Schijnt bij jullie het zonnetje ook zo fijn? Hier in de tuin lijkt het wel voorjaar met die duifjes die gezellig zitten te koeren en het nijntje in de ren! Dan krijg ik helemaal zin om lekker te gaan wandelen met de kleine in de wandelwagen... maar ja, eerst nog bevallen he!
@Waxientje: dat heb ik nou ook! Wil lekker met de wandelwagen weg, maar dat ziet zo vreemd uit met een bolle buik en zonder baby in dat ding! Hier ook lekker zonnig: zit er echt van te genieten!
hier is het heel mooi zonnig weer... joey is weer wat opgeknapt en meestal werkt de rijstewater erg goed op zijn darmpjes kreeg net een sms dat ik maandag niet hoefde te komen op mijn vaders verjaardag ze vierde dat met hun drietjes en mij hoefde ze daar niet bij te hebben erg leuk... want ik had voor die dag voor gourmetten 2 grote vleesschotels voor gourmetten gemaakt en ingevroren... Dat wisten ze en nu mag ik 's ochtends even een bakje koffie komen doen (en de envelop met 50 euro afgeven, want zo zie ik dat) wat zouden jullie doen?
Haha, wat zijn jullie toch een stelletje mutsen (postief bedoeld hoor!) Ik zie mezelf idd al lopen met lege wagen en bolle buik! haha
@ Iggy, helemaal niet gaan! Als ze je er 's avonds niet bij willen hebben, zou ik 's ochtends ook niet gaan. Is toch belachelijk dat je dan ineens wel goed genoeg bent? Nodig lekker wat vrienden uit en ga met hen gourmetten. Sterkte meis, ik vind het echt rot voor je.
@Iggy: eerlijk mijn mening? Niet gaan. Vind het wel errug rot voor je vleesschotels, maar ze zijn ingevroren, dus dat is dan geen probleem. vind het kinderachtig van ze en ik zou er lekker niet op reageren en lekker doorgaan met je dagje! Kan je je gsm niet uitzetten vandaag? Niet reageren. vind het wel jammer voor je paps, maar kom voor jezelf op, ok? @Married: eigenlijk zou ik gewoon moeten gaan met die kinderwagen, maar mn menneke heeft t me verboden hahaha Hij kent me té goed, weet dat ik ertoe in staat ben hoor! Hij staat er ook zo verlokkelijk bij, dat wagentje!
Hier staat de wagen ook in de woonkamer, bij gebrek aan een betere plek! Verleidelijk dicht bij de achterdeur....hihi! Ik heb zojuist trouwens een foto van mijn bolle buik geplaatst.
Niet gaan! Ik zou er helemaal niet op reageren en inderdaad je gsm uitzetten (of voorlopig een andere gsm gebruiken, desnoods gsm ruilen met Roy, dan kunnen jullie elkaar wel bereiken en dan hoef je niet de hele dag die vervelende smsjes te lezen). Ik zou wel een verjaardagskaartje sturen naar vader, dan kunnen ze je niet kwalijk nemen dat jij geen aandacht hebt voor zijn verjaardag. Ik kan natuurlijk niet helemaal jouw situatie beoordelen, dus misschien is dit iets te radicaal! Wat een rotsituatie, ik hoop dat je samen met Roy wat leuke dingen kan gaan doen voor de afleiding, even wat leuks!
He Dames, jullie mogen hier wel komen wandelen met Daan in de wagen. Hij geniet namelijk echt van wandelingetjes, maar ik kan nog niet zo lang achter de wagen lopen. Iggy, ik zou ook niet gaan. En inderdaad lekker vrienden uitnodigen en met hun gezellig gourmetten. Iemand al iets van Vaam gehoord? ben erg benieuwd!
Hier staat de kinderwagen ook al beneden in de woonkamer. 8) Wel met de regenhoes er over heen, want ik wil niet dat de katten er in gaan liggen of dat mijn zoontje er rommel in gooit! De box staat nog opgevouwen in de kast, die zetten we wel neer als de baby er is, anders neemt het zoveel ruimte in! Met dit lekkere zonnetje heb ik er ook echt zin in om met de baby in de kinderwagen te gaan wandelen...... nog eventjes !
