Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Die van ons was 10-15 euro (weet hetniet precies meer) bij de Prenatal! Best een groot ding :D

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    een buidelzak.. hmm.. zal eens op internet gaan kijken of ik iets leuks vind

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    dank je voor de tips dames. 10 a 15 euro dat durf ik wel te vragen.

Ik ga nu ff lekker bankhangen met de pootjes omhoog. Tot morgen allen

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Caro, fijn dat je zo goed nog geslaagd bent voor alles wat je nog wilde inslaan.
    Hier ook die blauw/witte hartjes hoor!
    Enne tja deze week nog even alles regelen, dus ook de enveloppen schrijven!
    Kan maar beter gedaan zijn.

Anne ik heb ook die van Koeka net als Deesje.
    Maar je hebt ze zeker ook goedkoper hoor! Koeka is een wat duurder merk.

Nou wij gaan naar mijn schoonzusje, ben benieuwd wat ze gaat koken voor ons :p

5. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Meiden helaas...het gaat niet beginnen hier...De gyn heeft me naar huis gestuurd. De boel zat nog potdicht en hij wilde geen veter inbrengen omdat je daarvan soms een weeënstorm kan krijgen, en dat kan ons kleintje nu niet aan :(. Het is nu afwachten of ze vanzelf komt....We hebben weer een afspraak staan voor volgende week, het is maar afwachten hoe het dan gaat..

Ben even heel erg verdrietig :(.

6. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ noppie, jeetje wat vervelend dat je die kleine stuk minder voelt! Wel goed dat je het hebt aangegeven en er nu goed naar wordt gekeken. Hopelijk krijg je woensdag goed nieuws en valt alles erg mee!

@ anne, wat een bekend gevoel. Hier net zo, kan heerlijk genieten nog van de rust en een boekje om te lezen dat ik denk ohhh deze week nog niet hoor. Maar op andere momenten hoop ik gewoon dat het NU begint. Hoe zou ons meisje eruit zien? Hoe reageer ik en de papa-in-spe? En onze katjes? Zoveel dingen waar ik benieuwd naar ben..... Maar goed, kan ook ieder moment beginnen natuurlijk al moeten we er ook rekening mee houden dat het nog 5 weken kan duren!

Hier lekker tv-avondje op de planning. Na favo-soap GTST lekker csi kijken enz. Heerlijk.

Fijne avond meiden!

7. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Dayenne Jeetje meid dat is balen. Zat hier echt te hopen dat je bezig zou zijn of de kleine al zou hebben. Hoop voor je dat het snel gaat beginnen.
    Een dikke knuffel.

Hier vanmiddag bij de vk geweest. Alles was goed met ons meisje. Volgende week maandag weer terug. Voel ze de laatste dagen flink bewegen en begin sinds vandaag kramp in mijn onderbuik te krijgen.

8. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    oh dayenne wat vreselijk balen zeg! Snap dat je even verdrietig bent... probeer maar even lekker uit te rusten nu.
    sterkte ermee

9. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

balen,

waarom zet het bij niemand door.

10. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ dayenne.. pfffff meis! Ik zat juist de hele tijd al op mn telefoon te kijken of ik bericht van je had. Dit had ik niet verwacht, maar jijzelf ook niet natuurlijk. Wat balen joh, dacht echt dat ze je wel zouden gaan inleiden! Nou, spreek je meissie even goed toe en misschien komt ze dan vannacht zelf wel. Snap dat je er ff helemaal doorheen zit. Probeer je gedachten wat te verzetten, ga lekker tv kijken of in bad/douche oid. Dikke knuff meis!

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ dayenne, jeetje wat vervelend zeg! Kan me voorstellen dat het een gigantische tegenvaller was. Wees maar even verdrietig hoor! En dan op naar volgende week, hopelijk is jullie kleine meisje er dan wel helemaal klaar voor. En misschien dat ze deze week toch nog een stukje groter groeit in je buik. Succes!

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Dayenne, jeetje meis, das niet leuk zeg ... we hadden zo gehoopt op ander nieuws ... Snap dat je verdrietig bent. Probeer maar je gedachten te verzetten, lekker in bad/douche te gaan en te ontspannen. Lang kan het iig niet meer duren meis, nog ff volhouden!
    We denken aan je!

