Vaam: Gefeliciteerd met jullie huis! Gaaf hoor, en ook superleuk dat je vriend zo'n trotse vader is Maka: Fijn dat het goed daat met je en je kleine meid Ik ben aan het afbouwen met kolven, ik had nog steeds niet genoeg en Ferry gaat natuurlijk steeds meer drinken. Ik was de hele dag bezig met kolven, of de kolven schoonmaken etc. Hij heeft behoorlijk wat antistoffen meegekregen en ik ben onwijs trots op mezelf dat ik het zo lang heb volgehouden! Een eventuele volgende keer zou ik het weer doen
Maatje, een klein beetje maakt inderdaad niet uit Zou het wel in de gaten houden. Zo even mijn haar doen en dan ga ik naar Ferry
@Eppie, nou meid als je je onzeker voelt gewoon bellen hoor, wie weet is er wel iemand uitgevallen en hebben ze eerder een plekje. En je onzekerheid ook gewoon aangeven hoor bij de vk! Succes!
@Deesje: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Naomi! @Mieke: Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Boaz! Klinkt als een heftige bevalling, 2 liter bloed verliezen? Jeetje das toch best veel? @Rianchilly, welkom hier! En succes met de laatste loodjes. @eppie, fijn dat alles weer goed is en jij je ook weer wat beter voelt! ben wel benieuwd ja hoe die arst van buitenaf kan zien of jou vruchtwater nog voldoende is. Maar idd het si zijn werk .Succes vandaag bij de verlos. @seyla, wat fijn dat je nu wel de controle had tijdens je bevalling. En goed van benine dat ze is "geslaagd" voor de gehoortest. @Mobiel, jeetje dat is heftig allemaal. Wat belachelijk dat die verloskundige niet eerst met jullie praat voordat ze haar conclusies trekt! Wat fijn dat ej zo'n lieve kraamhulp had en dat ze jullie zo goed geholpen heeft. Lijkt me ook erg vervelend dat je schoonouders bij jullie komen logeren/wonen voor zo'n tijd. Ik hoop dat je wel de tijd voor jezelf en Liza kan vinden om te genieten van haar! Gelukkig heeft ze niet geel gezien, een gezonde meid dus! Weet je ook waarom ze zo huilt? @Vaamrile, wat fijn dat het met Daan beter gaat! En leuk dat jouw vriend zo'n trotse papa is. Maar op zo'n klein ventje kun je toch ook niet anders dan verliefd worden?! En een huis gekocht! Wow, gefeliciteerd! @maatje, jeetje wat spannend. Ik duim voor je dat het allemaal even laat wcahten tot je man weer thuis is! Succes en sterkte vandaag! Zo en nu ga ik mijn dochter uit bed halen en gaan we zo naar het cb! Groetjes, lisanne
@Uk, veel plezier bij Ferry! En tis zeker knap dat je toch nog zo lang borstvoeding hebt gegeven, zeker omdat ik in t begin al had besloten om fv te geven!
@ uk, ontzettend knap van je dat ej het zolang hebt volgehouden! Succes met afbouwen en veel pelzier bij Ferry! @eppie, gewoon bellen hoor! Daar is de verlos voor en ze vinden dat écht niet erg. Beter 10 keer et veel bellen, dan 1 keer te weinig. Luister alsjeblieft naar ej lichaam en je eigen gevoel! en nu ben ik echt weg! Toedels!
@ alle lieve dames hier: bedankt voor jullie reacties. Voel me zo'n zeur af en toe . En ben natuurlijk de afgelopen 2 dagen al in het ziekenhuis geweest voor een CTG! Kan die dokter wel mooi zeggen dat alles goed is, maar mijn gevoel zegt iets anders. Denk dat ik toch maar even ga bellen zo. X Esther
hoi dames, ben bang dat het strippen hier weinig effect heeft. heb gisteren wel wat last gehad van bloedverlies en harde buiken maar meer niet. ben benieuwd wat ze morgen in het ziekenhuis kunnen doen. hoop wel iets want ben het echt zat nu. heb ook nog eens een lekkere beroerde nacht gehad door dat ik lekker neusverkouden ben en ontzettend moet hoesten deze mama is dadelijk al moe en dan moet de kleine nog komen. in het volgende berichtje ga ik eerst even op jullie reageren
@ Seyla: dank voor jouw uitgebreide bevallingsverhaal. Wat goed dat het beter ging dan de eerste keer! Fijn dat Benine al zo'n goed ritme heeft met voedingen! @ Married: thanx voor het aanpassen van onze lijst! @ Mobiel: jemig, wat een heftig verhaal weer. Zowel je schoonouders als jullie zelf in de schulden begrijp ik hier uit? Of lees ik het verkeerd? Ik hoop dat jullie gauw hulp krijgen omdat financiele stuk goed op te lossen, want het lijkt me een heel naar gevoel dat er allemaal instanties achter je aanzitten..... Jammer dat je nu zoveel zorgen hebt tijdens je kraamperiode met Lisa. Heel veel sterkte hoor. @ Maka: fijn dat alles goed gaat. @ Vaam: mooi dat het beter gaat met Daan! Gefeliciteerd met de koop van jullie huis! @ Maatje: gelukkig dat het geen zw-vergiftiging is. Ik vind het wel sneu dat het voor jou zo'n lange pijnlijke weg naar de bevalling is. Is er iemand anders die vandaag bij je kan zijn? @ Eppie: wat rot dat je je zo'n zorgen maakt. Ik heb dat ook een aantal dagen gehad. Heb je een bad? Toen ik gister in bad lag zag ik mijn buik best veel bewegen, zonder dat ik het echt voelde. Maar bel gewoon de vk maar hoor. Update Mieke: haar zoontje Boaz is heel erg lief en heeft nog niet 1x gehuild. Ze moet aankomende nacht ook nog blijven in het ziekenhuis, is wel terug van 2 infusen naar 1 infuus. Af en toe sms ik n paar keer op en neer met Mieke, maar ik laat haar nu maar weer even met rust. Ik vermoed dat ze toch minimaal een bloedtransfusie zal hebben gehad ivm het vele bloedverlies. Hopelijk mag ze gauw naar huis. Maar ze klinkt erg enthousiast. Hier een redelijke nacht gehad. Nu een beetje soezen in de zon op de bank . Vanaaf gaat mijn vriend weeeer met mensen de kroeg in. Hij kreeg n uitnodiging van oud-collegae van zijn vorige werkgever (waar hij van de zomer ontslagen was). Hij is erg benieuwd naar hoe het nu gaat bij dat vorige bedrijf. Dus ik snap wel dat ie wil gaan. Maar ik vind het toch niet zo leuk. Ben vandaag ook al 39 weken (banner staat fout)....
