Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjors75

sjors75 Niet meer actief

Seyla en man, gefeliciteerd met jullie dochter.

Iggy, fijn dat alles goed is. Enne veel sterkte met Roy's oma.

Married, was mij ook opgevallen op de hyves. Heb ze net verwijderd, vind niet dat dat op onze hyves thuis hoort.

Ik lees net op de hyves van Vaam dat ze is bevallen. We zullen wel snel nieuws horen neem ik aan!

Fijne avond

2. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Ja, is Vaam bevallen? wie heeft er meer nieuws?

@Sjors: Ik kom wel lekker eventjes naar Portugal om langs je te lopen/strompelen met mn lege kinderwagen! haha Vind het wel heerlijk om te lezen dat je ouders ook zo genieten van Daan.. Als ze zo ver weg wonen waardeer je dat nog eens extra! Neem maar genoeg foto's! en genieten.. Lekker weertje bij jullie! :D

@Daffie: Fijn hè, als je kraamhulp je zo ligt.. Dat hebben wij hier dan weer niet, een kraamhulp! Maar ja, heb dan ook de meest leuke schoonmoeder die maar wát graag komt helpen! Ze moest in het begin wel erg wennen aan mijn nederlandse karakter: direct en spontaan.. Haha maar ondertussen is ze mijn mama-vervangster en ik kon me geen beter wensen! :D

Enne.. Laat die tranen maar stromen ja!

Zo, menneke komt zo thuis: blijkbaar hardstikke verkouden, dus ik zal het bad eens vol laten lopen voor mn ventje. Wat olijfjes en een Jupiler erbij; hoe goed kan je het hebben als man? ;)

3. Qwendo

Qwendo Lid

20 apr 2007
    71
    0
    0
    Ja hier was er 1 die 25 januari was uitgerekend, maar inmiddels op 5 februari is bevallen van een mooie dochter Djazzlyn Naära Chavaly.

Iedereen die nog moet bevallen, s6 ermee en sterkte! Hoop dat het een mooie bevalling mag zijn.
    En vergeet niet.. zodra je de kleine op de arm hebt ben je alles zo vergeten..

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Qwendo, gefeliciteerd met jullie dochter! je bent flink over tijd geweest zo te lezen.
    Wat een ontzettend aparte namen zeg, hoe heb je die gevonden ?

Vaam, bevallen oh ga even op haar hyves spieken hoor.

Sjors, goed dat je die berichten bewist hebt, tja dat krijg je als het openbaar wordt natuurlijk.

Caro, oh spannend de 10e, voelt speciaal dat je het toch met ons wilt delen hoor de datum ;)
    Weten we ook weer even waar we aan toe zijn.
    Jullie dus ook nog even lekker genieten saampjes dit weekend.

Sofie, hier waarschijnlijk ook pizza hoor.
    Beterschap voor je menneke.

Daffie, laat die tranen maar lekker gaan hoor!
    Gaat het verder goed, nu even spannend echt met z'n drietjes.

Iggy, wat vervelend van oma, sterkte.

Ooievaartjes zijn klaar, ben nu zakjes aan het vullen met andere figuurtjes.
    Jammer genoeg is de drukker vergeten een ander onderdeel met de koerier mee te geven :evil: zucht.
    Nu moet ik toch tot maandag wachten tot ik de eerste verzending echt klaar kan maken.
    Zal je net zien dat het dan te laat is, is op zich niet vreselijk natuurlijk, maar had het graag dit weekend afgerond, zodat mannetje het niet naderhand hoeft te doen.

5. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Wie weet hoe vaam echt heet? Kan ik op haar hyves kijken.

