Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Angela21: Gefeliciteerd met Dani
    @Maka123: Gefeliciteerd met jullie dochter Vera Jasmijn
    @Caro73: Gefeliciteerd met jullie zoon Jort
    @Dayenne: Gefeliciteerd met jullie dochter Naomi Daya Anna
    @Mama van Stef: Gefeliciteerd met Tijs
    @Deesje80: Gefeliciteerd met Naomi Marcella

2. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Gefeliciteerd Mieke met de geboorte van jullie zoontje Boaz Apollo! Mooie namen!
    Klinkt als een goede bevalling!

Heb de lijst op pagina 1169 aangepast met Boaz!

3. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Mieke en van Van harte met jullie zoon Mooie naam.

Hier beginnen de harde buiken en rug weeen weer. Wordt er gek van. Wat moet ik hier nu mee?

4. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    @Mieke, Gefeliciteerd met jullie zoon Boaz Apollo.

5. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Kim84: de harde buiken zijn bij mij nog niet super pijnlijk eerder vervelend...ze houden wel aan dus ik ben benieuwd

Mieke gefeliciteerd met jullie zoon!

6. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mireii; ik herken je gevoel helemaal. Ook ik worstel met de keizersnee en het stukje dat ik gemist heb. Heb het gevoel de eerste 2 uur van haar leven niet meegemaakt te hebben en het eerste contact wat zo noodzakelijk schijnt te zijn te hebben moeten missen. Ik ben er al een aantal keer verdrietig om geweest. Ben blij dat ze gehaald is hoor, begrijp me niet verkeerd, maar had ook veel liever op de natuurlijke manier bevallen en meteen ons meisje op mijn buik gehad....
    Dacht al dat ik de enige was die het zo voelde, dus ben blij dat jij het ook zo ervaart....nou ja blij natuurlijk niet, maar wel de herkenning!

Liefs Daffie

7. Jantie

Jantie Actief lid

15 okt 2008
    112
    0
    0
    Mieke, gefeliciteerd met jullie zoon Boaz....wat een snelle bevalling zeg!

Nu lekker genieten.

Harde buiken en zere rug wordt weer heel erg nu....zou het dan toch?

8. daffie76

daffie76 Fanatiek lid

Mamavan stef, Deesje en Mieke van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie beebjes. Ga ervan genieten, de slapeloze nachten beginnen :) :)

Sofie; het zit je ook niet me het meis. Hoop dat er morgen wel wat gaat gebeuren en dat je gewoon ligt te bevallen dan..... enne je mag best een keertje meewandelen hoor, het was heerlijk :D

Liefs Daffie

9. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Werden ze bij maar erger :( ze zaken niet weg, maar pijnlijk vind ik het niet, zegt misschien ook niks. Jante, ik hoop voor je dat het aanhoud!

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    Mieke gefeliciteerd met jullie zoon

deesje gefeliciteerd met jullie dochter

hier ga ik me met de minuut beter voelen en ik heb nog geen voortekenen dat die kleine uberhaupt zich gaat aanmelden, ik doe een gokje dat ik de hekkensluiter van dit forum ga worden van de februari mama's :rolleyes:

11. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ mieke, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ga er maar flink van genieten en hopelijk ben je zelf ook snel hersteld!

Voor alle meiden met de voortekenen, hopelijk zet het nu door. En hebben we morgen weer zoveel babytjes te verwelkomen!

12. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    is toch afwachten :( ik duim voor je dat je in feb mag gaan bevallen ;)

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ach ja het zal der net om hangen voor me als het maar niet 6 maart komt dan ben ik zelf jarig dat vind ik niet leuk

14. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    O nee dat zou ook niks vinden als je op dezelfde dag jarig ben als je kind

15. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    @ iggylover, hier net zo'n gevoel hoor. Heb nog helemaal geen voortekenen en als ik al die babytjes zie denk ik, straks blijf ik alleen over! Maar we zullen zien, ben een paar daagjes verder dan jou maar kan hier ook maart worden. Hoop zelf nog wel op een februari-kindje hoor!

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    en weet je sommige lopen zichzelf echt in de weg het enige waar ik last van heb is mijn rug/bekken en als ik me rustig hou voel ik me echt hele pief....
    dus ach...

17. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Barendrecht
    Dat heb ik ook. Voel me nog erg goed, oké ik loop als een oma en ben moe naar het minste huishoudelijke klusje maar verder gaat het prima. Maar die nieuwsgierigheid. Zolang ik maar beetje bezig ben gaat het wel maar anders wil zo graag ons ukkie zien! Heb jij dat niet dan?

18. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Hoofddorp
    Dat herken ik ook, ik wil ons meisje nu gewoon vasthouden :D

19. noppie

noppie Fanatiek lid

7 mrt 2008
    2.026
    0
    0
    utrecht
    @ Married: oh, gelukkig ben jij nog helder van geest, want ik begon alle Twinkels al door elkaar te halen..... Thanx!
    Zou jij nog bij Miekes zoon Boaz willen zetten dat hij 3900 gram weegt? Dat was ik vergeten op te schrijven in mijn buddy-postje.... Ik word echt dement meiden. Reed vanmiddag ook al verkeerd toen ik naar mijn vriendin ging, die al 100 jaar op hetzelfde adres woont.....