Dikke knuff!

13. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Eppie, misschien had ik ook mn oude zwempak moeten bewaren... was wel zo slim om mn oude winterjas te bewaren... hihi heb nu ruimte zat :D
    Ben benieuwd naar t cadeautje...

@Noppie,oei dat is schrikken... wel fijn dat de vk je gelijk heeft doorgestuurd. Fijn dat ze je nu goed in de gaten houden, maar wachten is wel moeilijk he! Veel sterkte!

@Martinenur,Bijzonder hoor om zo die bevallingsverhalen te lezen! Fijn dat al je klachten nu weg zijn! Geniet maar lekker van je kleine mannetje! Wat een schatje op de foto's!

@Golfola, nou das lekker zeg, een brandend hittepitzakje is wel een beetje teveel van t goede!
    Stinkt het kussentje nu niet erg?

@Suske, ziekte von willebrand is een bloedstollingsziekte.
    vervelend zeg dat je zo vloeide na t inwendig onderzoek...gelukkig dat het redelijk snel voorbij was!

@Anne, nou daar ben ik ook wel benieuwd naar hoor hoe weeen nou precies voelen...
    hihi van mij mag het ook beginnen :D

@Dayenne, he wat balen... heb je er helemaal op voorbereid, kan het toch niet... nou ik hoop dat het snel begint voor je!

@Maatje, fijn dat alles goed was bij de vk!

14. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Dayenne: arme jij, tuurlijk ben je teleurgesteld. Je had jezelf natuurlijk psychisch helemaal opgepompt voor een bevalling vandaag/morgen. Dan is dit even een flinke tegenvaller, dat snap ik wel.

Voel de beeb het afgelopen uurtje weer wat pittiger en langer bewegen! Ook mijn vriendin de gyn uitgebreid gesproken. Zij vond dat alles netjes volgens 'protocol' was gegaan en zei ook dat als mijn beeb het echt benauwd had gehad ze me wel hadden opgenomen. De gyn die ik vandaag had gezien was haar baas geweest en 'communicatief gezien niet de sterkste', dus ze begreep wel dat ik met haar verhaal niet zoveel kon. Mijn vriendin vermoedt dat het wel met een sisser zal aflopen. Nou, dat hoop ik dan maar.

15. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @Dayenne: och meissie toch :(, wat verschrikkelijk. Daar had ik niet aan gedacht, ik hoop dat het alsnog vanzelf gaat beginnen. Succes en sterkte.

@Amor: veel succes morgen!

En nee, meiden ik was nog niet aan het bevallen hoor, hihi. Heb het gewoon ontzettend druk gehad dit weekend. En tja, ik werk nog steeds, dus heb heel weinig tijd om alles bij te lezen. En nu bijna iedereen verlof heeft kletsen jullie wel heeeeeeeeeeeeeel veel pagina's af he ;).

Bij de gyn was alles goed. De kleine ligt blijkbaar al weken vast (dat had die andere gyn niet gezegd). Dus hij ligt in de starthouding, maar of hij ook snel wil komen? We'll see!

Dus sorry dat ik niet op iedereen reageer, puur tijdgebrek (of jullie kletsen dus gewoon teveel ;)).

Liefs Vaam

16. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Dayenne, onee balen! Zat t gewoon nog potdicht :( En nu dan, toch w88 tot t uit zichzelf begint... Kunnen ze dan niet 'gewoon' gel inbrengen ipv zo'n veter?

@Martine, klinkt ontzettend goed, hoe jij je bevalling hebt ervaren! In mijn zkh hebben ze ook van die (remifentanyl)pompjes. Is dus wel goed bevallen? Geen bijwerkingen ervan gehad?
    En super dat je bloeddruk nu alweer goed is en al je klachten verdwenen. Nu dus enorm genieten geblazen van jullie prachtige ventje! Wat heerlijk voor jullie ;)

@Noppie, oei das schrikken.
    Maar ik heb t ook wel, geloof ik. Ik voel dr denk ik wel wat minder en ook minder heftig dan eerder. Maar ik dacht ook dat t normaal is en veroorzaakt door ruimtegebrek..
    Maar 5x per dag beweging voelen? O, nou dat haal ik makkelijk.