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    :cry: :cry: :cry: :cry: mijn moeder heeft echt alle foto's van mij en de echo van der hyves verwijderd...
    mijn vriendin smsde me met kijk eens...
    we gingen net eten en heb een uur niet op mn telelfoon gekeken toen roy hem net pakte stonden er 13 smsjes van haar op varierend van van alles... de een na laatste was aan me zusje zogenaamd gericht met je zus is een ku*kren* en ik haat haar!
    daarop volgde er 1 voor mij met daarin: ja ik kan er ook niets aan doen je vader en je zusje zitten aan mijn telefoon en sturen me smsjes en hebben de foto's van hyves gewist!
    dat ze mij heeft gewist ala maar de echo van mijn lieve kleine mannetje hij is nog niet eens geboren....
    daarna volgde smsjes: ik kots op je en ik lach als laatste en ga zo maar door....
    heb niet gereageerd !
    mijn schoonouders komen zo even een bakkie doen
    voel me echt vreselijk beroerd :cry: :cry: :cry:

7. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ingrid!

8. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy het lijkt wel van kwaad tot erger te worden omdat je nergens meer op reageert. Volgens mij probeert ze je op deze manier te raken en je uit te lokken.
    Niet intrappen hoor meid, hou je sterk. Ze is het oma worden niet waard, niet getreurd dat ze de echo foto's er af heeft gehaald, misschien maar beter ook.
    Zet je telefoon voor vanavond maar lekker uit en laat Roy morgen binnengekomen smsjes lekker wissen zodat jij ze niet hoeft te lezen.
    Geniet van het bezoek van je wel lieve schoonouders.

9. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Iggy meid wat vind ik dit toch vreselijk voor je hoe kan ze zich zo gedragen en jou zoveel pijn aan doen. Ik kan dat echt niet begrijpen lieverd hoe moeilijk het ook is :( ja lekker makkelijk gezegd ik weet het maar probeer je er niks van aan te trekken. Ik wens je heel veel succes lieverd :(

Meiden die bevallen zijn van harte gefeliciteerd :D

Wie is de volgende? :D :D Dayenne las dat jij het wel erg zwaar had lieverd ik hoop dat jij de volgende bent want met zo veel kwaaltjes lopen is ook niks :(

Vaam is ook bevallen lees ik :D weten jullie misschien haar hyves zodat ik ook kan kijken maar kan dat wel? ik heb zelf geen hyves?

Mieke hoe gaat het verder met jou? Las dat je vanochtend wel erg moe was. Maar wel lekker dat je zo vroeg klaar was met je boodschappen etc

Maatje buddy hoe is het met jou? Al iets aan t rommelen :D laat me het maar weten hoor als het zo ver is hihi ik laat je ook wel weten als er iets begint. :D

10. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden

eindelijk even tijd gevonden om achter de pc te gaan, druk hoor met 2 kids.

Kim: gefeliciteerd met je dochter

mobiel: wat een schatje is Lisa,fijn dat ze zo makkelijk is.

Uk: fijn dat Ferry zo goed uit de borst wil drinken.

Iggy: wat balen van je moeder.

Vaam: spannend ik verwacht binnen 2 dagen een smsje. succes met de bevalling

Anita: gefeliciteerd met je zoon.

Seyla: Gefeliciteerd met je dochter, leuke naam had ik nog niet eerder gehoord.

Dayenne: hopelijk slaap je vanacht weer zo goed.

Ik heb nog niets van Vaam gehoord ben benieuwd.

Fuad huild erg hard zal zijn flesje klaar gaan maken

martine

11. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Tirtilisko Hoe is het met je. Het schiet al echt op bij jou. Hoop dat je snel de kleine in je armen mag houden. Zodra hier iets begint laat ik het je weten. Jij ook doen he.

Mieke dankje kan helaas niet op haar hyves.

Iggy Gelukkig heb je steun aan roy en je schoonouders. Meid het is makkelijk gezegt dan gedaan maar probeer je niet druk te maken denk aan de baby en jezelf meid. En dat zou oma moeten worden ben het helemaal met mieke eens.
    Vanuit hier een dikke knuffel.

12. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    martinur wat een PRACHTIGGGGGGG kind is Faud zag laatst ook nog die foto maar had niet gereageerd.

Trouwens nog meer super mooie fotos gezien alleen herinner me de namen niet meer wel van Ferry dat is ook zo een super prachtig kereltje

Maatje tuurlijk meid ik laat t je zeker weten. heb nu wel ongi krampen maar heb ik eerder ook gehad zal wel niks zijjn

13. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    CEYLA GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER BENINE!!!!!!!wat een snelle bevalling zeg!

QWENDO GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER DJAZZLYN!!!

Weet iemand al iets meer over Vaam?

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Seyla gefeliciteerd met jullie dochter!
    Jullie zullen wel geschrokken zijn he? Natuurlijk is ze voor jullie perfect :D Geniet maar lekker van haar!

Verder even ego:

Gesprek met de arts gehad. Was alleen maar positief!
    Ferry hoort niet meer thuis op de IC (hij is te groot geworden zeiden ze :) ) dus hij mag naar de kinderafdeling :whistle: Alleen is er nu nog geen plekje voor hem, dus zodra die vrij is kan hij een verdieping hoger :D Ben erg benieuwd hoe het daar gaat, en hoe de verpleging daar is. We gaan morgenochtend even een kijkje nemen!
    Ferry weegt nu 3010 gram! Hij heeft dus de 3 kilo gehaald :D We zijn zo trots op hem!
    Ze hebben geen tijdsverwachting uitgesproken, want dat kunnen ze niet. ;) Het gaat nog wel even duren. Hij gaat vanaf nu 1 x per dag gepuncteerd worden en om de zoveel tijd maken ze dan een echo om te kijken hoe het ervoor staat. Ze zijn erg tevreden over hoe het nu gaat.
    We zijn natuurlijk erg blij met deze ontwikkelingen :D

Om het te vieren (en even te ontspannen) hebben we net Mariokart voor de Wii gekocht en gaan we gezellig samen sturen :)

Fijne avond allemaal!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Qwendo gefeliciteerd met jullie dochter!

16. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Uk meid dat is nou SUPER nieuws :D ben echt super blij voor jullie. Goed zo Ferry sterke jongen

17. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Hoi allemaal!

Bedankt voor jullie felicitaties! Heb verder nog niks bijgelezen, zit echt even in een rollercoaster! Maar ben zo gelukkig!

Hier dan mijn bevallingsverhaal!
    Woensdagochtend werd ik wakker met een beetje zeurend gevoel in m`n onderbuik maar heb er verder geen aandacht aan besteed. Nog even gezellig geweest met vriendlief, wie weet was dat wel het laatste zetje en aangezien ik het helemaal gehad na 40 weken! Rond 9 uur kwam ik onder de douche vandaan en kreeg een harde buik die best pijnlijk was.
    De hele ochtend en middag door harde buiken met pijn in m`n onderbuik die doortrok naar m`n onderrug. Heb het getimed maar ze bleven onregelmatig komen. Ik heb er daarom verder niet zo heel veel aandacht aan besteed.
    Heb sochtends nog de bovenverdieping gezogen en de badkamer schoongemaakt en smiddags nog even boodschappen met m`n ouders gedaan. Rond 16.00 uur trokken de harde buiken weer weg en dacht alweer dat het vals alarm zou zijn. Ik heb nog een uurtje geslapen tot 18.00 uur, toen werd ik wakker met een flinke kramp in m`n onderbuik.
    En dat kwam gemiddeld om de 2 minuten weer terug. Ik kon niet meer lekker liggen of zitten dus ging maar een beetje heen en weer lopen door de huiskamer. Rond 18.45 uur ging ik naar de wc en verloor een flinke klodder doorzichtig slijm; de slijmprop! Nu ging ik wel geloven dat het echt was begonnen! Rond 19.00 uur heb ik m`n vriend gebeld op z`n werk dat het misschien wel verstandig was dat hij naar huis kwam. De weeën kwamen op een gegeven moment zelf om de minuut/ anderhalve minuut. Heb om 20.15 uur de verloskundige gebeld en kon meteen komen naar het kraamhotel, waar ik wilde bevallen.
    Om 20.30 uur waren we daar en om 21.20 uur kwam de verloskundige eindelijk even kijken hoe het ging. Ze ging toucheren en bleek dat ik al tegen de 7 cm aanzat! Na het toucheren ben ik gaan douchen en daarna lekker op bed gaan liggen. Zo kon ik de weeën het beste opvangen.
    Om 22.45 uur voelde ik een blub en daarna kwam er een flinke sloot vruchtwater achter aan! De weeën werden toen een stuk heviger. Om 23.15 uur kreeg ik persweeën en om 00.10 uur is onze dochter Isa Maud geboren!
    Volgens de verloskundige heb ik er totaal 6 uur :) over gedaan, ze rekent vanaf de weeën die regelmatig om de 2 minuten kwamen.

