Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hihihi, ben nu wel heel benieuwd wie de eerstvolgende zal worden hoor.... :)

xxx Daffie

2. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    hallootjes!

er wordt hier druk gespeculeerd, hihi!
    zo vreemd he dat het ineens kan beginnen....
    Kan er niks van zeggen!
    ik vind het allemaal wel erg spannend, kijk hier ook meerdere keren op een dag!

tis bijna volle maan 9 februarib (ben ik ook uitgerekend) eens zien of het bij ons ook geldt dat er veel bevallingen zullen zijn!

Iedereen dikke knuffel voor de laatste loodjes
    En alle mamma's met beebjes hopelijk kunnen jullie lekker genieten van jullie wondertjes!

3. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    hey hallo

ik ben hier al een tijdje niet meer geweest maar zijn hier ook toekomstoge moeders die in februari al bevallen moesten zijn, want ikzelf was uitgerekend voor donderdag 5 feb en ik loop nog steeds rond met een dikke buik

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    He he Miep zit hoor! pfff weer veel te veel gedaan en dat voel ik natuurlijk nu wel, vanavond alleen maar lui zitten, San gaat met vriend weg dus ik lekker languit op de bank.

Nou de slaapkamer is helemaal omgegooid, klaar voor het nieuwe bed dat over 1,5 week komt.
    Box hebben mams en ik schoongemaakt en paps in elkaar gezet.
    Maar wat een gevaarte gelijk in de woonkamer zeg.
    En dat blijft dan ook nog eens zeker een jaar zo staan :confused:

Uk, misschien werkt je schildklier op dit moment niet helemaal goed.
    Daar had mijn zus ook last van na haar bevalling?

Noppie, nachtlampje... mijn moeder had het laatst ook in haar handen, maar geen idee waar.
    Hema, Blokker, speicaalzaak voor lampen... kan misschien allemaal en misschien de prenatal ook.
    Maar neem je misschien een babyfoon, op sommigen zit ook een nachtlampje!

Married, jeej gepoept, komt misschien omdat je lekker opstap bent geweest.
    Hihi riepen die kleertjes ook heel stiekem je naam... en koop mij, koop mij :)

Daffie, ach arme Myrthe en krampjes... ik heb van Weleda babybuikjes olie gekocht, kun je het buikje mee masseren.

Martine, fijn dat het gelige wegtrekt bij Fuad en wat lief dat Jasmin hem steeds kusjes wilt geven.

Wendy, wat lief dat je man zo lekker en gezon voor je/jullie kookt.
    Qwendo, is eigenlijk een januari mama, weet niet wat zij wil ivm onze lijst.
    Ze kwam melden dat ze in febr. bevallen was.

Jes1, gefeliciteerd met Tristen!

Uk, ik hoorde ook van mijn schoonzusje en schoonmoeder dat de kinderafdeling zo leuk is in de VU.
    Mijn nichtje (22 maanden) was zondag van de trap gevallen en heeft een paar dagen van de week daar ter observatie gelegen.
    Gelukkig is ze weer thuis, het zal een lichte hersenschudding zijn geweest.

mamavanstef, rommeltje het nog bij jou?

Hier en daar veel slijmverlies lees ik. Meiden succes en wie zal de eerst volgende zijn.

Dayenne, kan me voorstellen dat je de 8e dan niet zou willen bevallen hoor.

Hier nu ook wat krampjes in de onderbuik, helemaal als ukkie beweegt.
    Heb gewoon te veel gedaan vandaag en het is nog niet klaar want de boeken moeten nog ingeruimd worden, helaas vond mannetje het niet nodig dat gelijk maar even te doen. Dan was het klaar geweest en had hij er morgen niet meer naar om hoeven kijken (sukkel) ;)

Nou ga vast de lasagne voor zo voorbereiden, mannetje is basketballen.

5. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    het rommelt nog Mieke
    ik heb al heel de dag een scrijnend gevoel in mijn onderbuil/bovenin mijn vagina...
    Had gisteravond een aantal flinke weeen en vanmorgen ook...
    Nu harde buiken en af en toe krasmpen, maar neit echt heftig te noemen!
    Denk dat he tnog wel ff kan duren
    Zeker ook wat jij beschrijft als mijn beebje beweegt krijg ik veel last van een pijnlijke harde buik!

Mijn beebje beweegt trouwens ook ineens veel meer de laatste dagen.. Was een tijdje minder maar nu is het echt heel erg...

kartouche:
    Ik loop nog niet overtijd (maandag pas uitgerkend)
    Maar heo voel je je? Heb je al last van voorweeen of nog niks?
    Balen is het als je de datum voorbij gaat!
    Er zijn hier wel dames die de uitgerekende datum voorbij zijn!

6. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    ik voel me vooral doodop en loop lastig omdat ik nu nog langer moet wachten. ik heb zoalseerder vermeld af en toe steken in onderbuik en zo hetzekfde gevoel alsof ik ongi moet worden. harde buiken af en toe maar om nu te zeggen dat ik al weeen heb gehad?

7. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    is ook moeilijk he?
    Sorry had een eerder berichtje gemist van ej denk ik!
    Er wordt hier zoveel geschreven, vindt he tmeoiulijk om alles bij te houden!
    Hopelijk gaat het dan toch snel beginnen bij je!
    Sterkte

8. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ deesje, BUDDY! Hier gaat alles goed. Vandaag rustig dagje gehad, alleen even naar mijn ouders geweest. Vanmiddag lekker saampjes genoten van het nog samen zijn ;) Verder heb ik nog steeds nergens last van. Jij nu precies 40 weken, spannend! Zou het er al aankomen? Het rommelt wel bij jou dus zou zomaar kunnen! We houden de mobiel in de gaten :-D

Ga nu eerst wat lezen en dan heerlijk met mijn boek op de bank. Relaxed avondje.

9. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    *inbraak*

Dames het is eindelijk zover, alle januari-mamma's zijn bevallen. Een hele goede en fijne maand gehad met veel mooie baby's en 1 prachtig vlindertje helaas...:cry:
    Ik heb gelezen dat erhier ook veel spanningen zijn geweest? Heel erg veel sterkte voor jullie!

Hierbij dus het stokje voor jullie..... Succes met de laatste loodjes en voor de nieuwbakken mamma's: Gefeliciteerd en hopelijk kun je lekker genieten van deze periode!

Liefs van een zeer gelukkige jan-mamma

*uitbraak*

10. Helemaal eens met Mieke. Probeer haar echt te negeren nu. Kennelijk gaat ze wel heel ver om een reactie bij je uit te lokken. Fijn dat Roy zo goed voor je is. Probeer je op hem te richten en je schoonfamilie. Heel veel sterkte.

Uk, wat fijn dat het zo goed met Ferry gaat. Alweer 3 kilo! :)
    Veel plezier met jullie nieuwe spel.
    Ik hou het nog wel vol hoor. Maar ik heb nu ook het gevoel dat het zonder ks ook niet heel veel langer had geduurd. Ik zie een beetje tegen de ks op, maar ik kijk er ook naar uit. Ben zoooo nieuwsgierig naar ons ventje. En dat dubbele had ik vast ook gehad met een normale bevalling.
    Fijn dat de kinderafdeling leuk is. Kan me voorstellen dat je daar naar uitkijkt.

Qwendo, GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!

Kim, wat een mooi bevallingsverhaal. Afgezien van het uitscheuren klinkt het als de perfecte bevalling. Vooral dat je het zelf hebt aangepakt en op je buik hebt gelegd. Dat lijkt me echt super. Jammer dat de borstvoeding niet gelukt is, maar met de fles worden het ook prima gezonde kindjes. Geniet nog maar lekker na.

Vaam, GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN DAAN

Amor, fijn dat je nu lekker kunt gaan genieten. Jammer van de bv, maar de fles is natuurlijk ook prima. Fijn om te horen dat je vriend het ook zo goed doet.

Noppie, balen van de UWV, maar je kunt er kennelijk niet zoveel aan doen. Als jij je salaris maar krijgt toch?
    En balen van de toestanden met je de belasting van je vriend. Hopelijk gaan ze dit wel snel voor jullie herstellen. Enne, blijf gewoon je hart luchten hier hoor. Daar is dit forum ook voor!

Febr, dank je voor je update. Fijn om te horen dat het goed met je gaat. Inderdaad erg apart dat de zwangere vrouwen zelf in roze en blauw rondlopen.

Sofie, je slijmprop er al uit. Hopelijk hoef je niet nog 2 weken te wachten.

Anne, dus je hebt sterke bekkenbodemspieren. Dit heb ik wel vaker gehoord bij vrouwen die veel gesport hebben/sporten. Fijn dat je nu lekker kan genieten en dat je ook niet alle pijn meer herinnerd.

Chantal, fijn dat jullie nu lekker thuis zijn. Geniet ervan!

Mieke, goed dat je niet opziet tegen de bevalling. Zo probeer ik er ook in te staan.

Jes, GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON

Wendy, lief dat je man nu al die gezonde dingen voor je kookt.

Nettie, bedankt voor het stokje. Maar een vlindertje.... :cry: Dat verwacht je ook niet in zo'n laat stadium van de zwangerschap, te vroeg geboren?

