@ dayenne de race bedoel je daar diarree mee? nee toch? sorry als ik nu weer een domme vraag stel hoor
Jeetje, Iggy, ik schrik gewoon van die smsjes! Echt verschrikkelijk wat ze allemaal schrijft! Ze is het niet eens waard om nog langs te komen als de baby is geboren. Ze zou eerst eens haar excuses aan moeten bieden aan jou en je gezin, lijkt me. En ja, je hebt echt een lieverd, Roy!
Ja kan inderdaad een voorteken zijn. Zodat je helemaal leeg bent zodra de bevalling begint. Maar niet iedereen heeft dat hoor. Maar 3 weken terug had ik ook plots diarree, dus ik denk dat mijn lichaam deze 'reiniging' af en toe gewoon nodig heeft .
Tja hoe moet ik het anders vragen, het gaat er nu toch om dat het gaat lukken. Hier ook nog niet ook geen aandrang.
Ja, dat kan, dan maakt je lichaam zich leeg zeg maar.. maar het hoeft niet hoor. Hoop niet dat het omgekeerd ook zo werkt, want dan zou ik over een jaar nog niet bevallen zijn denk ik Ben echt benieuwd naar Vaam!
Zo hehe, even uitpuffen hoor. Lijkt wel of ik ineens zwaar nesteldrang heb! Vanmorgen uit mijn bed gekomen, lekker onder de douche geweest, daarna gekolft. Ben toen naar Ferry gegaan en we hebben saampjes heerlijk genoten van elkaar Hij heeft weer lekker aan de borst gedronken en daarna de rest uit zijn flesje. Toen hebben we nog even geknuffeld en ik kon echt merkten dat dat hem goed deed Doorgegaan naar de supermarkt om boodschapjes te doen. Heb ook leuk KEK mama en Vivamama gekocht. Wasje in de wasmachine gedaan en een wasje uit de droger gehaald en opgevouwen. Alvast gekookt voor vanavond. We eten lekker makkelijk, pasta Heb weer voor een dikke 2 dagen gekookt dus dat scheelt van de week ook een keer Manlief komt zo thuis en dan gaan we weer naar Amsterdam. We hebben om 16:00 uur een gesprek met de arts. Ik heb vanmorgen al iets opgepikt via de verpleegkundige en ik hoop dat dat in het gesprek naar voren komt. Oja, en Ferry is van de monitor af! Iggy: Pfff wat erg van je moeder zeg! Het lijkt me een heel goed idee om even te ruilen! En net wat Married zegt: Roy lijkt me echt geweldig! Je hebt het maar getroffen. Laat je ouders maar even in hun sop gaarkoken. Ik denk dat je moeder je echt wil manipuleren en dat ze weldegelijk weet dat Roy erg goed voor je is en jullie gelukkig zijn samen. Ze lijkt erg jaloers. Anyway, heel veel sterkte en laat je niet gek maken! Straks hebben jullie een mooi kindje en kunnen jullie lekker genieten met z'n drietjes! Dayenne: Even volhouden nog he? Als je je meisje straks hebt, ben je het meeste weer vergeten. (nou ja, vergeten niet, maar het zwakt af ) En heel veel plezier bij je schoonmoeder! Mocht er wat gebeuren er zitten daar ook ziekenhuizen toch? Maatje: Jij lijkt ook echt op je eindje he? Nog eventjes volhouden hoor! Married: Als je gaat bevallen komt er vanzelf ook poep hoor Meestal ook van te voren en tijdens ook Hihi van te voren had ik me er erg druk om gemaakt, maar tijdens de bevalling niet hoor! Ik heb het wel gezegd, want ik voelde het echt aankomen. Maar ze reageerden er niet op en ik was het alweer vergeten. Als ik nu terug kijk op dat moment weet ik dat ze gewoon het matje hebben weggehaald Sjors: ohhhhhhhh 20 graden! Lijkt me heerlijk! En wat fijn dat je ouders er zijn en dat jullie met z'n allen genieten van Daan. Suske: oh wat bijzonder dat je zwager de donor is zeg! Lijkt me heel speciaal voor hem, maar ook voor jullie! Ga als ik even tijd heb die docu bekijken van je vk Vaam: Ik ben benieuwd hoe het met je is?
