Deesje en man Van harte met jullie dochter. Heeft iemand iets van Mieke gehoord? Morgen manlief naar de bouwbeurs in Utrecht. Zal je zien dat het dan doorzet. Hij is niet zomaar thuis en moet met de trein.
@Deesje: Félicitations met jullie dochter Naomi! hihi Alweer die leuke naam vandaag @Married: merci voor je pb, heb net even gesmst Ego-bericht: ben net terug vant ziekenhuis (4,5 uur volgens mij waren ze me weer eens vergeten..) Ben niet zo heel erg blij.. Alles was goed, had flinke weeën blijkbaar (voel ze niet zo gelukkig) en 2 cm ontsluiting.. Ook nog een echo om naar t vruchtwater te kijken en toen keek ze wat minder vrolijk: er is blijkbaar nét genoeg vr-water, een beetje limiet zelfs... Gvd... sorry... Dus nou moet ik morgenvroeg weer om 9u daar zijn. Een ctg en toucheren. mocht er nou iets veranderd zijn ten opzichte van vandaag, willen ze me daar houden en dan 's avonds inleiden.. En als er niks is veranderd, mag ik weer naar huis maar moet ik overmorgen weer hetzelfde...Ik hoop zo dat ze uit zichzelf zou komen! Ben er helemaal verdrietig van.. Het zou natuurlijk wel beter zijn voor mn meisje om dr te provoceren als er niet genoeg vr-water meer is (logisch), maar toch.. Wil zo graag dat ze komt wanneer ze zelf wil.. maar dat zit er dus niet echt in.. Sorry einde ego-berichtje.. Sofie
Noppie is Mieke haar buddy.. hopelijk heeft ze zo nieuws Lijst is trouwens weer aangepast! @ Uk, ja, echt een hele mooie foto vind ik het! Echt een knap ventje heb je gemaakt hoor, hihi @ Sofie, heftig joh! Hopelijk besluit ze vannacht zelf te komen, je weet maar nooit En anders, succes morgen!
Deesje, gefeliciteerd met Naomi! Leuk twee Naomi's op een dag. Ik was helemaal van de leg dat het forum eraf lag Marriedgirl, ik ben nu weer van de lijst af en Mieke had me er gister net opgezet. Hier was het de rest van de dag rustig na een heftige dag, maar ik voel het nu weer opkomen. Ik geloof er eigenlijk niet meer in dat er echt iets gaat gebeuren
Duizendmaal excuses, dat kan natuurlijk niet! Je staat er weer bij hoor, net als Angelicaatje. (lijst op vorige pagina)
Wat gezellie op de lijst hier nog steeds harde buiken op en aan.... Deesje: GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER en nu GENIETEN!!!
Ik word hopelijk ook nog een februari mama, kan ik er ook bij op de lijst?!? Rianne, 23 jaar, eerste kindje een meisje, en ik ga borstvoeding geven... Jantie misschien kunnen wij buddy's worden als je het leuk vindt?!? Moeten we niet op dezelfde dag bevallen haha Liefs Rianne
Thanx uk80 Veel succes met de kleine man, ik las net op de vorige pagina dat het niet helemaal vlekkeloos verloopt, maar hij ziet er wel prachtig uit zeg (L) Liefs Rianne
Voor degenen met rugweeën en harde buiken die pijnlijk zijn en onregelmatig komen... Bij mij begon het ook zo! Overdag harde buiken met pijn in de m`n onderbuik die doortrokken naar m`n onderrug of alleen in m`n onderrug. Dit begon rond 09.00/09.30 uur en tegen 16.00 uur trok het weg. Na een uurtje slapen kwamen de echte weeën meteen om de 2 minuten. Hierbij deed alleen m`n onderbuik zeer. Hoop dat het doorzet bij jullie, want je kunt er erg onzeker van worden! Tenminste, ik wel!
Marriedgirl, Thanx! Rianne, gezellig heb je een pb terug gestuurd. Leuk dat we buddy's zijn! Kim84, ik heb die rugweeen en pijnlijke buiken nu al dagen en geloof er bijna niet meer is. Heb ze zelfs op dit moment... Uk80, veel plezier bij je mannetje, gelukkig lees ik dat jullie beter communiceren nu en dat ze jullie wensen een beetje opvolgen. Ik ga nu lekker aan de verse tomatensoep en stokbrood.
@Anne, Gefeliciteerd met jullie zoon Thomas @Kim84, Gefeliciteerd met jullie dochter Maud @Jes1, Gefeliciteerd met jullie zoon Tristen @Famveenstra, Gefeliciteerd met jullie zoon Martijn @Vaamrile, Gefeliciteerd met jullie zoon Daan Jeetje weer een hoop babys geboren en wat hebben jullie ook weer veel geschreven. Zag alweer dat ik 70 pagina's bij moet gaan lezen maar dat ga ik toch niet redden hoor. Ben blij dat ik achter de computer kan gaan zitten om bij jullie ff te komen kijken. Hier gaat alles goed, Jaylin eet en groeit goed en ze is al boven haar geboorte gewicht.
@ Riannechilly, welkom hier! Ik heb je op de lijst (op pagina 1169) toegevoegd! Ook heb ik Jantie en jou bij de buddy's gezet, gezellig!
BUDDY NIEUWS MIEKE 14.05 geboren Boaz Apollo en is natuurlijk prachtig! 05.15 vliezen gebroken. Om 8 uur 2 cm en om 10 uur al 8 cm. Toen in vruchtwater gepoept en naar VU. Fantastische mensen. Helemaal happy, vooral omdat hij er uit is . Moet een nachtje blijven, want 2 liter bloed verloren. EINDE BUDDY NIEUWS. Jaaaaaaaah, gefeliciteerd Mieke!