Buddy nieuws Vaam is vanmiddag om 16:30 bevallen van een zoon Daan, hij weegt 3740 gram maar dat komt door dat hij lang is schrijft ze. Met Vaam alles goed. Gefeliciteerd met Daan. Tirtilisko: bedankt voor het complument, hopelijk mag jij je kleintje ook snel in je armen houden. Kim: Zo te lezen heb je een snelle bevalling gehad, fijn dat je gewoon thuis kon bevallen. Ga nu snel naar mijn bedje aangezien mijn venteje altijd na de voeding van 10 uur blijft huilen tot een uur of 2 's nachts, erg vervelend want overdag slaapt hij de hele tijd. Welterusten Martine
Kim, wat een mooi bevallingsverhaal zeg! en wat een moppie is Isa! Fijn dat alles goed gaat, jammer dat de bv niet klikte, maar ach met de fles kan het ook prima! Vaam, YEAH! gefeliciteerd met je zoon DAAN! Hoop dat alles goed is gegaan. Martine, dank voor de update. Gaat het met jou en Fuad goed? En hoe vindt Yasmin haar broertje. Tirtilisko, hier gaat alles goed en z'n gangetje, nog steeds moe dus duik lekker vroeg mijn bedje in. Hoe gaat het met jou, weer een stukje beter hoop ik. UK, wat een goed nieuws zeg en Ferry is echt al hartstikke goed gegroeid zeg. Zijn gewicht is al bijna verdubbeld Wie weet komen wij elkaar nog even tegen in de VU of is de kinderafdeling niet vlakbij de verloskamers?
Caro, voor jullie ook het laatste rustige weekend dan! Succes dinsdag meid! En dan genieten! Qwendo, gefelciteerd met jullie dochten Djazzlyn! Hele aparte naam! Mieke, balen dat het niet compleet is.... Hoop aan de ene kant voor je dat het nog op tijd is, aan de andere kant natuurlijk niet Iggy, ik zou echt proberen om me er helemaal van af te sluiten. Zo iemand verdient jullie gewoon niet! Uk, wat een geweldig nieuws! Heerlijk dat het zo goed gaat met hem! Kim, Wat een mooi meisje! en een goed verhaal. Fijn dat het je zo is meegevallen. Vaam, gefeliciteerd met je zoon DAAN !!! Geniet er van meid!!! Bedankt voor al jullie lieve reacties! Ik hou jullie zo lang mogelijk op de hoogte, en daarna z.s.m. via Eppie!
De spruit is er uit: December 2008: 09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm 15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm 24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm Januari 2009: 01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram 12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram 19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg) 20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram 22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie 26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram 26 januari 2009: Seyla: Bénine (37wk) 27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram 27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm 27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm 28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg) 29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm 30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram 31 janauri 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram Februari 2009: 2 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm 3 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram 5 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm 6 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4020 gram 6 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram Jongens vs meisjes: ♂ 11 baby-boys geboren ♀ 12 baby-girls geboren De spruit is eruit buddy-lijst: Dayenne - Marriedgirl - Iloiza Mieke8 - Noppie - Febr21 Caro73 - Golfola Uk80 - Maka123 Angela21 - Eppie25 Iggylover - Daffie76 Martinenur - Vaamrile Amor - Patriessie Anne1982 - Miireii Axioma - Kim84 Tirtilisko - maatje Karina82 - Mobielfreak Hummelke Sofie - Sjors75 - scoobje (buitenlandse buddys) Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980 Mirella25 - Enna familieveenstra - Mamma van stef Dinkie1982 - Deesje80 http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Nou Kim, klinkt als een errug prettige bevalling. En scheurtjes genezen vaak sneller/beter dan een knip he! Jammer dat de BV niet lukt. Maar wat een mooi lief meisje heb je gekregen! Vaam, gefeliciteerd met je zoontje Daan! Uk, super goed nieuws van Ferry! En al boven de 3kg, wauw! Maar hij moet dus wel nog in de VU blijven, zolang hij gepuncteerd moet worden