Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Angela: had net het idee dat ze al ff met haar handje naar buiten kwam om te zwaaien;)! Is echt wel een raar gevoel hoor! Ach ja, we zullen het gaan zien! Mijn gevoel zegt ergens dat we de doop morgen niet gaan redden!

X Esther

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Goedemorgen dames!

De 3 kiwi's zitten er weer in... :D

@ mobiel, thanx voor het updaten van de lijst!

@ dayenne, gefeliciteerd :( met je 41 weken!

@ febr21, fijn om te horen dat alles goed gaat!

@ Iggy, veel plezier op de markt! Verwen jezelf maar ff goed! :D

@ Sofie, spannend hoor! Hoeft idd niks te zeggen, maar kan wel!

@ Anne, goed dat je je bevallingsverhaal met ons wilt delen. Klinkt heftig, maar toch ook een soort van geruststellend. Ik word er iig niet extra bang door. Wel balen dat je toch nog naar het zkh moest. Geniet lekker van je mannetje!

@ deesje, gefeli met je 40 weken! Vandaag D-Day!

@ Chantal, wat fijn dat Amber thuis is! Mijn schoonzus gebruikt venkelthee tegen de krampjes van haar zoontje.

@ Esther, ai jij dus ook al voorweeen, spannend hoor! Nou, morgen de doop, toch? En daarna kun je gaan bevallen, hihi... Succes ermee!

Fijne dag allemaal!

3. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Eppie, je maakt het wel spannend zo! Succes meid! Zou op zich wel jammer zijn als je niet bij de doop kunt zijn.....

Married, de kiwi's helpen dus?

4. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Angela: ;) ik hou wel van spannende dingen! Nou ja, misschien heeft mijn gevoel ook geen gelijk hoor!

X Esther

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    zo weer terug van de markt... heb bij prenetal zo leuk naamtreintje gekocht, omdat roy en ik allebei bij ns zijn vond ik dat wel zo schattig ;)

6. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Uhm wat bedoel je, ben het even kwijt :oops:

Married, iedere keer als ik nu het toilet bezoek komt er een beetje uit.
    Nog geen kiwi's genomen hier.

Esther, oh spannend zeg... voorweeen. Ik heb echt helemaal niets.
    Zou het bij mij dan het gevalletje 'plotseling' worden?

Iggy, leuk he zo'n naamtreintje, heb ik ook gekocht.

Nou ga de brownies maken nu, ouders komen denk ik met een uurtje of zo.
    2e wasje draait en 1e hangt, ben zelf ook lekker fris gedoucht dus kan er weer tegenaan vandaag.

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    brownies hey das een leuk idee die kan ik ook nog keer gaan proberen te bakken... ga zo een appeltaart bakken... heerlijk
    ga nu ff een uurtje slapen

8. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Tja, denk wel dat de kiwi's helpen.. althans dat neem ik gewoon maar aan. Niet dat er vandaag al iets uit is gekomen hoor, maar de dag is nog jong ;)

@ Iggy, leuk hoor zo'n naamtreintje, helemaal omdat jullie beiden bij de NS werken.

@ Mieke, wow, steeds een beetje eruit? Dat gaat dus goed bij jou.. gevalletje plotseling lijkt me ook niet verkeerd hoor ;).
    Veel plezier met je ouders en de brownies.

Ik ga zo even het stadje in hier met mams. Ik moest iets hebben, maar ben vergeten wat... :oops:

9. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Hallo meiden:
    ik ben mama! Op 4-2 (de uitgerekende datum) is Tristen geboren! Hij is heeeeel mooi en lief en alles gaat goed!
    Groetjes een blije mama

10. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Seyla, van harte gefeliciteerd met jullie dochter Benine!

@qwendo, van harte gefeliciteerd met je dochter Djazzlyn!

@Uk, wat een goed nieuws over Ferry, fijn dat het zo goed met hem gaat!

