Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    *** INBRAAK ***

Angela, van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dani!!
    Heel veel geluk gewenst! :D

Liefs Jenna

*** UITBRAAK ***

Ps: Andere februari mama's veel succes en sterkte met de laatste loodjes! :D

2. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    hoi dames,

hier weer even een ego-berichtje,
    doe morgen weer even op jullie reageren.

ben vandaag bij de verloskundige geweest,
    mijn bloeddruk was nu 165/75 dus bovendruk te hoog maar dit kan komen door inspanning en het vocht
    aanstaande woensdag moet ik naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken of de kleine er al klaar voor is . als dit zo is word ik ingeleid omdat ik gewoon teveel last krijg van het vocht
    dus dames willen jullie voor mij duimen

groetjes mirella

3. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Angela: gefeliciteerd met jullie zoontje Dani!

4. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maka: Zet 'm op! Ik duim voor een soepele bevalling!

Mirella: ik duim voor je hoor ;)

5. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    VK is net geweest...
    Opbrengst van 9 uur weeen: baarmoedermond is helemaal verstreken, 0cm ontsluiting! Daar was ik al bang voor...

Net toen ze kwam, zakten de weeen weer, zul je altijd zien ;)
    Nu komen ze weer terug (en gaan ze een stuk heftiger worden...:confused:)

We gaan nu wat proberen te slapen/rusten, waarschijnlijk zet t vannacht door, anders waarschijnlijk morgen wel. Aldus de VK.

6. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    He wat jammer Maka.
    Nou, verweken is ook al heel goed! Spannend joh, vannacht of morgen dus....Veel succes he!

Hier harde buiken met regelmaat. Krijg 't er ook helemaal benauwd van. Herkent iemand dit? Alsof iemand mijn keel dichtknijpt en op mijn borst gaat zitten, en daarna komt die harde buik opzetten. Ik merk ook dat beeb flink aan het wroeten is in mijn onderbuik. Heel apart gevoel.

Slaap lekker allemaal!

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland

gefeliciteerd met daan angela

en? zijn der vannacht nog meiden bevallen?

8. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ deesje, buddy! Jij hebt dus al een afspraak staan dat als de beeb niet uit zichzelf komt je de 20e wordt ingeleid. Wel fijn lijkt me, heb je iets om naar toe te leven en heeft de beeb nog 10 dagen de tijd om zelf te komen! Hoop voor jou dat je jullie ukkie al voor de 20e in de armen hebt!

@ Angela, van harte gefeliciteerd met jullie zoon, geniet er maar lekker van.

@ maka, jammer om te horen dat je nog geen ontsluiting had maar klinkt wel serieus allemaal dus misschien is het vannacht wel helemaal losgebarsten? We wachten rustig af. Succes iniedergeval.

@ dayenne, jij moest vandaag weer naar de gyneacoloog als ik het goed heb. Veel succes en ik ben benieuwd wat ze nu met jou gaan afspreken. Hoop iniedergeval dat alles goed gaat met het ukkie in je buik.

9. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    jeee wat is het hier spannend!

maka: zet hem op meid!
    Ik hoop dat je intussen je wondertje in je armen hebt!

Dayenne:
    Hoop dat het doorzet meid! ik zal voor je duimen!

Angela:
    Super gefeliciteerd met je zoon Dani, flink kereltje Super!

Hoe is het met Maatje:
    Heeft het vannacht misschien doorgezet?

mirella:
    Spannend hoor! Wat hoop je zelf, dat je wordt ingeleid of dat het nog even blijft zitten?

Uk:
    Hoe was he tnu geweest op de kinderafdeling, heb er denk ik overheen gelezen...
    Had je nu een beter gevoel dan de eerste keer en heb je het opmaken van het bedje en zo nog kunnen bespreken?

hier continu buikpijn, een schrijnend gevoel, dus geen weeen maar continu..
    erg vervelend!
    Ben nu overtijd, baal er wel een beetje van moet ik zeggen!
    Heb ook slecht geslapen , dus mijn humeur is niet erg best..
    Heb vanmorgen al ruzie gemaakt met mijn man, baal er zo van maar wordt meteen echt boos!

10. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Hallo allen,

Hier ben ik weer even. Heb geen energie om alles bij te lezen, maar zag wel dat het bij een hoop dames aan het rommelen is.. voor jullie allen heel veel succes, hoop dat het snel doorzet.

Hier gaat alles goed. Thomas heeft wel regelmatig een huiluurtje waar ik in het begin heel veel moeite mee had. Je wil het zo graag zo goed mogelijk doen voor je kleintje he!
    Hij zit vanaf vandaag weer terug op zijn geboorte gewicht, dus dat is super. Ook is hij deze nacht voor de eerste keer maar 1x gekomen voor een voeding en dan merk je aan jezelf dat je ook weer een stuk fitter begint te worden.

