Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow, tegelijk Tirtilisko, haha.. nou ja, alles staat er iig weer op nu, haha

heb hem gelijk weer even goed uitgelijnd met de data ;)

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    kelly hihi :D had jij nou ook dat van jes erbij gezet dan :D sorry niet gezien had wel als laatst jou aangepaste lijst gebruikt

3. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    Caro, gefeliciteerd met jullie zoon Jort! Hoe is de keizersnee gegaan? En hoe gaat het nu met je?
    Dayenne, gefeliciteerd met je dochter Naomi! Eindelijk, ze is eruit! Geniet van haar!
    MamavanStef, gefeliciteerd met jullie zoon Tijs! Leuke naam!

@Mieke, succes met de weeen enzo! Ben heel benieuwd hoe jullie beebje gaat heten!

@uk, wat een raar gedoe daar op de kinderafdeling. Heb je gisteren nog iemand gesproken hierover? Is toch te gek voor woorden dat ze op zo'n manier om gaan met ouders en kind?!

@mirella, ik duim voor je meid dat het strippen je gaat helpen en dat je kleine er nu maar gauw uit mag komen!

Ik ben me vanmorgen kapot geschrokken, mijn man is met de auto naar therapie gegaan en belde net om 10uur op. Hij had een opa met kindje op de fiets aangereden! Gelukkig had het kindje alleen wat schaafwondjes aan de knietjes en de opa een schaafwond aan het hoofd. Maar jeetje zeg, das wel even schrikken. Ik weet niet hoe het nu verder is, politie was erbij en Rob heeft nog niet teruggebeld.

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @married hahaha ja dat zeker nu :D

5. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    @enna oei meid dat is idd erg schrikken :( Ik hoop dat het allemaal meevalt maar is zeker eng om te horen. Hoop dat je snel wat meer weet en dat het allemaal goed is dikke knuf

6. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    ooh dank jullie wel voor jullie complimenten! vind haar zelf ook geweldig hihihi!

en enna: bedankt voor je reactie. fijn dat je begrijpt wat ik bedoel. ik kan er prima over praten met mijn man gelukkig, hij heeft alle begrip en geduld ervoor. maar dat komt deels ook wel omdat hij bij de keizersnee zelf heeft gezien hoe erg ik in paniek was.. het komt wel goed met mij, het heeft alleen tijd nodig.....

7. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Kwam ff kijken of er al weer babynieuws was.

Alle nieuwe ouders van harte gefeliciteerd met jullie spruit.

Mieke suc6 ermee. hopelijk gaat het allemaal vlot.

Hier verder alles goed. Net op het cb geweest en ze is helemaal goedgekeurd.

Ga nu snel want mevr heeft honger.

8. enna

enna Actief lid

9 apr 2008
    280
    0
    0
    verzorgende
    Tilburg
    @nyncke, mooi zo dat ze helemaal is goedgekeurd! Ik ga morgen voor het eerst met Katie naar het CB. Ben benieuwd hoe dat allemaal gaat. We hebben een afspraak met de arts. Op vrijdag is bij ons inloopspreekuur, maar als ik morgen al ga hoef ik vrijdag niet meer toch?

Ik heb wat fotootjes van Katie in mijn album gezet!

@Mireii, wat een schatje zeg is Soraya en wat een bos haar heeft ze!

9. Miireii

Miireii Fanatiek lid

12 feb 2008
    2.417
    0
    0
    Enschede
    @Enna: hihi ja dat heeft ze van dr vader.. net als de huidskleur en dr ogen ahhaha!

katie is ook een schatje zeg!

10. Golfola

Golfola Actief lid

13 nov 2007
    478
    0
    0
    Moeder
    Leuk dat jij ook in bad wil bevallen! Is het jouw eerste kindje?
    Ik ga ook in bad bevallen (ik ben de 25ste uitgerekend)!
    Ik heb een Mamma&baby-bad geleend van een kennis. Zondagavond heb ik hem voor het eerst uitgeprobeerd. Even gecheckt hoe het voelt als het water ongeveer 37,5 graden is en hoe hoog het water moet komen. Echt heerlijk lijkt het me, het bewegen in het water gaat zoveel prettiger!