@ Golfola: ow leuk idee van die mnm's, ik zo ff snuffelen op die site. @ Angela: en? Hoe ging t in het ziekenhuis? @ Waxientje: yep hier ook n moeilijke moeder, geen psychiatrisch patient meer inmiddels, maar is ze wel een tijdje geweest toen ik nog klein was. Ze functioneert op zich wel hoor. Heeft wel veel vrienden enzo. En wat een mooie grote buik heb jij. Die van jou zit veel hoger dan die van mij! Maar ik heb ook schijnbaar een lang bovenlijf ofzo. @ Mieke: oow lekker, je huisje is nu waarschijnlijk wel gedaan en de boodschapjes ook al binnen. Zijn de brownies al klaar? Want ik heb wel zin in n stukje . @ Caro: lijkt me nou zo gaaf, zo'n gietvloer! @ Kelly: oeh spannend, klinkt toch wel een beetje als voorwerk? @ Iggy: net zoals eerder: niet reageren op disfunctionele sms-jes. Dus: lekker zelf gaan gourmetten en telefoon uitzetten. Het moet ophouden met deze stroom van ellende. Hier moet je jezelf niet de hele dag aan bloot stellen. Kijk bijvoorbeeld maximaal 2x per dag op je telefoon. Nog n beter idee: neem een extra telefoon en houdt degene die je nu hebt alleen voor je ellendige familie. Dan kan jij erop kijken wanneer jij het aankan om die stomme berichten te lezen. Ow, das ook n mooi idee, om van mobiel te ruilen! @ Sjors: hihihihi, ja, ik zou graag even komen wandelen bij jullie in Portugal! @ Dayenne: nou, das dan toch goed nieuws van die CTG en je betere nacht meid! Hopen dat je vannacht weer beter slaapt of dat..... @ Married en Dayenne en Mieke: hihihihihi, dan zou ik elke anderhalve week gaan bevallen, want dan heb ik altijd weer zo'n rotiige kramp/diarree/race-aanval. Dan had ik deze zwangerschap al zeker 10 kinderen gebaard, hihihihihihihi. Maar sterkte met poepen dames! Ben doodmoe na het verjaardagje. Ga ff slapen nu. Fijne middag!
Sorry sorry sorry maar ik moest hier echt even om lachen . Ben een beetje beelddenkerig vandaag, dus ik zie je helemaal voor me over een jaar....
@Uk wat een goed nieuws! Succes met het gesprek vanmiddag, ik hoop dat er wat positiefs uitkomt! Weet je trouwens al wanneer hij naar huis mag? Moet hij dan een bepaald gewicht wegen ofzo? Of weet je dat niet? @Noppie haha 10 kinderen . Slaap lekker!
@ Uk, ik ga er ook helemaal vanuit dat er bij mijn bevalling (eindelijk ) poep mee gaat komen. Vind ik echt iets voor mij, dus maak me daar maar niet druk om. Er zijn genoeg andere dingen om zenuwachtig voor te zijn. Super dat Ferry van de monitor af is! En succes straks met het gesprek! Ben net als dayenne ook wel benieuwd of er al iets bekend is over wanneer hij naar huis mag. @ Noppie, welterusten! @ dayenne.. dan wandelt er over een jaar ineens een kleuter naar buiten, haha
@Deesje & Dinkie: hier ook nog een Harry Potter lover . De boeken kan ik blijven lezen en de films blijven kijken. @Deesje: ow jij bent morgen 40 weken. Spannend hoor. @Noppie: veel plezier vanmiddag! En fijn dat je goed hebt geslapen. @Dinkie: niet de hele winkel leeg shoppen he ? Ik moet er 's nachts ook regelmatig uit om te plassen en dan maakt het geen verschil of ik 's avonds meer of minder drink! Onze hond is niet meer bij mij uit de buurt weg te slaan hoor en dan komt ie ook kroelen! @Axioma: als je zo wakker ligt dan denk je nog eens ergens aan he !? @Maka: ik heb ook heel even liggen kijken naar die docu. maar kon hem niet afkijken. Was echt wel confronterend vond ik. @Angela: succes bij de gyn. Hoor wel weer hoe het geweest is. @waxientje: veel plezier met je vriendin. Wow wat een mooie buik heb jij. @Sofie: en jou mannetje zocht geen dekking toen je boven op hem