@Kim, zo buddy, alweer online! Bijzonder om je verhaal te lezen! Vlotte bevalling hoor, Mooi om te lezen dat je het kindje zelf "aangepakt" hebt!
    wel vervelend dat je zo uitgescheurd bent, hopenlijk heelt het snel!
    En wat een prachtige meid is het :D:D:D Geniet ervan!

@Vaam, van harte gefeliciteerd met Daan!

@Amor, zo heftig verhaal hoor, fijn dat alles nu goed gaat. En heerlijk dat je vriend zo goed helpt. Nou rust maar lekker uit en geniet van je kleintje!
    '
    @Caro, spannend hoor de 10e! Stiekum ben ik wel jaloers... jij weet tenminste waar je aan toe bent!

@Noppie, he wat vervelend al dat gedoe met t uwv en de belastingdienst, ik kan me goed voorstellen dat je daar nu totaal niet op zit te wachten. Hopenlijk is het nu wel geregeld met de adreswijziging.. T uwv is echt een vreemd gebeuren... en groots gelijk dat je een klacht hebt ingediend!

@Dayenne, fijn dat het zo gezellig was bij je schoonmoeder! Dat breekt echt ff he!

@Iggy, en nog naar de markt geweest? Ja dus lees ik net... wat leuk dat naamtreintje :D

@Febr21, leuk om weer wat van je te horen. Fijn dat alles nog goed gaat! Wat apart dat de thaise vrouwen zich kleden in de kleuren van de baby... hihi

@Hummelke sofie, oeh lekker zo wakker worden 's ochtends...
    Maar inderdaad t begin is er!

@Anne, wow ook al zo'n heftig verhaal! Maar heerlijk dat jullie nu weer lekker thuis zijn... geniet er maar van en rust lekker uit!

@Deesje, ik heb de laatste dagen ook meer last van slijm... t zal er wel bij horen! En nog naar de stad geweest?

@Chantal, fijn dat Amber nu weer thuis is meid! Sterkte met de krampjes!

@Mieke, die insteek heb ik ook voor de bevalling, en de gyn zei ook al dat het de beste houding is voor de bevalling!
    MMM brownies :D
    Veel plezier met je ouders!

@Angela, nou geniet van je laatste weekend met zn drieen!

@eppie, sterkte met t ongi gevoel, en wie weet klopt je voorgevoel wel :D

@Married, nou veel plezier in de stad... hopenlijk herinner je je wat je moest halen :D

@Jes1, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Tristen! Je bent de 2e die op de uitgerekende datum bevalt!

Zo gisteren beide boxkleden voorzien van schaapjes, en ik heb nog wat stof over, dus ik ga proberen een tas voor aan de box te maken waar wat speelgoed in kan..
    Verder net nog even naar de markt geweest..
    Hier ook af en toe een ongigevoel...
    Mn schoonmoeders voorspelling is in elk geval niet uitgekomen, ze kwam kersenbloesemtakken brengen met de opmerking als die bloeien is de baby er vast... nou ze bloeien... maar geen baby te bekennen...

fijne dag allemaal!

11. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De spruit is er uit:

December 2008:
    09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm
    15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm
    24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm

Januari 2009:
    01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram
    12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram
    19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg)
    20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram
    22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie
    26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram
    26 januari 2009: Seyla: Bénine (37wk)
    27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram
    27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm
    27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm
    28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg)
    29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm
    30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram
    31 janauri 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram

Februari 2009:
    2 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm
    3 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm
    4 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram
    4 februari 2009: jes1: Tristen (40wk)
    5 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm
    6 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4020 gram
    6 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram

