@Eppie, nou als manlief thuis is kom ik niet achter de laptop, dan heeft meneer hem zelf in handen... uuuuuren lang Dus eigenlijk heb ik t al heel luxe dat ik er overdag achter kan... bij mij staat tie ook heel de dag aan, af en toe ff kijken tussen de klusjes of hobbieen door! @Anne, nou gewoon afwachten, zoals eppie ook al zei, ik heb geen idee wat ik "moet" voelen... ja ik voel al ruim een week menstruatie krampen, maar dat stopt ook telkens weer. Ach mn moeder en oma hebben allebei de kids pas na de 40 weken gekregen dus dat zal bij mij ook wel gebeuren...
Inderdaad niet erg gezellig, zo lang alleen zijn. Ik moet zo lachen, mijn man heeft nu de nesteldrang te pakke volgens mij alles moet opeens af, voordat de beeb er is, hij is nu bezig met een trapleuning voor de trap naar de zolder. Fantastisch, we hebben nogal een bouwval gekocht 5 jaar geleden en hi jheeft echt al hel veel gedaan, maar het laatste jaar was ie het wel zat. Logisch. Sinds een week is hij dus weer helemaal in de klusstemming, het ene na het andere is af. Fantastisch! Hopelijk morgen minder last van mijn rib, dit is echt abnormaal. Ik ga zo naar bed met een paracetamol, vandaag echt rondgehangen en geprobeerd om de kleine de andere kant op te duwen. zelfs ademhalen doet zeer. Anne, succes, hopelijk heb je morgen meer duidelijkheid!
@Bbelly, he sterkte met je pijn, dat is niet echt prettig! Wel lekker dat je man zo actief is met alle klussen Dan schiet alles snel op he!
@ Amor: Gefeliciteerd met de geboorte van Armandez Meiden, de rest heb ik niet onthouden Ben echt verrot, moe moe en nog eens moe, probeer wel bij te lezen maar wil nog niet blijven hangen , jullie kletsen teveel
@ Martine: oooow, je was nog even in de war in je slaap. Gelukkig zag je Fuad zo snel! Jammer van de borstvoeding, maar gelukkig hebben we hier ook flesvoeding. @ Eppie: fijn dat je zo'n leuke dag had bij je moeder! @ Deesje: misschien een warm kussentje/kruikje in je rug (die niet in de fik vliegt!) @ HJ: oooow wat goed dat 1 van je mannetjes nu al lekker thuis is. Fijn hoor. Nu Midas dus nog, komt vast gauw goed hoor! @ vegetarisch eten: ik probeer zoveel mogelijk als ik vlees eet biologisch vlees te kiezen, waarbij er voor zover mogelijk respectvol met de dieren is omgegaan. Ook regelmatig avondeten zonder vlees. Punt is dat ik het zo lekker vind om vlees te eten, dat ik nog steeds niet echt vegetarier ben geworden. Maar de bio-industrie vind ik ronduit verschrikkelijk. @ Anne: ooow spannend meid. Misschien toch al wat verweking of misschien zelfs n beetje ontsluiting? Fijn dat je morgen naar de vk gaat! @ Bbelly: wij hebben ook n klushuis. Er is ook al heel veel af (wij wonen er nu anderhalf jaar), maar er moet ook nog veel gebeuren hoor (zolder+badkamer moeten nog verbouwd worden, overal nog plinten etc.). Wat naar dat de beeb zo in je ribben zit te duwen. Misschien je arm boven je hoofd leggen en proberen ruimte te 'ademen' naar die pijnlijke plek? @ Mobiel : doe maar lekker rustig aan hoor, je hoeft nu echt niet op ons te reageren meid, tis al fantastisch dat je je hier komt melden. Dank voor al jullie succes wensen voor morgen. Ik wou dat ik nu aan de CTG lag, want er wordt nu regelmatig bewogen....
@Esther, ja, das erg vroeg ...! Is gelukkig niet altijd, we wonen op een boerderij en ze komen om 4 uur een vrachtwagen aardappels halen. Tsja, dat gaat 24 u/dag door! Fijne is wel dat hij nu het winter is het niet druk heeft en lekker veel thuis is. Is wel gezellig, want idd, van de hondjes krijg je niet veel respons @Bbelly, vervelend van je rib, kweet hoe het voelt ... hoop dat het snel over is! @Anne, spannend hoor! Morgen gelukkig naar de vk, kan je het meteen vragen! Hier ook last van ongi-gevoel en lage rugpijn die komt en gaat. Maar ja dat heb ik al twee weken, alleen vanavond wat erger (en die rugpijn al een hele dag ) Hoop dat de vk ook iets erover kan zeggen morgen. Nou, ik ga weer verder naar desperate kijken!
ik ga maar eens lekker mijn mandje opzoeken.. ff helemaal rust. Beetje vroeg, maar ben zo moe. Noppie: heel veel succes morgen. trusten allen
@Noppie, is een goed idee. Heb al een hele middag met kruik gezeten/gelegen, maar helaas, gaat niet echt over. @Anne, lekker slapen! Ik duik er ook zo in.
