@Maatje: Jaaaaaaa! Dat herken ik! Net als in het begin van de zwangerschap, echt lastig! Dacht mn menneke er gisteren aan te zitten, sprong ik ineens als een schrikkende kat omhoog! Wel 2 meter Loop dus ook lekker zonder bh, dat is wel prettiger! Maar hoe t komt: geen idee.. iemand? Dank je voor de reacties op de stoel van ikea: ik ga hem halen! Voor de dames die al bevallen zijn of al eerder een kleintje hadden: waar geven jullie 's nachts borstvoeding? Boven? Kinderkamer, jullie slaapkamer? Beneden? Mn vriend wil graag datk t op onze slaapkamer doe, maar dan wordt hij zo snel wakker.. Ik denk datk liever lekker beneden zit met een dekentje of iets te drinken ofzo. Nog tips?
Denk dat ik voorweeen heb. Heb sinds vanmorgen last van harde buiken. Net of mijn buik uit elkaar knapt en dan trekt het weer weg. Is niet echt prettig.
Hummel Bij ons deden we het eigenlijk samen. Justin heeft fles voeding gehad. Ik ging naar Justin en manlief ging de fles maken en halen. Als Justin aan het drinken was ging hij weer lekker liggen. (die man van mij ligt en slaapt weer hihi)
hummel: Ik heb voor de eerste weken een wiegje naast mijn bed staan, ik voed mijn baby in bed... Bij stef heb ik dat de eerste dagen ook gedaan, helaas lukte de bostvoeding niet dus moet je dan toch naar beneden om een flesje warm te maken! Ik vond dat heerlijk, was ook niet zo mobiel omdat ik een keizersnee gehad had! Maatje: Ookal voorweeen, hopelijk heb je er neit al te vele last van!
Sofie, ik heb Levy ook altijd in bed gevoed. Lekker met een zooi kussens in m'n rug. Ik kon natuurlijk in het begin ook niet mijn bed uit, dus ik moest wel...
Kim, gefeliciteerd met jullie meisje Isa Maud. Mooie namen hoor! Fijn dat alles voorspoedig is gegaan. Maatje, ik heb ook ineens veel gevoeligere tepels en idd ook wat hardere borsten weer, maar niet schrikbarend pijnlijk. Misschien toch een voorbereiding of zo. Spannend de voorweeën, ben benieuwd. Anita, tjeempie meid wat heb jij het toch zwaar de afgelopen weken. Hopelijk gaan ze vandaag wat voor je doen hoor! Sterkte. Sofie, ik doe het 's nachts op de slaapkamer, de lactatiekundige heeft gezegd dat je het jezelf zo aangenaam mogelijk moet maken en allerlei fratsen, des te sneller jezelf weer lekker kunt slapen, maar dat is een keuze die ieder voor zich moet maken natuurlijk. Dinkie, hopelijk duurt de afsluiting niet al te lang meid Iggy, vervelend dat je niet veel hebt geslapen, misschien kun je het vandaag een beetje inhalen. Sjors, wat een voorbeeldig mannetje is Daan al zeg, heerlijk. Angela, spannend avondje gehad gister dus, wel fijn dat die controle zo streng is hoor! Maka, in bed is mijn mannetje ook heel rustig heel soms voel ik hem even woelen maar meer ook niet. Overdag is ie drukker en meer aanwezig. Gefeliciteerd met je 40 weken! Gelukkig heb ik weer een goede nachtrust gehad, lekker geslapen. Eigenlijk zouden we vanavond een Valentine's Party hebben van een zakenrelatie, maar we gaan toch maar niet, alhoewel het me wel erg leuk leek. Is in de Escape in hartje A'dam en we gaan ieder jaar.
De spruit is er uit: December 2008: 09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm 15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm 24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm Januari 2009: 01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram 12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram 19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg) 20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram 22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie 26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram 27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram 27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm 27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm 28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg) 29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm 30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram 31 janauri 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram Februari 2009: 2 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm 3 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram 5 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm Jongens vs meisjes: ♂ 9 baby-boys geboren ♀ 11 baby-girls geboren De spruit is eruit buddy-lijst: Dayenne - Marriedgirl - Iloiza Mieke8 - Noppie - Febr21 Caro73 - Golfola Uk80 - Maka123 Angela21 - Eppie25 Iggylover - Daffie76 Martinenur - Vaamrile Amor - Patriessie Anne1982 - Miireii Axioma - Kim84 Tirtilisko - maatje Karina82 - Mobielfreak Hummelke Sofie - Sjors75 - scoobje (buitenlandse buddys) Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980 Mirella25 - Enna familieveenstra - Mamma van stef Dinkie1982 - Deesje80 http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Goedemorgen, Bedankt voor alle tips voor mn darmen. Ik zal vandaag eens op kiwi's uitgaan, die kende ik nog niet. De echte krampen zijn gelukkig iets afgezwakt, maar ik zit nog steeds verstopt.. nu