@Golfola, nou mooi is dat, je kersenpit in de fik! Jaiks!
    Op welk wattage had je t gedaan dan? Ik doe ook altijd 2,5min, op 750Watt.

@Deesje, wow das wel een hele hippe oma! Sms-taal doet de mijne niet aan hoor ;)

@Suske, heeft de VK je nu gestript of was t alleen toucheren? Nou ja, hopelijk brengt t iets in gang. Wel schrikken zeg, zo'n bloedbad!

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Dank jullie wel voor alle felicitaties :D

Ik heb niet echt bijgelezen, want ben echt een beetje duf nog ;)

Het is inderdaad allemaal heel erg snel gegaan, zo uit het niets kreeg ik ineens weeën om 21.15 uur en gelijk om de 3 tot 4 minuten, om 22.15 de vk gebeld en die was rond 22.45 uur hier thuis, ben toen getoucheerd en bleek al 3 cm ontsluiting te hebben. Vliezen waren nog intact op dat moment..
    Omdat het erg koud is in ons huis hadden ze liever dat ik in het ziekenhuis ging bevallen, maar ik heb voet bij stuk gehouden, ik wilde persé thuisbevallen, en moest hun beloven dat als er wat zou zijn dat ik zonder morren mee zou gaan naar beneden en naar het ziekenhuis zou gaan, heb ze beloofd dat ik desnoods op me kop naar beneden zou gaan als dat nodig zou zijn :)
    Rond 23.15 uur hebben ze dan mijn vliezen gebroken en ik kwam al vrij snel in een weeënstorm terecht laatste keer toucheren had ik 6 cm ontsluiting en op gegeven moment vroeg de vk: kun je nog wegpuffen? Ik gelijk: Neeeee ik kan dat niet meer :huil: Oké zegt ze pers maar zachtjes mee dan ;)
    Toen kwam er ineens een hele slootvruchtwater en ging het heel erg snel, mocht om 00.45 beginnen met persen en om 00.53 was ze er al :eek: Ik heb haar al puffend op de wereld gezet hihi kon niet meer wachten op een wee, moest puffen van de vk en perste uit mezelf mee, hoor de vk nog zeggen op de achtergrond: Oh mijn god, kijk nou, ze gaat d'r al puffend op de wereld zetten :confused: Ze waren helemaal verbaasd allemaal hihi om 01.00 uur precies werd de placenta geboren, dus het is echt heel snel gegaan allemaal..

Ze drinkt goed uit de borst heeft alleen erg veel moeite om zichzelf warm te houden, dus dat moeten we even goed in de gaten houden..
    Ze is verder heel erg zoetjes en wel wat misselijk, maar dat komt vanzelf wel goed ;)
    Ik ga zo weer even voedden en dan straks nog wat slaap proberen te pakken, want ik heb geen oog dichtgedaan vannacht hihihihi

18. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    He, mobiel alweer achter de pc!
    Jeetje, heftig maar lijkt me wel redelijk ideaal zo (?)
    Nou, ga maar lekker slapen en weer verder met genieten!

@Amor, jij heel veel succes morgen. Jij hebt al 3cm ontsluiting, dus ik ga er vanuit dat jij je mannetje morgen wél in je armen hebt.. Je kan t meis! You go girl :D

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Mobiel, tjonge nu alweer online... meid waar haal je de energie vandaan...
    Al is het wel bijzonder om je bevallingsverhaal te lezen. Fijn dat alles zo goed gaat... maar nu lekker gaan slapen hoor!

20. @Dayenne, tjonge meid dat had ik echt niet verwacht. Kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt. Rust lekker uit en ik duim voor je dat het snel zover is.

@Mobiel, jij bent er snel bij zeg! Wat is dat snel gegaan met jou zeg! Bijzonder wel hoor. En fijn dat het voeden direct zo goed gaat. Heb je je huis nog wat warmer gekregen?

Ik ga nu verder met de enveloppen.

Deel Deze Pagina