Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Anne en man: Gefeliciteerd met jullie zoon Thomas!
    Kimmie en man: Gefeliciteerd met jullie dochter Jaylin!
    Geniet lekker van elkaar!

Miireii: Wat fijn dat Soraya weer thuis is! Geniet maar lekker van de kleine meid! :D

Famveenstra: Spannend zeg! Mijn duimen draaien. Misschien heb je je mannetje intussen wel al in je armen...? :D

Dayenne: Wat naar dat je je zo'n zorgen maakt, maar ik snap het wel een beetje. Maar alles komt vast goed hoor. Jullie hebben de kleine meid vast snel in jullie armen, gezond en wel! Ik denk aan jullie!

2. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

aan het nachtbraken,

af en toe komt er weer eens een wee, ben het helemaal zat nu

gisteren de hele middag en avond een wee, en vanacht ook af en toe, maar neit met regelmaat.
    het is nu 01.30 en ben maar even naar beneden gegaan, heb wel continu erge rugpijn en de buik rommelt aan alle kanten,

ik hoop echt dat het doorzet.

AU een WEE
    oei een heftige

nu hopen dat er meer komen en om de 5 minuten kunnen we dan evrtrekken naar het ziekenhuis, ben zo benieuwd naar ons mannetje.

update:

1.31
    1.38
    1.45
    1.53
    2.02
    2.10

zo gaat het tot nu toe

3. Zeilboot

vervolg weeen:

2.18
    2.24
    2.29
    2.33
    2.38
    2.44
    2.52
    3.02
    3.11

ben toen weer naar boven gegaan, op de wc heel veel geel/wit slijm verloren, met beetje roze erdoor heen.

op bed constant om de 10 minuten een erg pijnlijke rugwee
    om 6 uur weer naar beneden gegaan en weer weeen om de 10 minuten.

denk dat ik straks lekker even in de douch ga en dat we daarna toch even bellen, want ja zo zet het ook neit door

ik hou jullie op de hoogte

anita

4. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ anita, heb je al gebeld? Hopelijk zet het door meid en kun je jullie ukkie heel snel in de armen houden!

@ dayenne, wat vervelend dat er nog steeds niks doorzet bij jullie maar wat al eerder werd gezegd, als jullie meisje er klaar is voor is komt het vast helemaal goed en gelukkig wordt je wel goed in de gaten gehouden

@ bbelly, ja ik vind het erg lastig, in dit geval weet ik het van hun en zijn ze nu inmiddels doorverwezen naar het ziekenhuis. Ik zie haar als mijn schoonzusje en gun het haar zo verschrikkelijk! Soms was het zo dubbel als ik lekker zwanger wilde zijn en van haar wist dat ze rond de maandelijkse periode zat. Ze is gelukkig erg blij voor mij maar vind het soms ook wel moeilijk. Gelukkig zijn er tegenwoordig heel veel mogelijkheden en hopelijk is er voor hun ook snel een oplossing zodat ze zwanger mogen worden. En dan ga ik op en top met hun meegenieten :-D

Hier zijn er vanaf 9 uur werkzaamheden van eneco dus ben benieuwd. Hopelijk duurt het niet te lang, anders wordt het toch wel koud in huis denk ik. Maar kan altijd naar mijn moeder toe en gelukkig is er nog niks aan de gang hier!

Fijne dag iedereen.

5. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    jeeeeeeeeeeeeee Anita...
    hopelijk zet het nu snel door en heb ik snel een smsje!

sterkte!

6. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Noppie, fijn dat je gerustgesteld bent! Wel jammer dat je nu toch een medische indicatie hebt....

Caro, gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis!

Anita, spannend meid! Ik hoop voor julie dat het dit keer echt doorzet!

Dayenne, ik zou dat vrijdag wel aangeven, dat je je zo druk maakt! Dat is ook niet goed natuurlijk!

Married, heb helaas niet de gouden tip voor je :( Sterkte!

Update mezelf, controle bij vk was op zich goed, maar ze wilde me toch aan de ctg. Dus tegen half 7 richting zkh (had controle pas om half 6), was pas om 9 uur thuis... (zkh is 5-10 minuten rijden hiervandaan).
    Eerst bijna een uur aan de ctg gelegen, die was goed. Daarna doen ze hier standaard een echo. Voordat de assistent er was..... Echo was ook goed gelukkig, alles goed gezien, de metingen waren goed. Kindje weegt nu al bijna 3400 gram :confused: Dus van mij mag het elk moment komen! Vrijdag weer terug voor extra controle, maar dat doen we dan voordat we naar de gyn gaan. Dus al met al een druk avondje geworden.....

7. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    @ angela, gelukkig was alles goed en tis inderdaad al een flinkerd! Maar dat krikt ons gemiddelde van de februari-kindjes een beetje op ;)

8. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Jeetje Anita, t wil echt niet he bij jou...
    Hopelijk gaan ze je nu toch echt snel helpen.

Meiden, vandaag is mijn uitgerekende datum! Wiehoe :)
    Wauw, de dag waar ik 9 maanden naar toe heb geleefd ;)

Ben ook maar vroeg opgestaan... Ik maakte me zo druk, want ik vond dat mijn meisje zo weinig bewoog in vergelijking met normaal. Dan hoef ik maar even te duwen of op mijn hand te gaan liggen en ik krijg reactie. Dus maar beneden op de bank gaan zitten en nu weer gewoon beweging, gelukkig.
    Komt ook door die stomme buikloop, ik ben zo bang dat t een gevaarlijke bacterie is.. Maar ik heb de symptomen van listeria opgezocht en daar lijkt t iig niet op gelukkig.
    Dat merkt dat meisje natuurlijk meteen dat mama zich druk maakt...

