer wat: wiegje en autostoeltje van zolder gehaald, blijkt er in het wiegje nog een hele zak zwangerschapskleding te zitten. Ik vroeg me al af waar ik die gelaten had. Beter laat dan nooit zou je denken. Pas ik de helft van die kleding nu gewoon niet meer! Oeps... :oops: nou ja, lang leve Marktplaats dan maar.

@Miireii: Wat een prachtig nieuws dat Soraya zo goed zelf aan de borst heeft gedronken gisteren! Badje al geweest vandaag? En hoe vond ze het?

@amor: Heel veel succes morgen! Hopelijk verloopt alles voorspoedig en mag je je kindje snel verwelkomen!

@Anne1982: In het uiterste geval kan je vent altijd nog een taxi bellen.
    Aha, heb jij ook zo'n moeder die volledig analfabeet is op het gebied van mobiele telefoons? :) Mijn moeder was vorige week helemaal van de kaart toen ze erachter kwam dat ze een oproep van mij had gemist.

@Caro73: Ook voor jou komt B-Day nu heel dichtbij, spannend hoor! Hopelijk blijft het tot die datum rustig in je buik.

@familieveenstra: Misschien had je te warm gedoucht? Ik ben ook wel eens duizelig als ik de kraan te warm heb gezet. Heb je voor de zekerheid de vk of gyn gebeld? Beter een keer te vaak bellen dan een keer te weinig.

@marriedgirl: Ik weet niet waarom, maar ik heb als ik aan de geboorte van ons kindje denk telkens als datum 8 februari in mijn hoofd. Intuïtie? We zullen zien. Ik hoop dat het niet op 12 februari (Daan's verjaardag) of 13 februari (mijn verjaardag) wordt geboren.

Groetjes, Wendy

13. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Haha, de verveling begint echt toe te slaan! DVDtjes, taartenwinkel, haken/naaien... Die babies moeten maar snel komen hoor.
    Hier ook weer flink aan de poets geweest. Nu alleen nog t trappenhuis, dan kan ik echt niets zinnigs meer verzinnen om schoon te maken. Ja, de kelderkast, maar dat gaat me toch wel ver...
    Strax t bed nog opschuiven, zodat t wiegje ernaast kan staan, van de week nog een keer naar de intratuin en als ze er dan nog niet is, mijn tasje toch maar eens vullen bij de Prenatal...

Oja, de geboortesticker kwam net binnen. Hijs leuk! Een roze zwitsalgezichtje met de naam eronder :)

@Eppie, mooi buikje!
    En die steken, yep hier ook.

14. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Data: ik had 2 (das vandaag :() en 9 febr in mijn hoofd. Staat zo mooi: 02-02-09 en 09-02-09...

Mobiele telefoons: mijn oma van 89 kan zelfs smsjes lezen en versturen ;)!

15. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Iggy, ja vandaag is echt de eerste dag dat ik me een beetje aan het vervelen ben.. maar morgen naar de vk en er komen verwarmingsmonteurs, dus dan ben ik weer druk, haha

@ Mieke, de 15e is idd dan wel mooi ja... en dan ben je 40+4, dus zou goed kunnen! :D 09-02-09 is idd sowieso ook mooi. Fijn dat je weer toonbaar bent, hihi

@ Maka, dan wordt het vast 09-02-09 :)

Ik hoop zelf dus op 18-02, maar dan ben ik pas 39+3, dus ik denk niet dat de beeb dan al komt. De uitgerekende datum vind ik ook prima, 22-02, mooi met al die 2en en het is een zondag. Mn moeder en ik zijn ook allebei op een zondag geboren, dus dat zou de traditie mooi voortzetten :D.

16. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Axioma: theezakjes heb ik nog nooit mee gewerkt.
    Heb mijn badpak gewoon aan, geen speciaal zwangerschapsbadpak. Maar ja, dit badpak paste ook nog toen ik alle extra kilo's nog met me mee droeg! Als het kan ga ik woensdag ook weer zwemmen!

@Anita: als ik jou was zou ik even contact opnemen met het ziekenhuis! Klinkt niet echt goed, wel? :(

@Married: een fotoboek maken is goed tijdverdrijf hoor! Maar je moet je er meestal echt wel toe zetten idd!
    Hier nog geen last van verveling hoor.
    Heb niet echt een speciaal datum hoor, waarop ik hoop dat ons meisje zich laat zien.