Ik zit hier nog wel vollop aan de ijzertabletten enzo. Door het vele bloedverlies voel ik me af en toe nog behoorlijk slap. Maar ik heb een geweldige kraamhulp die mij geregeld terug naar mijn bed stuurt. Ik zal zo eens kijken of ik een foto in mijn album gezet krijg.

Nou voor iedereen heel veel succes met de laatste loodjes en voor degene die al bevallen zijn, ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten als ik!

Liefs Anne

11. *inbraak*
    lijkt op mijn bevalling.. exact hetzelfde...
    succes dames!
    *uitbraak*

12. Anne1982

Anne1982 Bekend lid

27 mrt 2008
    543
    0
    0
    Ik krijg geen foto op mijn album, zal het later nog wel eens een keer proberen. Ga nu lekker naar mijn ventje.

Tot snel

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Wat zijn we weer vroeg eigenlijk allemaal, zo tijdens ons verlof :) Maar ja, uitslapen is er niet echt meer bij, lig gewoon niet meer lekker dan!

@Maka, balen dat het geen ontsluiting heeft opgeleverd, maar het begin is er! Zet hem op meid (of misschien heb je inmiddels al je beebje in je armen!).

@Dayenne, he, das een vervelend gevoel. Heb het een enkele x gehad dat ik echt ff diep moest ademhalen. Hoop dat het snel over is. Vandaag naar de gyn toch? Ben benieuwd! Oh, buy the way, die van mij ligt ook lekker te wroeten onderin, hihi.

@Maatje, hoe is het met jou?

@Dinkie, buddy! Hier dus nog geen nieuws (je was ook vroeg vanmorgen!). Wel fijn dat ze idd al de einddatum hebben gezegd. Is allemaal nog niet defi hoor, ze verwachten dat ik wel eerder beval, maar toch. Dan heb je dat als stok achter de deur.

@Anne, fijn dat het zo goed gaat!

@mama van stef, ken het dat je overtijd gaat, je wordt er lichterlijk frusti van (tenminste ik ...). Tis nog niet zo dat ik het met mijn mannetje aan de stok heb gehad, maar iedere ochtend is het weer ff balen, GRRR. Maar ja, kunnen weinig eraan doen he ...!

@Mirella, ik duim voor je hoor meid! Spannend voor je!

Hier geen nieuws dus. Vannacht wel wat krampen gehad, zelfs eentje waar ik wakker van werd, au! Maar voor de rest nix aant handje, ZUCHT :( Word er lichterlijk frusti van moet ik zeggen. Morgen naar de vk, ga dan toch echt zeggen dat ik het wel beu raak, maar ja ... wie weet gaan ze dan eind vd week strippen ofzo.

Hoe is het met de rest vd meiden, alles goed? Nog leuke plannen voor vandaag?

14. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Angela Van harte met jullie zoontje DANI.

Maka Jammer meid dat de weeen zijn :cry: afgezakt. Hopelijk gaat het snel gebeuren voor je.

Dayenne Succes vandaag en als het nodig is mondje lostrekken kom voor jezelf op meid. ;)

Hier weer elk uur gezien :rolleyes: vannacht. Vind het niet gek dat ik zo moe ben. Al 2 dagen geen last meer van voor weeen gehad. Volgend de vk ga ik de 40weken wel redden. De kleine wordt 8pond geschat met geboorte gewicht. Slik

Zelf hopen we dat ze zaterdag wordt geboren zijn manlief en ik 13 jaar samen.

Oja moet ik even vertellen Justin kwam gisteren met zijn 1e uitnodeging van een kinderfeestje thuis. En het is ook nog van het meisje waar hij verliefd op is. Hij werd net zo rood :oops: als zijn haren de schat. Morgen een valetijnskaartje en verjaardagscadeautje kopen. 20 Feb heeft hij het feestje en carnaval op school. Kosten wat het kost hij moet erheen hebben we gezegt.

15. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Goeiemorgen dames!

@Angela: Jeeeeuuujj!! Een volle maan baby!! proficiat met jullie zoontje Dani! (Dat vind ik nou een leuke naam zeg!)

@Dayenne: Het benauwd krijgen tijdens je (voor)weeën: ik ook! Alsof ik ineens naar lucht moet happen! Probeer me dan ook lekker wat uit te rekken telkens, maar is best lastig..

@Maka: Jeetje, zwakken ze net weer af als dat vrouwtje komt! Zul je altijd zien.. Baarmoedermond volledig verweekt (heb ik ook al een week), maar nog geen ontsluiting: dat lijkt me ook niks.. Ik heb dan wel 2 à 3 cm, maar bij mij zet het ook niet door! Hoop op goed nieuws voor je vandaag: het getal 10 is een magisch getal, dus you never know!

