@Noppie: he meid, maak je niet gek hoor! Ik hoop dat ze je gauw terugbellen en dat het allemaal meevalt. Hopelijk komt je kleine snel en ben je af van al dat piekeren! (hoewel, dan heb je de kleine weer. het houdt nooit op ) @Maka, wat lees ik nu? Is het begonnen?Heel veel sterkte hoor! @opdekken bedje: ik dek het bedje nog steeds hoog op en katie ligt ook op haar zij. Ik wissel het af met rugligging, maar op haar zij ligt ze het prettigst. Dan ligt ze wel met een rolletje tegen haar buikje, zodat ze niet door kan draaien. Katie ligt nog steeds in de reiswieg, dus ver onder de dekentjes zakken kan ze niet. En voor de zekerheid ligt er ook een rolletje onder haar voetjes. Maar ze kruipt eerder naar boven dan naar beneden hoor. Hier hebben we gisteren weer een "leuke" avond gehad. Katie had al een dag niet gepoept en gister begon ze ineens echt te krijsen. Was haar ontlasting helemaal hard geworden en ze kreeg het er niet uit.Zo zielig! Uiteindelijk lukte het haar met wat hulp van mij, maar ze is nog de hele nacht huilerig geweest en het poepen gaat nog steeds niet goed. Ik geef haar nu 10cc water per voeding extra om de ontlasting weer wat dunner te krijgen. Olie mocht niet, omdat ze nog zo klein is. Het komt van de voeding die ze nu krijgt, nenatal, dit is obstiperend. Ik hoop dat ze gauw op de 3 kilo zit dan kan ze over op normale flesvoeding. groetjes!
Goeiemiddag dames, Er zit op het moment niet zoveel schot in de bevallingen he? Iedereen heeft wel harde buiken en voorweeen, maar doorzetten doet het nog niet. Angela, gefeliciteerd met de geboorte van Dani, leuke naam. Maka, ik hoop dat het vannacht toch nog doorgezet is en dat je aan het bevallen bent! Sofie, die pleisters van compeed zijn echt goed, want dan droogt het meteen goed in. Mirella, ik ga ook voor je duimen dat je woensdag wordt ingeleid. Noppie, balen dat je zo aan het vechten bent tegen de UWV, mijn moeder heeft er ook zulke problemen mee gehad. Axioma, hopen dat je "gezellige onderonsje" geholpen heeft ik kan dat nu echt niet meer opbrengen, hoe graag ik ook zou willen. Alle andere meiden: hou vol! Ik ga even gehakt halen voor de lasagna vanavond, maar ik heb eigenlijk geen zin om eruit te gaan met dit vieze weer. Zoonlief moet straks weer naar school, dus dan loop ik meteen even door.
@noppie, he ga jezelf nou niet gek maken... zoals mieke al zei leg dat boek gewoon weg, en wacht t telefoontje van de verpleegkundige even af. Het komt vast allemaal goed! @Mieke, fijn dat je vader het goed doorstaat allemaal! Lekker dat ze morgen samen een dagje ertussen uit gaan...dat is ook wel belangrijk. @Enna, he wat zielig voor Katie, hopenlijk helpt het extra vocht een beetje! sterkte hoor! @Jantie, haha dat was mijn achterliggende gedachte ook wel een beetje hoor Maar ik kan me niet voorstellen dat het zou gaan beginnen... ik heb echt t idee dat ik gewoon over 2 weken ingeleid moet gaan worden... Nou mn moeder komt morgen gezellig een dagje langs! Het is hier inmiddels flink aan het sneeuwen... haha ik ga dus mooi geen frisse neus halen...
meiden, ff snel vanuit zkh. Ben vanmorgen om 850u bevallen van een prachtige dochter, Vera Jasmijn! Ze weegt 3720gr! Ze moet nog ff n beetje opwarmen, dan mogen we naar huis! Met mij ook alles goed. Uk, heb je mn smsje nog gehad?
aaaaaaaaah, MAKA! Het heeft dus toch doorgezet! GEFELICITEERD! En ook al zulke leuke namen! Flinke meid is het, SUPER! En heerlijk dat je zo snel naar huis mag! Bevallen bij 40-5, er is nog hoop voor mij, hihihi! Geniet van jullie meisje!
@Maka, meid van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wat fijn dat alles goed is en jullie al snel naar huis mogen! Heeft het dus eindelijk toch doorgezet!
