Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ilona, welkom en gefeliciteerd!

2. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ilona welkom bij de februari mama's en natuurlijk gefeliciteerd....

Groetjes Anne

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    EN weer gefotografeerd met een mooi achtergrondje!
    Afdrukken en inplakken maar ;) :)

4. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ilona, van mij ook gefeliciteerd!

5. Wil inderdaad een ooit een mooi fotoboek ontwerpen. Vandaar die achtergrondjes ;)

6. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ziet er idd heel erg leuk uit! Is nog eens wat anders dan mijn badkamermeubeloppervlakte-achtergrond (mooi woord voor scrabble ;))

7. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ik drink altijd bosvruchtensap van spa en fruit. Ik heb vandaag 1 slok op en vind het toch smerig, ik krijg de smaak gewoon niet uit mijn mond, zelfs niet met 3 kaugoms... bahbah
    Heb het pak gewoon uit het zicht moeten zetten om geen vrienden te willen worden met de wc.

8. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Had ik ook vorige keer ook met Spa & fruit appel. Sowieso vond ik alles waar prik op zat niet meer lekker!

Zag trouwens een aantal nieuwe aanmeldingen! Wordt hier echt druk zeg.
    Aan de nieuwe dames: VAN HARTE GEFELICITEERD!.

Net even een soeppie op, want voelde me weer een beetje lichtjes worden. Helpt best goed die cup a soup :).

Ik heb het idee dat mijn buik steeds dikker word. Er zit al wel een kilootje aan (ik eet iets meer dan voorheen en kom sowieso makkelijk aan, helaas :(), maar daar is die buik niet mee te verklaren. Ik weet dat het mijn darmen zijn, maar leuk is anders. Heb ook last van 'obstipatie'. Dus de darmpjes zullen ook wel goed gevuld zijn denk ik.

Hebben jullie hier ook last van?

9. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Vaam, ik heb ook last van obstipatie hoor.
    Maar helaas al een paar maanden, dus niet echt nu door de zwangerschap denk ik.
    Er zit dan veel slijm bij (sorry :oops: )

Verder ook 1 kg er bij, at wat meer en anders.
    Hier ook dat het snel aantikt in het gewicht, jammer genoeg.

10. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Kunnen we elkaar dus een hand geven :) . Ach ja, heb het er allemaal voor over hor! Na de bevalling gaan we maar wat sporten en lijnen he ;)

11. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Net terug van de dokter om bloed te laten prikken voor mijn hcg gehalte.
    Hij vertelde me ook dat het verplicht is voor bij de echo bij de gyne dat deze een bloedonderzoek in handen heeft . Vanavond mag ik bellen voor de uislag. Hij heeft me ook laten testen op ; toxoplasmose, hepatitis,enz.. ;)

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Is dat verplicht in Belgie om gelijk door de dokter je bloed te laten prikken? Mijn bloed wordt pas geprikt bij de intake van de vk. Heb de dokter verder ook niet gebeld.. hoeft toch ook niet, of wel?

13. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Bandenpijn kan ook vroeg in de zwangerschap als je lichaam nog aan alles aan het wennen is. Ik heb bij de eerste vanaf de 5,5 weken tot ongeveer de 12 weken daar veel last van gehad!

14. Angela21

Angela21 Fanatiek lid

13 nov 2007
    1.201
    0
    0
    Venlo
    Marriedgirl, ik heb de dokter wel even gebeld gewoon om door te geven dat ik weer in verwachting ben, dan weten ze het tenminste. Ze willen me toch even zien, omdat ik pas bij de praktijk ben. Het is geen moeten, maar voor hun wel handig om te weten.

15. Mieke/Vaamrile, omdat ik nu meer brood en groenten eet is het bij mij juist andersom. Mijn stoelgang is verbeterd en mijn buik lijkt juist platter te worden. :confused:

Mijn bloed wordt pas geprikt nadat ik bij de vk ben geweest. Maar ik weet wel zeker dat het wel goed zit met mijn hcg gehalte. Dat voel ik wel.

16. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    dat is inderdaad wel een goeie... ik bel ze zo ook wel even.

17. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Mijn buik is ook nog niet dikker gelukkig! En ook nog niks aangekomen! Zal binnenkort wel komen maar wil het graag geheim houden tot 12 weken.

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Hmm, kan maar tussen 8-11, daarbuiten alleen spoed. Wordt dus maandag.

19. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    Wie weet er een goede relatietherapeut voor mij?

Mijn relatie met de wc pot word mij iets te innig momenteel hahahaaha :)

20. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Marriedgirl ik weet liever dat mijn hcg gehalte hoog genoeg ligt , daarom heb ik ook bloed laten trekken maar toen hij zei dat de gyne ook een bloedonderzoek nodig heeft om te kijken naar mijn hcg gehalte enz dat wist ik nog niet .. ;)
    Ik ben blij dat ik het heb laten doen , want bij een vriendin was haar hcg gehalte laag en ze heeft een MK gehad kort nadien ..

Deel Deze Pagina