@Mieke: zou het ook heerlijk vinden om een boek te lezen, maar kan me er nu ook gewoon niet op concentreren . Wat leuk dat je morgen het eerste gedeelte van de babykaartjes al af kan maken! @Tirtilisko: hoop dat het voor jou ook snel mag beginnen en dat je dan van alle kwaaltjes verlost bent. @Maka: YOU GO GIRL! X Esther
@ maka, ik hoop ook dat het doorzet, ik vind 50 seconden maar een heel klein verschil met 1 minuut hoor dus volgens mij is het echt wel serieus! Succes iniedergeval. Hier weer lekker op de bank voor tv-avondje. Favo-soapie GTST en dan CSI enz. heerlijk. Verder blijven we nieuwsgierig naar de komende februari-beebjes. Sinds vrijdag geen nieuwe beebjes meer? Hopelijk komen er snel weer een paar bij! Misschien vannacht dan, aangezien het nu toch volle maan is.
@Maka, het lijkt mij ook dat het nu toch echt wel echie is hoor! VEEL SUCCES! @Caro, jij ook succes morgen! Ben je al zenuwachtig? @Jantie, vergat ik nog te zeggen, wat een superTOF kamertje! Die meubeltjes zijn echt leuk! @wc-bezoekjes, hier gaat het de goede kant op ... iedere dag 2-3 x, toch niet normaal?!?! De ene x duurt het drie dagen en dan ist ineens weer helemaal anders. Ach ja, wie weet voorteken!? Hier ook een lekker relaxed avondje voor de boeg. Net lekker gedouched, nu heerlijk op de bank. Heb lekker een schaaltje vanille vla met slagroom op, mmmmm.
Thanx meiden! Hier gaat t nog steeds door, de frequentie neemt wel iets toe en nog steeds flink pijnlijk. Als ze strax continu om de 3 min komen en nog steeds maar 50sec duren, ga ik wel ff bellen. Vriend is thuis, maar tussen de weeen door kan ik t zelf nog wel bijhouden. Afwachten maar!
Als het goed is is Angela vandaag bevallen (ingeleid), en morgen natuurlijk Caro, dus dat zijn er iig 2 Maka, nogmaals sterkte meid. Hoop dat dit het ECHTE werk is hoor. Het is echt jouw beurt.
@ Caro: ow das een mooie tijd. Dan hoef je waarschijnlijk niet voor dag en dauw al in het ziekenhuis te zijn. De buurman zijn vrouw was niet echt fit meer, maar ze was ook al 76. Maar ineens kreeg ze een hartaanval, dus toch nog wel plotseling hoor. Sneu he? @ Married: foeifoei, niet zo cynisch reageren op simpele vragen he . Je roept de toorn van de dames ove je heen..... @ Uk; die inzichten verschillen ook gewoon enorm hoor. Had hier laatst intake van de kraamzorg. Zij gaf aan dat ze eerst altijd de beebjes in zij-ligging moesten leggen, want als ze op de rug liggen dan konden ze weleens hun eigen overgeefsel niet wegwerken ofzo. Maar nu moeten ze juist weer op de rug liggen, zodat ze via de zij niet per ongeluk op hun buik kunnen liggen. Oftewel: het verschilt per jaar en waarschijnlijk ook per afdeling zelfs in een ziekenhuis. Maar ja, dan moeten we het dus weer met tegenstrijdige berichten doen..... @ Wennypenny: zo, jij bent weer lekker actief bezig geweest vandaag! @ Maka: heel veel succes meid, zet um op! Hier vanmiddag weer uren zitten wachten in het ziekenhuis. Eerst werd er door een assistente mijn bloeddruk gemeten. Hij was in haar ogen wat hoog, dus ging ze 3x opnieuw meten. Zij heeft 125/90 gemeten. Een behoorlijke stijging dus in vergelijking tot wat ik normaal zo'n beetje had. Toen werd mijn urine gecontroleerd. Daarna heeeeel lang wachten in de wachtkamer, zag ik natuurlijk allemaal mensen met complicaties voorbij komen. Er viel ook nog iemand flauw, maar dat was een man , op de poli gynaecologie.... Daarna eindelijk naar de arts. Die vond t nog wel meevallen en bij de laatste termijn van de zwangerschap horen, die bloeddrukwaarden. Bovendien was mijn urine schoon. Hij maakte nog een echo: vruchtwater was goed en de beeb ligt zo goed als vast in het bekken. Vond het zelf toch wel jammer dat mijn bloeddruk nu echt wat hoger is. Zijn er meer dames met deze waarden? Daarstraks voor het avondeten gigantische diarree, grrrrr.... Mijn vriend had vandaag ook al last van z'n darmen. Zou er ook weer wat heersen op darmgebied? Heb de buurman dus maar afgezegd, wel balen, maar ja...
@Noppie mijn moeder beweert dat een hoge bloeddruk een aankomende bevalling betekend. En aangezien je ook al aan de race bent...Ik zou het maar in de gaten houden . Wie weet beval je nog eerder dan mij .
Noppie, je bent toch de 19e uitgerekend.... hoe kan je banner dan nu op 38 wk staan? Dan ben je toch al een paar dagen verder? Balen dat je zo lang moest wachten, je kunt je tijd wel anders benutten, maar goed aan de andere kant hebben we ook wel weer de tijd Ach arme buurman, ander keertje dus maar. En je bloeddruk... hmmm ben het niet geheel met de arts eens denk ik. Mijn bloeddruk is de hele zwangerschap al laag en steeds heel gemiddeld. Dayenne, als dat zo is dan zal het bij mij nog lang duren voordat ik ga bevallen
Buddynieuws Vanmiddag om 15:40 is Angela bevallen van een gezonde zoon DANI! Hij weegt 4025 gram. Ze schrijft dat alles uiteindelijk heel snel is gegaan en dat ze morgen naar huis mogen! Einde buddynieuws!! Dus vanaf hier gefeliciteerd met Dani! X Esther
Update-tje: Nu al bijna een uurtje om de 3/4 minuten. Ben net de slijmprop echt verloren. Een vies bruin propje, getsie! Dus er gebeurt wel echt iets lijkt me Ik moet zeggen dat ik niet echt kan puffen, zoals ik t geleerd heb, dat deze-wee-komt-nooit-meer-terug... Ik puf/blaas maar gewoon zoals ik t t prettigst vind. Of Auuuuuuuuwauawauaa ai ai ai! En tussen de weeen gaat t nog prima! Ga zo de VK maar es bellen, kijken wat die ervan vindt!
Angela, man en Levy: gefeliciteerd met jullie broertje Dani! Dat is zeker een best snelle bevalling, geniet van elkaar!
Jippieeeeeeeeeee@ @Angela: GEFELICITEERD MET JULLIE ZOONTJE DANI! Fantastisch! En wat een toffe naam! Geniet ervan meis, we lezen je snel weer! @Maka, HEEL VEEL SUCCES! Morgenochtend hopelijk mooi nieuws van jouw kant! Hier weer lichte krampjes en niet zo lekker, maar ja. Ben ik inmiddels wel weer gewend de laatste tijd 's avonds Zo lekker mijn bedje maar eens in. Fijne avond meiden en tot morgen!
@Angela, gefeliciteerd met jullie zoon! fijn dat je al zo snel naar huis mag! @ Maka, veel succes meid!
@Angela van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een mooie naam! @Maka oooh je houdt het wel spannend he haha. Laat je het weten als je de vlos hebt gebelt?