halootjes: Ik heb het eerste gedeelte van mijn gebroken dienst erop zitten! Alweer nieuwe zwangeren erbij! Gefelicteerd! jeee he tis ene flinke club zeg! Gezellig! Ik heb dus ook last van obstipatie en aambeien (van mijn vorige zwangersschap) nu drink ik elke dag op nuchtere maag een glas roosvice laxo en dat helpt een klein beetje! Ik eet inderdaad ook veel meer brood dan voorheen... Smaakt me ook goed! Vanmorgen waren ze op mijn werk de firetpan aan het schoonmaken... Bleh die lucht , ik werd er helemaal onpasselijk van! Vandaag lijkt mijn broek ineens strakker te zitten, mijn buik is aardig opgezwollen.. Ws mijn darmen, maar het voelt allemaal niet lekker .. Ik zie hier veel dames die meerdere keren testen, ben daar ook toe geneigd, maar doe he tniet... Als is het erg moeilijk.. Ik wil gewoon zoveel mogelijk geld nu sparen en ik vind die testen nogal duur! Wij hebben het nu niet heel krap, maar goed aanschaf van dingen en zo gaat toch ook snel best wat kosten! hebben jullie het al verteld op je werk? Ik wel en mijn bazin was erg blij voor mij.. Ik heb ook al lang een kinderwens voor een tweede kindje. Na 4 jaar en een miskraam tussendoor ben ik dan zwanger..
Ik ben bang dat die 12 weken bij mij niet gaat lukken. Mijn vader zegt dat hij 'overduidelijk' aan me kan zien dat ik zwanger ben. Mijn vriend zegt dat het zo ongeveer iedereen wel moet opvallen dat ik zo veel eet en dat ik zo snel moe ben. En een collega van mij zei eerst voor de grap dat ik zwanger ben, maar nu gelooft hij er zelf heilig in (waarom weet ik niet, maar ik kan niets ontkennen O). Behalve dat allemaal ben ik ook nog eens gruwelijk misselijk. Ik wíl wel overgeven, maar het lúkt me niet. Dit benauwt me zo, vind het vreselijk. Vanmorgen kwam er allemaal slijm uit *sorry voor het walgelijke*. Ik moet vanmiddag ook nog werken, zie er als een berg tegenop. Hoe kan ik dit nog 6 weken volhouden zonder dat iedereen me door heeft?! @ nieuwe zwangeren: Gefeliciteerd en welkom bij de februari-mama's! @ de meiden die zich druk maakten over (licht) bloedverlies: Ten eerste, sorry dat ik nu al weer ben vergeten wie hier iets over schreven. Ik ben er helemaal niet bij met mijn gedachten, ben echt een zeef. Ten tweede, je druk maken om lichte bloedvlekjes of streepjes bij het afvegen of bruinverlies is écht niet nodig. Je kunt natuurlijk je ha of vk bellen, maar in de meeste gevallen zullen zij zeggen dat er waarschijnlijk niets aan de hand is. Zodra je echt krampen krijgt, pijn, en duidelijker bloedverlies wordt het een ander verhaal. Dat kán een beginnende miskraam zijn. Ik wil jullie niet bang maken, maar helaas was dat bij mijn vorige zwangerschap bij mij wel het geval.
Ik wil het wel pas op mijn werk gaan vertellen als ik 12 weken ben. Dat wil ik iig proberen. Heb nu nog nergens last van, dus voorlopig gaat het goed.
Even een update! Hier is alles (afscheiding) weer normaal van kleur, dus een grote opluchting... Voor alle nieuwe zwangeren, gefeliciteerd! Ik spiek om het paar uur even tijdens het werk want anders moet ik savonds ontzettend veel bijlezen. Er wordt hier heeeel wat afgekletst!
Hoi allemaal, Kim, wat fijn voor je dat het weer helemaal weg is! pfff ben 1 uurtje bij iemand op visite geweest en daarna naar de prénatal (cadeautje gekocht), ben echt helemaal kapot. Ga zo maar ff slapen.. Was in de auto ook echt warrig, mijn vent moest er helemaal van lachen Mijn rug doet nu ook weer zeer, door het lopen denk ik. Verder doe ik vandaag niets meer, ik moet morgenavond werken dus hoop dat ik dan de fut weer heb Ik vertel het aan mijn ouders en schoonouders etc als we de eerste echo hebben gehad. (mijn moeder kan haar mond nl. niet houden) En daarna gaan we op vakantie dus dan 3 weken niet werken. Als ik terug kom ben ik 11 weken en dan vertel ik het op mijn werk. Zit ook met een agressie-issue dus kijk dan wel uit Als ik het zo lang volhoud natuurlijk. Voor hetzelfde geld ben je steeds moe of ziek.