ofzo? Married, gefeliciteerd met de geboorte van je 3-ling Hihi Seyla, gefeliciteerd met jullie dochterje Benine! Mooie, originele naam! Oef, lijkt me wel schrikken als je hoort dat ze Down heeft. Maar idd, dat schijnen zo'n lieve en vrolijke kindjes te zijn! Tirtilisko, en hoe gaat het met jou? Daffie, waren het tranen van geluk? Hier alweer sinds een uur of 6 steeds voor(?)weeen. Ze doen nu best wel pijn, het wordt wel met de dag erger zeg. Frequenter en heftiger. Vandaag is mijn meisje trouwens weer lekker zo druk als normaal. Heerlijk. Vanmiddag mijn dagboek weer bijgewerkt tot vandaag. Hopelijk alleen nog de bevalling aanvullen
Hi meiden, Heb helaas nog niet de kans om terug te lezen, dus weet niet wie er nog meer bevallen zijn of wat de hot items zijn.. maar zal over een tijdje echt de schade inhalen. Nu eerst maar snel een korte update over mezelf: Zoals jullie al weten van mijn buddy ben ik afgelopen dinsdag om 13.47 uur bevallen van onze zoon Armandez Rodriguez Diego Hij is 8 pond en 50 cm en onwijsss mooi De bevalling was erg heftig, heb weeenstorm gekregen. Ik kwam binnen met 4 cm en einde vd ochtend zat ik op de 6 cm en 2 a 3 uurtjes later was hij geboren. Het was allemaal geen pretje, maar zal verder niet in details treden, omdat ik daar zelf ook niet op zat te w8 toen ik nog niet bevallen was. Iedereen was wel erg trots op mij (ikzelf ook) omdat ik me er heel goed doorheen heb geslagen en dat heb ik allemaal te danken aan mijn puf-cursus! Die avond mochten we naar huis, toen nog 2 uurtjes kraamhulp gehad. Woensdag en donderdag was het erg heftig omdat ik oververmoeid was, veel pijn had en die kleine huilde veel en sliep amper en de borstvoeding lukte voor geen meter omdat hij heel mijn borsten blauw beet en het zuigen overal pijn deed. Gisteravond laat na alles geprobeerd te hebben (afkolven enz) definitief te stoppen met borstvoeding en mijn vriend heeft de hele nacht op zich genomen en daardoor voel ik me vandaag als herboren Zonde van mijn bv-cursus, ik wilde het erg graag, maar het zit er niet in voor mij en dit is 10 x makkelijker. Mijn zoon heeft nu ook geen honger meer (bv kwam ook niet op gang) en huilt dus minder en slaapt veel meer, we hebben een ritme nu, heerlijk. Heb een geweldige kraamverzorgster die ALLES doet! Grootste respect voor mijn vriend, die was geweldig tijdens de bevalling en ik sta nu ook versteld van wat voor een geweldige vader hij is. Hij is toch alweer aan het werk, maar pakt gewoon alle nachten, heeft nergens moeite mee, heerlijk om te zien! Heb nu zelf geleerd de fles te maken, temperaturen, luier verschonen en morgen ga ik hem voor het eerst zelf in badje doen Hij heeft een onwijs temperament nu al haha, als ie niet gelijk krijgt wat ie wilt of wat dan ook, gaat ie krijsen, maar hij is ook zo weer stil te krijgen. Zijn ontwikkelingen zijn heel goed, kan al volgen met ogen, al hoofdje omhoog doen en hij is onwijs alert en sterk! Het is waar wat ze zeggen: je weet pas wat het is om moeder te zijn als je het bent Ik ben het nu 3 dgn en nu al van mijn principes afgestapt: hij krijgt fles, krijgt speen, slaapt bij ons in bed als ie zijn wieg weigert.. zo kan ik nog wel ff doorgaan.. alles waar ik zo tegen was hahaha.. die lijst zal nog wel veel langer worden We worden al erg verwend, maar hebben bezoek nog even afgehouden, begint nu langzaamaan. Kraamhulp is er tot woe, dus is wel handig binnen die dagen al mensen te laten komen. Ben trouwens gelijk 10 kilo afgevallen tijdens bevalling Ik voel me zo slank (ben ik niet, zit nog 10 kilo aan haha) heerlijk... en de striae valt reuze mee nu buik weg is Er is door een amateur-fotograaf al een serie schitterende foto;s van onze mooie jongen gemaakt, maar weet helaas niet hoe ik die er snel op moet zetten hier, zal het over een tijdje echt proberen. Hij lijkt op mij, maar krijg de zwarte krullen en tintje van mijn vriend.. prachtig haha... Ga snel mijn bedje weer in..... jullie zullen mij denk ik een paar wkn niet of nauwelijks horen, want heb het zo druk met die kleine en als hij slaapt moet ik ook slapen en ik kan nog niet zitten.. maar kom zeker later weer veel van me laten horen en bijlezen! Xxx
Amor, geweldig dat het nu zo goed gaat, jammer dat de BV niet gelukt is.... Geniet lekker van jullie kleine ventje!
