deesje: Dat klopte bij stef wel, dat wist ik meteen.. maar deze keer heb ik ook 2x gehad dat ik echt dacht dat het begon! Omdat ik het weeengevoel meteen herkende... maar helaas wat kan je lichaam je voor de gek houden! Mirella: Snap je gevoel echt meid! Heel herkenbaar! Praat maar lekker van je af! hoop dat de verloskundige je serieus neemt! knuffel Twinkeltje: Balen zeg dat d ekraamptijd tegen is gevallen! Het lijkt mij inderdaad ook erg wennen met 2 kindjes! Hopelijk vind je snel een ritme! knuffel Angelicaatje: zeker rustig geweest hier met de beebjes! Ik hoop stilte voor de storm! duim ook voor iedereen die aan het wachten is! Eppie: Je collega bevallen! leukz eg, heb je dan neit zoiets.. ik wil ook! zou ik hebben .... Fijn dat je een redelijke nacht hebt gehad! scheelt wel! Mieke: Hoop dat jouw bevalling dan vlotter gaat dan van je moeder! Moet zeggen mijn bevalling bij stef heeft 22 uur geduurt, maar akn niet zeggen dat ik dat op dat moment in de gaten had hoor! pas naderhand toen ik zag hoe alat het was dacht ik: poeh heeft lang geduurd.. Hummelke sofie: Tja ik ben super zenuwachtig voor mijn bevalling, hoe dichter het bij komt (lees maar eens onder het topic bevallingen)
@Twinkeltje: ook niet leuk dat je dochter en man allebei de griep hadden tijdens je kraamtijd. Is ook niet hoe je het je voorgesteld had! @Mirella: kan me voorstellen dat je het helemaal gehad hebt. Zeker als je zoveel vocht vasthoud. En dan nog dat mensen irri gaan vragen of er nog niks onderweg is of staat te gebeuren. Dat zoen ze bij mij gelukkig nog niet hoor. Goed dat je het bij de VK gaat aankaarten! Sterkte meid ! @Deesje: wel lekker dat je man het nu rustig heeft en lekker veel bij je in de buurt is. Toen mijn man ging werken vanochtend zei ik: als de weeën beginnen dan bel ik wel ! Hij heeft gisteren even op ons meisje ingepraat en gezegd dat het nu wel tijd wordt om er eens uit te komen :! X Esther
@eppie, nou hier heb ik t alleen maar heel erg warm. Kan me niet koud genoeg zijn in huis. Snap nu hoe mn moeder zich voelde met haar opvliegers! @Mamavanstef, succes bij de gyn! @man bellen, tja ik hoef pas naar t ziekenhuis als de weeen een uur lang om de 3 a 4 minuten komen en 1 minuut duren. Dus ik ga niet bij de 1e wee al bellen hoor...hihi want het is al zo'n stresskip Maar ja aan de andere kant moet hij wel met de trein naar huis komen. van den haag naar gouda dus dat valt mee... @Deesje, haha ja dat herken ik, mijn huis is nog nooit zo schoon en opgeruimd geweest. Zelf t strijkwerk blijft geen week meer liggen @Uk, wat heerlijk voor jullie dat Ferry nu op de kinderafdeling ligt... veel plezier straks met je zus en nichtje! @Maka, he wat irritant die krampen en weeen, en dan toch steeds niet doorzetten.. hopenlijk doen ze flink wat voorwerk... @mieke, erg he zulke dromen! Bij mij beginnen die dromen gelukkig iets minder te worden! Enne van mij mag de beeb ook komen hoor! Nog 2 dagen te gaan... @Eppie, ga straks even op je blog kijken! @Mirella, he meid kan me helemaal voorstelen dat je t zat bent! Hopenlijk kan de vk wat voor je doen! @Twinkeltje, wat naar dat de kraamperiode niet prettig verlopen is. Gaat t nu wel goed met t voeden van Gillian? Veel sterkte de komende dagen meid! Zo gisteravond en vannacht voor t eerst menstruatiekrampen met een ritme gehad... ik had even de hoop... maar helaas vanmorgen niets meer. Ach ja ik ben dan ook nog niet uitgerekend he! Vandaag ook een rustig dagje hier, heb al gestreken dus dat scheelt. Straks nog even de was opruimen en de troep van t weekend afwassen. Maar ik ga zo eerst op mn fiets springen tis weer tijd voor de gyn...