@Maka: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Hieperdepiep!!! wat ben ik blij voor je! Félicitations met jullie meisje Vera Jasmijn!! (ook al zo'n mooie naam!!) Wat heerlijk dat je lekker snel naar huis mag! Zeg dames hoe doen jullie dat vanuit het ziekenhuis? Hebben jullie internet daar of via de gsm? En hoe dan? Lijkt me voor mij ook wel praktisch! @Enna: ik duim dat ze inderdaad snel op de 3kg mag zitten, dat lijkt me echt prettiger voor haar ja.. Knuff
Hee meiden Er lijkt eindelijk wat te gebeuren. Gisteravond veel harde buiken met regelmaat. Hele nacht doorgegaan. Vanochtend gingen ze over in pijnlijke weeën die nu nog steeds doorgaan (heb er nu ook 1 , AUW). Ze komen om de 5-7 minuten en houden een minuut aan. Over een halfuurtje moeten we naar het ziekenhuis, ben benieuwd wat ze daar zeggen. Nou meiden, duimen jullie voor mij? Fijne dag allemaal! Ps. ik wilde zo graag dat het zou beginnnen, maar nu het begonnen is vind ik het niet zo fijn meer hahaha. Die weeën doen verrekte pijn
@Dayenne, zou het dan eindelijk meis! Nou veel succes in het ziekenhuis! Sterkte met de pijn... nog even en je hebt er iets heel moois voor terug!
@Dayenne: ow, ik wilde nét mn bakkie komen halen... You go Girl! ik denk aan je! Hiero ook wachten, maar als ik dan een pijnlijke wee krijg piep ik ineens wel anders ja! Dikke knuffffffs! ik duim voor je! Je meisje komt eraan!
joehoeeeee dayenne eindelijk meid en ik ga heel hard duimen voor je net zo lang tot mijn duimen blauw zijn
Maka: gefeliciteerd met je dochter! Fijn dat het doorgezet heeft! Toch echt een volle maan baby! Dayenne: Ik hoop voor je dat het nu echt doorzet en dat je manieren vindt om de weeën op te vangen en dat het dan iets minder pijnlijk is! Noppie: Ik hoop dat je snel wordt gebeld zodat ze je kunnen geruststellen!
meiden ff advies gevraagd maar zou het kwaad kunnen als ik vandaag een keer een biefstukje ga eten? verheug me al tijden derop en ik heb er zo zin in
Ja, hoor kan best! Als het biefstukje goed warm is geworden van binnen, maar nog wel rood, dan kan het echt geen kwaad. Zo aan het einde vd zwangerschap zou ik het risico wel durfen nemen. Ik heb vorige week ook een keer gesmokkeld, ik had zo'n zin in een boterham met filet americain......mmmm heerlijk!
ja biefstuk is echt mijn lievelings maar ja durfde het maar steeds niet tot roy dus biefstukjes uit de reclame had gehaald en nu liggen ze in de koelkast en denk ik oeiiii lekker
Maka: Gefeliciteerd met je dochter. Dayenne: Jippie eindelijk lijkt het te gebeuren, ik duim voor je dat he nu door zet, succes alvast. Kijk net naar buiten sneeuwt het ineens. Noppie: meid laat je niet gek maken, als je het niet vertrouwd dan gewoon bellen dan gaan ze alles controleren en ben jij weer even gerust gesteld. heb ik ook best vaak gedaan. Band gevoel had ik ook erge last van dit zit gelijk onder je borsten. en loopt door naar je ribben op je rug. vrouwen die echt het HELPP syndroom hebben die zijn echt heel erg ziek, Hoofdpijn, sterretjes zien, band gevoel, opgezette bennen. Tegen mij zeiden ze altijd zolang je maar 1 of 2 van de klachten hebt valt het nog mee (wel vervelend natuurlijk) het is meer de combinatie van alles als je het HELPP syndroom hebt. Maar kan me voorstellen dat je, je zorgen maakt, bedrust helpt trouwens goed voor hogebloeddruk. Dat piekeren s' nachts had ik ook heel erg schijnt ook door de bloeddruk te komen dat je de dingen niet goed meer kan overzien. en bij elk kleiningheidje dat je moet gaan doen je vreselijk tegen opziet b.v boodschappen doen. Ik had Vaam even een berichtje gestuurd had al een paar dagen niets van haar gehoord. Ze schrijft dat Daan opstart problemen had, hij dronk lang niet genoeg en was daardoor erg afgevallen, daarom zijn ze sinds gisteren weer in het ziekenhuis Daan krijgt sondevoeding en het gaat nu al een stuk beter met hem hij had ook weer flink zijn flesje gerdonken ze hoopt morgen naar huis te mogen. De wijkverpleeg kundige komt zo langs ben benieuwd wat die allemaal wil weten en te vertellen heeft. Groetjes Martine