@ mama van Daan: je woont vast veel te ver weg ... : ( @ Married: toen ik die foto de eerste keer zag moest ik er eigenlijk heel hard om lachen. Ik vind hem zo maf: net of die bolle buik erop is gemaakt met photoshop en ik er zelf achter sta! En dan die handen eronder...net of ik een los iets vast hou
Haha, lekker wandelen met dikke buik en lege kinderwagen! Wel super leuk dat t idd al snel lente zal worden en we dan heerlijk kunnen gaan wandelen met onze beebs Ik heb daar ook enorm zin in. Waxientje, prachtige buik! Sofie, ow ik hoop ook dat die voorweeen bij mij al iets gedaan hebben. Maar ben bang van niet, de VK zei dat de ontsluiting pas echt begint als je krachtige weeen hebt die minimaal een minuut aanhouden en om de 4/5 minuten komen. Tja, wat is krachtig? Regelmatig is t bij mij sowieso nog niet geweest Golfola, oja leuk van die kraamcadeautjes! Ik wil dat eigenlijk ook nog wel doen, maar ja, er zijn zoveel leuke dingen, ik blijf maar geld uitgeven. Al heeft t mannetje natuurlijk wel weer werk nu... Iggy, nou ik zou ook zeker helemaal niet gaan hoor. Jeetje wat erg voor je zeg, dat ze zich zo aanstelt nu in deze periode. Kan er echt niet bij
Iggy, ik zou ook niet gaan en wel een kaartje sturen. Het is inderdaad erg rot. Enne, inderdaad nodig vrienden uit om te gourmetten. Mobiel is een beetje lastig. Kan je geen instellingen doen, dat je bijvoorbeeld een andere toon hoort als het van haar is en vervolgens in een aparte map gezet wordt? Dan weet je dat je die nog even niet hoeft te lezen. Het is ook zo vervelend als anderen je niet kunnen bereiken op je mobiel. Hier schijnt de zon ook, maar had besloten om vandaag alleen maar naar de bakker te gaan. Gisteren was ik al de hele dag op pad. Onze kinderwagen staat nog boven in de kinderkamer. Dit weekend wil ik wel de box in elkaar zetten. Dat is best nog wel een klusje namelijk. We moeten ook oefenen met de maxicosi in de auto's (we hebben van die opklikgevallen kunnen lenen van de buren).
Waxientje, mooie buik inderdaad. En je huid is ook mooi gebleven. Ik ga dit weekend ook weer eens een shoot doen. Is alweer lang geleden en dit zal ook het laatste weekend zijn dat het kan. Raar idee dat ie er straks uit is. Aan de ene kant vind ik het ook wel weer jammer. Het is toch ook wel gezellig zo'n beebje in je buik.
@ iggy, ik zou ook niet gaan maar is wel makkelijker gezegd dan gedaan denk ik. Maar een sms-je sturen dat je niet hoeft te komen is ook wel erg bot van haar ook hoor dus zou me proberen niet druk om te maken en inderdaad stuur een kaartje ofzo. Kinderwagen staat bij ons nog op zolder met hoes eroverheen vanwege de katten. Haal hem pas naar beneden als de baby er is. De box sttaat er wel al. Had als tip gekregen om er balonnen in te leggen zodat de katten er niet in gaan liggen maar of ze het aanvoelen ze hebben er nog geen eens naar omgekeken. Denk echt dat ze voelen dat dat niet hun plekje is. Ze zijn ook veeeel liever voor mij tegenwoordig :-D Andere meiden ook ervaring hiermee?
Maka, wat een mooie banner weer Waxientje, hier ook heerlijk het zonnetje en de crocussen en sneeuwklokjes komen ook al op in de tuin. Vind het daarom ook leuk dat we in februari bevallen, dan kunnen we straks heerlijk met het mooie voorjaarszonnetje naar buiten en van de zomer is de beep al lekker wat groter. En je buik, je zegt het zelf al... hihi toen ik de foto zag dacht ik aan een soort buik-ei wat je voor je houdt, hihihi. Iggy, ik zou ook niet gaan en lekker vrienden uitnodigen. En die schotels blijven nog wel even goed in de vriezer hoor. Misschien een ander mobielnummer nemen en deze niet aan je ouders geven voorlopig, misschien heb je dan wat meer rust. Want zo te lezen laat ze je echt niet met rust. Kaartje sturen is idd wel een goed idee. Weet niet hoe je vader hierin een rol meespeelt? Married, hier 2 kiwi's + pruim op de nuchtere maag, nog niks geen gepoep hier jammer genoeg. Caro, fijn dat alles nu goed is doorgesproken voor de KS en dat je er niet tegenop ziet. Wat een drukke dag hadden jullie gister zeg! Onze kinderwagen staat in de garage met plastic er overheen. Heb ook plastic over het ledikantje gedaan omdat het anders misschien zo stoffig wordt op het beddengoed. Sjors, bij jullie is het vast al zo rond de 15 graden denk ik? Hier nog koud hoor. Is het gezellig met je ouders, genieten ze ook zo lekker van Daan? Sofie, stoel al gehaald Dinkie, hier zijn de katten ook heel lief voor me, en liggen vaak naast me op de bank, dat deden ze daarvoor minder. Heb ook het idee dat ze wel iets aanvoelen of zo. Hier staat de box nog niet, ga ik morgen met mams schoonmaken. Ben benieuwd hoe de katten er op reageren. Ik laat ze af en toe even in het kamertje en dan snuffelen ze wat af.
