Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Angela, man en Levy, gefeliciteerd met zoon Dani!

Mirella, ik duim voor je meid, het wordt bij jou ook tijd he.
    Het is zo niet meer te doen.

Maka, hopelijk heeft het vannacht echt doorgezet.

Dayenne, succes bij de gyn vandaag!
    Ik mag mij ook zo weer melden bij de vk.

Maatje, weer een waardeloze nacht dus, balen.
    Wel schattig hoor jullie Justin.
    En zaterdag zou een mooi cadeautje zijn voor jullie jubileum ;)
    Ga ik voor duimen.

Anne, fijn dat het met jou en Thomas goed gaat.

Meiden, hou het kort, zal nog even de lijst aanpassen maar dan moet ik rennen (gaat wel niet) naar de vk.

2. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    De spruit is er uit:

December 2008:
    09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm
    15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm
    24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm

Januari 2009:
    01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram
    12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram
    19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg)
    20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram
    22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie (38wk4dg) 3190 gram - 46 cm
    26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram
    26 januari 2009: Seyla: Bénine (37wk)
    27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram
    27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm
    27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm
    28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg)
    29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm
    30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram
    31 janauri 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram

Februari 2009:
    2 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm
    3 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm
    4 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram
    4 februari 2009: jes1: Tristen (40wk)
    5 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm
    6 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4020 gram
    6 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram
    9 februari 2009: Angela21: Dani (38wk2dg) 4025 gram

Jongens vs meisjes:
    ♂ 13 baby-boys geboren
    ♀ 13 baby-girls geboren

De spruit is eruit buddy-lijst:
    Dayenne - Marriedgirl - Iloiza
    Mieke8 - Noppie - Febr21
    Caro73 - Golfola
    Uk80 - Maka123
    Angela21 - Eppie25
    Iggylover - Daffie76
    Martinenur - Vaamrile
    Amor - Patriessie
    Anne1982 - Miireii
    Axioma - Kim84
    Tirtilisko - maatje
    Karina82 - Mobielfreak
    Hummelke Sofie - Sjors75 - Scoobje (buitenlandse buddy’s)
    Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980
    Mirella25 - Enna
    familieveenstra - Mamma van stef
    Dinkie1982 - Deesje80
    Loeka - Scoobje

http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/

Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Sofie, haha, moest erg lachen om jullie badscene! :) :) Wie weet komt het wel uit ook! Tof trouwens dat je mannetje het hartje heeft kunnen horen! Heeft de mijne ook geprobeerd (zelfs nog met een wcrolletje!) maar helaas geen resultaat ... Of hij is gewoon doof, hihihi.

@Maatje, balen dat je weer zo'n rotnacht hebt gehad. Schiet zo ook niet op he ... Wel lief van Justin, hihi! Zaterdag zou idd dan een mooie datum wezen!

@slijmprop, hier nog nix verloren geloof ik. Zag gister wel iets liggen, maar we hebben sinds de verbouwing een hangwc en das toch wel lastig kijken :) Dus of dat het was, ik betwijfel het! Mijn zus verloor het pas tijdens de bevalling, dus dat kan blijkbaar ook nog.

@datum: maakt me eigenlijk nu niet zoveel meer uit. Vond de 8e wel mooi (chinees geluksgetal), de 9e, maar nu?! Misschien zondag de 15e, dan zijn we al 12 jaar samen, zou ook wel erg leuk zijn ... maar tis eigenlijk nu wel iedere dag welkom. Morgen is mijn mans stiefzus jarig, dus mijn stiefschoonmoeder gister: hoop niet dat het de 11e wordt, zou niet zo leuk zijn ... Nou: JAMMER DAN! Voor de rest is het een heel lief mens hoor, maar ja, je kan het nou eenmaal niet dwingen!

