Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

hahah ja ik heb ook veel maagzuur gehad!
    Haha nou MAKA dan krijg jij een kindje met een bos haar :D :D

2. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Ah mooi, dan kan ik meteen vlechtjes maken!
    :):):)

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    heb even niet bijgelezen, maar wil even laten weten dat het toch een goed voorgevoel was.

Ongeveer een uur geleden zijn mijn vliezen gebroken. Ik begin nu soms wat weeen te krijgen, maar nog niet heel erg.

Ik ga dus nog ff proberen te slapen.. als dat lukt.. want het blijft maar lopen.. haha

groetjes

4. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Wat een schatjes al die kleine baby's van jullie... krijg helemaal warm van als ik dat zo zie...

Anne sterkte meis!

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hoi meiden,

ben vandaag wel errug vroeg, maar mijn mannetje moest om kwart voor vier uit bed, viel ik net in slaap, kreeg ik een smsje om half 5 van hem (was foutje, stond niet op vergrendelen, GRRR). Kon dus meteen niet meer slapen. Mijn echte rugpijn is over gelukkig, heb nu dat het met vlagen komt. Plus ook onderin mijn buik. ZIjn volgens mij voorweeen, want heb er nog niet echt last van. Afijn, strax om elf uur naar de vk, dan horen we het wel hoe of wat!
    Zo nog maar ff mijn bedje induiken, al denk ik niet meer dat ik echt zal slapen. Heb zelfs mijn strijk nog weggestreken net (waren maar een paar shirtjes, maar toch :) ). Zou het toch iets van nesteldrang wezen!?!?! :)

@noppie, succes vandaag he!

@Anne, SPANNEND! Gaat toch echt beginnen dan! En dat net na 37 weken, ben jaloers op je, hihi! Heel veel succes!

@maka, voor jou wordt het ook spannend! Nog 1 dagje te gaan (officieel dan ...!).

Heeft iedereen voor de rest goed geslapen? Hoop van wel! Ik op zich ook wel hoor, alleen dan erg vroeg wakker, hihi :)
    Ach ja, gelukkig hoef je niet meer naar je werk en kan je de hele dag door relaxen, altijd een fijn vooruitzicht als je een mindere nacht heb!

Nou, ik duik mijn bedje nog maar even in. Tot lees allemaal!

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    amor gefeliciteerd meid geniet er lekker van

anne wat spannend meid ben benieuwd

7. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Anne: Toi toi toi meis :D Zet hem op, als wij het kunnen, kun jij het ook :)
    Misschien heb je je kleine zelfs al in je armen nu :D

Hier op zich een goede nacht achter de rug, ze heeft goed gedronken ook weer. Borstvoeding is goed op gang hier gelukkig :D

8. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    goede morgen!

Wat zag ik een mooie fotootjes voorbij komen!
    Wat een prachtige beebjes zeg!

Anne:
    Spannend zeg, hopelijk heeft het goed doorgezet!
    En kun je al of bijna genieten van je kleine wondertje!

Uk:
    hopelijk voel je je vandaag beter in je vel dan gisteren! En ik zal duimen dat Ferry geen blijvende drain nodig heeft!

Over sloridige mannen....
    Hier nog een... Die gooit overal zijn kleren neer. En dan heb ik gewassen en gestreken en dan heb ik alles helemaal aan de kant, heeft hij ook nog wat....
    Meer dan een volle wasmachine...
    GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
    Ook heeft hij lang haar en als hij in bad geweest is dan draait hij een handdoek over zijn haar, die ik overal in het huis terug kan vinden, evenals zijnj haarborstel...
    Lekker is dat ff klagen :(

Moet zeggen dat ik nogal een dip heb!
    Hormonen denk ik...
    Kan de hele dag wel janken!
    Die weken met voorweeen die niet doorzetten, en dan krijgt cas gistewren een sms van een collega die later uitgerekend is dan mij, die haar beeb in haar armen heeft...
    Vond het zooo stom maar was nogal jaloers!
    Had het ff helemaal gehad!
    :(

9. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

goedemorgen allemaal,

weer een k't nacht achter de rug, kan me gewoon neit omdraaien in bed, a,les rondom mijn heupen en bekken doet zo'n pijn, kan ook niet normaal opstaan vanaf de bank of een stoel,
    ook weer een uur echte weeen gehad om de 10 minuten, maar daarna hield het weer op.
    straks naar de gynaecoloog om half 11 dus we zullen onze mond even goed open doen, dat het zo niet langer gaat.

en dan meoten ze enit weer aankomen met rust goed uit, want zo doorgaan dan rust je neit uit,

ANNE WAT SPANNEND.

voor iedereen een fijne dag en ik kom snel verslag brengen.

10. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Bbelly: toch makkelijk dat jou man ook nesteldrang heeft ;) ?

@Deesje: het lijkt me echt heerlijk om op een boerderij te wonen :D ! Jammer dat je al zo vroeg wakker was vandaag en al gestreken?
    Succes bij de VK! Ik mag ook weer vandaag!

@Maka: leuk dat je nieuwe plantjes hebt gekocht! En nog uiteten geweest ook?

@Married: :D hier kijkt de hond me ook af en toe aan: jeetje versta het toch allemaal niet wat je zegt!

@Uk: het is toch ook normaal dat jullie er zo nu en dan even doorheen zitten. Is toch anders, dan dat je thuis zou zijn met zo'n kleintje!

@Mobiel: :D nou dan wordt die van mij kaal, want heb helemaal geenlast gehad van maagzuur ;) ! Zag dat je foto van Lisa het niet meer doet? En ben zo nieuwsgierig!
    FIjn dat je borstvoeding goed op gang is gekomen!

@Iloiza: wat een mooi mannetje is Dyon!

