Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Eppie, de kofiie was lekker ja! Jeetje, wat ben jij weer bezig geweest vandaag zeg! Petje af, ik wordt al moedeloos als ik er allemaal aan denk....... Dat gevoel onderin herken ik ook wel ja, Bij mij uit zich dat tijdens het lopen helaas in steken...
    Mooi buikje btw!

Anne, geweldig van je moeder, dat zou die van mij dus ook kunnen!

Anita, Sterkte meid, maar als het morgen niet weg is zou ik toch echt even bellen!

Married, balen he, als je niet weet wat je moet doen... Iedereen is ook werken.. Ik hoop iig niet dat we de komende nacht weer gaan zitten nachtbraken...

Iggy, dat ziet er idd wel heel apart uit, die taart!

Datum, als ik maandag ingeleid wordt is het de 9e, mag van mij idd wel. Verder maakt het me niet zo veel uit, als het maar niet de 12e is, dan is mijn neefje jarig...Maar ja, als ik dan nog loop vind ik dat denk ik geen probleem...

Noppie, dat is schrikken geweest! Gaan ze verder ook iets doen als ze toch iets vermoeden, of hebben ze daar nog niets over gezegd? Iig sterkte woensdag!

Martine, wat een verhaal joh, maar fijn dat alles dit keer goed is gegaan!
    Geniet lekker van jullie kereltje! Mooie foto's van een mooi mannetje!

Dayenne, wat ontzettend balen voor je meid! Wat stom dat ze je dan pas een week later terug laten komen...... Sterkte meid, en huil maar lekker uit!

Mobiel, dat is wel echt heel snel gegaan! Zo zouden we het allemaal wel willen ;) Geniet van jullie meisje!

2. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mobiel: tjeee en nu ook alweer een berichtje van jou zelf! Wat een turbobevalling zeg! Maar hoezo is het zo koud bij jullie in huis? Fijn dat alles zo voorspoedig is gegaan. Ik hoop dat de kleine Lisa zichzelf snel beter warm kan houden en niet meer misselijk zal zijn! Tot gauw!

@ Maka: thanx voor je reactie. Ja, 5x per dag de beeb voelen haal ik ook makkelijk gelukkig.

@ Angela: thanx ook. Nee, er is niets gezegd over eventueel beleid als het hartfilmpje weer hetzelfde zou zijn nee. Geen idee dus.

Ladies, ben doodop van al dat gezenuw vandaag. Nog ff n kopje thee en dan mandje in. Ben benieuwd of er morgen weer beebjes bij zijn. Ik stem op die van Dayenne!

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, och hemeltje wat een teleurstelling voor jullie zeg.
    Bereid je je er helemaal op voor en dan krijg je dit... tuurlijk ben je dan verdrietig dit is niet zoals je hoopte dat het zou gaan.
    Huil maar lekker en ik hoop dat je meisje zich snel aandient hoor.

Mobiel, :confused: alweer online... tja het voordeel van thuisbevallen denk ik dan maar.
    Maar wat een mooie bevalling zeg en zo snel. Dat willen we allemaal wel zeg.
    En wat leuk een meid er bij! Nogmaals gefeliciteerd.
    We hadden al een deel van de lijst hierheen verhuisd voor het geval je even uit de running zou zijn, hihihi.
    Als je wilt dan houden we het voorlopig even hier onderling bij hoor, kan me zo voorstellen dat je hoofd daar nu niet naar staat. (hij staat overigens op pag. 1080).

Noppie, wel fijn dat je vriendin de gyn je wat heeft kunnen geruststellen en dat je gyn dus niet zo'n ster in communicatie is.
    Het zal allemaal wel meevallen denk ik, als ze echt wat aan de kleine kant zou zijn had de vk dat toch wel eerder moeten voelen. Knuf.

Eten bij mijn schoonzusje was lekker, ze had iets indonesisch gemaakt.
    Had er al een aardig tijdje voor in de keuken gestaan en het was erg lekker.
    Daarna nog even haar film van haar backpack avontuur door Nieuw Zeeland gekeken.
    Nu lekker naar bed, welterusten allemaal!

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Tja zo bracht 1 van mijn vk's het dan hoor!
    Maar ik denk dat het wel 5x goed voelen is, dus lekker een trapje of een kontje wat flink te keer gaat.

5. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Even nog een ego berichtje ; vandaag bij de VK geweest , ons kleintje zit nog vrij hoog en zou er de eerste week nog niet uitkomen . Op het vocht vasthouden heeft hij niet echt gereageerd .. :( Was eerlijk gezegd wat teleurgesteld .. het is natuurlijk beter dat ze nog wat blijft zitten maar toch had ik ergens gehoopt dat ze al verder was ingedaald . Pff ben het zwanger zijn een beetje zat en wil ons kleintje in de armen kunnen nemen .
    Mobiel ; GEFELICITEERD ! En van zo een bevalling dromen we allemaal !
    Nog even een vraag ; de VK heeft vandaag een staal voor streptokokken genomen , wat is dit juist en van wat kan je het krijgen ? Hij zei enkel dat als ik dit heb ik antibiotica moet krijgen met de bevalling ..

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Loeka, Married heeft ook zo'n test laten doen. Die weet het precies.

7. Bbelly

Bbelly Actief lid

9 nov 2008
    457
    0
    0
    Twente
    Axioma, dat soort dingen doe ik ook meestal zelf! Maar nu dus ff niet.. wel wennen he voor die mannen!

Married.. baaldagje? Ik ben ook zwanger geworden in of net voor de honeymoon.. moet ook eigenlijk met foto's bezig want straks als de beeb er is komt er helemaal niets meer van!
    Voorkeursdata, weet ik niet.. maar de 14e lijkt me minder, niet dat valentijnsdag zo belangrijk is, maar toch.. en 20-09-2009 is ook een mooie datum!

Anne, wat lief he zo'n moeder.. tis ook zo'n bijzondere tijd voor aanstaande opa's en oma's!

Noppie, wat een rotte ochtend! Ook omdat het zo onzeker is.. sliep ze of is er wat aan de hand? Fijn dat je bij je vriendin nog even kon navragen.

Caro, fijn dat je goed voorbereid bent! Wel leuk als het lukt om al gezellig in het zh te hebben.

Martine, fijn dat jullie het zo goed hebben doorstaan. en dat je geniet van de kraamtijd! Neem lekker de tijd meid, je hoeft nu even niets.. als Fuad maar lekker gaat drinken en groeien. Hoe vond Jasmin het eigenlijk?
    Fuad is prachtig! totaal ontspannen in zijn slaap!

Golfola, mijn hondje is in oktober ingeslapen, maar zeker nu met verlof mis ik haar. En die pittenzak klinkt niet erg gezond :confused: Enne.. Sofie, ik zag het ook voor me, maar dan de brandblusser in de magnetron :)
    Enne.. had je de zak ook ietsje nat gemaakt? Dat moet ik volgens mijn pittenzak..

Suske, ik ben ook een vegavrouwtje.. maar mijn man eet ook vlees. Ik denk dat we het gaan houden op ong. 2 keer per week vlees, en verder vega.. hij eet nu ook gewoon met mij mee, en dan af en toe wel een stukje vlees. Maar is best lastig, vind Mike ook. Het kind is in elk geval van verwekking tot een half jaar oud vega, en dan overschakelen is best gek vindt hij. Ik denk dat de kleine uiteindelijk zelf kan gaan kiezen of het vegetarisch wil eten of niet.
    ik ben niet bang dat de kleine tekort komt, maar ik zou het niet bij vegaburgers houden.. juist de combinatie van peulvruchten en granen, en regelmatig koolvarianten, en dan af en toe een burgertje... ik weet niet hoe dat gaat omdat ze het eerste jaar nog geen kool mogen, maar vlgs mij zijn er genoeg uitzonderingen als bloemkool, die dan wel weer mogen.. tsjonge wat een lang verhaal.. nou ik denk dus: met de pot mee, en das vrijwel vegetarisch.

Voor de vleeseters klinkt het allemaal ingewikkeld, maar ik denk er echt niet anders bij na dan jullie over wat we gaan eten, maar het is een ander "schema" dan de normale schijf van 5..

Dayenne, sh*t... dat had niemand gedacht.. De kleine hoort blijkbaar nog in je buik, als alles nog zo dicht zit..

Mobiel, wat fijn dat de bevalling zo goed ging! En dat je kleine meid het al best goed doet.. ze is nog geen 24 uur oud! (ja dat weet jij wel, maar voor mij moeilijk te bevatten :D )

Ben hier snipverkouden en heb een heeele zere rib, rechts waar het kontje altijd zit.. slechte combinatie, ik kan niet hoesten of niezen zonder te vergaan van de pijn. Ook zuchten, opstaan en rechtop zitten zijn heel pijnlijk.. ik noem hem maar gekneusd.. hoe leg ik uit aan mijn beebn die ie zich moet omdraaien? Dit is zo pijnlijk!