OH JA! Net even de vuilnisbak buiten gedaan, zat er blijkbaar een muis vlakbij, schoot zo over mijn voeten weg! IEH! Ben er niet bang voor, maar je schrikt wel effe, hihi! Gelukkig zagen de hondjes het niet, anders waren die er natuurlijk achteraan gegaan (als het moet, dwars door het tuinhek!).
    Vandaag maar beetje rommelen in huis, heb mijn bedje weer es in de was gegooid, andere was nog opruimen en strijken. Kweet niet wat me overkomt, anders lag de strijk er wel es gemakkelijk een weekje, nu is het meteen weg! Tsja, je moet ook wat he ...!

4. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    vreemde is ik slaap steeds beter en ik voel me echt steeds beter in mijn vel...
    barst van de energie voor mijn gevoel...

meiden die het allemaal ff te zwaar word en te lang moeten wachten dikke knuffel meiden nog ffies volhouden

5. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Dayenne: niks d'r van, jij bent eerst aan de beurt!

@ Mieke: mijn banner staat nog ingesteld op een uitgerekende datum van 23 febr, dat was mijn eigen berekening. Ik ben nu 38+5 inderdaad.

@ Angela: van harte gefeliciteerd met je zoon DANI!!!! Wat fijn dat alles uiteindelijk zo spoedig verlopen is. Ik hoop dat je gauw herstelt en dat je kan genieten van de kraamtijd!

@ Mirella: oow spannend, bij jou misschien dus woensdag inleiden..... Veel sterkte met de laatste loodjes meid.

@ mamavanstef: hier ook met vlagen waanzinnig humeurig hoor!

@ Anne: mooi dat Thomas weer op zijn geboortegewicht zit zeg! En dat ie vannacht maar 1x kwam! Sterkte met aansterken zelf....

@ Maatje: oei, bij jou heeft het dus ook niet doorgezet allemaal, balen zeg. Wat geinig van Justin en zijn verliefdheid, hihihihi.

@ Maka: arme jij, 0 cm ontsluiting. Hopelijk ben je inmiddels verder en heb je zelfs al je beeb in je armen!

@ Sofie: je man moet ook eventjes extra vitamines nemen, veel fruit of eventueel pillen. Is natuurlijk toch een verminderde weerstand dat dan zo'n koortslip weer eventjes doorbreekt.

@ Mieke: succes bij de VK!

Weer n wat moeizaam nachtje vannacht. In de zin van: eerst weer wakker gelegen tot een uur of 1, moest tot die tijd wel 3x naar de wc om te plassen + piekeren over dat stomme rot-UWV die mijn adres niet kunnen wijzigen. Daarna wel flinke periodes geslapen, maar nog wel 2x eruit naar de plee. Nog steeds een beetje last van mijn darmen. Bleeeeeggghhhh.

6. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    Zie net dat er vanaf vandaag weer luier-acties zijn bij t kruidvat in Nederland! Grrrr hier in België zijn niet dezelfde aanbiedingen! Potverdikkie..

Maar snap het ook nooit helemaal, want is de prijs nou per pak verschillend? Iemand die toevallig weet op hoeveel je dan uitkomt voor de 2-5kg of de 3-6kg? Zal wel een domme vraag zijn, maar goed..

De newborn is wel duidelijk: 2-5kg €3,99 (27 stuks, dus €0,14 p. luier merk kruidvat)

Maar op de voorkant van de folder staat ook nog iets met luiers.. Maar dat kan ik online niet helemaal uitvogelen: mini-luier (hoeveel kg?) 45 stuks voor welke prijs? Iemand die toevallig bij de kruidvat in nl is geweest? Anders vraag ik aan mn familie om wat mee te nemen!

(heb echt het gevoel dat ik een domme vraag stel, maar als die prijzen en luiers zo bij elkaar staan, snap ik em niet helemaal.. Zw-schaps dimentie?)

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Dayenne, succes in t ziekenhuis vandaag!

@Maka, nou hopenlijk heeft t nu doorgezet!

@Mirella, nou fijn dat ze nu toch actie gaan ondernemen... even woensdag nog afwachten dus... spannend hoor!

@Anne, fijn dat thomas lekker doorgeslapen heeft vannacht! Ik kan me voorstellen dat die huiluurtjes wel moeilijk zijn. Maar fijn dat je zo'n goede kraamhulp hebt!