maar een glas lauwwarm gekookt water op mn nuchtere maag, hopelijk helpt dat. Kreeg gisteravond/nacht in bed ook nog eens last van een licht ongigevoel, dus het feest was compleet Mn kersenpitzak (die niet in de fik vloog ) bracht gelukkig wat verlichting. En nu heb ik ook nog eens koppijn.... Tot zover mijn geklaag @ Kim84, wat leuk zeg, gefeliciteerd met jullie dochter Isa Maud. Wat een mooie namen en wat een flinkerd, zo wordt het gemiddeld lekker opgekrikt hier, hihi.. Fijn dat de bevalling je op zich is meegevallen. En op je uitgerekende datum, knap hoor @ Axioma, thanx voor de buddy-update! @ Maka, jeee je uitgerekende datum! Gek hoor! Hopelijk beval je vandaag Sterkte met je buikloop @ anita, je houdt het wel spannend he Succes! @ Angela, jij krikt het gemiddelde beeb-gewicht dus wel omhoog . Hopelijk wordt je kindje snel geboren. @ Iggylover, gefeliciteerd met je 37 weken! Volgens mij hebben we die mijlpaal nu zo'n beetje allemaal bereikt, nietwaar? @ maatje, sterkte met je (voor)weeen! Sprak trouwens gister mn mams nog even over haar bevalling(en), ik wist wel dat dat allebei de keren snel was gegaan, maar ik dacht iets van 6-8 uur ofzo. Maar nee, ze is van mij (eerste kind) in 3 uur bevallen! Half 4 wakker van weeen, half 5 vk gebeld, half 7 was ik er al . Liefs van mij
nou married hoop dat de kiwí's je gaan helpen bah vervelend he? ja de 37 weken is bijna nu wel door iedereen gepasseerd
Nachtelijke voeding: lekker in bed dus? Menneke haalt beeb en slaapt daarna weer door? gelukkig slaapt de mijne snel weer in, dus dat zou ook moeten lukken ja. Goed idee, merci voor de tips! De stoel van ikea: ik wil hem toch graag hebben, voor op de babykamer. heb er namelijk nog helemaal geen stoel staan. Heb nog steeds een beetje "last" van het toucheren van gisteren! deed wel een beetje zeer, maar was normaal zei ze, aangezien de beeb bijna buiten hangt Maar nu hebk steeds het gevoel dat ze even hoi komt zeggen als ik naar de toilet moet: best vervelend gevoel Ben helemaal trots: we hadden een drukker gevonden en ik was even verder gaan zoeken en nu hebben we een andere drukker die het voor de helft van de prijs doet! Het is dan ook geen echte drukker, meer zoiets als Quickprint in Nederland. Daar hadden we onze proef ook een keertje laten drukken en waren er helemaal tevreden over, dus ikke blij! Zullen mn nederlandse wortels wel zijn qua geld: hihihi Sofie
@Married: ik heb de laatste dagen ook lekker hoofdpijn. of t erbij hoort; geen idee, maar had t niet van tevoren.. Alsof ik een flinke migraine heb zeg maar.. Jij ook?
Ik heb het nu voor het eerst.. weet niet waar het vandaan komt eigenlijk.. Ga zo maar even lekker douchen, wie weet helpt dat. Leuk he de laatste loodjes
@maka, wow de uitgerekende dag... wie weet vervelend hoor die buikloop... wel voldoende blijven drinken he! @FamilieVeenstra, nou ben erg benieuwd wat ze in het ziekenhuis zeiden... succes meid! @HummelkeSofie, wow 9 maanden zwanger en nog bowlen... haha hoe krijg je het voor elkaar Wel fijn dat je zo goed geslapen hebt! @Iggy, he balen dat je zo slecht slaapt... ik herken het snurken maar al te goed! Arme jij in je hoge bed... en de honden dan kunnen die er nog wel inkomen? @Maatje, dat heb ik nou ook, ze zijn een stuk gevoeliger... net zoals in t begin van de zwangerschap... al was het toen wel iets erger. Zal er wel bij horen denk ik... @Hummelke Sofie, ik ga beneden voede, mn man heeft zn slaap hard nodig (weet ik uit ervaring ) en op de kinderkamer is geen ruimte voor een prettige stoel, dus ik ga beneden voeden op de bank. @Dayenne, he jammer dat je niet naar je feest kunt... @Maatje, voorween... oei spannend hoor... wie weet zet het wel door! @Mieke & Bbelly, jullie trouwens bedankt voor het overnemen van de lijst! @Married, he balen dat je nog steeds zo last van je darmen hebt, kun je niet bij de apotheek of huisarts iets halen!? Sterkte met je hoofdpijn en je darmen! Wow als jij je moeder achteraan gaat worden het wel heeeele snelle bevallingen Zo hier is alles aan kant, hihi ik was helemaal hyper toen ik een smsje op mn telefoon zag, ik had het vannacht niet eens gehoord! Maar was dus al op tijd wakker.. Nou de rest van de dag ben ik foetsie, lekker naar de markt met mn ouders... en wie weet lunchen in de stad Doei
axioma ja hoor alleen luck slaapt boven en die kan giga hoog springen... dus die heeft er minder problemen mee dan mijzelf hahaha
*PROEST* @Married: ja! geweldig! @Iggy: ik heb er 2 in gedachte: (even zoeken) PoÄng en Boliden. Ze lijken op elkaar, alleen si de Boliden veel goedkoper. Iets van 89. en die Poäng heb je wel meer mogelijkheden que kleur enzo en die is meen ik ongeveer 100, waar ik dan graag t voetenbankje bij wil hebben. Die stoelen zijn een goede structuur, fijne rug- en armleuning en "wippen" een beetje. Lijkt me wel prettig. Hoorde er positieve reacties over, dus dan durf ik dat wel aan!
@Iggy: ik zie net dat de basisvorm van poäng 149 kost, maar ik wil een andere versie en als ik dat aanpas kom ik op 100 uit.