Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    Wowowow! Ff een paar dagen niet echt geupdate hier en zijn er al weer 5 beebjes geboren!

Caro, gefeliciteerd met jullie zoontje Jort!

Dayenne, ow meissie super, jij hebt gelukkig ook niet lang meer hoeven wachten! Gefeliciteerd met jullie dochter Naomi!

Mama van Stef, gefeliciteerd met zoon Tijs! Hopelijk heb je een betere ervaring gehad deze bevalling.

Deesje, gefeliciteerd met dochter Naomi!

Mieke, netjes op de uitgerekende datum. Wauw, ook een flink kereltje! Gefeliciteerd met zoontje Boaz!

Mijn bevallingsverhaal volgt uiteraard nog.
    Verder gaat t heel erg goed met ons, Vera is zo'n poppetje :). Nog wel wat gestoei met de BV, maar ik heb er wel vertrouwen in. Ik kan weer alles eten, dus zit heerlijk te smullen iedere dag :)

2. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou wet niet klinkt allemaal erg zwaar voor jullie... maar als dit eerder is gebeurd waarom helpt een instantie hun niet dan met het financiele zodat ze wel de huur betalen

3. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    nou dat is een interessante voetbal wedstrijd zo te horen... wat een gesnurk hahaha

4. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ iggy & married, we zitten dus in hetzelfde schuitje. Afwachten maar. Ben blij dat ik me goed voel en probeer ook gewoon nu nog te genieten!

Komt vast goed met ons.

Vanavond had ik visite dus heb even bijgelezen maar kom morgen wel weer gezellig meekletsen. Al komt dan ook mijn moedertje weer gezellig om te helpen met het huishouden!

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    hoi meiden. Even korte update via mobiel vanuit ziekenhuis. Met daan gaat t steeds beter. Drinkt in ieder geval steeds meer maar houd veel lucht binnen. Weet nog niet wanneer we naar huis mogen. Mijn vriend is overigens de trotste papa ooit. Hij had nooit gedacht zo verliefd te kunnen worden. En......we hebben een huisje gekocht! Dus ook goed nieuws. Iedereen bedankt voor de felicitaties en als ik weer thuis kom krijgen jullie mijn verhaal. Liefs ingrid

6. Patriessie

Patriessie Bekend lid

29 jul 2008
    507
    0
    0
    Jeetje ik weet niet meer waar ik gebleven ben maar..
    Anne: Thomas
    jes1: Tristen
    Kim84: Isa Maud
    familieveenstra: Martijn
    Vaamrile: Daan
    Angela21: Dani
    Maka123: Vera Jasmijn
    Caro73: Jort
    Dayenne: Naomi Daya Anna
    Mama van Stef (Twinkel): Tijs
    Deesje80: Naomi Marcella
    Mieke8: Boaz

Gefeliciteerd met jullie baby's .. zucht.. zo lief als ik die foto's van jullie zie zo onvoorstelbaar dat wij ook eerdaags zo'n klein lief muppetje vasthouden :)

Bij de VK was het weer goed vandaag ze snapt niet hoe ik het allemaal doe en gedaan heb gekregen.. doorwerken, verbouwen, verhuizen en nog steeds is mijn bloeddruk hetzelfde als in het begin van de zwangerschap.
    Beebje lag al lekker vast in de bekken en beweegt onwijs veel, hoef me buik maar aan te raken en we hebben contact hihi dat ga ik denk ik wel missen.. behalve als hij via mijn buik weer is naar buiten wilt komen niet normaal is dat en voelt echt niet lekker aan..
    Maar wat ben ik blij dat we gesetteld zijn voordat het geboren is pff dat was wel iets waar ik me zorgen om maakte..

Ben ook reuze benieuwd hoe het met de mama's gaat.. viel de bevalling erg zwaar en tegen? hoe bevalt het moederschap? Went het snel? Slaapt het kleintje goed? Voelen jullie je nu ook anders nu je een kleintje hebt? Wil alles weten hihihi

Nou ik ga mijn (nieuwe) bedje weer opzoeken heerlijk slapen... dat is voor volgende week ook echt mijn voornemen, veel slapen en bijkomen :)

truste

7. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja meis natuurlijk komt het goed met ons want hoe je het ook went of keert hij of zij zal toch een keer geboren moeten worden :)

8. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    goedemorgen ladies!

hier aan het wachten om te vertrekken naar gyneacoloog straks. zijn er bij jullie ook toekomstige moeders die 41 weken zijn en nog niet echt iets gevoeld hebben. het enige waar ik echt last van heb is dat ik precies steeds naar het groot toilet moet maar dat dat dan niet zo is

9. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    @ vaamrille meid wat heerlijk om te horen dat alles zo goed gaat! en een huisje gekocht heerlijk joh gefeliciteerd :) het tis je echt van harte gegund meid nou lekker genieten hoor

10. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    goedemorgen nee ik ben vandaag precies 38weken joehoeeeeee maarre hier ook nog helemaal geen voor tekenen of iets wat er op lijkt....
    ik voel me juist met de dag me beter
    succes zo bij de gynecoloog, wat gaan ze precies doen?

11. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    @iggylover; gewoon een controle misschien kan ik hem overhalen om het te laten inleiden of op zijn minst toch een datum krijgen waarnaar ik me kan richten. ik hoop dat ik snel mijn dochtertje in mijn armen kan houden

12. kartouche

kartouche Actief lid

19 mrt 2008
    140
    0
    0
    lebbeke
    ik hoop ook niet dat ze zaterdag komt want dan verjaar ik ook

13. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja dat heb ik dus met 6 maart! hahaha ik vind dat echt niet leuk om saampies jarig te zijn...

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    verder geen beebjes geboren vannacht???

15. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    Goedemorgen!

Vandaag stuk minder bij te lezen zo s'ochtends vroeg. Iedereen ligt vast nog heerlijk te slapen :-D

Hier lekker geslapen, wel de standaard onderbrekingen voor het plassen maar verder niet gelukkig.

Heb nu 2 avonden iets van kramp gehad maar kan het niet echt een naam geven. Vrij continue en dus niet bij vlagen. Vroeg me eerst al af of ik iets verkeerd gegeten had maar gisteren had ik dezelfde pijn. Misschien toch de eerste voortekenen? Geen idee. Iedereen zegt als het echte weeën zijn je ze vanzelf herkent dus we wachten af.

Ik ga zo lekker douchen en straks mijn moedertje ophalen.

@ kartouche, succes bij de gyneacoloog, ze zullen nu vast wel iets gaan afspreken als je nu al 41 weken bent. We horen het straks vast wel van je.

16. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Gisteren avond nog steeds last van buik en rug. Ik kreeg het gevoel of er een band omheen werd aangetrokken. Moest van manlief de vk bellen. Gelijk langs komen en had eiwitten in mijn urine. Moesten van vk naar het zh. Daar bloed geprikt ctg en urine test gehad. Gelukkig geen zwvergifteging zoals bij justin. Wel iets eiwitten en klein beetje bloed in mijn urine. (kon geen kwaad) Had al een paar cm ontsluiting mocht gelukkig naar huis. Hoop niet dat er vandaag iets gaat gebeuren want manlief zit op de beurs in Utrecht en moest met de trein gaan. Rug en buik klachten zijn er nog steeds scheind erbij te horen omdat ik volgend de gyn een mega buik heb en alles naar voren draag en ook nog een klein ben. Zolang het maar goed gaat met ons meisje.

Oja Had van morgen met :oops: afvegen urine klein beetje bloed :(:

17. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Maka, fijn dat alles goed gaat met jou en Vera, succes met de bv!

@Vaam, wow gefeliciteerd met jullie huis :D Fijn dat het met Daan steeds beter gaat! Hopenlijk mogen jullie snel naar huis!

@Patriessie, nou dat is zeker netjes na al die rompslomp toch nog een normale bloeddruk! Maar heerlijk joh dat je je nu echt op je bevalling kunt gaan richten ipv verbouwen en verhuizen!

@Kartouche, succes bij de gyn!

@Iggy, gefeliciteerd met je 38 weken!

@Dinkie, veel plezier met je moeder vandaag!

@Maatje, oei dat was wel ff schrikken dus, gelukkig dat je geen zw vergiftiging hebt! Mmm wie weet gaat het bij jou toch ook wel beginnen meid... als je toch ook al wat ontsluiting hebt!?

Tis hier wel rustig zeg vergeleken met gisteren! hihi t zal wel steeds rustiger worden hoe meer meiden er bevallen zijn.
    Hier heerlijk geslapen. Voel af en toe wel wat menstruatie achtige klachten, maar t zet niet door.
    Vandaag maar weer eens op de fiets naar de markt toe.. tis zulk mooi weer :)

Ben benieuwd hoe het met hummelke sofie in t ziekenhuis zal gaan vandaag!?

18. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Maatje, ik had ook de hele dag en nacht rugweeën en de volgende ochtend bloed... Daarna ging het ineens heel snel... Hoeveel bloed had je?

19. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Axioma: mooi dat jij ook een fijne dag hebt gehad met je moeder!

@Mobiel: kanme indenken dat je er niet op zit te wachten dat je schoonouders bij jullie komen inwonen!
    Jeetje wat een problemen allemaal.

@Vaam: fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en Daan en gefeliciteerd met jullie huisje!

@Maatje: dat klinkt als je slijmprop hoor!
    Fijn dat je geen zwangerschapsvergiftiging hebt.

@Patriessie: mooi dat alles goed was bij de VK!

Heb vannacht wel lekker geslapen, maar ook wel liggen piekeren, want sinds gisterenavond voel ik de baby heel weinig bewegen. Ik word daar erg onzeker van en heb nou zoiets van leid me maar in, dan zijn we van die onzekerheid af. Moet straks naar de VK (11:30), maar zit me te bedenken of ik niet eerder al zal bellen, dat ik ook eerder terecht kan. Die onzekerheid ga ik zo nog geen 3 weken volhouden hoor. Vind het ook moeilijk om te genieten nog op deze manier!

X Esther

20. maatje

maatje Fanatiek lid

12 feb 2008
    1.267
    0
    0
    Duiven
    Klein beetje maar met afvegen. Misschien door het inwendige onderzoek van gisteren avond?

Deel Deze Pagina