Zo, vriendin is weer weg, het was erg gezellig! Oow Vaam bevallen, leuk leuk leuk! @ Vaam, gefeliciteerd met de geboorte van je zoontje Daan! Mooi geboortegewicht hoor! Hopelijk is alles goed gegaan. @ caro, de 10e gaat hem dus worden, ik had al zo'n vermoeden .. Spannend hoor! @ Sjors, jij dus hetzelfde idee over hyves @ Qwendo, gefeliciteerd! @ Iggy, pfff... sterkte! Ze weet gewoon niet meer wat ze moet nu jij niet meer reageert lijkt het wel zeg... @ Uk, en alweer topnieuws over Ferry, goed man! En nu lekker karten, hihi @ Kim, wat een positief verhaal over je bevalling joh, doet me erg goed dat te lezen! En je hebt werkelijk een prinsesje gebaard! @ Amor, goed om wat van je te horen! Ben wel erg benieuwd naar foto's van je mannetje hoor Wel jammer van de BV, maar als je je er zelf goed bij voelt is de fles ook prima, toch? Liefs van mij!
Vaam: gefeliciteerd met je zoontje Daan! Kim: Klinkt wel als een fijne bevalling! En wat een lekker koppie heeft ze! Amor: Fijn dat je zo geniet van jullie zoontje! Mieke: De kinderafdeling zit op de 9e etage, de verloskamers op de 8e. De NICU zit ook op de 8e, dus als jij dan morgen bevalt kan ik je nog wel tegen komen Ik heb ook geen idee hoe je eruit ziet Maka: Ja, hij moet blijven zolang hij gepuncteerd wordt. En daarna ook nog ter observatie. Dan moet nog de drain eruit etc We hopen in ieder geval dat het gaat lukken en dat hij die permanente drain niet hoeft Ik heb er wel alle vertrouwen in het dat het uiteindelijk lukt, alleen het gaat nog wel even duren. Tirtilisko: Bedankt voor je lieve woorden Martine: pfff van 22-02 uur aan 1 stuk huilen? Wat jammer zeg, hoe komt dat denk je? Ferry huilt alleen als ie honger heeft of als hij gepoept heeft. Ik hoop dat dat zo blijft als we hem mee naar huis mogen nemen
Vaam Van harte geniet er lekker van. Mooie naam. Uk wat een goed nieuws echt weer een stap dichter bij huis. Hier de hele avond harde buiken wil niet doorzetten. Rug doet ook mee. Die pijn herken ik wel van de bevalling van Justin. We wachten maar rustig af.