Jongens vs meisjes:
    ♂ 12 baby-boys geboren
    ♀ 12 baby-girls geboren

De spruit is eruit buddy-lijst:
    Dayenne - Marriedgirl - Iloiza
    Mieke8 - Noppie - Febr21
    Caro73 - Golfola
    Uk80 - Maka123
    Angela21 - Eppie25
    Iggylover - Daffie76
    Martinenur - Vaamrile
    Amor - Patriessie
    Anne1982 - Miireii
    Axioma - Kim84
    Tirtilisko - maatje
    Karina82 - Mobielfreak
    Hummelke Sofie - Sjors75 - scoobje (buitenlandse buddy’s)
    Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980
    Mirella25 - Enna
    familieveenstra - Mamma van stef
    Dinkie1982 - Deesje80

http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/

Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de

12. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Jes1, gefeliciteerd met Tristen

Mieke, ik bedoelde de thee!

13. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Jes1, gefeliciteerd met jullie zoontje Tristen!

14. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden

Mieke: met Fuad gaat het prima hij doet het buiten gewoon goed, de geelheid trekt nu ook weg dus daar hoeven we ons ook geen zorgen meer over maken.
    Jasmin vind het geweldig ze wil hem de heledag wel kusjes geven.

Amor: fijn om te lezen dat het nu goed met Armandez gaat, ik ben ook na 5 dagen gestopt met borstvoeding deed mij ook erg veel pijn en als we gingen wegen kwam Fuad niets aan en hij bleef maar honger houden, ik had niet genoeg voeding, nu is hij ook erg tevreden.

UK: Hij heeft s' avonds erg last van krampjes, als we met hem heen en weer lopen is hij wel rustig, maar is wel vermoeiden, gelukkig is mijn man thuis en kan ik s' ochtends uitslapen.
    Vanacht ging hetal wat beter gelukkig.
    Fijn dat het zo goed gaat met Ferry.

Feb: leuk om weer eens iets van je te horen.

Sofie: spannend zal het nu dan snel gebeuren.

Anne: wat een verhaal jammer dat je tog nog naar het ziekenhuis moest.

jes 1: gefeliciteerd met Tristan

12 jongens en 12 meiden grappig voor hoe lang het duurt.

Fuad is sinds gisteren schor als hij huild kinkt heel zielig nu, zal dit van de spruuw kunnen komen?

martine

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Jes1 gefeliciteerd met jullie zoontje Tristen!

Chantal: :whistle: wat goed dat je meisje thuis is! Geniet er maar lekker van :D

Eppie: hoop dat je de doop nog haalt ;) Even wavhten op de volle maan hoor :p

Axioma: Jij ook al zo handig met zelf maken! Ik ben zo jaloers op jullie allemaal die dat kunnen! En wel een leuk idee van je schoonmoeder van de kersenbloesemtakken, ik vind het erg lief. Ik wil trouwens een tattoo met kersenbloesem en dan onder een tak de naam van Ferry. Ik zie het helemaal voor me! :D

Iggy: leuk he? Die naamtreintjes! Ik heb er zelfs 2 gekregen als cadeautje toen Ferry geboren was. Gelukkig wel 2 verschillende ;) Misschien krijgen jullie er ook nog wel 1.
    Fijn dat je even een leuke dag hebt!

Mieke: Steeds als ik jouw stukjes lees, lees ik altijd iets over brownies :) Wil je dat niet meer doen? Ik ben helemaal weg van brownies, maar ik heb nog steeds ALLE zwangerschapskilo's :rolleyes: Ik heb geen idee waarom ik niets afval. Ik eet niet echt veel, wel soms vet, maar dat doe ik altijd al. Ik heb toch stress zou je zeggen, maar nee hoor... geen kilo :(
    Hmm iemand nog tips?