@Daffie: wat mooi en fijn dat Myrthe zich al zo netjes gedraagt en ook 's nachts : ! Oma vindt het vast niet erg op al op te komen passen, denk ik! Wel heel vervelend die ontsteking in je lies. Hopelijk kan je huisarts hem ontlasten! @mamavanstef: 22 uur?! Ik word nu ook wel een beetje zenuwachtig voor de bevalling hoor. En nu mijn collega bevallen is wil ik ook! Moet alleen nog even geduld hebben tot ons meisje belsuit dat het tijd is om eruit te komen! X Esther
@Axioma: veel succes bij de gyn! Lekker even een frisse neus halen op de fiets! @Iggy: ligt eraan wanneer je het hebt ingevroren, maar vaak kun je dat wel een aantal weken goed houden hoor! X Esther
@Mirella, Kan me voorstellen hoor meid dat je het helemaal gehad hebt. Dat vocht vasthouden is geen pretje! Sterkte ermee! Enneh, nog gefeliciteerd met je verjaardag. @uk, fijn hè, gewoon lekker kunnen knuffelen en rondlopen met je kindje. Heeft Ferry eenn eigen kamertje? Toen Katie uit de couveuse mocht ging ze in een bedje in de klimaatkamer. Daar lagen ze met zijn viertjes. Maar ook dat gaf al zoveel vrijheid. Toen heb ik echt voor het eerst met haar rondgelopen en haar verschoond op een aankleedkussen. Zo maf dat dat zo speciaal kan zijn. @maka, ik hoop dat jij gewoon lekker een snelle bevalling zal krijgen. Volgens mij hoeft het toch ook niks te zeggen wat je moeder voor bevalling heeft gehad? Ik duim voor je dta je nu gauw je kindje mag knuffelen! @twinkeltje, wat jammer dat gillian de tepel niet wil pakken, lukt het ook niet met een tepelhoedje? Katie kon mijn tepel ook niet pakken en met tepelhoedje lukte dat wel. Maar toen moest ze teveel moeite doen om iets te kunnen drinken. nu ben ik wel blij dta we fv geven, kan Rob ook eens een flesje geven. Lijkt me ook erg pittig zo met 2 kids, hopelijk hebben jullie gauw een ritme te pakken. Hier lukt het nog steeds niet zo goed. Misschien omdat Katie prematuur is? @noppie, dat klinkt superlekker en ook erg gezellig zo. Venkelthee goed voor darmkrampen? Dat moet ik onthouden, heb een spastische darm, wie weet helpt het. Moet zeggen dat ik sinds ik kabouterthee drink (van piramide, zit ook venkel in) geen last van mijn darmen meer heb. En nu even ego: Ik ben zo boos! Vrijdag zijn we ook bij de gyn geweest en daar kreeg ik de uitslag van het onderzoek naar de placenta. Het blijkt dat er een acute ontsteking in zat, waarschijnlijk heb ik een blaasontsteking doorgemaakt en de bacterien daarvan zijn gaan inwerken op de baarmoedermond en de vliezen. Ik heb de hele zwangerschap al veel last gehad van harde buiken en buikpijn. Ik heb tig keer mijn urine naar de huisarts gebracht en steeds was het niks volgens hun. ja wat leucocieten in de urine, maar ze hebben het nooit op kweek laten zetten in het ziekenhuis. Het weekend voor mijn bevalling had ik weer een blaasontsteking en heb toen zo'n thuistest gekocht en daaruit bleek dat ook. Maandags mijn urine weggebracht en toen was het schoon volgens hun. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik niet in het weekend naar de huisartsenpost ben gegaan! Wieweet was het met antibiotica goed overgegaan en had Katie nog een paar weken blijven zitten. Een volgende zwangerschap blijf ik onder controle bij de gyn en houden ze me goed in de gaten. Ik heb 30% kans dat het weer mis gaat en ik moet dan sowieso in het ziekenhuis bevallen. 70% kans dus dat het goed gaat En voor een volgende keer kom ik echt beter voor mezelf en mijn kindje op. Dat heb ik nu wel geleerd hoor. Zo einde ego bericht. Meiden succes vandaag!