@ Seyla: van harte gefeliciteerd met jullie dochter BENINE!!! Fijn dat jullie zo blij met haar zijn! @ Wennypenny: ja, wilde sowieso al naar WKZ ja, dus eigenlijk wel prima zo. @ Angela: oei spannend, maandag wordt dus D-Day! @ Waxientje: ja, t blijft lastig he, die ouders van ons.... Ook sterkte ermee! @ Quendo: ook gefeliciteerd met je dochter!!!! @ Mieke: wordt wel erg nieuwsgierig naar jouw ooievaartjes en andere figuurtjes. @ Iggy: iedereen moet je moeder negeren. Ook je vrienden e.d. moeten niet meer op de hyves van je moeder kijken. Het heeft echt geen zin en brengt alleen maar onrust. Jullie besteden er echt allemaal veel te veel aandacht aan hoor. Zo blijft ze vat op jou en je omgeving houden. Ze doet precies wat ik je voorspelt heb: dramatischer dan ooit reageren. Jij moet nu anders gaan doen: telefoon in de afvalbak en haar hyvessite verwijderen. Ik snap niet waarom je vrienden op de site van je moeder zitten. Ophouden! @ Uk; dat is mooi nieuws over Ferry! @ Kim: dank voor jouw mooie bevallingsverhaal. En ik vind 6 uur erover gedaan een beetje vreemd klinken, want je bent er veel langer mee bezig geweest. Maar gelukkig heb je het achter de rug en naar je zin met je dochter! @ Vaam: van harte gefeliciteerd met je lange zoon DAAN!!!! Hoe gaat het nou? @ Amor: fijn om van je te horen en dat alles zo goed gaat. Enne, over de bevalling: WELL DONE! Pff ben doodop. Hele middag in de weer geweest met die klote-UWV. Het is niet mogelijk om mijn woonadres op mijn huidige adres te zetten. Volgens UWV ligt de fout bij de gemeentelijke administratie. Volgens de gemeente ligt de fout bij de UWV. Beiden zeggen niets voor mij te kunnen doen. Het correspondentie-adres lijkt nu wel aangepast bij de UWV, maar ik geloof het pas als ik ook echt brieven hier krijg. Inmiddels heb ik een dijk van een klacht ingediend bij de Nationale Ombudsman. Ik vind dat dit echt niet kan. Ik hoop nooit van mijn leven nog iets met die klote-club te maken te krijgen. Ik zal jullie de details verder besparen, maar moest he nog ff n beetje kwijt hier. Vanaaf nog even uiteten geweest met vriendlief in Luden in Utrecht. Zit om de hoek van cafe Broers, waar we onze meeting hadden. Was gezellig. Maar kan niet zoveel meer eten, zit snel te vol. Dus helaas: geen lekkere brownies for dessert..... Slaap lekker allemaal. En ik hoop voor onze 'rommelaars' dat het gaat doorzetten vannacht!
@ Vaam: gefeliciteerd met Daan @Seyla Gefeliciteerd met Bénine, Een Down kindje wauw, ze gaat vast heel veel liefde krijgen en ook zeker geven Heb een neef met Down en geloof me dat zijn zulke lieverds @ Lijst: volgens mij heb ik 'm aardig up to date nu
@Marije thanks lieverd! Nog van harte gefeliciteerd! Sorry, ik had er de hele week aan gedacht, en juist vandaag was ik het vergeten . Sorry sorry sorry, vergeef je mij? Ook gefeliciteerd van Alex trouwens. Kusje voor mijn liefste neefje! @Vaam jeeeej van harte gefeliciteerd met je zoon Daan! Geniet ervan! @Angela oooh wat spannend! Geniet van jullie laatste weekend met z'n 3tjes! En alvast veel succes maandag, zet 'm op! @Uk wat een goed nieuws! En 3 kilo alweer, grote vent hoor . Ik hoop echt voor jullie dat hij snel mee naar huis kan. @Kim en Amor, mooie bevallingsverhalen! Amor, dank dat je ons de details bespaart . Al zou ik er wel tegen kunnen denk ik zeg ik nu heel stoer @Noppie jeetje nou dat weer...Dat word je toch helemaal niet goed van. Ik hoop voor je dat het nu geregeld is! Knuf voor de stress! @Maatje spannend joh! Hier ook harde buiken met krampen die doortrekken naar de rug . Ben benieuwd of het doorzet bij ons...Ik duim voor je! @Caro oooh das echt heel snel al! Wat spannend joh . Ben je er klaar voor? Net terug van mijn schoonmoeder. Echt heerlijk om er weer uit te zijn. En ze had lekker gekookt voor ons, aardappelen met gehaktballen. Super simpel, maar ik vind het echt heerlijk (had ook gevraagd aan haar of ze dat wilde maken). Helaas na 3 happen alweer kotsmisselijk. Toen we net weggingen kreeg ik wat krampen, en dit is eigenlijk de hele avond doorgegaan. Soms met een flinke harde buik. Zal me benieuwen of het nu eindelijk een keer gaat beginnen. Verder ook flinke darmkrampen, dus ik kan zo weer gaan rennen naar de wc denk ik. Al met al heb ik een heerlijke dag gehad. Ik hoop dat ik vannacht weer zo goed slaap, want dan kan ik er weer eventjes tegenaan . Slaap lekker allemaal!