Zwemmen lukte gelukkig wel.

En voor de aanstaande moeders die echt niet meer kunnen: Wel es aan acupunctuur gedacht? Hier in de buurt is er 1 waar ik al meer (=2 ;)) goeie verhalen over heb gehoord, dat het binnen 24 uur na het bezoekje op gang kwam... ik geloof er wel in!

8. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo allemaal (voor diegenen die nu nog wakker zijn)

het is hier geloof ik eindelijk begonnen
    nu hoop ik zo dat het doorzet.

eind van de middag kreeg ik ongie gevoel in de onderbuik.
    kwart voor 9 op bed gegaan, maar kon mijn plek neit vinden.
    kwart voor 11 er weer uit, kreeg toch regelmaat in de weeen
    zit nu achter de pc (23.09) en heb al om de 5a6 minuten een wee.

ga zo wel weer proberen om te slapen, en anders een lekkere douche nemen.

ik hou iedereen op de hoogte

anita

9. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Ooh hopelijk zet het door ! We duimen , doe het goed meid ! :D

10. Scoobje

Scoobje Actief lid

21 jun 2008
    156
    0
    0
    Ik ben weer terug op het forum... al ben ik nog niet bijgelezen,
    dat zal nog even duren... 55 pagina's geloof ik... wat een tettermensen hier ;)

Ben gestart met lezen maar ben benieuwd of Dayenne & Leintje1 ondertussen al bevallen zijn?

Thanks aan mijn buddy voor de lieve sms-jes en om jullie hier wat op de hoogte te houden. Al heb ik begrepen dat er hier een spion zit :)
    die mij ook kent van een ander forum waardoor ik niet snel genoeg was met berichten sturen blijkbaar :(

Mijn bevallingsverhaal viel eigenlijk nog wel mee, ik had het me NOG erger voorgesteld maar ik zal maar niet in details treden want er zijn hier nog zoveel februari-mama's die nog moeten bevallen hé :D

Mijn meisje doet het heel erg goed en er zit een kleine kans in dat ze één van de volgende dagen mag verhuizen van haar couveuse naar een bedje met een verwarmd matrasje. Yihaa ! Ze is zelfs al een klein beetje bijgekomen in gewicht en weegt nu dan ook 2kg050. Ik kan gelukkig nog een paar dagen extra bij haar blijven omdat ik zelf ook niet zo fantastisch recupereer. Later deze week zal ik haar echter moeten achterlaten en naar huis vertrekken :cry:

Proficiat Iloiza met je zoon !
    Dyon is best wel een aparte naam... mooi!

Martine ook een hele dikke proficiat met je zoontje !
    Fuan is ook alweer een heel aparte naam... best origineel, khad hem nog nooit gehoord in elk geval.

Mireii is ook bevallen lees ik van een klein friemeltje. Proficiat hoor !
    Ik ben benieuwd hoe het daarmee gaat want lengte en gewicht liggen een beetje in de buurt van die van mijn kleine meid.

@ Noppie: Ik had net hetzelfde voor met mijn geboortekaartje. De proefdruk trok op niets en een dag later kreeg ik te horen dat ik moest bevallen. Dus heb ik de fotograaf opgebeld en hem in paniek gevraagd om aub voor de geboortekaartjes te zorgen bij een drukker waar hij al mee samengewerkt had. Die moest dan zijn hele planning overhoop gooien om onze kaartjes en stickertjes ertussen te nemen :oops: Gelukkig zijn ze nu wél mooi geworden, ik zal binnenkort eentje in mijn album zetten!

Zo, nu moet ik dringend gaan slapen... de rest bijlezen is voor een ander keertje (even voor mezelf vanaf p1043)

11. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Sorry sorry :) , kon het echt niet zwijgen , was zo blij voor je ! Neem je het me kwalijk ? :(
    Scoobje wil jij mijn buddy zijn ? ;)

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks allemaal, jullie zijn lief!
    Ik ben nu al minder verdrietig. Ik snap dat ze het op dit moment het beste in mijn buik kan blijven nog. Tis alleen zo sh*t dat ik me er op had voorbereid en verheugd. En vind het ook lullig van de gyn, want dit wist hij vorige week toch ook al. Heeft hij me lekker gemaakt voor niks. Maar goed, tis niet anders. Ik ga proberen te genieten van haar nu ze nog in mij zit, en hopen dat ze snel komt!
    Btw, goeiedag wat doet inwendig onderzoek pijn zeg :confused:. Die gyn was echt lomp, ik had hem bijna weggetrapt haha. Heb dr nu nog steeds ongikrampen van. Gelukkig heb ik volgende week een andere, hoop toch echt dat die minder lomp is.