@ Mieke: hihihihihi, jouw vriend is toch niet toevallig opgegroeid in het dorp Epse he? Want dan is het dus dezelfde...... Ik vind gember los heel smerig, maar in combinatie met andere smaken echt fantastisch. In de appelmoes was het dus geweldig! Ik weet niet of katten een voorgevoel hebben, maar als het zo is, dan komt mijn beeb voorlopig nog niet. Mijn katjes doen op dit moment niet echt anders dan anders. Behalve in de box zitten. Heb het kleed er dus maar weer uitgehaald. Doen jouw katten anders dan anders? Wat een nare droom die je had. Maar je weet het 'de meeste dromen zijn bedrog' (maar als ik...). Het valt me trouwens ineens op dat je geen foto's van je gezicht meer in je album hebt? Toch overgestapt op het beveiligen van je internet-gebeuren? @ wanneer vriend bellen: die van mij wil wel dat ik hem bel mochten mijn vliezen breken. In overleg komt ie dan wel/niet. @ Uk: wat tof dat je zo;n fijne avond met Ferry had! @ Golfola: hihihi, dat zou wel echt heeeeeeeel maf zijn, dat we dan ook nog buddies zijn ja, hihihihihihi. Maar goed, ik was toen 14, dus dat is wel heel lang geleden. Maar als het zo is dan heeft Mieke een zeeeeeer aantrekkelijke vriend, hihihihihihi. @ Twinkeltje: goh, wat sneu dat je man en dochter nou net de griep kregen. Tsja, het heerst ook echt heel erg, er zijn ZOVEEL mensen ziek op het moment. Er is haast geen ontkomen aan. Kan je niet wat hulptroepen inschakelen de komende dagen? Een goede vriendin die parttime werkt of een (schoon)moeder ofzo? Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet dat je man naar het buitenland gaat, het is ook al erg snel he? Nou, sterkte meid, neem het maar dag voor dag! @ Mirella: arme jij, tis ook niet niks. En wat balen dat je zoveel vocht vasthoud! Iemand op mijn zw-gym had het ook echt heel erg en die had de volgende tips: steunkousen (erg maar waar), 's ochtends een kwartier met haar benen rechtop tegen de muur en dan op je rug op bed, brandnetelthee. Maar ja, je komt er toch pas echt helemaal van af na de bevalling waarschijnlijk. Ik heb ook pijn in mijn gewrichten sinds een week, maar dan in mijn handen. Net alsof ik reuma heb ofzo. Anyway, zet up op meid. Hoe dan ook, je komt er wel, maar het is even flink doorbijten geblazen! @ Daffie: wat een vervelende ontsteking zeg. Heb het net ff opgezocht, want ik had er nog nooit van gehoord. Ik hoop dat de huisarts inderdaad even de boel 'kan laten springen'. @ Axioma: succes bij de gyn. Ik moet ook vanmiddag, maar ik ga met de auto..... @ Iggy; een moeilijke dag voor jou ivm je vaders verjaardag. Hoe lang je het vlees kan bewaren is afhankelijk van hoe hard je vriezer vriest. Maar wel een weekje of 4 denk ik? Weet het eigenlijk niet. Ga jezelf maar afleiden met wat leuks vandaag meid! @ Enna: jeeeeeeeeemig, kan me voorstellen dat je echt ontzettend boos bent. Ik vind wel dat je feedback moet geven aan je huisarts en consorten hoor. Hier moeten ze echt van leren. Zoiets simpels als even n plasje op kweek zetten, maar nee hoor, 'het zal wel weer een zeurende zwangere vrouw zijn'. Die huisartsen in Nederland nemen gewoon vaak veel te veel risico en nemen de pt. niet serieus genoeg. Mijn vriend ook n paar jaar geleden: had al n jaar last van zijn maag en viel af in gewicht. Maar de huisarts vond dat er niks aan de hand was. Half jaar later heeft ie een emmer vol met bloed overgegeven, een dijk van een maagbloeding dus. Op deze manier van huisartsen-praktijkelarij lopen mensen zoveel risico. Idioot gewoon! En dat van die venkelthee: ik praat die vriendin na hoor, want zelf weet ik niet zoveel van kruidentherapie zeg maar. Maar baadt het niet dan schaadt het niet I guess? En ik voelde me wel beter gisteravond dus.... Vannacht eerst een beetje liggen piekeren weer, over UWV en over mijn werk. Uiteindelijk wel ingeslapen en vanmorgen pas om 09.30 opgestaan. Vannacht wel n piepklein beetje krampjes in mijn baarmoeder gevoeld, beetje als ongi-krampjes voelde het. Maar ik kon er wel doorheen slapen ofzo. Vanmiddag om 15.10 naar de gyn, dus moet om 14.30 weg ofzo. Bah, tis weer zo'n grijze dag dames. Vind ik nooit wat aan....