Ben alleen wel flink gescheurd in m`n schaamlippen, de verloskundige heeft dat weer netjes in model gebracht.

Ik vond de bevalling op zich best wel meevallen, de weeën kon ik aardig
    opvangen. Alleen de weeën na het breken van m`n vliezen en de laatste persweeën vond ik minder. Ik heb goede herinneringen aan m`n bevalling maar wacht voorlopig nog wel even met een 2e! :D

Het is een heel tevreden meisje en doet het ontzettend goed. Ik ben begonnen met borstvoeding maar vanmorgen overgestapt op de fles. Ik heb 1 ingetrokken tepel en na 2 keer aangelegd te hebben, begon deze al te bloeden. Ze heeft wel aan de andere borst gedronken maar dat deed zo zeer, dat ik de weeën nog bijna prettiger vond! Het klikte niet tussen borstvoeding en mij, maar ben blij dat ik het wel heb geprobeerd.

Het is een heel verhaal geworden maar hoop dat jullie hier misschien wat mee kunnen. Ik zag totaal niet tegen de bevalling op en heb het over me heen laten komen. Hierdoor was ik vrij relaxed en kon ik m`n goed concentreren op de weeën opvangen en persen. Toen haar hoofdje was geboren, heb ik zelf de rest van haar lijfje aangepakt en op m`n buik gelegd. Dat moment was voor mij heel bijzonder omdat er zo een hele nieuwe periode aanbrak. Ik kan dat echt iedereen aanraden, mocht het mogelijk zijn.

Sorry voor het lange egobericht! Zal een foto in m`n album plaatsen!

Heel veel succes voor diegene die nog moeten bevallen! Het is mij gelukt, dus jullie lukt het ook!

18. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    Kim je bevalling ging dus behoorlijk voorspoedig als ik het zo mag zeggen!En wat een mooi meisje Isa ( die kleertjes hebben wij trouwens ook in onze vluchtkoffer zitten ;) )

19. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ Seyla, gefeliciteerd met jullie dochter. Klinkt alsof het jullie nog niet bekend was dat ze syndroom van down zou hebben. Jullie zullen wel geschrokken zijn ja maar ongetwijfeld ook heel erg gelukkig met jullie meisje. Ik hoop dat alles goed gaat met jullie allemaal!

@ Qwendo, ook jullie van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er maar lekker van.

Iemand al iets gehoord van Vaam? Ben benieuwd? Het regent februari-kindjes en als ik het zo lees krijgen we er maandag toch nog een paar bij en tis al volle maan maandag dus misschien wel een babyboom bij de februari-mama's :)

20. Kelly1980

Kelly1980 Bekend lid

16 sep 2007
    865
    0
    0
    gelderland
    UK wat een super nieuws van Ferry! Wat een sterk kereltje is het toch he!

Deel Deze Pagina