hihi, ik moet zo aan het werk. En ik moet om half 11 bij iemand die net bevallen is foto's gaan maken voor het geboortekaartje. Daarna snel de foto's bewerken en in het kaartje plakken en naar de drukker, dan is het nog voor het weekend af. Dus even erg druk, maar het lijkt me opeens geweldig om zo'n klein beebje te zien. Dan weet ik zeker dat die glimlach op mijn gezicht niet van mijn gezicht af te halen is. Puur omdat ik samen met mijn man (en jullie) een geheimpje heb!
goedemorgen allemaal Ik heb heerlijk geslapen, alleen veel de wc geknuffeld haha ja ik heb ook geen symptonen, alleen een vage pijn in de onderbuik. ja het is niet echt pijn maar zeurend, beetje net alsof je ongi moet worden. ben heel bang dat het fout zit, maar ik moet nog even wachten tot dinsdag dan krijg ik mijn eerste echo groetjes marea
Ik maakte me ongerust over mijn buikpijntjes, maar nu ik hier weer even bij heb gelezen, voel ik me er een stuk rustiger over! Dus bedankt!
Nee toch? Ik heb er zelfs nog 4 ga zondag alleen nog even testen voor de zekerheid, omdat we het die middag aan mijn ouders gaan vertellen...
Haha Caro, ik heb alles wat ik nog had liggen, ovu testen en 1 zw.test hier op ZP verkocht. Weg er mee dacht ik, ben er klaar mee! wil ook niet meer testen. Zolang er geen ongi is ben ik zwanger!
En jij ook al? verslaafd aan de testen? Je bent bijna 6 weken meid! De fabrikanten klappen in hun handjes (maar ja, je had de test toch liggen, dus die is al betaald natuurlijk). En ja..marriedgirl, jij had er ook nog vier.... Stelletje pannekoeken
Weet ik .. maar die 4 liggen gewoon in voorraad.. digi CB was pakje van 3, dus heb er nog 2 en 2 predictors, maar daar heb ik niet zoveel vertrouwen in op de één of andere manier.. dus alleen zondag nog 1 digi en that's it, dan moet ik het toch echt gaan geloven
Je zegt geen symptomen te hebben, maar je heb wel de wc pot geknuffeld zeg je :-& ? Lijkt met toch een overduidelijk symptoom en de minst leuke
Nou vooruit dan, zal er niet meer over zeuren (behalve als je nog meer testen te voorschijn gaat toveren hor )
ik heb pas 2x getest, alleen woensdagochtend. Dus valt best mee .. en die voorraad heb ik al een tijdje, ben al jaren van de pil af, dus had er altijd 1 of 2 liggen voor het geval mijn ongi weer eens laat kwam en ik mezelf even wilde geruststellen. Luisteren jullie ook naar de foute 111 op Q-music? Erg leuk al die foute platen, krijg helemaal zin om de polonaise te doen hier op kantoor
Ik kom mij hier graag aanmelden als februari mama! Net het goede nieuws te horen gekregen (bloedtest) en ben door het dolle heen. Wanneer ik precies ben uitgerekent is niet zeker maar ga van februari uit dat lijkt mij heel waarschijnlijk.
Heb nooit iets op voorraad liggen. Behalve ovutests vlak na de mk. Had deze test niet verwacht. Heb hem gedaan en de teststreep is zelfs donkerder dan de controlestreep! zie album. Nu stop ik ook met testen! Ik voel het nu ook wel in bijna elke cel in mijn lijf dat ik zwanger ben.