@Amor en vriend, gefeliciteerd met jullie zoontje Armandez! Bijzondere namen hoor! En voor n eerste heb je t ook redelijk snel gedaan zeg, hopelijk is t je ook meegevallen. Ik vind sowieso de bevallingen hier allemaal redelijk vlot gaan. Ik ga er vanuit zeker 30 uur bezig te zijn, kijkend naar mijn moeders eerste... @Daffie, ahhh wat een lief poppetje! Geniet ervan meid. Heftige bevalling zeg, maar gelukkig kon je 's nachts wel een ruggenprik krijgen. @Martine, wat grappig dat je wakker werd en dacht dat je nog zwanger was. Niet zo raar hoor. Ik word soms wakker met t idee dat ik niet meer zwanger ben (dat zou handig zijn )! Dus je werd helemaal high van de morfine... Hm, weet niet of ik dat wel zou willen. Ben bang om dan ook weer heel misselijk te worden @HJ, super dat Lex thuis is. Hopelijk volgt Midas snel. En fijn dat t met jou ook zo goed gaat! Haha, moest wel lachen om jullie verhalen van slordige mannen en hun irritante trekjes. Herkenbaar natuurlijk! Hier hebben we op de overloop allebei een kast waar we onze gedragen-kleren-die-je-nog-een-keer-aankan in kan hangen. Heel fijn om al die kleren lekker achter een deurtje kan opbergen, maar meneer gooit ze er dus gewoon naast, of hangt zijn kleren aan de kapstok?! Het excuus is dan dat hij mij anders wakker maakt als ie zo'n herrie maakt op de overloop! Wat een bullshit! Sokken onder de bank was hier ook jarenlang een wekelijks terugkerend fenomeen, maar dat heeft ie toch afgeleerd Verder issie wel heel lief hoor. Aan de andere kant heeft ie wel weer oog voor opruimen tijdens het koken. Daar maak ik er juist vaak een bende van. En Sofie en Married, wauw, wat goed van jullie mannen! Vandaag ben ik weer ontzettend actief geweest! Eerst naar de intratuin, het hele huis staat weer vol met frisse planten. Daarna boodschappen gedaan en ff langs de apotheek. En vanavond zijn we weer uit eten geweest! Dus zit nu lekker bij te komen op de bank met een kersenpit in mijn rug, want t bekken heeft t natuurlijk weer wat te zwaar gehad De hele dag door ook steeds weer krampen, druk naar beneden, harde buiken en vanaf een uur of zes af en toe behoorlijk pijnlijk. Vind t nu toch wel irritant worden hoor, dat je niet weet wanneer t nu echt gaat doorzetten en toch steeds een beetje iets hebt van zou het nu beginnen (en hoe kom ik dan t snelst thuis)? Nou ja, tis niet anders
@ Daffie, klinkt als een zeer heftige bevalling, maar goed om te horen dat het het waard is geweest. Je hebt een prachtig meisje op de wereld gezet zie ik in je album! Nu lekker genieten en bijkomen! @ Anne, slijmprop? Of gewoon overvloedige afscheiding? Ik heb de laatste dagen ook weer erg veel afscheiding. Die harde buiken klinken ook spannend... Succes! @ Eppie, jeetje dat is een lekkere lange nacht zeg, ben jaloers! Ik praat trouwens ook altijd tegen de hond, dat beest kijk me soms echt zo aan van 'heb je haar weer!'. @ HJ1977, wat fijn dat Lex al thuis is joh! Maar ook wel gek om je andere mannetje achter te moeten laten denk ik? Hopelijk volgt hij snel! @ Bbelly, ik krijg het idd ook zwaarder. Heb eigenlijk een vrijwel probleemloze zwangerschap gehad, maar merk echt dat de laatste loodjes het zwaarst zijn. Maar ja, hopelijk nog maar een weekje of 2-3. Sterkte met je rib. @ Noppie, succes morgen! @ Mobiel, wat een poepie is Lisa! Net terug van yoga, ik was nu echt de dikste.. hmm.. 1 meisje is een paar dagen verder dan ik, maar die heeft een wat minder uitstekende buik zeg maar. Vrouwtje uit de straat was er ook weer, ze had mij de vorige keer in eerste instantie ook niet herkend, maar nu dus wel, haha Nou, hopelijk vannacht geen last van maagzuur en minder vaak wakker. Iedereen met pijntjes, krampen, voorweeen en andere ongemakken, sterkte!