Het thuiwerken wil nog niet zo vlotten. Komt denk ik ook doordat ik gisteren een superlange dag heb gehad en het nu een beetje gehad heb. @Kim, fijn dat je afscheiding weer normaal is. Ik had maandag bij 1 toiletbezoek een heel klein beetje roze. Daar is het bij gebleven gelukkig. Had jij het ook bij 1 keertje (heb gisteren niet alles terug kunnen lezen ).
Pfew, jullie kletsen wel heel erg veel. Dit ga ik gewoon nooit bijhouden. Dat zit er niet in met mijn kleine meid, mijn werk en mijn hobby's. Dus ik vrees dat ik ga afhaken.
Meiden allemaal heel erg bedankt voor de lieve berichten. Ik heb me al een beetje erop voorbereid dat we maandag ook niks zien omdat ik waarschijnlijk een week later mijn ei heb gehad dan dat het zh denkt (ovu test 4 dagen later posi) Maar toch is het natuurlijk heel spannend en hoop ik dat ik het hartje zie kloppen. Dat zou natuurlijk prachtig zijn en anders hoop ik dat die / streep hihi gegroeit is. ik laat het jullei zeker weten en ow ja de afscheiding van gisteren dat is maar bij gister ochtend gebleven ben vanacht een paar keer opgestaan om te kijken niks aan de hand vanochtend ook 3 a 4 x gaan kijken ook niks ik hoop dus dat het allemaal goed zit En ow ja toen we die echo van gisteren ging maken zei de gyn al van te voren van je hebt heeel veel kans dat je het hartje nog niet ziet want het is al voor 6 weken heel erg klein en we denken dat ik 4 dagen ofzo korter zwanger ben dan nu. Maar dat hoor ik allemaal maandag of de week daarop duimen jullie mee
Je hoeft toch niet elke dag hier mee te schrijven joh. Het is al super gezellig als je af en toe even komt buurten. Gewoon blijven komen hoor veel t gezellig. x
@Evelieveling, ik kan ook niet elke dag meelezen en schrijven. Als ik weer tijd heb dan doe ik ook weer mee (zoals vandaag). Hopenlijk blijf je af en toe wel posten. @Tirtilisko, ik duim voor je dat je maandag iets zit. Dat zou leuk zijn, maar wat je zegt: het ook zijn dat het gewoon nog te vroeg is.
Hallo allemaal! Ik kom ook bij de februari mama's! Woehoe! 27 februari uitgerekend! Vandaag 2x getest, allebei vet positief. spannend allemaal. even een vraagje: Ik belde net de verloskundige, die zei dat ze de zwangerschap altijd rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie (5 weken dus), maar als je hier de zwanger banner gebruikt kom ik op 4 weken. Hoe doen jullie dat? liefs!
Ik heb de vorige keer wel geleerd dat je pas echt een band krijgt als je iedereen leert kennen en als je dus veel schrijft en leest. Maar de tijd ontbreekt me echt gewoon om alles bij te lezen. Maar ik zal af en toe wel posten hoor!
Ik lees ook niet elke dag hoor. Eigenlijk alleen als ik overdag vrij ben. De avonden dat ik vrij ben blijf ik liever bij mijn mannetje dan achter de pc. Dus soms lees ik ook niet bij. Is toch helemaal niet erg. Er gebeurd zo veel met zo veel mensen hier. Ik ga nu werken. Tot snel allen (denk pas na het weekend) Anne
Hey kletsers Is dat ook een kwaaltje ofzo Alles goed bij jullie. Hier wel gelukkig! Ben blij als het dinsdag is eindelijk de echo dan.
Ik heb ff lopen spuien in een blog op me hyves, hihihi http://mobielfreak.hyves.nl/blog/134909 ... even/-Crb/