hallo allemaal, zal even updaten hoe het hier gaat. SUPER martijn doet het erg goed op de borstvoeding, hij heeft alleen moeite met het aanpakken van de lindkerborst, tepel staat wat naar binnen en hij moet er anders voor liggen, met de beentjes naar mijn rug, en neit voor mijn buik langs. dit gaat prima, snachts meld die zich zelf elke 3 soms 4 uur, en na de voeding slaapt ie weer. we merken hier helemaal niks aan het feit dat ie een gaatje in het hart heeft, we zijn gezegend met hoe het nu gaat. en wachten af tot de 24 ste als we naar groningen gaan. vanmorgen de verloskundige weer geweest, en iedereen is tevreden. mijn bevallingsverhaal plaats ik nog wel eens, ga nu rusten. voor iedereen die bijna gaat bevallen, heel veel succes en geneit er toch van. zal even een fotootje plaatsen van onze zoon en broertje. anita
Mamavanstef, ben niet hoor met die lange bevalling... dat was bij de moeder van Maka Geeft niet. Mirella, kom maar even lekker klagen hoor. Zo vervelend al dat vocht en dat je je daardoor ook nog eens enorm beperkt voelt. Hier gelukkig niet zo'n last van stalkende nieuwsgierige mensen. Enna, kan me voorstellen dat je er boos om bent, toch heel vreemd dat ze toch bijna iedere keer niks in je urine konden vinden wat dan op een blaasontsteking zou duiden. Eigen intuitie en gevoel is dan weer heel belangrijk, goed voor jezelf opkomen. Gelukkig gaat het goed met Katie. Angelicaatje, wachten duurt lang he meid! Twinkeltje, wat jammer dat de kraamtijd zo verlopen is, hoort toch anders te zijn he meid. Axioma, weer op het fietsje springen, hihihi. Mijn vk zei, nou ik zou maar niet meer fietsen, straks staat er Gazelle op het koppie van de beep zo laag zit ie deesje, ah een akkerbouwbedrijf dus. Wel leuk met hondjes en paardjes. En wat verbouwen jullie dan... ben niet nieuwsgierig hoor Daffie, heb er idd al vaker over gehoord, schijnt echt heel naar te zijn. Hopelijk kan de ha de spanning er af halen. En oma vind het vast super om al even te mogen oppassen. Esther, ga zo ook even op je blog kijken, leuk. Iggy, kan wel een paar weken hoor meid, maar te lang maakt het er niet lekkerder op. Anita, wat een schattige foto en wat fijn dat het zo goed gaat. Noppie, nee hoor hij is een rasechte trotse amsterdammer Foto's van mijn gezicht... had er denk eentje in staan dan, bij de palmboom of ook nog andere, geen idee. Meestal even en dan haal ik het er weer uit. En je moet overdag piekeren en niet meer in bed hoor! Hier een lade onder de box, daar stop ik het boxkleed in wanneer de box niet gebruikt wordt, dus ook voor straks 's nachts of als we weg zijn. Ik vind alleen dat het kleed er dikker uitziet dan dat het is, als je er op drukt voel je nog best de harde bodem, lijkt me niet echt comfi straks. Voor de geinteresseerden, heb 2 nieuwe foto's in mijn album geplaatst. De box en het bankje van opa.