Verder geen volle maan baby's? Tja, onze februari-beebjes doen het ook nét allemaal anders dan anderen hè ;)

@Deesje: Ik lig ook niet meer lekker in bed, dus als ik wakker ben sta ik maar meteen op, anders krijg ik alleen maar hoofdpijn! haha

@MamavanStef: zoals ze zeggen, de laatste loodjes wegen... Dat merken we hier wel bij iedereen ja hè.. Ben maar lekker even sjaggie vandaag, you've got the right!

Hiero verder niks, (mn banner loopt 1 dag voor denk ik) ben morgen precies 40 weken.. Dan heb ik ook mn eerste monitoring post-datum. Voor vrijdag nog eentje en maandag weer. Ach, die monitoring is altijd wel leuk (hartje horen is té lief!), maar ik wéét dat t goed zit met mn beebje, dus tis echt voor de leukigheid ;)

Mannetje was helemaal happy gister: heeft voor t eerst met zn blote oor t hartje van ons meisje kunnen horen! mag ook wel na 9 maanden zwangerschap ;) Maar wat wassie trots! Nu heeft ie al wel sinds gisteren last van een flinke koortslip, de arme schat.. Hij blijft maar smeren dat het snel weg gaat! Iemand nog huis/tuin/keuken-tips hiervoor?

@MAatje: Ow, Justin! Wat lief! hihi werd er helemaal warm van!

Niks gepland vandaag, met dit weer blijf ik lekker thuis ook.. ;)

Dikke knuffs Sofie

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Sofie Mijn man heeft ook wel een last van een koortslip. Hij gebruikt altijd die stickers. Duur maar werkt goed. Wel uitkijken als de baby er eerder is dan dat de lip genezen is he.

17. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Sofie Naam stickers Compeed.

18. mirella25

mirella25 Actief lid

15 okt 2007
    403
    0
    0
    filiaalmanagster
    's hertogenbosch
    mirella:
    Spannend hoor! Wat hoop je zelf, dat je wordt ingeleid of dat het nog even blijft zitten

hoi mama van steff,

hoop eerlijk gezegd dat ik ingeleid ga worden omdat ik mezelf totaal niet lekker meer voel en weinig kan nog.
    helemaal mijn lichaam is opgezet
    als het had gekunnen had ik gewoon de natuur afgewacht liever als inleiden

19. mamma van stef

mamma van stef Bekend lid

27 jan 2008
    957
    0
    0
    maatje:
    balen dat je geen last meer hebt van weeen, ik bedoel natuurlijk voorweeen echte ween zijn wel welkom!
    En justin al een echte liefde! Leuk zeg!

Sofie:
    Wat leuk dat je man het hartje van de beeb heeft kunnen horen wauw!
    En een koorstslip, poeh niet handig nu! hopelijk trekt het snel weg!

Mirella:
    Kan het me voorstellen dat je dan wil dat het ingeleid wordt!
    Nou hopleijk is je beebje er klaar voor dan!

20. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Maatje: merci! Hij heeft een smeersel op dit moment en houdt niet op met smeren! Zo kan het toch niet uitdrogen?! Compeed is inderdaad een goed idee, zal het hem eens zeggen! Ik ga eens bij oma-weet-raad kijken, misschien nog een vreemd brouwseltje wat werkt ;)

Hij heeft het ook nog nooit zooo erg gehad! Zal de stress wel zijn ;)

Gisteren zat hij in bad en kwam ik binnenlopen; liggen er allemaal plastic eendjes verspreid over de vloer.. HUH? wat heb jij nou gedaan? Nou, aan het badkamerraam hangt zo'n basketbalnetje en hij had tegen zichzelf gezegd; als ik er een eendje ingooi komt ons meisje deze week.. alles mis! :) Ikke ook eens proberen.. RAAK! de eerste! Hij nog een keer, helemaal hyper en ja hoor: meteen raak! We begonnen toch een portie te schreeuwen allebei! Hoop dat niemand dat gehoord heeft buiten, het waren echt oerkreten! :)

In het begin van mn zwangerschap heb ik 3x gedroomd dat ze op een speciale datum zou komen, dus ik heb nog kansen deze week ;) Vandaag de 10e (magisch getal volgens inka's) en 14e lijkt me ook wel een speciale datum ;) , dus nog 2 kansen! hahaha :) Ja, je moet toch wát als je wacht hè..

@Dayenne: slijmprop! Hoera! Vies ding hè.. Ik verlies hem hier in delen; vanmorgen weer een deel :confused: Vies ding.. ;) Maar het is een begin! haha dan bevallen we tenminste binnen de 2 komende weken! (moet ook wel, binnen 2 weken staat mn inleiding gepland :) )

Deel Deze Pagina