Amor en vriend, gefeliciteerd met jullie zoon Armandez !!! Daffie, mooi om te lezen dat je zo trots bent op jullie meisje. Maar wat een verhaal zeg. Zal voor jou ook wel een opluchting zijn geweest dat ze hebben besloten tot een keizersnede als je al zo lang bezig bent zonder resultaat! En nu lekker genieten met jullie drietjes! En wat een mooi meisje! HJ, wat heerlijk dat je een van je mannetjes thuis hebt! Hopelijk Midas nu ook snel! Axioma, ik denk dat ze dat extrea schriftelijk doen, de meeste mensen denken dan van, tja, dan ga ik dan maar. Wij zijn wat mondiger en kunnen er dan weer wel tussen..... Ze zeggen wel eens brutalen hebben de halve wereld, maar bij dergelijke dingen klopt dat denk ik wel En de hele week alleen 's avonds is idd minder...., gelukkig heb je ons nog om te kletsen Anne, ik hoop voor je dat het wat is! succes! Mobiel, ook al zo'n mooi meisje! Hier dalijk ook maar lekker op tijd naar bed. Kijken of dat wat verlichting biedt....
Hier net terug van yoga. Hadden theorie-avond dus bijna 2 uur op een stoeltje gezeten... Niet echt fijn, ga nu dus lekker naar mijn bedje, kom morgen weer bijlezen/reageren. Slaap lekker iedereen!
@Mobiel, ook al zo'n schattig meisje Ga lekker uitrusten meis! Je hebt een topprestatie geleverd. @Bbelly, vervelend die pijn aan je rib. Had dat laatst ook, maar niet zo erg als jij denk ik. Bij mij zijn t meer mijn tussenribspieren die geirriteerd zijn ws (heb t wel eens eerder gehad buiten de zwschap) en dat doet dan pijn als ik (diep) inadem. Als ik dan de kant van de pijn opbuig, rekken die spieren niet zo uit met ademen/hoesten... @Noppie, succes morgen. Maar volgens mij valt t wel mee, aangezien je je meisje nog best veel voelt als ik t zo van je hoor.
Hoi meiden, net terug van Ferry. Hij heeft lekker gebadderd en hij is echt heel schattig Vandaag wel weer een dipdag voor mij. Ben het gewoon echt zat! Maar ja... niets aan te doen. Helaas is het vocht in zijn hoofd weer toegenomen, maar gelukkig zat er geen vers bloed meer bij. Eind van de week gaan ze weer om de tafel met de neurochirurg. Ik hoop dat hij geen permanente drain hoeft! Duimen dat het toch nog snel oplost deze week... Manlief is ook al niet de vrolijkste meer. Hij kan bij mij ook even niets goed doen. Nou ja, morgen weer een dag Maka: spannend hoor, het klinkt wel 'echt'. Daffie: mooie meid hoor! Echt heel lief. Mobiel: Jeetje ook al zo'n bos haar Hihi, Ferry heeft dat ook en iedereen zegt er ook wat van. Leuk he? HJ: Gefeliciteerd! Leuk joh, dat Lex thuis is! Hoop dat Midas snel volgt
@ Uk: Ja ik kreeg al de vraag of ik soms veel last van maagzuur heb gehad, want dan schijnt je kindje dus veel haar te hebben volgens het bakerpraatje, in mijn geval zou het dan wel kloppen
WauW! Weer twee beebjes geboren! Mobiel en man: Gefeliciteerd met jullie dochter Lisa! Amor en man:Gefeliciteerd met jullie zoon Armandez! Geniet lekker van elkaar! Daffie: Wat een lief koppie heeft Myrthe! Echt een mooi meissie! Ik heb ook even een foto van Dyon in mijn album gezet.
@ Mobiel: mooi meisje hoor, jouw Lisa! @ Uk: kop op meid! Even uithuilen en dan vol goede moed weer door. Ik hoop ook dat ie geen permanente drain nodig zal hebben. Ben benieuwd naar het oordeel van de neurochirurg! Slaap lekker allemaal ladies! Op naar de volgende feb-beebjes morgen?