@Twinkeltje, jammer zeg dat de kraamtijd zo in het water is gevallen. Lijkt me idd ook erg zwaar als je niet eens je rust kan pakken in die periode. Is er geen familie ofzo die je kon helpen? En kun je verder wel ook een beetje genieten? @Enna, jeetje dat is wel een klap in je gezicht, zo'n uitslag. Heel vreemd dat ze je urine nooit op kweek hebben gezet. Kan hardstikke gevaarlijk zijn, blaasontsteking tijdens de zwangerschap (ivm die GBS bacterie), helemaal bij premature kindjes. Slechte zaak, als ik dat zo lees. Heel vreemd dat je urine net voor de bevalling schoon was...? @MamavanStef, ik heb je verhaal gelezen in het bevallings-forum. Kan me heel goed voorstellen dat je hardstikke bang bent voor de bevalling. Maar het feit dat ze je al zo vroeg naar het zkh laten komen, zegt wel dat ze je heel goed in de gaten gaan houden. Heb je wel een goed vertrouwen in je gyn? Anders zou ik toch zsm nog een met hem/haar bespreken hoe (snel) ze deze keer gaan handelen/wat precies t beleid is in jouw situatie. Een vriendinnetje van me is pas 'normaal' bevallen (wel met vacuum), na een KS de vorige keer, toen haar zoontje ook niet paste (sterrekijker geloof ik). Bij haar was het beleid dat ze normaal zou bevallen mits het snel/makkelijk zou gaan. @telefoontjes, smsjes, krabbeltjes.. ja, ik ken t. maar vind t nog niet vervelend hoor. "Nee, ze is er nog niet. Ja, ik ben ook heel nieuwsgierig!" Vind t wel lief dat iedereen zo met me meeleeft. @Mirella, sterkte meid. t Is ook allemaal heeel vervelend soms/vaak! Lekker klagen, lucht soms een beetje op! Zeg, nog steeds niets van Dayenne en Maatje gezien vandaag....!
Goedemorgen! Zijn er al beebjes bij? Vandaag volle maan, spannend! Hier gisteravond (na een gezellig onderonsje met manlief ) en vannacht last van een trekkend gevoel (beetje een zeurende ongipijn) in mn onderbuik, kan het niet echt kramp noemen, maar prettig is het ook niet. Nu gaat het wel weer wat beter, maar gisteravond en vannacht moest er echt ff een kersenpitzak op. @ Iggylover, ik bel mijn man gelijk zodra ik denk dat het begonnen is. De zaak is hier 5 minuten vandaan, dus hij is zo thuis. @ dayenne, hoe gaat het met je darmen? @ Noppie, heb idd ook het idee dat mn buik blijft groeien, gelukkig wel naar voren. Klinkt lekker wat je hebt gegeten hoor! @ mama van stef, je uitgerekende datum, gek idee he! @ Sofie, mijn buik hangt al zo laag, die kan echt niet meer zakken volgens mij.. maar bevallen ho maar! Ben niet echt zenuwachtiger dan ik al was.. ben voornamelijk benieuwd naar mn mannetje en vind het uiteraard wel erg spannend, maar dat is het onbekende. Lekker dat je al 2x bent geweest vandaag.. ik net weer een kiwi genomen, ik blijf gewoon dat soort voedsel eten en dan hoop ik dat alles op gang blijft. @ Uk, wat fijn dat het zo leuk is bij Ferry, ben benieuwd naar de foto's van hem en zijn nichtje! Mijn buik is idd best aan de maat de laatste tijd, verlof doet me wellicht goed? @ Maka, nog niks serieus dus.. Enne je weet helemaal niet of je bevalling 24 uur gaat duren joh .. Wie weet ben jij ineens een snelle met een bevalling van 6 uur! @ Eppie, leuk dat je collega bevallen is, aparte naam Binc, maar ik hou er op zich wel van. Nou, moet je weer een kaartje maken he, hihi @ Twinkeltje, succes met het vinden van een ritme! @ Mirella, vervelend dat je zoveel last van vocht hebt, ik zou het zeker even aankaarten bij je vk! Ik hoop voor je dat de bevalling snel begint! Lijkt me idd ook irritant dat mensen steeds gaan bellen, pff.. hier gelukkig (nog) geen last van. @ Daffie, sterkte bij de huisarts! Klinkt idd niet prettig. Leuk dat oma voor het eerst komt oppassen en fijn dat het zo goed gaat met Myrthe! @ enna, jeetje wat een verhaal. Raar dat er uit de tests kwam dat je geen blaasontsteking had terwijl er dus zeker wel wat zat! Eng idee lijkt me, maar gelukkig is alles goed met Katie en jou. @ familieveenstra, wat een lieve foto zeg! Fijn dat het zo goed gaat met Martijn! @ Mieke, leuke foto's weer! Ik ben gister begonnen met het fotoalbum van de honeymoon, jaja.. eindelijk! We zijn naar 2 eilanden geweest en eiland nummer 1 is helemaal ingeplakt, dus ga vandaag verder met eiland nummer 2. Fijne dag allemaal!
@Iggy, ligt aan het aantal sterren van je vriezer. En heb je t direct op de dag van aankoop ingevroren? @Anita, super dat het zo goed gaat met Martijn. En wat fijn dat het gaatje in zijn hart lijkt mee te vallen! @Daffie, hydradenitis, vervelend. Ik ken t van de OK, sommigen moeten er zelfs (meerdere keren) aan geopereerd worden... Hopelijk trekt t bij jou weer snel vanzelf weg.