@Anita Van harte met Martijn!! @dag van verwekking Tjaaaaaa.... wij hebben toen in 1 weekend drie keer geinsemineerd met sperma van mn schoonbroertje. Maand daarvoor lag ik met een ziek konijntje in bed te wachten tot mn vrouw terug kwam met 'het potje'. Kon ook bijna niet goed gaan met zo'n konijntje erbij. (gelukkig heeft t konijntje het toen wel overleefd en is het nu een enorm konijn geworden) Vandaar dat we het de tweede maand op zeker hebben gespeeld (voor zover dat kan) en meteen drie keer geinsemineerd. Hebben er erg om moeten lachen met de donor! Donaties werden steeds minder qua cc's. Maar 1 van die drie was dus raak. De eerste test was zo licht dat mn vrouw t niet wilde geloven. Zie dat koppetje nog voor me... smelt! Kwamen er pas achter dat we nog wat data op de kalender hadden staan van januari waarin de donor op zakenreis zou zijn en dus niet kon doneren. Gelukkig is het niet meer nodig! @Noppie Kan me voorstellen dat je je af en toe enorm aan je moeder ergert. Mensen in een slachtofferrol, das zowiezo niet altijd makkelijk, maar vind t knap dat je het gewoon kan negeren. Op die manier kan je moeder misschien toch bij jou stoom afblazen omdat ze zich door je gerespecteerd voelt. @Sonya Vreetzak klinkt grappig voor zo'n heel klein meisje! Hopelijk gaat ze 's nachts iets beter slapen! @Maatja Als ik n harde buik hebt lijkt het of de kleine extra naar voren komt/tegen mn buikwand aan wordt gedrukt. Maar beter voelen hoedie ligt? Nee, dat niet echt. @Married Als het je nu niet gaat lukken... Succes met alle middeltjes! @Uk Fijn dat je weer gerustgesteld bent en wat leuk om te lezen hoe je over Ferry schrijft! @Sofie Dat herken ik, van die vluchtkoffer. Vind t ook zo jammer dat alle leuke babykleertjes daarin zitten. Zou t liefst iedere dag ff in de koffer snuffelen. Zou ook graag tekenen voor brekende vliezen. Geeft idd duidelijkheid. @Dayenne Vervelend dat je zo slecht slaapt. 2 uurtjes is idd wel erg weinig. Hopelijk wordt dat beter want kan me voorstellen dat het je opbreekt. @veel harde buiken Heb ook al een paar dagen en nachten last van harde buiken, soms met krampen en idd met dat benauwde gevoel. Hoort er geloof ik allemaal bij en ik wacht t maar af. Dacht eerst; nu gaat het gebeuren, maar nu denk ik dat ik de 42 weken over ga. Heb n gesprek gehad met de kleine, maar ik kan praten als brugman, die kruimel zegt telkens dat t komt al t er zin in heeft! @Vaamrille Spannend! Succes! @mama van Stef Balen dat die weeen weer weg gingen! @docu over Nicu Ik ga eens kijken op uitzending gemist of ik die daar ergens kan vinden. Of was het geen Ndl 1,2 of 3? Ach! Ik zie dat Uk de link heeft geplaatst. Thnx! @Waxientje Ook hier een zonnetje gelukkig. Was al bang dat t vandaag net zo somber zou worden als gister. Mijn vrouw wil telkens de wandelwagen mee naar buiten nemen als we een blokje om gaan. Schattig hoor, maar twijfel dan wel ff aan dr verstandelijke vermogens. Ze heeft inmiddels ook al de maxi cosi in de auto geklikt (easy base). Ik geloof dat ze niet meer kan wachten. @Maka Mn vk zei dat de voorweeen idd niet voor ontsluiting zorgen, maar wel tot verweking/rijping leiden. Dus gelukkig heeft het wel een beetje nut. Pfffffffft. Heb alles bijgelezen en zoveel mogelijk gereageerd. Ga nu ff die docu kijken. En dan weer gamen. Weet niet meer wie het vroeg, maar ik speel meestal op de Wii (roleplaying games zoals boerderij bouwen en koetjes fokken, van die 3+ spellen ) en af en toe op de PC, the sims2 ed. Ik vind dat altijd ontspanning terwijl mn vrouw het vreselijk vindt dus ik geniet er maar extra van dat ik nu verlof heb en zij op haar werk zit en dus geen last heeft van mijn game-verslaving! Iedereen met voorweeen/krampen sterkte en wie weet brengt t iets!