@Maatje, he balen dat je toch weer zo slecht geslapen hebt... kun je overdag misschien nog een uurtje rusten?
    Ah wat schattig van Justin... hihi en dan ook nog blozen :D

@Deesje, logisch hoor dat frusti gevoel... je doet er helaas zo ontzettend weinig aan he!

@Hummelke Sofie, he dan loop je gelijk met mieke en mij ;) Wat houdt dat monitoring post datum verder in?!
    Wat leuk dat je mannetje het hartje heeft gehoord! Sterkte met zn koortslip :(
    Haha geweldig ik zie jullie al helemaal staan met die badeendjes... :D:D:D

@Mieke, en hoe was t bij de vk?

@Deesje, oei dan had je achter je honden aan moeten vangen... maar gelukkig dat ze het niet zagen! hihi hier ben ik soms ook blij me de strijk... joehoe een klusje :D

hier wel een goede nacht... heb geen flauw idee wat ik vandaag moet gaan doen. T huis is schoon en opgeruimd... dus t zal een filmpje worden denk ik.
    Mn moeder belde nog op of ze morgen of donderdag nog een dagje langs mocht komen. Dus dat is wel gezellig!

8. hummelke sofie

hummelke sofie Actief lid

30 nov 2007
    417
    0
    0
    Professeur / Animatrice de langue
    Péronnes, België
    @Axioma: die monitoring is alleen om te kijken hoe t met mn kleintje gaat; hartslag, weeën, etc. Ik zie het dan ook alleen voor de leukigheid, want ze beweegt nog volop en die weeën voel ik zelf ook wel ;) Tis de eerste keer dat mn menneke NIET meegaat, dus hoop dat ze niet ineens beslissen me te houden, ik haat ziekenhuizen! :)

En niks te doen hebben: tja, alles is al gedaan hiero! De schoonmaakster isser, dus schoonmaken hoeft ik ook al niet meer!

@Noppie: vitamines: ik zal hem eens volproppen met fruit ja! :)

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Deesje: ben je een beetje de nacht doorgekomen :( ? Kan me wel voorstellen dat je het een beetje beu gaat worden hoor.
    Dat heet nou nesteldrang :D !

@Mirella: ow het zou mooi zijn voor je dat je al ingeleid wordt woensdag :D ! Ga zeker duimen voor je.

@Maka: ownee dat meen je toch niet? Hoop dat het nu echt door gaat zetten!

@Dayenne: soms zit ons meisje heel hoog tegen mijn longen aan en dat geeft ook weleens een benauwd gevoel hoor.

@mamavanstef: kom hier maar even sjagie zijn hoor. Ik merk dat ik de laatste dagen ook makkelijker boos wordt op mijn man :evil: . Zullen de laatste loodjes wel zijn denk ik.

@Anne: wat lekker dat Thomas het goed doet en vannacht maar 1x gekomen is. Fijn dat je een goede kraamhulp hebt.

@Maatje: ow wat schattig van Justin. Dat ie al zo lekker verliefd is :D !

@Sofie: hier geen ervaring met koortslipjes! Ow en jij bent morgen ook al 40 weken. Ach die beebjes van ons doen gewoon lekker waar ze zelf zin in hebben hoor.
    Heb voor vandaag ook niks gepland en het gaat regenen en sneeuwen, dus blijf maar lekker binnen hoor.
    :D lachen dat eendjes gooien in de badkamer. Kijken of het uit gaat komen dan.
    Mijn mannetje kan het hartje ook zo horen, met zijn oor op mijn buik.

@Mieke: rennen met een dikke buik ;) ! Succes bij de VK.

@Slijmprop: die zit hier nog steeds heel stevig vast hoor!

@Noppie: moeten we een beetje slaap naar jou doorstralen ;) :D ?

@Axioma: leuk dat moeder één dezer dagen nog even bij je langs komt.