@Mobiel van harte gefeliciteerd met je dochter!
    Wauw je bevallingsverhaal klinkt goed, daar teken ik voor ;).

@Noppie he das schrikken zeg! Gelukkig voel je haar wel goed ;).
    Ik denk, net als je vriendin, dat ze jou wel hadden gehouden als je meisje het écht niet goed had. Ik merk bij mij in ieder geval dat ze ontzettend oplettend zijn, en bij de minste verandering gaan ze al overleggen met het team. Ze wilden mij zelfs opnemen met blaasontsteking :confused:.
    Dus ik heb er vertrouwen in dat ze het bij jou ook goed in de gaten houden.

@Anita aaaaaaaah spannend! Zou het dan eindelijk....? Oh ik hoop het zo voor je! Ik ga heel hard voor je duimen. Zet 'm op he!

Ik ga nu maar met een kruik naar bed. Heb nog steeds ongikrampen.

Slaap lekker allemaal!

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    Mobiel je bent der nu alweer wowie

nou meiden ik ben der weer vroeg bij
    goedemorgen

ahhhhh vandaag nog 23 dagen jeetje wat krijg ik de zenuwen van alles;)
    hahahaha tis weer vroeg kwart voor 6 roy al weer de deur uitgewerkt hij moest 6 uur beginnen dus ben alweer ffies ons bedje uit:p
    morgen gaan we de klossen ophalen want vanaf donderdag is het zover: 37 weekjes en mogen we lekker thuis bevallen(h)

de ongi krampen vind ik niet zo heel erg leuk meer... ze komen vooral tegen de avond als ik tot rust kom en duren de hele nacht zo beetje....
    gelukkig kruip ik tegen mijn eigen warme kruikje aan.... Lucky onze hond vind het heerlijk om tegen mijn buik aan te slapen en nu verlicht het voor mij ook de pijn

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    wilde het eerst niet schrijven hier maar ik doe het toch omdat ik er gister behoorlijk verdrietig om ben geweest!

mijn moeder weet dus de naam van onze kleine mannetje... en nee niet doordat ik me heb versproken maar puur door snuffelen in mijn mail... zou niet weten hoe het anders kan... ( ja de ene keer beweert ze dat ze het van hogere hand heeft geesten enz... en de andere keer zei ze dat ik me versprak, nou zeker weten niet! want we noemen de kleine bewust nooit bij naam en altijd ukkie)
    eerst liep ze al te gissen hoeveel letters en wat voor letters en gister in een kwaaie sms tegen mij omdat ik het niet wilde zeggen en omdat roy niet wil dat ons kindje bij haar alleen is na alles wat gebeurd is noemde ze het bij naam : "dan gooi je .... lekker in de creche en ik wil het niet meer over dat kind hebben"
    toen brak echt even mijn klomp....... der is zoveel gebeurd in mijn leven vanaf mijn 16e tot nu dat het niet zo heel gek is dat roy zo denkt en niet wil dat ukkie daar alleen is en dat ze blij moeten zijn met het contact wat er nu is...

maar ja ik heb alleen een mail verzonden naar zo'n bedrijfje wat naam slingers maakt en daar stond ukkie zijn naampje in... iets anders kan het niet zijn .....
    heb gister meteen mijn wachtwoord maar weer veranderd maar het voelt niet goed en ik word er chaggie en verdrietig en giga onzeker van...
    en ik krijg iedere keer ruzie met mijn man omdat ik zo naief ben en het steeds weer voor mijn moeder opneem

sorry voor lange verhaal jullie kunnen er echt geen bal mee en ik wilde het hier niet neer zetten maar het zit me echt tot aan mijn hoofdharen...
    de hele zwangerschap zit ze me al op mijn huid, is het niet doordrammen bij de bevalling te mogen zijn, dan is het wel weer de naam willen weten, of zit ze mijn man echt af te zeiken en ben ik beter af zonder hem, en dan zegt ze weer dat ze niets voor me betekend en dan ben ik weer een ... dochter omdat ik niet vertel hoe de kleine heet...
    of het kindje word niet gedoopt dat is een schande voor de familie en dat de kleine niet vernoemd word naar de opa's is ook een drama

ga zo maar door......

