dayenne en alex proficiat met jullie dochter. zo te zien aan lengte en gewicht onnodig zorgen gemaakt
tis super gegaan op de knietjes, maar dat hield ik niet zo lang vol dus toen meeste deruit was ben ik gaan staan hahaha maar mn schoonmoeders belde en dus zat de verf tien min langer hahaha laten we zo zeggen het heeft flink goed gepakt hahaha
@ Bbelly, aha, jij dus ook hele middag in het ziekenhuis. Typisch hoor klinkt exact hetzelfde, maar idd wel fijn dat ze even doorsturen he. Succes met de echo vandaag, die heb ik gister gelijk gehad. Ging met name om de hoeveelheid vruchtwater. Bij mij hebben ze verder geen schatting van het gewicht gedaan. Zag er netjes uit zei ze. Succes vandaag! @ mama van stef, spannend, zet hem op! @ deesje, wow bij jou ook al begonnen, ook voor jou: zet hem op! @ Iggy, ijdeltuitje @ Marijee, ja, je bent buddy of je bent het niet he Jij bent haar nichtje toch? Jij ook gefeliciteerd dan! Ik duik nu snel mn bedje weer in.. heb mn 3 kiwi's iig vast op! Hopelijk hebben we dan al nieuws van mama van stef en/of deesje Tot straks!
dayenne en alex van harte gefeliciteerd meid, heerlijk geniet ervan hoorthnx married voor je buddynieuws
ja tis wel beetje erg rode gloed achtig hihihi roy zal wel weer mopperen die vond het vorige keer ook zo wennen.... hahaha scheelt deze kleur hebben we samen uitgezocht...
haha het is vast even wennen.... ik had net krampen, nu ook, toen dacht ik dat ik moest drukken, heb ik gedaan en nu had ik afscheiding met heel licht bloed...ik voel me nu niet zo opper best pfffff
Even een ego-berichtje hoor. Ik voelde eergisteren en gisteren al wat minder leven in mijn buik. Maandag maakte ik me daar niet zo'n zorgen over, want dat heb ik wel vaker als ze de dagen ervoor druk geweest is, maar gisteren ging ik me toch zorgen maken. Mijn man kon het hartje wel gewoon horen met zijn oor op mijn buik. Toch maar besloten om gisterenavond nog de VK te bellen. Ze was nog op de praktijk, dus wij daar langs. Op zich was het hartje goed te horen, maar soms dipte ze een beetje. Daarop zijn we toch doorgestuurd naar het ziekenhuis voor een CTG en een echo. Lig ik net aan het CTG, gaat ze natuurlijk als een gek bewegen . Nou was wel een opluchting dat ik dat voelde hoor. Die CTG was dan ook helemaal goed, maar tijdens de echo bleek dat ik te weinig vruchtwater heb. Dat kon er ook aan liggen omdat ze een volle blaas had. Nou moet ik vandaag dus weer terug voor een CTG en een echo en dan zien we wel verder. Heb ook bagger geslapen vannacht natuurlijk, want je maakt je toch zorgen. Zo moest het even kwijt hoor. Zal nu proberen om nog even bij te lezen. X Esther
Heb wel alles doorgelezen, maar ga nu niet op iedereen reageren. @Caro en man: gefeliciteerd met Jort! @Dayenne en Alex: gefeliciteerd met Naomi! @Deesje en mamavanstef: YOU GO GIRLS! X Esther
ff een update, ik heb nog meer afscheiding en bloedstolsel verloren, moet alweer drukken en voel me niet lekker, ik hou jullie op de hoogte zolang het kan.