@ Uk: goed dat je met de vp hebt gesproken en dat ze in elk geval al (deels) aan jullie verzoeken tegemoet komen. Geeft vast een opgelucht gevoel. He bah, ik heb juist al die Zwitsal-producten in huis gehaald, en iedereen roept steeds dat ze niet goed zijn..... Nou ja, we zien wel.....

@ zw-pagina: oei, lagen we eruit vanmiddag dan? Gelukkig zat ik bij mijn vriendin in bad en had ik het niet door. Toen ik net om 18.30 naar huis reed kreeg ik Mieke's berichtje in de auto. Heb het zo snel mogelijk geplaatst.

@ Deesje: van harte gefeliciteerd met NAOMI!!!!

@ Soof: oooww, arme jij, misschien komt ze vannacht nog uit zichzelf meid!

@ Iggy: fijn dat je je zo goed voelt meid.

@ rugweeen: allemaal sterkte meiden met die rottige rug(voor)weeen. Ik hoop dat het nou maar eens doorzet.

Vanmiddag gezellig kopje thee bij die vriendin gedaan en daarna 2 uur in haar bad gezeten. Heerlijk. Grappig is dat je dan vrij uitzicht hebt op je buik en dan zie je soms toch je buik bewegen, terwijl je het dan niet voelt. Wel weer een geruststellend idee dat er dan dus toch meer beweging kan zijn dan jezelf denkt.
    Hoe zou het met Eppie zijn, die ging toch ook vandaag naar het ziekenhuis voor nog een controle? Of vergis ik me nou weer?

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Zo het duurde even vandaag voordat ik weer tijd had om hier te lezen en te reageren en zie dat er alweer 10 pagina's vol gekletst zijn.

Even een update over mezelf:
    Vanmorgen wederom een CTG gemaakt en dat was verder allemaal goed. Had nu een andere arts dan gisteren en die zei dat ik maar net iets minder vruchtwater had dan andere vrouwen, dus niks om me zorgen over te maken. En dat kon hij zien zonder echo :confused: ? Nou ik ga er maar vanuit dat hij weet waar hij het over heeft, toch? Hoef nu niet meer in het ziekenhuis terug te komen, tenzij de VK er wel reden toe ziet. Mijn VK is echt een schat en de afspraak bij haar gaat gewoon door morgen. Al is het maar voor mijn eigen geruststelling.

Zo ga nu even bijlezen en kijken op wie ik ga reageren!

@Sofie: gefeli met je 40 weken! ;). Hoe was het in het ziekenhuis? Niet al te best lees ik. Kan me indenken dat je niet blij bent.

@Axioma: was het gezellig met je moeder? Jij ook gefeli met je 40 weken :D .

@Angelicaatje: ben benieuwd of het heeft doorgezet bij je!?

@Iggy: hier ook nog maar 1 nette broek die lekker zit, dus heb thuis meestal van die lekkere op-de-bank-hang-broeken aan!
    Ja die honden he? Ze kunnen er wat van!

@Bbelly: hoe was jou echo? Ik heb mijn moeder meegenomen en was toch blij dat ik niet alleen ben gegaan. Heb jij nou nog iemand meegenomen?
    Ow en echte voorweeën gehad lees ik!

@Sinnamon: wat vervelend dat je weer misselijk bent :( .

@Mieke: YOU GO GIRL! En je had je kaartjes net af ;) ! Net of het zo heeft moeten zijn!
    gefeliciteerd met jullie zoon Boaz Apollo!
    :confused: 2 liter bloed verloren!

@Miireii: dat gevoel hoor ik wel vaker van vrouwen die een keizersnede hebben gehad. Tuurlijk mag je klagen! Daar zijn wij toch voor :D !

@mamavanstef: gefeliciteerd met jullie zoon Tijs!

@Noppie: thanx voor je geruststellende woorden! Fijn dat je vannacht beter geslapen hebt.
    Daar hebben ze nou de Tom Tom voor uitgevonden ;) !

@Married: ff lekker zo'n knuf hoor! Is idd wel fijn dat ze je goed in de gaten houden. :D Je kan weer lekker poepen dus?

@Mirella: wat fijn dat je gestript bent. Hopelijk zet het de bevalling in gang bij je!

@Jes: wat een mooi mannetje heb je :D !

@Enna: kan me voorstellen dat je daarvan schrikt. Is iedereen er zonder echt kleer scheuren vanaf gekomen? Wat een droppie is Katie! ;)

@Uk: goed dat je in gesprek bent gegaan met de vpk en dat er nu een aantal dingen opgehelderd zijn. mooi om te lezen dat het met Ferry ook weer beter gaat!

@Deesje: gefeliciteerd met jullie dochter Naomi!

@Rianne: welkom hier hoor. Meekletsen kan natuurlijk altijd nog!

@Jantie: spannend hoor.

:D het bij lezen viel me niet tegen.
    Vandaag was mijn moeder hier. Erg gezellig. Ga zo maar even relaxen op de bank, want heb weer de hele dag gezeten en dat is niet goed voor mijn bekken. Gelukkig had ik vandaag ook weer meer energie dan de voorgaande dagen.

X Esther

Deel Deze Pagina