@Man: nou dan is die van mij wel perfect dan? Owkee hij laat meestal alle deuren in huis openstaan. Je kunt dan ook precies zien waar hij allemaal is geweest, maar verder ruimt hij netjes op en ook zijn kleren laat hij niet slingeren. :oops: Daar ben ik meer van. Hij zegt altijd dat ik een tweede kleerkast heb in de badkamer ;) !

@mamavanstef: we zitten er allemaal weleens even doorheen! Kan me indenken dat je jaloers bent op collega van je man!

@Anita: YOU GO GIRL :D ! En laat je niet zo maar wegsturen bij de gyn he? Zo rust je idd niet uit.

Ik ben ook alweer uit bed. Heb wel lekker geslapen. Was gisterenvond ook weer echt moe, dus dat bevorderd wel mijn nachtrust. Direct rond 9 uur komt mijn schoonzusje me halen en dan gaan we zwemmen! Voor de afwisseling :D ! Vanmiddag mag ik weer naar de VK en nou maar hopen dat ikniet vergeet te vragen of ze een schatting kunnen maken van het gewicht van ons meisje :oops: !

X Esther

@Anne: succes meid!

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou ik weet zeker dat lucky onze ene hond weet wat ik zeg want als ik zeg ga maar naar baasje en dan rent ie de trap op en gaat bij roy liggen en igor snapt baasje kusje gaat ie op commando kusjes geven

12. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Anne Spannend meid zet hem op.

Maagzuur Hier al maanden. Bij justin ook gehad en jahoor hij had heel veel haar. Dus zijn zusje zal het ook wel hebben. Alweer om 6 uur wakker. Wil nu lekker even slapen zijn ze bij de buren met een verbouwing bezig. rrrrrrrrrrrrrr

13. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ deesje, ben benieuwd hoe het bij je gaat? Straks naar de verloskundige dus en nu geen constante rugpijn meer maar in vlagen... Je weet het als er wat is je kan mij sms-en nu we buddy's zijn!

@ anne, wow bij jou dus echt begonnen, spannend! Ben benieuwd of er al een kindje is?

Hier een lekker nachtje gehad, wel zoals gewoonlijk om de 2 uur wakker om te plassen maar goed. Heb wel pijn in mijn buik, al sinds gisterenavond maar zal wel meer inbeelding zijn. Wil ook zo graag.... Gisteren op hyves weer een kennis via via gezien die al bevallen is en die was maar paar daagjes verder dan mij!

Gisterenavond toen ik terugkwam uit yoga ook nog eens mot met mannetje. Hij moest kwartiertje wachten omdat yoga uitliep en was daar niet van gediend.. Hij vond dat ik had moeten weglopen omdat er iemand stond te wachten op me en ik had eigenlijk niet eens in de gaten dat het een kwartiertje was uitgelopen. Nou en dan zullen het de hormonen wel zijn want mannetje blijft koppig en ik kan dan alleen maar huilen! Bahhh...
    Gelukkig kreeg ik vanochtend weer dikke kus van hem toen hij naar zijn werk ging :-D

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Amor: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, prachtige namen zeg!

En ik heb gisteren dan toch uiteindelijk een goede proef gekregen van mijn geboortekaartjes. Voelt wel als een opluchting...

Verder geweldig al die mooie lieve babyfoto's die hier beginnen te verschijnen, daar krijgt een mens weer moed van! :D

15. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Iloiza, jij ook al zo'n prachtig ventje! Geniet er van!

Anne, succes meid! Hoop snel iets te horen!

Mobiel, fijn dat het bij jullie zo lekker loopt!

Anita, succes dalijk bij de gyn, en laat je idd niet met een kluitje het riet insturen! Als je dalijk compleet uitgeput bent schiet het ook niet op!

Eppie, al weer zwemmen.... ik wordt al moe bij het idee..... Veel plezier iig en succes vanmiddag bij de vk!

Nou, hier ook weer zo'n geweldige nacht gehad, maar dit keer omdat Levy niet wilde slapen..... Dat schiet dus ook niet op :( . Ga denk ik maar proberen of hij vanmiddag mee naar bed gaat om nog even te rusten.... En dan weer controle bij de vk. Ben benieuwd wat zij zegt van de reactie vande gyn. Ik kijk er stiekem wel naar uit dat ik maandag opgenomen wordt, hopelijk hebben we onze kleine dan snel in onze armen, maar ja, aan de andere kant kant het ook tegenvallen natuurlijk....

Het wasmachine probleem is trouwens opgelost, we hebben een siemens gekocht, wordt zaterdag geleleverd. Hebben we dat ook weer voordat de kleine er is!

16. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ********** Buddy Nieuws!! ********

Anne is vanmorgen bevallen om 6.43 van een Zoon Thomas!!

Hij weegt 2625 gram. Het was een zware bevalling maar ze is super trots nu!

********** Einde Buddy Nieuws!! ********

Anne van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon!

geniet ervan!

Liefs!

17. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Anne Van harte met jullie zoon Thomas.

18. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    Nu even over mijzelf..

Soraya is thuis!

We mochten haar maandagochtend ophalen omdat het zo goed ging en ze woog die ochtend al 2 kilo!

het gaat hartstikke goed met haar, en we zijn super blij! daarom ben ik even niet online geweest..

Maar alles is goed, ze maakt me maar 1x wakker 'snachts, en eet alleen nog maar bij mij hihi!

nou ik ga er ook weer vandoor, ze moet wakker worden haha en ze mag in bad zo...

tot gauw dames!

19. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ anne, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Geniet er maar lekker van :-D

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Miireii Lekker dat Soraya thuis is. Ga er maar lekker van genieten.

Deel Deze Pagina