Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    balen dayenne jeetje meid ik kan me voorstellen dat je het zat word en dat je zoiets hebt van kom nou maar ens een keer
    sterkte en dikke knuf

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Manliefs voorspellende gaven zijn toch niet optimaal: ik zit hier nog gewoon hoor met mijn bolle buikje.

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    hihihihi :rolleyes:

4. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Thanks Iggy!

Weet je wat het stomme is....dat ik nu jaloers wordt op iedereen die wél bevalt. Dan denk ik: en ik dan?
    Ben het eerste uitgerekend, maar nog steeds wachtende....aaaah word er knettergek van.
    En ik wil helemaal niet jaloers zijn want ik vind dat een roteigenschap :(.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ach meis het is goed te begrijpen hoor... kan me best voorstellen dat je zoiets heb van potverdikkie en ik dan?
    nog ff geduld meis jouw wondertje laat vast niet lang meer op zich wachten... ff doorbijten ;)

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Hey Dayenne, kan me ook goed voorstellen dat je toch een beetje jaloers bent hoor op iedereen die al bevallen is. Ik hoop echt voor je dat je heel snel aan de beurt bent en heel snel jullie meisje in je armen mag sluiten ;)

Van mij ook een dikke knuf!

Iggy; gaat het weer een beetje meis? Goed aan jezelf denken he!

xxx Daffie

7. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Dank je wel Daffie!

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja doe me best hoor buddy!

het zijn van die momenten die ik heb, huil-momenten...
    roy heeft een map gekocht met lijntjespapier met het idee erachter om alles wat er af gespeeld heeft de afgelopen tien jaar op te schrijven om het een plekje te geven...

misschien niet eens zo gek idee... moet alleen ff een begin zien te maken

mijn vader is morgen jarig en ik hoef dus niet te komen, zit nu te twijfelen of ik hem wel moet bellen om te feliciteren?
    heb wel een kaartje gestuurd zoals jullie zeiden!
    gister zei roy nog dat ik maar 6 smsjes had gehad op mijn eigen telefoon maar kon merken aan hoe hij het zei dat niet d emoeite was om me der druk over te maken dus heb ik niet verder gevraagd... en voel me verder goed ;)

ons beebje en ons gezinnetje is het belangrijkst

9. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Noppie, lekker hoor steeds ergens anders eten :D gelijk heb je!
    Ik ook schaatsen aan het kijken ;) En tussendoor Utrecht-ADO, daar is mannetje naartoe, dus moet straks wel mee kunnen praten, haha

@ Mieke, heerlijk he om even goed naar het toilet te kunnen! Kan zeker een soort van laatste schoonmaak zijn, zeker bij jou.. hoop voor je dat het snel begint, misschien ook wel op de uitgerekende datum?
    Ik heb idd ook een gewone molton over dat waterdichte geval gedaan, scheelt een hele hoop!

@ Dinkie, ik heb exact hetzelfde! Op mn darmtroubles na gaat het hier nog steeds prima, geen gekke kwaaltjes of pijntjes, dus wat dat betreft kan ik best nog even. Maar ik ben zo ontzettend benieuwd!

@ Waxientje, haha.. de dag is nog jong he ;)

@ Iggy, sterkte meis!

10. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Nou Dayenne, op mij hoef je niet jaloers te zijn, want hier is t ook zo goed als gestopt. Gatver!
    Nog 2x per uur ofzo een wee-tje :(

Dit gaat heeel irritant worden als t tot 42 weken zo doorgaat.
    En ik word ook steeds jaloerser hoor op iedereen die al (voor de uitgerekende datum) bevallen is!

De volgende keer geloof ik pas echt dat t gaat beginnen als ze een uur lang minimaal om de 4/5 minuten komen. Nu begrijp ik waarom je ook dan pas mag bellen... :(

Een ding staat vast: Ik HAAAAAAAAAAAT voorweeen! ;)

Ja zie je... en nu komt er weer een. Aaargh, rotdingen!

11. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Iggy; ik weet uit ervaring dat van je afschrijven echt kan helpen in het verwerken van je gevoelens. Zou het dus zeker proberen ;)
    En wat je zegt is waa....je gezinnetje is het allerbelangrijkst en jij moet straks de bevalling in waar je al je kracht voor nodig hebt hoor! Dus spaar ze en geef ze niet uit aan dingen die het niet waard zijn! :(

Ik denk aan je, knuf Daffie

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    He bah Maka, ik had het zo gehoopt voor je.
    Wat een ondingen he, die voorweeën? Hoop en pijn voor niks :(.

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ha meiden,

@Maka, HE BAH! Wat kl#te dat ze nu weer gestopt zijn ... GRRR, die voorweeen, je wordt er echt GEK van! Hier ook steeds last, maar das dan voornamelijk 's avonds en 's nachts en dan word je 's ochtends weer vrolijk wakker zonder symptomen ...
    Begin ook erg jaloers te worden op de meiden die allemaal veel eerder dan de datum bevallen en toevallig zijn dat er op het forum heel wat!

Maar goed, ONZE tijd komt wel! Al raakt het geduld een eind op ...

Wat dat betreft zitten we allemaal in hetzelfde schuitje, zucht ...
    Hier dus ook nog nix ... vanmorgen wezen fietsen met de hondjes, misschien helpt het wel ...

14. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Hoi Meiden,

Wat ontzettend leuk en spannend om te lezen hoe het met jullie gaat. Dat wachten op de bevalling heeft toch wel iets hoor ;)
    Maar ik kan me voorstellen dat als je al weken voorweeen hebt je het zat bent, of zoals jij Dayenne al zolang overtijd bent! Sterkte nog even hoor en langer als een week zal het nu toch niet meer duren?!

Hier geniet ik ook onwijs van onze dochter. Ze is nu 2 weken thuis en het is heerlijk om haar bij me te hebben. Ik vind het echt moeilijk om Rob ook wat te laten doen!
    Ik heb nog niet het gevoel dat we al een ritme hebben, elke dag is weer anders en elke dag reageert ze ook weer anders. Je merkt echt dat ze groter en sterker wordt!
    Katie weegt nu 2600 gram, in die 2 weken thuis is ze 600 gram gegroeit! Ze huilt nog niet zoveel, maar ze kan wel heel erg "klagen" en "mopperen". Vannacht was ze wakker van 1 tot 4, ze wou maar niet slapen. Ik denk dat het krampjes waren ofzo?
    Nu is ze weer aan het kreunen in haar bedje, maar als ej dan gaat kijken dat slaapt ze. Best lastig hoor om te weten wat je moet doen! Maar als ik het echt niet meer weet, dna neem ik haar lekker bij me. Verwennen kun je nu nog niet toch!
    Ik zou gisteren trouwens 38 weken zijn, gek hè!

Angela, succes morgen!

Fijne zondag!

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Dayenne, zie het van de positieve kant, ook al is het misschien een beetje moeilijk.
    Je meisje groeit en groeit hopelijk nog wel deze tijd dat ze nog lekker knus bij je binnen zit.
    Denk maar zo, dat je dat maar mooi mee krijgt voor je dochter.

Maka, heeee neeee baaaaalen zeg, bah!

Meiden gefeli met jullie 38 weken!

16. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Had ik gisteren een heel stuk geschreven, drukt Jasmin op een knop alles weer weg. toen heb ik de computer maar uit gedaan.

Ik heb ook heerlijk geslapen.

Fuad is na zijn fles van 19:30 in slaap gevallen in zijn wiegje, en is alleen om 12:00 uur en om 4:00 wakker geworden voor een fles, de hele nacht geen krampjes gehad, dit begon om 6:30 vanmorgen Jasmin was ook gelijk wakker dus met zijn alleen naar beneden.

Wat ik gisteren geschreven had was , dat ik tog even met Fuad naar de huisartenpost ben geweest, omdat hij als hij huild een heel zielig geluidje maakt heel schor, en dat hij heel snel ademhaald en het af en toe lijkt of hij er in blijft hangen.
    Omdat Jasmin astma heeft wilde ik tog even zeker weten dat het niet zijn longen waren, gelukkig zit alleen zijn neusje iets vertopt daarom is hij schor en ademt hij zo raar. dacht trouwens dat baby's niet verkouden konden worden de 1e 3 maand.