Wow, het is ineens druk met de bevallingen....even lezen wie er nu nog bezig zijn en wie er al bevallen is!

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Hoi meiden,

Wilde even zeggen dat ik nog niks van mijn buddy Deesje heb gehoord.

Ga nu even naar de bieb en een boodschap doen bij de supermarkt, daarna ben ik weer thuis dus als ik wat hoor, zet ik het op de site.

Vanochtend was het hier zo mooi met blauwe lucht en nu moet ik weg en is het hier 1 grijze massa. Maar ja bieb gaat pas half 2 open dus.....

Tot later

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    @ Miireii en Enna, wat een mooie meiden hebben jullie joh! Echt schatjes!

@ Dinkie, spannend hoor! Mieke en deesje zijn 'bezig' dus, wie zal het eerste zijn? :)

13. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Succes Mieke! You can do it! :D
    Heb je niet voorbij zien puffen in het VU :)

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Twinkel gefeliciteerd met je zoontje Tijs!

Weer een keizersnede... Hoop dat alles goed met jullie gaat!

15. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Dit gevoel begrijp ik heel goed! Ik ben dan wel 'natuurlijk' bevallen, maar hij werd gelijk weggehaald en ik heb hem pas 5 uur later gezien, maar toen lag hij aan allerlei toeters en bellen. Ik heb hem ook niet op me buik ofzo gehad. Toen ik de foto's van ons ventje kreeg te zien herkende ik hem ook niet en nu heb ik nog steeds met die eerste foto's dat ik hem niet herken daarop.
    Maar.... het zal heus nog wel slijten hoor Mireii, het is nog maar zo kort geleden ;) Rustig aan...

En ik wil nog even zeggen wat ontzettend Cute Soraya eruit ziet! Echt een meisje!

16. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    marriedgirl: Nog niks hier nu veel last van harde buiken

Jantie: Ik heb nu ook alleen harde buiken, ohh vind het zo spannend,
    mijn schoonmoeder is nog een tijd geweest, zodat ik niet alleen zou zijn.
    en ze had nog leuke rompertjes mee, leuke roze enzo hihi....
    Spannend meid!

Mirella25: ik duim ook voor je, dat het allemaal snel mag gaan beginnen

Oh wat spannend voor Mieke!

17. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

whahhaha sorry hoor, maar ik moet hier echt om lachen, het staat zooo komisch geschreven :) :) :) Succes hoor, hoop dat je kleintje snel komt ;)

18. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Heeft iemand ervaring met rug pijn (weeen). Ik heb sinds een paar uur last van mijn onderrug. Zo'n drukkend gevoel. En harde buiken.

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Patriessie: hello stranger! Fijn dat jullie nu over zijn! Kan je eindelijk wat gas gaan terugnemen?

@ Enna: oei wat n heftig verhaal van je man. Ik hoop dat niemand letsel heeft opgelopen? Had ie weer een insult ofzo? Enne, schattig hoor, jullie "Keetje'.

Volges mij is er iets geks gaande: we hebben namelijk n 'mamavanstef' die in het kaartje in haar onderschrift ook 'Twinkle' heeft staan, maar volgens mij is er ook iemand die echt post onder de naam "Twinkel'. Volgens mij halen we nu beebjes en moeders door elkaar. Maar ik ben bang dat we op de Twinkel en Mamavanstef moeten wachten om te reageren of dit zo is of niet.....

Heb net een invasie achter de rug: een vriendin met 2 kinderen zou komen lunchen. Toen belde er spontaan ook een andere vriendin met kind aan. Had de tent dus vol. Wel gezellig. Het jongetje had n gigantische spuitluier en alles zat er onder. Ben net klaar met biotexen. Ga nu naar n andere vriendin in haar bad zitten, yes! Nog niks verder van Mieke gehoord.... Ik hoop maar dat het allemaal een beetje meevalt voor d'r. Ik post begin van de avond wel weer.
    Fijne dag!

20. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    Nee, maar zo begon het gister wel bij Mieke, want die had een zeurderig gevoel on haar onderrug.... En die is nu flink bezig....

Deel Deze Pagina