Zo ik ben ook weer van de partij. Lig ik vannacht net heel erg lekker en diep te slapen, komt er bij mijn man 1 of andere oerkreet uit zijn mond. Ik schrok met kapot. Wat bleek nou: hij had heel veel slijm in zijn keel. Ja moet je daarom nou zoveel herrie maken :( ? Ik sliep net lekker. Daarna duurde het namelijk weer even om in slaap te komen.

Met mij energie is het de laatste dagen ver te zoeken hoor. Weet niet hoe dat komt. Er komt dan ook niks uit mijn handen en heb ook nergens zin in. Misschien komt het allemaal juist door het niks doen.

X Esther

10. martinenur

martinenur Actief lid

19 jul 2008
    290
    0
    0
    Hoi meiden:

Uk: kan me voorstellen dat je, je zorgen maakt om Ferry, is ook weer zo'n grote verandering, volg altijd je moeder gevoel zou ik zeggen, en van dat bedje opmaken, ik werk in de kinderopvang en bij ons verplicht de gGD het om bedjes kort op te maken.

Angela: gefeliciteerd met je zoon

Noppie: valt nog wel mee tog de bloeddruk als het bij mij 90 onderdruk was dan was dit redelijk goed, als de onderdruk boven de 100 komt dan nemen ze je vaak op in het ziekenhuis.

Maka : spannend meid hopelijk ga je vandaag bevallen.

Maatje: wat schattig van Justin.

Groetjes Martine

11. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Hummelke Sofie, aha das duidelijk :) Ze zullen je niet zo 1 2 3 daar houden toch!? als alles goed gaat.
    Ik had t vroeger ook niet op ziekenhuizen... maar na deze 9 maanden ben ik er aardig aan gewend...
    Gisteren kwam de verpleegkundige binnen toen ik bij de gyn op controle was, ze moest de brede bloeddrukband hebben, dus ik heel brutaal: nou die ligt op kamer 2... (wij zaten in kamer 1)
    Ik heb namelijk 3 kwartier zitten wachten en dan ga je op dingen letten he en ik had net gezien dat ze die band hadden opgehaald.
    Dus die verpleegster komt na een minuut weer binnen... hihi u had nog gelijk ook :D

@Noppie, he nog steeds aan t piekeren... ik zou willen dat ik het voor je op kon lossen meid! Want je kunt wel een goede nacht slapen gebruiken geloof ik!

@Eppie, ja mn moeder vind het geloof ik allemaal net zo spannend als ik... en ze is bang dat ik me ga lopen vervelen in mn eentje denk ik :D
    Oh sorry maar je bent wel grappig :D Ik zie dit ook alweer helemaal voor me :D
    Die van mij schreeuwde pas midden in de nacht heel hard NEEEEE! dus ik zat rechtop in bed... en ik vroeg hem wat is er? Zijn reactie: Huh watteh nix waarom maak je me nou wakker?!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo weer goedgekeurd!
    Bloeddruk was wel iets hoger, maar zat me in de wachtkamer ook wat op te winden omdat het weer uitliep en iemand om dezelfde tijd een afspraak had als ik ;)
    Dus wie weet of het daardoor kwam, 140/75. Dat is het het hoogst wat ik tot nu toe heb gehad.
    Verder beepje nog steeds lekker vib.
    Als ik hem toch minder ga voelen moet ik aan de bel trekken.
    Voelde hem wat minder gister, dus gaf dat aan. Waarschijnlijk komt dat omdat het weekend toch wat druk is geweest?
    Al ik biij 41+2 nog steeds niet bevallen ben dan gaan ze een afspraak bij de gyn maken voor het geval.... en dan gaan ze strippen.
    Voor strippen moet er wel ontsluiting zijn zegt ze. Maar ontsluiting kan ook ontstaan zonder dat je dus weeën of iets anders gevoeld hebt.
    We wachten maar weer af.

Esther, oeh ah oeh oerkreet, hihihi... heeft mijn mannetje ook wel eens.
    Maar was dus even schrikken, balen dat je net bijna sliep.
    Haha hier gebeurt vaak als ik hem wakker maak dat hij nog iets mompelt vanuit zijn droom wat echt nergens op slaat. Vanmorgen had hij het bevoorbeeld over pindarotsjes?