pffffffffffff dit lucht op al zat ik me gister te bedenken dat dit hele getouwtrek echt een donkere wolk boven me hele zwangerschap is geweest en dat ik nu echt al zoveel tranen heb gelaten... dat ik echt harder moet worden (ben harde tante tegen iedereen maar mijn moeder heeft me in de macht lijkt wel)

15. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ familieveenstra, spannend.... Ben benieuwd hoe het nu is? Zou er al een nieuw februari-kindje geboren zijn? Hopelijk gaat alles goed en krijgen we snel nieuws :-D

@ iggylover, jij bent er zeker vroeg bij. Ik ook vandaag samen met mannetje eruit. Was toch wakker. Ga zo nog wel ff lekker liggen met mijn boekje. Goed dat je even alles van je afgeschreven hebt. Wat een gebeuren met je moeder zeg. Daar zit helemaal niemand op te wachten! Kan me voorstellen dat het een hele nare bijsmaak geeft op je zwangerschap. Hoort juist een leuke tijd te zijn en zulke discussies zijn helemaal niet fijn! Kop op meid!

16. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

HELAAS

alles is hier niet meer rustig maar de ween zij gisteren nog wel afgezakt, vandaag wel rugpijn nog en buikpijn, maar ja we wachten gewoon weer af.
    tis wel balen hoor, mannetje was ook zo lief vanacht, maar ja ben in slaap gevallen en toen ik wakker werd was er niks meer aan de hand,
    morgen weer naar de gynaecoloog zal daar mijn modnje even goed open doen, dat het zo neit langer kan, maar ja het beleid in het ziekenhuis is dat de natuur zijn gang moet gaan en zolang het kindje het goed doet, doen ze niks.

het frustrerende is, is dat je graag wilt dat het doorzet, en als dat dan neit gebeurd, baal je gewoon, het is echt afwachten.

maar ja ga niet de hele dag zitten wachten en voelen van oh dit kon een wee zijn of iets anders.
    wil eigenlijk niet bevallen op 4 februari, want dan is mijn schoonvader jarig, maar aan de andere kant ook weer wel want dan heb je het maar gehad.

ik hou iedereen verder wel op de hoogte.

@ mobiel:
    hoe voelt het nu om de eerste februari mama te zijn ?

@iggylover:
    wees blij dat je je verhaal hier kwijt kunt, ik zit niet in een zelfde soort situatie maar kan me precies voorstellen hoe je je voelt, doe wat je zelf prettig vind, het is jullie leven en probeer er straks met de kleine lekker samen van te genieten en laat alles op zijn beloops.
    bij ons zijn er ook dingen in de fam, en dan kerkelijk gezien, wij als gezin gaan erbij weg, en dan kunnen mijn schoonouders niet accepteren, eht is voor ons ook neit een keus geweest die in 1 week gemaakt is, daar zijn jaren over heen gegaan, nu is het bijna definitief en nog hebben ze het er elke keer over, wij laten ze nu hun gang maar gaan en kiezen voor ons eigen leven, worden en voelen we ons veel gelukkiger van/bij
    dus maak je eigen keuzes en beslissingen.

iedereen een fijne dag en kom vandaag wel weer meelezen.

liefs anita

17. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    balen zeg anita ..... pffffffffffffffffffff!
    wat duurt het wachten zo lang he?

Iggilover:
    Wat vervelend zeg dat je moeder zo doet! Pff en dan de naam...Tis niet eerlijk meid!
    Kan me voorstellen dat je er helemaal boosd en verdrietig van bent!
    Sterkte!

mobiel:
    Jee alweer achter de pc... ben je verslaafd of zo? :)
    Hopelijk gaat alles goed!

Amor:
    Heel veel succes vandaag! Hopleijk loopt alles voorspoedig en heb je snel je beebje...