goedemorgen allemaal heb al heerlijk vanaf half 6 gebadderd en kom der nu pas net uit hihihi roy naar zijn werk geholpen en de doggies eten gegeven... ga zo even naar de markt... proberen althans
hey meiden... Weer even een berichtje vanuit het zonnige zuiden. Opnieuw een pagina of tien gedownload en lekker even bijgelezen. helaas alles lezen lukt niet meer maar in grote lijnen blijf ik jullie wel volgen. Vaam, gefeliciteerd met je kleine 'grote' man! Genieten geblazen... Las dat met jou alles goed ging maar hoop uiteraard ook met de kleine man van je! Seyla, ook voor jullie gefeliciteerd met jullie dochter met mooie naam! Wat een lieve ouders heeft ze die zo liefdevol over haar schrijven Amor, ook jij natuurlijk he, meid! Nu lekker uitrusten en genieten.. Anne, gefeliciteerd met jullie kleintje Thomas, heerlijk! Kim, jullie met Isa Maud... mooie naam, zeg, en wat een flinke meid... famveenstra, ook marthijn mag er met zijn gewicht al wel zijn, he! ook voor jullie genieten geblazen.. Nog even een update van hier... Alles nog rustig, alhoewel nu ook mijn buik wel aardig in de weg gaat zitten. Enkels en vingers houden vocht vast en toiletgang blijft niet mijn leukste bezigheid. vermoeidheid neemt toe, blijf dichter bij 'huis' maar verder weinig klachen.... Vorig weekend wel even plotseling ongerust geworden.... voelde de kleine al twee dagen zo weinig en veel minder krachtig dan voorheen. En dat na 2 dagen lichamelijk erg druk te zijn geweest en lichamelijk brak erop te hebben gereageerd. Vond het lastig in te schatten wat forse lich. inspanning met me kon doen en gedachten "het zal me toch niet overkomen om zo de nacht in te gaan en morgen niks meer te voelen, wetende dat ik nu al minder voelde...." lieten me niet meer los. Dr. gebeld of ik wat kon laten checken en uurtje later in het ziekenhuis aan de monitor. Natuurlijk begon de kleine lady op dat moment weer vrolijk te bewegen....! Alles dus met een sisser afgelopen. Kleine groeit en natuurlijk minder ruimte om te bewegen. Tja, wist het wel maar toch... Groeit en groeit inderdaad, druk steevast de knop uit als ik naar mijn buik kijk en bedenk hoe dat er allemaal weer uit moet komen. Maar zoals ik bij jullie lees, meiden, lukt het julllie dus mij vast ook Valt me alleen op dat er tijdens de bevallingen wel behoorlijk wat keren toch gekozen is voor een keizersnede. Ben benieuwd hoe groot die percentage uiteindelijk is? Overigens grappig.... hier hoef je niet te vragen of het een jongetje of meisje wordt. De zwangere thaise vrouwen lopen hier zelf al in rose en blauwe kleding, echt apart om te zien, zelfs tot blauwe stiekjes in hun haren toe. Bij mij blijft het bij vragen..... mij zo plotseling in roze kleding niet gezien Meiden, duim voor een voorspoedige bevalling voor diegene waarvoor het eraan zit te komen, en Iggy.... Waarschijnlijk klinkt dit raar voor je maar wees wat meer egoistisch meid! Egoistisch zijn is niet ongezond, sterker nog, ik geloof heilig in 'gezond egoistisch' zijn! Kies voor jezelf en jullie samen.....en helemaal voor dit moment die misschien maar eenmaal in je leven gebeurt!