vraag me af hoe het met sofie gaat? die is er toch ook meestal wel snel bij... zou het toch spontaan begonnen zijn bij dr?
@Mirella, he balen dat het strippen niet geholpen heeft. Dan ga ik toch heel erg voor je duimen dat ze het snel in gaan leiden! Sterkte met je verkoudheid! @Noppie, thanx voor de update over mieke en boaz! Kan me voorstellen dat je ervan baalt als je weer alleen moet zitten vanavond. ik had dat vorige week ook de hele week... ben je overdag al alleen en dan 's avonds ook nog eens... Maar ja van zijn kant is het ook wel weer begrijpelijk... alleen de combi met hormonen erbij is niet zo handig he! En gefeliciteerd met je 39 weken... tijd voor een andere banner?! @Mirreii, zover ik gisteren begreep moest ze zich vanmorgen vroeg al melden in t ziekenhuis!
@Noppie: heb net alweer een aantal beweginkjes gevoeld, maar ga het straks bij de VK zeker aankaarten hoor, want zo vind ik het niet leuk meer. Zelfs toen ik gisterenavond op mijn buik duwde kreeg ik bijna geen respons. Ben benieuwd wat de VK er van zegt hoor. Zijn we vandaag samen 39 weken zwanger dan?! Fijn te horen dat het met Mieke en Boaz goed gaat. Ze zal idd wel een bloedtransfusie moeten krijgen denk ik. @Mirella: jammer dat het strippen geen effect heeft gehad bij je! Hoop dat ze morgen iets voor je kunnen gaan betekenen in de vorm van inleiden ofzo! @Sofie: waar ben je meid? X Esther
seyla: fijn dat de gehoortest na de derde keer wel goed was mieke : proficiat met de geboorte van jullie zoon, hoop dat je vlug naar huis toe mag twinkel: gefeliciteerd met jullie zoon tijs kelly: rustig aan doen met je hoge bloeddruk, lekker aan jezelf denken patriessie: fijn dat het nu klaar is en je lekker kunt gaan genieten nog even voor de kleine komt enna: gelijk even bellen naar de verloskundige als je het niet vertrouwt, sofie: hoop dat bij jouw ook alles goed verloopt, het ging zo lekker hoop dat je meisje nog uit der eigen komt deesje: gefeliciteerd met je dochter naomi uk: lekker gaan genieten met ferry, je hebt de borstvoeding nog lang volgehouden voor je mannetje mobiel: sterkte voor de komende tijd met je schoonouders iggy: heb jij niet een beetje energie voor mij over maka123: fijn dat alles goed gaat met vera en ook met mama natuurlijk vaamrile: proficiat met je huisje kartouche: hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid krijgt dinkie: veel plezier met je moeder vandaag maatje: hoop dat het bij jouw nu ook een keer door gaat zetten, gelukkig geen zwangerschapsvergiftiging noppie: lekker soezen in het zonnetje
als het strippen niet heeft geholpen kunnen ze ook nog niet gaan inleiden. eerst moet de baarmoedermond verweekt zijn volledig voor ze wat kunnen gaan doen. misschien dat ze hier dan iets anders voor gaan proberen
kunnen ze nog geen veter inbrengen dan? dat wouden ze bij mij doen als ze nog niet konden inleiden.. uiteindelijk bleek mijn baarmoedermond ver genoeg verweekt te zijn.. had kennelijk 's nachts weeën gehad zonder het door te hebben.....
hoi mirei, wet niet wat ze nog kunnen doen dan,hoor ik morgen wat is dat een veter? hoop dan ook dat het iets heeft gedaan zonder dat ik het gemerkt hebt
DEESJE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER NAOMI!! MIEKE GEFELICITEERD MET JULLIE ZOON BOAZ!!!! Vanochtend weer controle gehad ivm bloeddruk maar dit keer viel het mee 83/136 ( best netjes al zeg ik het zelf )Ik had ook geen eiwitten in de urine, heb wel wat hoofdpijn maar goed, als dat alles is! Moet nu maandag weer terug en dan waarschijnlijk een inwendig onderzoekje en eventueel een zetje in de goede richting....( zoals de vk zei) Ben wel opgelucht dat ik niet naar het ziekenhuis hoef maar aan de andere kant wil ik mijn kleine meissie ook zo snel mogelijk in mijn armen hebben ( geduld he ) Ga tussen de middag maar weer braaf slapen......