9. Zeilboot

goedemorgen allemaal.

was ik weer
    heb vanmorgen 7.15 de verloskamers gebeld met mijn verhaal van vanacht en nu,
    nu hebben ze overleg gehad en worden we om 9 uur verwacht coor ctg en verder kijken

dit ook i.v.m de hartafwijking van de kleine.
    ik hou jullie op de hoogte, en anders mijn buddy wel.

liefs anita

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Suc6 Anita!

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    BUDDY NIEUWS

KIM 84 is bevallen van een dochter:

Ons prinsesje is er dan eindelijk! Ze heet Isa Maud en is geboren op 5 februari om 00:10 en weegt 4265 gram en is 52 cm lang. En natuurlijk is ze het mooiste meisje van de hele wereld! Liefs Kim84 en man

2e sms
    hoi, heb een snelle bevalling gehad van 6 uur, het is me meegevallen alleen mn onderkant is een ravage, doe snel mn verhaal op zp, liefs Kim.

EINDE BUDDY NIEUWS

12. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Kim, gefeliciteerd met jullie dochter Isa Maud!. Leuke namen!
    En op de uitgerekende datum hé, knap gedaan :D
    Sow, wel een flinke dame zeg, goed voor ons gemiddelde!

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Dinkie, dat was mijn idee ook ;)

Anita, heel veel succes! (al zul je dit niet meer lezen!)

Kim, gefeliciteerd met jullie dochter Isa Maud !!!!!

14. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Kim84 en man, gefeliciteerd met jullie dochter Isa Maud. En een flinke baby, krikt het gemiddelde mooi op!

Anita, hopelijk helpen ze je straks op het ziekenhuis, dit is ook geen doen. Succes

Maka, sterkte met je buikloop en gefeliciteerd met je 40 weken! Hopelijk kun je jullie kleine snel in de armen houden.

Hier alles goed. Daan slaapt momenteel de hele nacht door, en dat is erg prettig.

Fijne dag

15. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    Kim en man van harte gefeliciteerd met jullie dochter lekker van elkaar genieten

meiden joehoeeee ben vandaag 37 weken zwanger ;)

16. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Kim84: jaaaaaaaa! Proficiat met jullie meisje Isa Maud!!! Je verhaal komt wel hoor, nu lekker genieten met zn 3en!!! Heerlijk al die beebjes!!

@FamVeenstra: jeetje, jij hebt t ook echt wel zwaar te voorduren.. Hoop werkelijk dat ze nu snel iets gaan doen! Want dit lijkt me een beetje ondraaglijk worden voor jou. Hou je ons op de hoogte?

@Dayenne: Jij ook al geen geluk, het zet niet door! Iedereen wacht hier op je beebje! (net als op die van Anita trouwens!) Jullie vendienen het wel dubbel en dwars! Ik zou ook even flink zenuwen hebben als ik me zo voelde, maar je kan zo weinig hè.. Hier is ook een datum gepland voor eventueel inleiden. Hoop wel datk het niet haal, maar we zien wel.. Slaap je wel een beetje redelijk?

er is wel veel geschreven en ik ben nog niet helemaal wakker, dus de rest reageer ik later op!

Hier alles nog rustig: Ben stiekem toch wel wat zenuwachtig voor als het werkelijk zou beginnen.. Zou ze daarom binnen blijven zitten misschien? Mn mamzie zei gisteren nog: nu mag ze wel komen hoor. Zeker voor jullie. Er is al vanaf december sprake dat ze zou komen en dat wordt nu wel lang voor jullie. Ja, inderdaad, maar klagen doe ik niet; denk werkelijk dat ik mn buikje toch wel ga missen hoor!

Gisteren heerlijk naar de bowling geweest; zelfs nog een balletje gegooid (9maanden zwanger en bowlen, hoe gek kan je zijn :confused: ). Maar met al die kids en t lawaai was ik zo moe datk wel direct in slaap ben gevallen toen ik thuiskwam. Dat was om 20u, dus heb een flinke nacht gehad :)

Even een kopje koffie zetten.. mmm

Sofie

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    heb trouwens erg slecht (bijna niet) geslapen, mijn man heeft griep en snurkt als een otter en ik moet nu op de andere kant van het bed slapen, gister zijn de klossen eronder gegaan..
    heb nu echt een krukje bij bed staan en via krukje kan ik in bed komen anders lukt het niet hahaha

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Kim en man van harte met jullie dochter. Mooi gewicht hoor.

Meiden ik heb de laatste dagen zo'n last van mijn tepels. Ik hoef er maar langs te schuren of minimaal aan te reken en het doet behoorlijk zeer. Herkenen jullie dat.

19. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    @ kimmie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Inderdaad een flinke meid zeg... Geniet er maar flink van en we horen het verhaal vast snel.

Ik ga nu afsluiten, waarschijnlijk vliegt de stroom er toch zo uit hier. Tot vanmiddag meiden.

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    @Maatje, nee ik herken t niet van de tepels. Maar ik heb wel sinds een paar dagen (weer) veel stevigere en pijnlijkere boobs (veel klieren). Dus ik denk dat t beide toch ook een soort voorbereiding is...?

Deel Deze Pagina