@Anne: wat lief dat je moeder zo trots is :D . Wordt dit haar eerste kleinkind?
    Lekker he, zo'n eigen gebakken brood? Ik vind het altijd zo lekker ruiken!
    Ik vind een combi magnetron ook niks. Bij een volgende keuken komt er ook bij ons een oven!

@Iggy: met snickers en marsen? Dat moet wel heel lekker zijn! En jou mannetje eet braaf alles mee op ;) ?
    :D Stuur idd eens wat op! Altijd lekker om iets te eten te hebben tijdens het forummen!

@Mieke: jij hebt je uitje ook weer gehad voor vandaag dan? Ow das wel lekker dat je bij je schoonzusje mag gaan eten. Scheelt weer een keertje zelf koken.
    :oops: Mijn moeder is ook zo onhandig met een mobiele telefoon.
    Ben dus niet de enige die die steken heeft!

@Wenniepenny: lang leve mijn schoonmoeder, want die heeft een naaimachine, dus misschien kan die er nog wat op verzinnen om mijn rokje te maken. :D
    Wat jammer dat je die zak met kleding dan ook nu pas vindt.

Het kadootje is af hoor. Ow ben er zo trots op. Hoop dat mijn broer en schoonzusje het ook mooi vinden. Het liefste wil ik het nu al aan iedereen laten zien, maar ja, nog even wachten. Na zondag zet ik de foto's op mijn blog neer. Kan iedereen meegenieten.

X Esther

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Wendy, wat jammer dat je die zak nu pas vindt... lekker suf toch ook wel :)
    Ach ja op marktplaats kun je echt alles slijten.

Maka, leuk die geboortesticker, heb hem ook wel eens ergens langs zien komen!
    Hihi jij ook even met je tasje langs de prenatal.

Eppie, ja ben wel blij dat ik vanavond niet hoef te koken.
    Heb wel voor dinsdag en woensdag iets kunnen bedenken.
    Dinsdag, aardappelpartjes, met worteltjes/peultjes en zalm in de oven.
    Woensdag Kip Siam (zo'n pak van knorr).

Vervelen: nou ik verveel me nog steeds niet.
    En ik moet eigenlijk ook nog steeds mijn zwangerschapsdagboek bijwerken, nog vanaf week 22 :oops: gelukkig staat er veel in mijn agenda.
    Maar dat is iets waar ik me steeds niet toe kan zetten net als boeken lezen, dat lukt me ook nog steeds niet en dat terwijl er echt genoeg ongelezen in de kast staat. Zelfs over de zwangerschap/bevalling oid lukt me niet.

18. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal,

heb geen contact genomen emt de gyn, zal echt te vermoeiend zijn en dat ik daarom de klachten heb, als het morgen nog zo is ga ik zeker bellen,

het zullen allemaal wel tekenen zijn dat de bevalling zal gaan beginnen, heb nu wel ongi krampen onder in de buik, en hoop nu dat het doorzet, maar ja dat hoop ik al 2 weken.

we wachten eht af, maar hou jullie op de hoogte,

iemand al iets van dayenne gehoord?

anita

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Anita, gelukkig nog geen alarmbellen dus!
    Maar wel vervelend dat er niet echt concreet een naampje aan gegeven kan worden waar het door komt.
    Ik hoop heel erg voor je dat het snel doorzet want zo doorgaan is ook geen pretje.
    Sterkte.

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ ego-bericht: hele ochtend in het ziekenhuis gezeten. De vlos vond het beter dat ik toch een ctg zou laten maken. Ik had vanmorgen op de controle gezegd dat ik de beeb gewoon echt minder voel, is ook echt zo, nog wel elke dag, maar gewoon wel heel zachtjes. In het WKZ heb ik 30 minuten een ctg gehad. De beeb sliep vooral en had dus een constante hartslag van rond de 130. Alleen op het allerlaatst een piepklein beetje beweging en toen ging de hartslag naar 150/160. De gyn vond dat er wat meer variatie in had moeten zitten. Het kon komen doordat de beeb sliep, maar 'er kon ook iets gebeurd zijn waardoor de beeb minder zuurstof had (gehad)' :confused: :confused: :confused: . Daarna kort een echo. Er was genoeg vruchtwater maar ze had het idee dat de beeb misschien wat aan de kleine kant was. Nu moet ik woensdag terug voor een nieuwe ctg en een groeiecho. Zit er echt van te balen.
    Thuisgekomen deed het internet het niet....
    Ga nu alles rustig bijlezen van jullie belevenissen.

Deel Deze Pagina