Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Goedemorgen dames!

Allemaal lekker geslapen?
    Ik heb me gisteren ook aangemeld voor MvM. Vind dat ik dat moet doen. Voor hetzelfde geld had ik die medicijnen nodig gehad... Mijn vriend vind dat ook belangrijk. Dus nu is het even wachten ophet belletje.

Hele fijne dag vandaag en ik ben vanavond na het tennissen weer van de partij.

Liefs
    Karina

2. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb dat ook hoor! Alleen ik ervaar het niet als pijn.Meer een trekkerig gevoel met hier en daar een steekje. Hopen dat het zo blijft....

Liefs
    Karina

3. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    goede morgen dames,

@ Marine: Heel veel sterkte ermee.

@ alle nieuwe: gefeliciteerd en welkom hier.

Er lag vanmorgen een briefje voor me klaar van mijn vriendje er stond op:
    Love you xxx en
    ? ook heel veel xxxxx

Haha, vond het echt schattig!

Ik heb gister van een vriendin (is erg veel afgevallen) 2 broeken gehad die mij net 1 maat te groot zijn. Die komen misschien over een paar weken wel goed van pas? hihi. Kreeg ook nog een hoop shirts, echt super mooi allemaal. Gewoon omdat het haar te groot is geworden, de kleren zijn echt zo goed als nieuw.

Groetjes Anne

4. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    tja mijn broeken zitten ook weer strakker, maar ik ben ook wel iets dikker geworden. Ik moet nu namelijk weer "gewoon eten". Ik ben de afgelopen 2 jaar aan het lijnen geweest, ben daarmee bijna 60 kilo mee afgevallen, helaas zit er nu weer een kilo of 8 aan, maar goed het zij zo.

Ik heb nog wat broeken liggen die 1 maat groter zijn, dus dan gaan we die maar weer aan trekken...
    ik heb wel het idee dat mn buik opgezwollen is op de een of andere manier!

Nou ik moet gaan werken doeidoei

5. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Goeie morguh meiden,

Ga zo ff met de kleine naar peuterspeelzaal, kijken hoe hij het vindt.
    Maar omdat voor mij ook eerste keer is neem ik me vriendin mee, heb namelijk soort drempelvrees stom he.
    Hopelijk vindt hij het leuk en kost het ook niet teveel..

Karina ja pijn is ook groot woord hoor weet niet precies hoe ik het moet beschrijven, maar de meesten zullen er wel last an hebben zal dan wel bij horen :D

6. Evelieveling

Evelieveling Fanatiek lid

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ik heb me aangemeld bij de hyve, dus ik wacht op toestemming ;)

Verder vind ik het nog erg onwerkelijk, hier meeposten. Gewoon na zo'n tijd bij de juli 2007 mama's te horen opeens weer in een ander 'zwanger' groepje te horen.
    Hoop ook dat ik mijn draai weer ga vinden.

Zo vaag, we zijn hier bezig met de eerste verjaardag van Demelza te plannen en ondertussen ben je in de wolken omdat er een nieuwe 'onderweg' is.

En dan komt de angst 'damn, ik vind net weer een stukje 'Eveline' terug. En dan ben ik straks weer echt alleen maar mama. En dan zo druk, 2 kinders. En weer even geen paardje doen. En geen tijd om te werken of om wat voor jezelf te doen. En kan ik wel net zoveel van een 2e houden als ik van Demelza hou?'
    Het houdt me dus allemaal wel bezig.

7. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @knorretjuh: echt bandenpijn hor. Had het vorige keer ook en heb het toen gevraagd aan de vk. Zij zei dat het een lichte bandenpijn is. Je baarmoeder begint meteen te 'werken' als je eenmaal bevrucht bent en dat voel je. Het is een soort ongesteldheidspijntje. Niet echt pijnlijk, meer zeurderig.

@Anne: wat een lief vriendje heb jij ;)! En ook nog eens een hele fijne vriendin!

8. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Hoe doen jullie het eigenlijk allemaal met de vk?
    Bij mijn vk zat de agenda de komende tijd propvol, i.v.m. vakantietijd. Dus ik moet straks terugbellen voor de afspraak.
    Maar eigenlijk kunnen ze niet meer voordat ik op 'vakantie' ga. En daarna dan ben ik dus al over de 12 weken heen.
    Dus ze moeten ergens een gaatje gaan maken.

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goeiemorgen allen! :D

Jullie waren er al vroeg bij vandaag ;)
    Ben benieuwd wat vandaag mij gaat brengen, heb niet zo'n zin in vandaag.
    Kun je wel eens hebben.

Hier nog niet zoveel last van 'Bandenpijntjes".
    Alleen mijn borsten lijken steeds meer pijn te gaan doen.

10. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ karina: je stond er wel op maar met datum onbekend... ;)

@ wc pot knuffelen: ben bang dat ik vandaag weer zo'n dag heb :confused:

11. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Bij mij was het ook erg druk bij de vk. Ik kon ook pas 29 juli terecht. Dan ben ik precies 10 weken zwanger. Op zich niet heel raar, is vaker zo maar je hoort wel eens dat ze voor een intake al voor de 10de week gaan. Komt vast goed!

Liefs
    Karina

12. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Sorry.... :oops: Ik heb weer eens niet goed gekeken.... :rolleyes:

13. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik had me trouwens ook aangemeld bij de hyves.... ;)

14. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Bij mij zal het zeker voor de 10e week gebeuren. Dat is bij de praktijk op zich al de gewoonte.
    Ergens twijfel ik nog of ik bij de vk wil lopen of toch in het ziekenhuis bij de gyn. Want ik moet toch daar bevallen, dus dan kan ik net zo goed daar die vertrouwensband gaan opbouwen.

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Goedemorgen!

Ik heb ook niet echt kwaaltjes meer. Ze komen en gaan... Gisteravond deden mijn tepels ineens pijn en ze waren ook knalrood en ook die stippeltjes erop waren rood :oops: Nu is het weer weg :(

Evelieveling, wat laat pas na 12 weken! Ik zou dat niet volhouden denk ik. Heb mijne niet gehoord over drukte. Ik heb zelfs 2 keer gezegd dan kan ik niet :oops: :) Ik werk nl. onregelmatig en de vk doet ook echo's 's avonds dus moest het 1 en ander verplaatsen. Ik mag nu voor de 1e echo als ik net 8 weken ben.
    Volgens mij maakt het ook niet uit hoeveelste kindje het wordt. Het blijft spannend of je het allemaal wel redt, of dat het allemaal wel goed gaat ;)

Knorretjuh, succes met die kleine bij de psz! Hoop dat hij het erg leuk vindt!

Anne, wat ontzettend lief die vent van jou!

Mobielfreak, je gaat toch geen band opbouwen met die pot he? Nee, blijf er maar een beetje uit de buurt. ;) Ben jij nu de enige van hier die al zo misselijk is? Lijkt me erg vervelend! :( Sterkte!

16. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Sterkte mobielfreak, met je innege band met de wc.
    Het is bij mij gelukkig nog bij 2x gebleven maar wel erg misselijk.

Weet niet of je de tips al kende, crackers of vla eten voor je uit bed stapt. Dus eerst wat eten, rustig aan doen en dan pas uit bed.

En ja uk80, het maakt niet uit of het een eerste of 80ste kindje is, je bent gewoon blij om zwanger te zijn en we weten allemaal hoe groot het gevaar is om het te verliezen. Dus ja... ik wil ook die eerste 12 weken achter de rug hebben en eerst een goede echo en horen dat het oke is.

17. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Evelieveling: ja ik ken de tips, alleen erg lastig om het voor je uit bed stapt te eten, want wie schenkt de vla dan in? hihihi als ik dat een avond tevoren doe heb ik geen vla meer, want de honden en de kat komen ook bij ons op de slaapkamer..

De vorige zwangerschap heb ik tot aan de 24e week met de wc pot geknuffeld :confused:

18. Evelieveling

30 okt 2006
    3.158
    0
    0
    Julianadorp
    Ow, dan was jij gelukkiger dan ik met de wcpot. Ik 'maar' tot de 18e week.

en ja, met een kleintje in huis is rustig aandoen en rustig opstaan ook wat moeilijker.

Sterkte ermee!

19. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!
    Ook ik ben inmiddels lid van de hyve en ik heb me bekend gemaakt bij wie is wie, haha

@ Loeka: ik heb ook nog geen symptomen.. was gisteravond wel erg moe, we hadden vrienden op bezoek (die van niks weten) en ik lag al half te tukken op de bank en kreeg de helft van de verhalen niet mee :oops: haha... gaat t lekker met je? vroegen ze...
    Heb vandaag het idee dat ik mijn borsten een beetje voel. Geen pijn ofzo, maar ze zijn aanwezig zeg maar. Verder nog absoluut niet misselijk, geen afkeer voor luchtjes oid. Maar dat komt wellicht allemaal nog wel.
    Ben nog wel steeds erg onzeker over alles. En heb er moeite mee om het echt te geloven. Zoals ik hier ergens op het forum las 'ineens zeggen de tests dat je zwanger bent en dan moet je het maar geloven'...

20. Mogguh,
    Alle meiden met kwaaltjes sterkte. Hier is de misselijkheid ook weer groot. Hoef alleen nog niet over te geven. Vond nog een potje zwangerschapsgranules. Maar voel me nog niet misselijk genoeg. Wanneer beginnen anderen hiermee?

Verder is mijn knie erger geworden. Kom amper de trap af. Heel erg vaag. Ga hierover wel even de ha bellen. Heb besloten om thuis te gaan werken.

Deel Deze Pagina