Heb wel gelijk een zalfje gekregen voor zijn vingertejes hij heeft vier nageltjes ontstoken (geen idee hoe dit kan) nu heeft hij de hele dag handschoentjes aan omdat hij niet aan de zalf mag slikken.

Maka: wat balen meid dat het niet heeft doorgezet, ik hoop voor je dat het niet te lang meer duurt.

Dayenne: ik leef met je mee, ik hoop voor jou ook dat de kleine er snel is.

Wendy: nu je het zegt hij ligt inderdaad vaak in die houding, zo lag hij vast in de buik.

Waxientje: jammer dat je man zijn voorspelling niet uit komt.

HJ: wat fijn dat je 1 van je mannetje thuis hebt, nu nummer 2 nog.

UK: wat is Ferry al een grote vent geworden, dan is hij al groter als Fuad nu is. fijn dat de kinderafdeling zo leuk is, toen mijn dochtertje 6 maanden was heeft ze ook op de kinderafdeling gelegen ik ben er toen wel 24 uur bij gebleven maar kan me voorstellen dat je dit niet doet Ferry is ook nog veel kleiner, en slapen kan je echt slecht in een ziekenhuis.

Iggy: van je afschrijven is inderdaad wel een goed idee, hopelijk kan je iets op papier krijgen van 10 jaar is wel veel natuurlijk.

Meiden ik duim voor jullie dat de kleintjes senl geboren mogen worden.

Martine

17. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ dayenne, kan het me heel goed voorstellen hoe je je voelt. Gun het jullie (de dames die al over tijd zijn) ook echt om eerst te gaan hoor! En jaloers, ja zo zou ik het niet eens noemen hoor. Maar je zou nu toch ook zeggen dat je een dezer dagen aan de beurt moet zijn. En hopelijk kun je dan superveel gaan genieten van jullie meisje!

@ maka, voor jou geldt hetzelfde hoor, hoop dat jullie snel jullie ukkie in de armen kunnen houden.

En natuurlijk mijn buddy Deesje, al is 't nog maar 1 dag overtijd. Wordt toch tijd dat jullie mogen gaan genieten.

Ik probeer nog even geduld te houden meiden. Of we gaan met z'n allen tegelijk maar dan wordt het weer zo rustig op het forum....

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke 4 weken geleden had ik 1 cm ontsluiting maar dat schijnd normaal te zijn bij een 2e zwangerschap. Morgen wil ik wel vragen voor hoe of wat. Heb nu weer de heletijd weeen en krampen dat ga ik echt niet redden tot misschien wel 42 weken.

19. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Maatje, we geven Levy wel wat aanwijzingen zeg maar, maar niet heel concreet. Stel dat het tegenvalt en de kleine uiteindelijk pas dinsdag geboren wordt, dan snapt hij het dan helemaal niet meer..... Hij heeft wel in de gaten dat er iets staat te gebeuren, want hij wilt niet bij opa en oma gaan slapen.....

Eppie, veel plezier op de doop, en ik hoop dat je komende nacht wat beter slaapt!

Noppie, gezellig dat eten! Wij durven dat op dit moment niet echt meer aan.... Geniet van het schaatsen, dat zal er hier ook wel de hele middag op staan!

Iggy, goed idee! Dan schrijf je het ook van je af!

Dayenne, ik hoop voor je da je heel snel aan de beurt bent meid! Het is je zeker gegunt!

20. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Angela, spannend hoor, morgen! En idd, je weet het niet, het kan ook zomaar dinsdag nog worden. Wel een gek idee eigenlijk he, dat je dan morgen misschien een beebje hebt!

@Dinkie, zul je idd net zien dat iedereen tegelijk bevalt, hihi! Zou wel grappig wezen! En tsja, die volle maan komt eraan ...!
    En idd, ben nog maar 1 dag overtijd. Mijn vk zei dat 90% vd vrouwen binnen 10 dagen bevalt, dus nog 9 te gaan :)

@Martine, fijn dat alles goed gaat met Fuad. Wel zielig van de nageltjes, maar kweet nog dat de kleine van mijn zus dat ook had bij een vingertje. Maar die hoefde dan nog net geen handschoentjes aan.

@Maka, hoe is het nou? Heeft het echt niet meer doorgezet? :(

Met de rest vd meiden alles oke?

Deel Deze Pagina