Zo! Ik ben door de pagina's van vandaag heen. Tjonge, dat is toch best veel.
    Vandaag heb ik mijn laatste uitdagje gehad voor de ks. We moesten nog op zoek naar een eettafel en badkamer assecoires. kHeb de groothandel Homedecoration ontdekt. De marge op de eettafels daar is enorm! Een hele mooie gezien van 2,60 lang. We willen een grote gezellige eettafel in de nieuwe keuken. Verder nog wat kleine dingetjes gekocht.
    Ik merk wel dat ik steeds meer ga waggelen en NOG langzamer loop. Dit weekend de aller- allerlaatste dingetjes thuis doen en vooral veel rusten.
    Mijn vriend en ik hebben er allebei heel erg veel zin in. Hij heeft twee weken vrijgenomen en gaat kijken of er meer nodig is. Tussen de bevalling door zal hij ook nog wel genoeg te doen hebben voor het nieuwe huis en we zullen ook nog het koopcontract binnenkort moeten tekenen voor het huidige huis. Misschien moet de notaris wel in het ziekenhuis langskomen!
    Ga nu even op de bank hangen. De kleine vind het geloof ik nog best gezellig binnen. Hij is de laatste paar dagen weer superbeweeglijk en kruipt steeds heel erg gezellig omhoog met zijn koppie tegen mijn ribben aan.

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Daffie, he wat vervelend dat Myrthe zoveel last heeft van krampjes :( Sterkte ermee!
    enne netjes hoor al 11 kilo kwijt!

@Waxientje, wat leuk borduren! Wat ga je maken?

@Wennypenny, wat lief van je man :D Maareh hoe krijg je hem zover!?!?

@Married, Leuk toch shoppen voor de baby! Zeker als het met korting is! Fijn dat je goed naar t toilet kon! Misschien door het langere lopen in de stad?!

@Mieke, lekker dat jullie zoveel hebben kunnen doen vandaag... maar wel een beetje aan jezelf denken he! Nou ja vanavond heb je lekker rust dus!

@kartouche, sterkte meid, hopenlijk gaat het snel doorzetten!

@Caro, gaaf zo'n lange eettafel! Haha mn man zei gisteren nog je loopt als een pinguin...en bedankt he ;)
    Geniet van dit laatste rustige weekend!

Zo mn boxkleed en boxtas zijn af :D

Voor de liefhebbers:
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-J3AT4UKO.jpg
    http://www.mijnalbum.nl/Foto-8ZMSIDTV.jpg

En vanavond gaan manlief en ik samen weer een aflevering van Frost kijken (doen we elke zaterdag) heb vanmiddag ook nog grote meringues gemaakt :D

Fijne avond!

12. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Anne1982, gefeliciteerd met Thomas! Je bent officieel de eerst echte februari mama! Best een klein kereltje of niet? Net iets zwaarder als 5 pond toch? Zoveel weegt onze Lex nu ook. Geniet van je mannetje.

Kim84, van harte met de geboorte van Isa. Je hebt een flinke dame gebaard zeg!

Familieveenstra, gefeliciteerd met jullie Martijn! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal. Hoop dat verder alles goed met je gaat.

Vaamrile, gefeliciteerd met je zoon Daan! Hoe heeft je ex gereageerd?

Hier gaat alles prima. Heerlijk hoor, zo´n kleintje thuis. Ik kan niet wachten totdat Midas thuis is. Lijkt me super om ze lekker allebei bij me te hebben.

13. patrieske16

patrieske16 Fanatiek lid

27 apr 2008
    4.962
    0
    0
    thuismama
    denbosch
    *inbraak*

Hai Hier ene jan mama,die jullie heel veel succes komt wensen met de laatste loodjes en er zijn hier echt veel spanningen geweest al best vroeg allemaal,we hebben allemaal met jullie meegeleefd.
    Ik wil jullie bedanken voor jullie berichtjes en veel geluk wensen met jullie kleintjes daalijk....

Einde* inbraak*

14. mamma van stef

27 jan 2008
    957
    0
    0
    wat lief al die inbraken...
    Dank jullie wel!

HJ1977

Kan me voorstellen dat het raar is om 1 van je kindjes wel thuis te hebben en de ander niet. Lukt het wel op en neer reizen met zo'n beebje thuis?

Axioma
    Wauw wat een leuk boxkleed en een mooie tas!
    super gemaakt zeg!

caro73
    Wat fijn dat je zo genoten hebt van het dagje uit!
    Wel druk zo verhuizen en zo he?
    Wel erg leuk natuurlijk!
    Wanneer wa sje keizersnee ook al weer?
    sorry ben een vergiet...

15. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Uk,
    Wat super dat Ferry van de IC af mag!
    Onze jongens hebben een poosje op de NICU gelegen in Zwolle. Eerst op Unit 1, na een paar dagen mochten ze over naar Unit 2. Dat vonden wij al helemaal super! Toen ze naar de high care gingen was dat zo´n triomf! Ik moet wel zeggen dat we er best aan moesten wennen. Op de high care is veel minder directe aandacht voor je kind. Er werken ook veel meer mensen, dus is er veel minder binding met de kinderen. We houden zelf heel goed in de gaten of Midas het nog naar zijn zin heeft, vooral na zijn infectie.
    Wij nemen meer het initiatief omdat wij willen dat er goed voor onze zoon gezorgd wordt. Op de Nicu kon ik daar voor mijn gevoel meer klakkeloos vanuit gaan. Daarnaast wordt er ook wel verwacht dat je een groot deel van de zorg overneemt. En dat is gewoon ontzettend fijn.

Heeft Ferry nog ondersteuning nodig bij zijn ademhaling en ligt hij nog aan de monitor? Hij heeft wel een supermooi gewicht zeg! Heel veel sterkte nog de komende tijd. Ik denk dat niemand kan begrijpen hoe het is als je het zelf niet mee hebt gemaakt.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ deesje, ja zeker leuk spul van Imps & Elfs :D..
    Wij hebben pasta met rivierkreeftjes en cherrytomaatjes gegeten, jullie?

@ Mieke, yep, de kleertjes riepen mijn naam, hoe wist je dat? :)
    En denk idd dat het ook door de beweging kwam dat ik eindelijk naar het toilet kon. Een combi van alles zeg maar. Maar het lucht erg op!
    Hoe is het met jouw obstipatie? Nog steeds goed?
    Doe rustig aan he de rest van de avond, je klinkt erg druk ;)

@ Nettie, bedankt! Leuk dat jullie allemaal zijn bevallen.
    Het vlindertje Ties* had ik idd meegekregen, overleden met 32 weken :cry: :cry: :cry:

@ Caro, voor jou echt de laatste daagjes he.. spannend hoor! Geniet nog even met zn 2tjes!

@ Axioma, wow! Echt superleuk joh, je boxkleed en boxtas! Wou dat ik zo crea bea was...

@ HJ1977, mobielfreak is de eerste echte februarimama he ;).. Amor de 2e en Anne de 3e, zie lijst: http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/
    Fijn dat alles goed gaat en hopelijk mag Midas ook snel naar huis.

@ Patrieske, wat leuk zeg al die gelukswensen van de januarimama's, bedankt! Jij ook heel veel geluk met je kleintje!

Ik spring zo denk ik ffies lekker onder de douche en daarna met een boek op de bank.
    Fijne avond allemaal! En nogmaals: Go Dayenne, Maka en Sofie!

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    ooow wat zijn er al veel meiden bevallen!
    Allemaal super gefeliciteerd met jullie prachtige wondertjes!

( Daffie wat een mooie naam hebben jullie ;) Hoop dat de krampjes snel over zijn )

Ben trouwens bevallen met 38,4 weken, Mirthe Sofie was 3190gram en ong 46 cm. ( voor de lijst :oops: )

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Ik moet zeggen dat ik de lijst hier iets duidelijker vind dat de lijst op de blog :oops:.
    Dus van mij mag hij wel hier blijven!

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Hee dames, wat een geklets hier vandaag... Heb even geen puf om te reageren.... Komt morgen wel weer!

Hier de hele dag af en aan weeen, dus het rommelt goed! Dat hoef ik maandag iig al niet meer weg te puffen ;) . Zo nu lekker avondje bankhangen!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De spruit is er uit:

December 2008:
    09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm
    15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm
    24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm

Januari 2009:
    01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram
    12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram
    19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg)
    20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram
    22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie (38wk4dg) 3190 gram - 46 cm
    26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram
    26 januari 2009: Seyla: Bénine (37wk)
    27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram
    27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm
    27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm
    28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg)
    29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm
    30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram
    31 janauri 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram

Februari 2009:
    2 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm
    3 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm
    4 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram
    4 februari 2009: jes1: Tristen (40wk)
    5 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm
    6 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4020 gram
    6 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram

Jongens vs meisjes:
    ♂ 12 baby-boys geboren
    ♀ 13 baby-girls geboren

De spruit is eruit buddy-lijst:
    Dayenne - Marriedgirl - Iloiza
    Mieke8 - Noppie - Febr21
    Caro73 - Golfola
    Uk80 - Maka123
    Angela21 - Eppie25
    Iggylover - Daffie76
    Martinenur - Vaamrile
    Amor - Patriessie
    Anne1982 - Miireii
    Axioma - Kim84
    Tirtilisko - maatje
    Karina82 - Mobielfreak
    Hummelke Sofie - Sjors75 - scoobje (buitenlandse buddy’s)
    Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980
    Mirella25 - Enna
    familieveenstra - Mamma van stef
    Dinkie1982 - Deesje80

http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/

Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de

Deel Deze Pagina