@MamavanStef: kan me ook goed voorstellen dat je er tegenop ziet, maar vind het nog het vervelendste dat je niet echt het gevoel hebt gerustgesteld te worden door gynéco: dan zou je jezelf al prettiger voelen denk ik! Kan je geen geplande keizersnee vragen? of wil je dat zelf toch liever niet? @Deesje: paardjes als uitzicht: dat mis ik hier dus nog! Dat lijkt me heerlijk naar buiten kijken, word je gewoon blij van, toch?! @Mieke: haha gazelle opt koppie van je beebje! Slappe lach! En ik heb hier in de box een matrasje eronder gelegd. In nederland doen ze dat niet echt, in België wel. Is een stukje zachter nu ja! Waar zijn Dayenne en Maatje vandaag? hihi Wij zijn niet nieuwsgierig hè... Vanmiddag lekker beebje kijken bij een vriendin van me; daar heb ik me toch zin in! Hoop héél stiekem datk die kleine 5 seconden vast mag houden.. Ben zo benieuwd wat dat met me doet! Tijdens het zwanger worden wilde ik JUIST helemaal niet, want dan begon ik steeds te huilen dat t bij ons nog niet lukte.. (heb gewoon een stom lichaam wat jaren moest ontpillen, want met ons was alles goed) Maar nu.. Heb ik zo'n zin die kleine vast te houden! Ga waarschijnlijk WEER huilen, maar dan van vreugde! Hoera! @Vriend bellen: hier bel ik als ik iets nieuws voel, maar t moet wel ernstig genoeg zijn Dan bekijken we dan wel offie meteen moet komen, hij heeft namelijk minstens nog 30-45 minuten te rijden naar huis, dus.. Eigenlijk wilde ik de hele tijd dat t in het weekend zou beginnen, dan zou hij gewoon bij me zijn, Maar heb stiekem ook zo'n zin om hem te mogen bellen om te zeggen dattie om mag keren omdat het gaat beginnen! Ben zo benieuwd naar zn reactie Kreeg een mailtje van een vriendin: ben je bevallen? Elke keer als iemand aankondigd dat iemand zwanger is, is er blijkbaar ook geboortenieuws van een ander stel! Ze had de keus tussen mij en dr fotograaf: helaas was het de fotograaf!
heey dames, voel me al een stukje beter door jullie opbeurende berichtjes en weet ook dat ik er niet als enige last van heb. dus dat is alweer een troost heb even nieuwe buikfoto's geplaats, mijn buik staat echt op springen p.s van de straie word ik ook niet vrolijk als je de foto vergroot zie je het echt goed
Goeiemorgen! Vanmorgen is hier de vk geweest rond 07.00 uur ivm regelmatige weeen om de 5 min. Was vrij heftig en pijnlijk. Kreeg ze ook echt niet weggepuft en kon niet meer lopen van de pijn. Had ook al de hele nacht weeen gehad dus niet geslapen. Bij toucheren bleek ik pas 1 cm ontsluiting te hebben en de vk denkt dat het nog wel ff gaat duren. Ze zei me twee paracetamollen te slikken en te proberen wat te slapen, maar dat ging niet met die pijn. Nu zijn we een paar uur verder en de weeen zijn bijna helemaal weg! Ben kei-moe en heb t wel gehad met de grapjes van mijn lijf. Zo, moest t ff kwijt hoor. Ik hoop voor de rest met voorweeen ed dat het wel aanhoudt als het eenmaal zover is want dit is behoorlijk frustrerend." Misschien dat die volle maan straks helpt? Ga ff douchen en duik dan mn bed in. Misschien dat ik nu kan slapen. Grtz, Susan.