Axioma, gezellig dat je mams nog even komt van de week.
    Hoop de mijne ook.

Sofie, geen idee vwb die luiers hoor.
    En wat lachen toch weer bij jullie met die badeendjes, hahaha.

Noppie, aha zit het zo, maar waarom pas je je banner dan daar niet op aan?
    En weer liggen piekeren over UWV, nu moet je ophouden hoor [-X

deesje, hier vaak muizen binnen hoor, nemen de katjes mee!
    En ze vinden ze alleen maar leuk om mee te spelen, ze maken ze niet dood of zo. Maar ja die muisjes krijgen wel een hartaanval, want even later liggen ze wel voor dood.
    En jullie de 15e 12 jaar samen. Maatje de 14e 13 jaar samen, gaan we voor duimen hoor!

Hier overigens ook nog niks gezien van een slijmprop.
    Ik krijg nu heel erg het gevoel dat het bij dus nog wel even gaat duren en ik flink over tijd ga lopen. :(

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mieke, fijn dat alles goed was! Nu dus ook wat meer duidelijkheid over strippen e.d. Ben benieuwd wat de vk morgen bij mij gaat zeggen, wanneer ze dat nu gaan doen. Moet denk ik ook eind deze week of begin volgende week naar de gyn om te kijken of alles nog in orde is.
    Haha, dus die nemen ze mee naar binnen, ook fijn! Tissonde, willen ze alleen maar spelen en gaan ze toch dood ...

@Noppie, balen hoor, dat gepieker 's nachts. Hopelijk kan je overdag dan een beetje wat slaap erbij pakken.

@Eshter, ben de nacht wel goed doorgekomen. Slaap wel goed, tussendoor wel tig plasjes, maar ik val gelukkig snel weer in slaap. Ben alleen wel vroeg wakker 's ochtends en kan dan niet meer liggen. Voel me ook eigenlijk gewoon goed, heb best energie overdag!

@mannen: die van mij doet dat ook wel es, haha! Soms ook ineens een hele harde knor, schrik ik me ook dood. En dan ook doodleuk: watte? Daarna kan ik natuurlijk niet meer zo makkelijk in slaap komen, hihi.

@Sofie, denk niet dat ze ineens beslissen om je te houden hoor!

@Axioma, gezellie dat je mamsje komt! Die van mij komt ook denk ik deze week nog wel een keertje. Tenminste weer wat afleiding!

Oh, mijn wasje is weer klaar, weer een klusje te doen!

14. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Axioma: dan schreeuwen ze midden in de nacht en dan weten ze van niks de volgende ochtend.
    Is het voor je moeder de eerste keer dat ze oma wordt?

@Mieke: dat is op zich een hele mooie bloeddruk hoor. :) Wie heeft in in zijn slaap nou over pindarotsjes?

X Esther

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Deesje: kun je een beetje energie naar hier doorstralen?

X Esther

16. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @mieke, jij dus ook al wachten... bloeddruk schijnt wel normaal te zijn om aan t einde iets hoger te worden. Ik zat gisteren ook wat hoger. Fijn dat alles wel goed is! Wel fijn dat je nu in elk geval weet waar je aan toe bent!
    hoe gaat het momenteel met je vader trouwens? Hij heeft nu toch zn 1e week achter de rug qua bestralingen?

@Eppie, nee hoor mn moeder wordt voor de 7e keer oma. Ik ben zelf de jongste thuis en mn broers en mn zus willen geen kids meer. Dus mn moeder vind het speciaal omdat ik de jongste ben... ze vertelde gister ook uitgebreid over de bevallingen van mij en mn zus en broers... erg leuk :D

Hier toch wel wat krampjes en harde buiken... haha maar dat komt denk ik door t "gezellige onderonsje" wat we hier vanmorgen hadden :D :oops:
    net lekker wie is de mol zitten kijken... :D

17. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    Noppie meid dikke knuffel kan wel zeggen niet piekeren maar ja weet zelf dat het helaas niet zo makkelijk werkt dat je een knopje om kan zetten

18. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Mieke: ik ben n beetje lui en weet niet meer precies hoe dat nou moet met die banner enzo. Bovendien weet ik al die data van laatste menstruatie ook niet meer, dus ik laat het maar zo.
    Over die UWV: die maken kennelijk gebruik van verschillende registratie-systemen. In het systeem van de Gemeente sta ik goed, maar in het oude GAK-systeem, wat later samenging met UWV, staat het dus fout. Volgens de UWV ligt dat aan de Gemeente en volgens de Gemeente aan de UWV. Niemand kan me helpen het op te lossen, elke persoon die ik mag spreken kan niet in de systemen. Terugbelafspraken worden niet nagekomen. Een aardige meneer van de Gemeente wist me te vertellen dat ie gister ook 'zo'n' geval aan de lijn had gehad en die man had al 2 maanden zijn uitkering niet gehad, omdat ie op een ander adres zou wonen. Daar ben ik dus zo bang voor. Dat ik ooit een uitkering nodig heb en dat ik dan niks krijg omdat die klote-UWV de verkeerde database raadpleegt. Je krijgt bovenop alle ellende ook geen contactpersoon die je mag terugbellen of die verantwoordelijk is ofzo. Je kan alleen maar de 0900 bellen en dan krijg je steeds een ander van dat callcentre die je niet verder kan helpen. Waardeloos vind ik het echt.
    Jij dus ook n iets hogere bloeddruk. Hmmm, maar gelukkig volgens de Vk niet alarmerend he? Voel jij je verder wel goed? Ik merk dat ik me toch ongerust maak.

Voel me niet jofel ladies. Net zitten janken hier op de bank. Zat in "velig zwanger' te lezen in het hoofdstukje over hoge bloeddruk. Allemaal enge dingen over "HELLP"-syndroom. Ben ik gister weer vergeten te zeggen tegen de arts dat ik last heb van mijn darmen. Nou heb ik niet die 'strakke band' om mijn maag, zoals daar beschreven staat, maar ja, dus wel darmkrampen. Ook heb ik snachts tintelende vingers, maar overdag niet. Maar staat wel bij dat lijstje..... Boehoe. Heb ingesproken op 1 of ander bandje van het WKZ. Als het goed is wordt ik dan tussen 13.30 en 14.00 teruggebeld door een verpleegkundige. Hopelijk kan die me een beetje geruststellen. Bleeeggghhhh. Ben echt piekerig. Zo maar even douchen dan.

19. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @Angela: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Dani!!! Geniet ervan!

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Noppie, ik heb weer ergens in mijn 'boek' gelezen dat darmkrampen bij de zwangerschap en dus ook bij weeën kan horen.
    Maak je nou geen zorgen en leg dat boek ajb weg zeg!
    Ik heb al helemaal geen behoefte die boeken te lezen en laat het allemaal maar op me af komen.
    Maak me dan ook geen zorgen eigenlijk. Het enige waar ik me eigenlijk druk om maak is dat ik wil weten wanneer hij komt!

Ga nou geen gekke dingen meer opzoeken in boeken of op internet, daar maak je jezelf zoals je ziet alleen maar gek mee!
    Ze zullen je vast van het WKZ wel geruststellen hoor.

Enne misschien moet je naar het UWV een brief schrijven met hierin de bevindingen van hunzelf en die van de gemeente en dat je het dus vreemd vindt dat het niet aangepast kan worden.
    Dan schrijf je het ten eerste van je af en ten tweede leg je het verder bij hen neer om het goed uit te zoeken. Op brieven moeten ze toch altijd antwoord geven!

En vwb je banner, ach maakt natuurlijk ook niet uit, maar zag dat die van hier heel simpel is en je dus alleen maar je uitgerekende datum hoeft in te vullen, that's all!

Axioma, lief dat je het vraagt. Het gaat goed, 1e week is idd voorbij en duurt nog t/m de 28e.
    Hij voelt zich goed en heeft er geen last van.
    Ze komen morgen saampjes lekker langs. De bestraling is dat lekker vroeg.
    Hij is gelukkig lekker vrolijk.

Deel Deze Pagina