sprong ? Ow lekker: kokoskoeken! @Mieke: das lekker op tijd om boodschappen te doen! Ow lekker brownies! @Caro: dus je hebt er nu wel een goed gevoel bij nu je helemaal voorbereid bent voor je keizersnede? @Iggy: ik zou ze in hun eigen sop laten gaar koken en ze het maar lekker zelf uit laten zoeken. Zou nou ook niet eens meer op de koffie gaan! Het is echt K*T dat ze zo nu gaan doen. Ik zou ook niet zomaar gaan opdraven als het hun goed uitkomt! Goed zo, dat je met Roy van telefoon gaat wisselen. En het zou idd goed kunnen omdat ze Roy niet kan manipuleren, dat ze hem daarom zo door het slijk haalt. Jullie verdienen dit echt niet hoor! Succes straks bij de VK. @Sjors: even op en neer naar Portugal om met Daan in de kinderwagen te rijden? Hoe is het weer nu bij jullie? Ow zo rond de 20 graden lees ik net! Dan zou ik het nog in overweging kunnen nemen ! @Dayenne: blij te lezen dat je vannacht een goede nacht hebt gehad en dat je een beetje bijgetankt hebt. Mooi dat je CTG goed was. Leukd at je vanavond bij je schoonmoeder gaat eten. @Married: ik zie het al helemaal voor me hoe schoon jou wctje op jou aan het wachten is . @Uk: misschien geeft Ferry je die energie wel! Wat goed dat hij van de monitor af is! Succes met jullie gesprek vanmiddag. X Esther
Ik krijg toch steeds geen mailtjes meer van Lotte, raar! Noppie, nee nog niet gebakken, doe het morgen. Ben nu eigenlijk zoooo moe, dus ga ook even liggen. Uk, succes met je gesprek vanmiddag. Wat fijn dat hij van de monitor af is, houden zo! Iggy, goed dat jullie gaan ruilen! geeft jou rust.
Uk wat goed dat Ferry van de monitor af is. Weer een stapje dichter naar huis. Hier weer harde buiken nu samen met rug pijn. Jeetje wat doet dat pijn zeg. Ben nu samen met Justin thuis lijkt wel of hij iets aanvoelt de heletijd knuffelen en de juf op school vond ook dat hij drukker was dan normaal.
@Married hahaha nou zie ik dat weer helemaal voor me . Hihi als het bij mij zo doorgaat dan schijt ik zo heel dat bed onder tijdens de bevalling @Uk dank je wel trouwens! Ja ze woont in Utrecht, het UMC zit op een halfuur met de bus. En nog een klein ziekenhuis zo'n 10 min lopen dus dat komt helemaal goed!
@Iggy: wat een heerlijke vent heb je! lekker genieten nu en lekker gsm wisselen! Je hebt groot gelijk, zal je goed doen meid! @Dayenne: *Proest* slappe lach hiero en mn drinkyoghurt bijna over mn toetsenbord! Even langs sofie rijden wordt een lekker uitje dan! haha Jeetje, er is weer zoveel geschreven.. Ga nu even lekker rustig bijlezen! ps: heb 3 nieuwe foto's in mn albumpje geplaatst, maar op de zwart/witte lijkt mn buikje ineens kleiner! haha En lijkt net alsof ik pijn heb, maar is de slappe lach op de bowlingbaan Sofie
Hallo allemaal, Na een enorm hectische periode, waarin we meer werden geleefd dan leefden, dan weer eens kort even hier. En met groot nieuws: Op 26 januari is onze dochter Bénine geboren. De bevalling verliep deze keer prima en razendsnel gelukkig. Omdat ik nog maar net 37 week zwanger was moest ik wel naar het ziekenhuis, maar dat viel 100% mee. (we waren trouwens nog maar nét op tijd in het ziekenhuis; 20 minuten na aankomst was ze er al. De VK zweette peentjes dat de bevalling onderweg zou gaan gebeuren) Met de kleine gaat alles prima, alleen is er wel Down bij haar geconstateerd. Voor ons is ze de allerliefste en mooiste schat die we maar kunnen wensen en we zien wel hoe alles in de toekomst gaat lopen. Iedereen die verder al bevallen is: gefeliciteerd en veel geluk met de kleine(n). Iedereen die nog moet: Veel succes! Groetjes, Seyla