Suske, sterkte meid! hopelijk zet het wel echt door en zijn het geen weeën die nog dagen aanhouden. Hoop dat je even lekker kunt bijslapen. Mirella, ook een mooie knoepert van een buik zeg! Laat maar komen hoor zou ik zeggen Sofie, waar heb je dat matrasje voor de box dan gekocht? Veel plezier bij je vriendin en de beep. Married, he dat schiet al op zeg, nu het 2e eiland... waar zijn jullie geweest. Ik ga vandaag mijn dagboek maar afmaken en The Good Year kijken, heb ik gister opgenomen. Op mijn dooieakkertje paar boodjes halen en nog wat magazines bladeren. Maatje... Dayenne... waar zijn jullie :
@Suzan, jeetje, dat schiet ook niet op zeg, BALEN zeg .. hopelijk kan je nu nog wat slapen voordat het strax echt losbarst ... spannend voor je! @Mieke, wat een leuke foto's! En leuke spulletjes heb je ook, vooral van Koeka Heb hetzelfde aankleedkussenhoes, hihi! Zit nog te twijfelen of ik nog een boxkleed doe (extra, volgens mijn zus errug handig), maar dan wil ik eerst weten wat het wordt, dus duurt nog ff. Haha, en van die fiets, wat een goeie! Geeft nix hoor, juist lief dat je er naar vraagt! Ons hoofdgewas zijn aardappels, daarnaast hebben we ook uien, tarwe, bieten enz. @Mirella, wat een knoepert zeg, wat leuk! En die striae, das vet balen, maar het meeste schijnt gewoon weg te trekken hoor. Ik heb het juist rond mijn navel, net of er een zonnetje zit. Ook balen, want ik smeer me wezenloos, maar helaas ... Enne, lekker klagen hoor, doen we allemaal! @sofie, jaaaaaaaa, word je erg vrolijk van! Zijn ook twee belgische paarden bij, echt mooi om te zien! En lekker huilen hoor! Doe ik zelfs al als ik er aan denk als we strax ons beebje in onze armen mogen sluiten, hihi. @Daffie, succes bij de huisarts! Minder lekker. Oma vindt het vast niet erg om op te passen @Anita, wat fijn dat alles goed gaat! En wat lief! @Noppie, balen dat je hebt lopen piekeren vannacht, das minder. Vandaag maar lekker rustig aan doen dan. En hier ist ook grijs en saai, gelukkig wel droog, maar ja, als je binnen zit, maakt het toch ook niet uit. Nou, heb al een deel van mijn poetsdrang erop zitten. De hele badkamer gedaan, kantoor, gang, alles gedweild, gestofzuigd. Wc weer gedaan, pfff. Zo nog ff wasje ophangen, jaja, zou het een voorteken zijn!?!? hihi. En idd, waar zijn Dayenne en Maatje!?! ZOU HET?
@Anita: mooi dat Martijn het zo goed doet! En dat het qua hartje ook goed gaat. Wat een mooi kereltje trouwens . @Enna: heel raar dat jij thuis wel positief testte op een blaasontsteking en bij de huisarts niet! Ga je toch een beetje twijfelen aan hun apparatuur. Meestal zetten ze het wel pas op kweek als er echt iets in de urine gezien is, maar dat zou je wel verwachten toch. Kan me goed voorstellen dat je boos bent hoor ! Zou ik als ik jou was toch even aankaarten bij je huisarts! @Noppie: je moet 's nachts slapen hoor , niet piekeren. Lan me wel voorstellen dat het je allemaal bezig houdt hoor. @Mieke: wat een schattig bankje en idd heel leuk met dat kussentje erop. Zie dat je kat er ook van gecharmeerd is ?! @Married: je moet het ookniet zo gezellig hebben met je mannetje! Daar heb je alleen maar last van ! Ik was al voorbereid met babykaartjes: heb er laatst 4 gemaakt, want wist dat er een geboortegolf aan zat te komen . Sohee al begonnen met je Honeymoon album?! @Dayenne en maatje: waar zijn jullie? Of liggen jullie te puffen nu? @Sofie: ga maar lekker genieten van het beebje vanje vriendin! @Mirella: wel een mooie grote buik hoor. Kan me voorstellen dat je van de straie ook niet vrolijk wordt! Heb ik ook, maar dan al jaren doordat ik zo dik was! Vroeg me eigen gisteren af toen ik mijn schoenen aan ging trekken (en mijn buik zat in de weg) hoe ik dat toch al die jaren heb gedaan met die extra kilo's! @Suske: ow jammer dat het niet doorzet. @Deesje: belgische paarden zijn van die mooie grote beesten toch? Zo lekker productief geweest? @mijn buddy Angela: nog niks van gehoord. Telefoon staat aan en ik wacht rustig af. X Esther
Suske: Wow, spannend, dit wordt een echt volle maan baby-tje! Hoop ik voor je! Goed dat je nu nog even lekker gaat slapen! Succes!