Update Ferry:
    Het gaat goed met hem. Hij heeft alleen wel spruw gekregen :( Dus nu krijgt hij steeds een spulletje in zijn mondje en ik moet een of andere creme op mijn tepels smeren.
    Verder zijn we even op de kinderafdeling wezen kijken. Wat is het daar leuk! Hoop écht dat Ferry er heel snel heen mag! Ik mag er zelfs elke nacht slapen als ik zou willen. Ze raden het niet aan, maar het zou wel mogen. Ik ga er ook zeker een paar keer gebruik van maken. Niet elke avond hoor, dat lijkt me ook niets. Thuis heb ik natuurlijk ook mijn honden nog die aandacht willen. Maar er is daar zoveel meer vrijheid. Heb er echt zin in!

16. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: thanx, ja, hij heeft er nog geen cent meer verdiend, wel aan uit gegeven :) . Maar hij wil graag te boek staan als 'ondernemer voor de btw', zodat ie wel wat btw-kosten mag aftrekken ofzo. Maar heb inmiddels zelf ook even zitten snuffelen op de site van de Belastingdienst en ik geloof inderdaad niet het ons nu extra kosten gaat opleveren ofzo. Maar hij staat nu dus als 'ondernemer voor de Belastingdienst' en dan moet je een veel grotere papierhandel invullen ofzo. Maar hij gaat nu op advies van de Belastingtelefoon een brief hierover schrijven.....
    Mooi dat je nog niet zenuwachtig wordt voor de bevalling by the way!
    Haaa de brownies zijn nu wel klaar denk ik. Bel zo ff bij je aan om een stukje mee te pikken!

@ Eppie: thanx meid. Enne, oei spannend, bij jou nu dus ook voorweeen. Ben benieuwd!

@ Iggy: leuk hoor, zo'n naamtreintje.

Zo, zitten jullie ook voor het WK-schaatsen voor de buis? Hier ook n beetje de Volkskrant gelezen, lekker rustig aan. Heb wel n beetje hoofdpijn van die 'pieker-nacht'.
    Effe n praktisch vraagje: waar koop je van die kleine zachte nachtlampjes voor in het stopcontact. De HEMA en de Blokker hadden ze namelijk niet. Online kan je ze sowieso wel kopen, maar we willen gewoon eventjes in een gewone winkel.
    Zah online hele leuke Barbapapa-nachtlampjes, maar die waren wel 15 euro, weer een beetje overdreven, want je moest dan ook nog bezorgkosten betalen...

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Martine: Ik denk dat dat wel kan hoor. Het schijnt toch vaak vrij pijnlijk te zijn. Ik weet sinds gisteren dat Ferry het ook heeft. Hopen dat ze er snel vanaf zijn! ;)
    En de krampjes herken ik ook. Ferry heeft daar steeds meer last van. Hij blijft dan ook persen tot er wat uitkomt. Daardoor heeft hij ook wel eens bloed bij zijn ontlasting :(
    Beetje zijn buikje masseren helpt wel en idd rondlopen en wiebelen he?
    Succes ermee hoor!

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: ik dacht dat de Ikea zulke lampjes had...

19. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

bedankt voor jullie felicitaties na de geboorte van onze zoon.

het was een hele zware bevalling, zal het verhaal een andere keer plaatsen.

hij is om 3.10 geboren en om 1 uur smiddags mochten we naar huis.

het gaat super

20. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Vaam; gefeliciteerd met je zoontje Daan! Nu lekker genieten meis...

Hier al 2 slapeloze nachten gehad. Myrthe heeft erg last van krampjes en heb inderdaad vannacht ook een hele poos rondgelopen met haar. Dit is wel erg zwaar omdat ik nog herstellende ben van de keizersnee. :(
    Mijn man heeft ook een paar uur van alles geprobeerd, en pas tegen een uur of drie werd ze iets rustiger. Ach. het hoort erbij en als je dan in die mooie oogjes kijkt, dan weet je waar je het voor doet :D :D

Verder drinkt ze prima uit de fles gelukkig.

Ikzelf ben al 11 kilo kwijt :D :D :D en zit dus al weer op de helft :) :) :)
    Ga nu even slapen,

xxx Daffie

Deel Deze Pagina