Soor moet stef naar school brenegn, reageer zo verder

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen meiden,

Wat zijn er toch al weer veel vroeg uit bed ;) Alhoewel, vroeg, tis nu toch ook al bijna half 9, hihi. Probeer altijd wat langer te liggen, maar dat gaat echt niet meer als je maar naar het plafond lig te staren.
    Gisteravond enorme rugpijn gehad, waarschijnlijk veel te veel gedaan. Lag uiteindelijk om half 10 in bed, kon mijn draai ook totaal niet vinden. Tig x wezen plassen vannacht, nu ist allemaal weer over. Kan niet wachten tot ik morgen naar de vk mag, ben wel benieuwd wat ze gaat zeggen nu ik bijna bij de 40 weken ben ...!

@anita, balen zeg, dat het nu WEER niet heeft doorgezet. Na het lezen van je mailtje had ik echt wel anders verwacht.

@Iggylover, jeetje zeg, ook echt mega vervelend dat je moeder zo doet ... en dan al die discussies, is zeker niet leuk tijdens je zwangerschap. Dan hangt er idd toch een soort donkere wolk boven. En geeft nix dat je je verhaal hier doet, is juist goed om het van je af te schrijven. Veel sterkte ermee meis!

@Amor, SUCCES VANDAAG!

@Dayenne, hoe is het met je? Heb je een beetje geslapen? Hoop dat je meisje snel zal komen hoor ...!

@bbelly, vervelend dat je verkouden bent ... had ik in november, toen was het op gegeven moment zo erg met hoesten, dat ik in mijn rug een rib heb gekneusd. Dus ik weet wat je voelt! Kon ook amper bewegen, als ik dan moest niezen of hoesten, jeetje, dan ging je door de grond ... Deed erg zeer! En het enige wat je eraan kan doen is gewoon rustig aan doen, moet vanzelf overgaan, grrr.
    Acupuntuur? Eigenlijk nog niet aan gedacht! Maar is beetje ver weg om die bij jou in de buurt te bezoeken ;)

Vandaag nix op de planning staan, lekker rommelen in huis, heerlijk! Jullie nog leuke plannen?

19. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    zooo ben ik weer...
    stef is op school!

Deesje:
    Balen zeg dat je zo'n rotnacht hebt gehad doordat je pijn had in je rug....
    Hopleijk lukt het om vandaag rustig aan te doen!

Dayenne:
    Hoe is het nu met je? Hopleijk heb je een beetje goed kunnen slapen!

Nu ben ik de rst dus vergeten.... sorry!

Gisteren naar de gyn geweest: bloeddruk 150-85
    beebje groet nog steeds goed, heb genoeg vruchtwater... dus maandag 9 februari weer terug...
    op de uitgerekende datum!
    Ik heb zo'n vermoeden dat ik overtijd ga... weet niet waarom!

Gisteravond wederom flinke krampen, ook in bad namen ze toe... maar in bed weer af!
    Het blijft maar rommelen!

wil vandaag op mijn gemakkie toch wat meer gaan poetsen... gisteren heb ik eigenlijk amper wat gedaan, boodschappen, eten koken en zo..
    Heb niet zoveel zin.... :(

Fijne dag allemaal

20. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    @ amor: heel veel succes vandaag

@ dayenne: hoe is het nu meid? Hoop voor je dat het snel begint.

@ Iggy: jeetje wat een vervelende situatie hoor. Maar je moet wel aan jezelf blijven denken hoor. Het gaat nu even om jou en je klein wondertje

Ik ga zo kijken voor die nieuwe baan, daarna moet ik aan mijn baas laten weten of ik die baan wil per 1 juni of toch niet.. ben benieuwd weet eigenlijk bijna zeker dat ik het wel wil hoor.
    Kreeg net nog een sms van mijn zwager, of ik tijd had dat hij een bakje kwam drinken, dus ik stuur terug dat ik weg moet. Denken ze natuurlijk meteen weer dat ik lig te bevallen, want edwin zijn auto staat nog thuis (wordt de hele week opgehaald) en alle lampen waren aan, maar de gordijnen nog dicht... haha...
    Volgens mij word ik zo goed in de gaten gehouden :( dat ze het meteen weten als er iets aan de hand is. Vind het eigenlijk wel grappig dat ze er zo vreselijk erg mee bezig zijn. Al zou ik het wel heel jammer vinden als ze weten dat ik ga bevallen, heb dat liever niet.

Nou fijne dag allen. Ik ben er vandaag bijna niet, want na het bezoek aan mijn werk ga ik boodschapjes doen en daarna op de koffie bij mijn schoonmoeder.
    Dus tot later allen

Deel Deze Pagina