@ eppie, ik ken het kaartspel niet, heb hem hier wel liggen. Gekregen voor verjaardag maar nog niet gespeeld. Ik vind het gewone spel echt geweldig. Doen altijd met zeevaarders en dan uitvindingen enz. Zo leuk! @ jantie, dank je wel. We zullen zien hoe het met de krampen gaat. Ik verwacht er nog niet zoveel van eigenlijk maar wel zullen zien. Voor jou ook spannend! En voor jou al de 40 weken grens. Wordt het nog spannender allemaal. Ik ga ff douchen.
He meiden! Inderdaad rustig hier! Dat heb je met al die mama's en hun hummeltjes! Hier niets aan de hand, beebje schopt er vrolijk op los in de buik.... Ook ik ben vanmiddag waarschijnlijk niet online omdat er iemand uitleg komt geven over de cv installatie en ik daarna nodig de deur uit moet van mezelf ( word echt lichtelijk gek hier binnen....ik ben het niet gewend om niets te mogen doen)dus we gaan een rondje winkelcentrum maken en even boodschappen inslaan! Wat een bevallingsverhalen toch allemaal........ik ga er maar vanuit dat het bij iedereen anders verloopt........ Maar inderdaad nog geen nieuwe beebjes gesignaleerd, die hebben geen zin om op vrijdag de 13de te komen Wachten misschien allemaal op valentijnsdag
@ Tirtil.. jeetje je zal wel geschrokken zijn, hopen dat je verkoudheid snel over is @Dinkie.. ja ongi krampen heb ik ook en sávonds weet ik soms niet hoe ik moet liggen want dan gaat ie tekeer en vooral van onderen bij mijn rozentuin voel ik hem dan heel erg stoten 14 feb is ook een leuke datum maar hij moet echt nog blijven zitten.. tot minimaal de 22e hihi @Bbelly om 6 uur honger hebben heb ik al maanden last van en een broodje kaas gaat er met gemak dan ook in @Noppie... Vanuit hier blaas ik je energie toe @Married beterschap met je mannetje.. niet leuk @fam Veenstra.. jeetje wat een lange bevalling dan eigenlijk maar mooi verhaal om te lezen, GENIET ZE @eppie.. ja elke ochtend voor 6 uur wakker en dan maar aan de cappuccino en een broodje kaas maar ben vandaag voor het eerst terug gegaan en heerlijk tot 10.00 geslapen (nu kan het nog) Zo nu ff onder de douche en weer rommelen in het huis.. en ook nog boodschappen doen
hey meiden heb een giga druk op mijn onderbuik en kramp.... bleghhhh ook heb ik het ijskoud en dan weer bloedje heet hoop niet dat ik griep krijg ofzo zit om de 5 min op de wc omdat ik denk dat ik nodig moet plassen of poepen wil nu echt niet ziek worden nu ik me zo goed voel
@ Married: ow wat balen dat je man nog niet is opgeknapt. Wel fijn dat je moeder er sowieso al bij zou zijn... Sterkte hoor. @ famveenstra: pffff, heftig verhaal hoor, van de bevalling. Gelukkig ben je het al bijna vergeten.... @ Eppie: ieuw, je kipfiletje.... @ Caro: hopelijk gaat het nu gauw beter met Jort! @ Jantie: succes bij de vlos! @ Rianne: neem het er maar lekker van bij je ouders. @ Iggy: het getver, wat naar van die krampen. Komt er ook wat uit als je naar de wc gaat of is het toch echt je baarmoeder die je voelt? Hoop dat je je gauw beter voelt meid. @ Patriessie: dank voor de energie !
Hey meiden! Ik zal eerst even reageren : Iggy: wat was je weer vroeg uit de veren joh! Jammer dat je nu even niet lekker bent. Misschien even douchen, dat helpt meestal wel. En er vooral niet aan denken dat je je niet lekker voelt Famveenstra: Super dat Martijn het zo goed doet! Hadden jullie van te voren gedacht dat jullie Martijn mee naar huis mochten nemen? En wat gaan ze nu aan zijn hartje doen? Patriessie: Ook lekker uitgeslapen lees ik. Ik ook, werd wel weer een keertje tijd Waarom wil je dat je beebje tot minimaal de 22e blijft zitten? Tirti: Duimen dat je snel je verkoudheid kwijt bent. Is niet lekker als je zo moet bevallen. Sterkte hoor. Na de bevalling zijn de meeste klachten weg, probeer je daar aan vast te houden als het even zwaar is. Kelly: Lekker de deur uit meid Even frisse neus halen en lekkere dingen kopen voor het weekend. Wie weet ga je wel snel bevalling en kun je een lekker broodje filet americain eten Dinkie: De krampen zijn er dus? Hoop dat het snel doorzet. Veel plezier met de kolonisten van Catan Heb van iedereen gehoord dat het zo leuk is, maar ik kan me er niets bij voorstellen... BBelly: lekker eten om 6 uur 's morgens Veel plezier in de stad! Noppie: Ook al zo'n drukke dag gepland vandaag dus. Maar niet echt leuke dingen lees ik. Veel succes in het ziekenhuis! Married: Mannetje nog steeds ziek, jammer hoor. En dat is wel echte griep hoor! Hoop dat het niet zo lang duurt. Laat jouw beebje nog maar even zitten dan. eppie: Spannend joh, voor het eerst om de zoveel minuten en je kipfiletje aan het verliezen. Golfola: thanx voor de buddy-update! Jantie: Ik ben het met je eens, het is een mooie dag om geboren te worden voor de beebjes! Het is maar eens in de zoveel tijd vrijdag de 13e dus ook wel speciaal Succes bij de vk! En veel plezier voor de rest. Ik duim dat jullie meisje dit weekend komt! Rianne: Lekker verzorgd worden door je ouders. Heerlijk! Geniet er maar van, nu kan het nog!
@Iggy, fijn dat je je lekker voelt @Patriessie, haha dat zwaarder worden ken ik wel ja! Tjonge als je even gezeten hebt en dan opstaan van de bank... auw! @Maatje, en meid heb je nog wat bij kunnen slapen? @Tirtilisko, tjonge tot 2 uur in het ziekenhuis, dat is niet fijn. gelukkig was de ctg wel goed! sterkte met je misselijkheid en verkoudheid! @Dinkie, ooh dat is een leuk spel ja! Veel plezier @Bbelly, veel plezier met t bezoekje van je vriendin! @Noppie, succes in t ziekenhuis en met al je bezoek! @Married, nou ik hoop voor je dat je man snel opknapt! Mijn man heeft t ook gehad en was er met een dag of 4 vanaf... Inderdaad stilletjes hier... viel me gister ook al op. En dat terwijl ik me af en toe juist begin te vervelen! @FamilieVeenstra, heftig verhaal hoor! Tjonge dat lijkt me wel vervelend hoor als je telkens toch weer naar huis moet omdat de weeen niet doorzetten! @Eppie, hihi dus je kipfiletje begint te verdwijnen.... nou wie weet is wel bijna zover! En lekker geshopt? @Golfola, bedankt voor de update! @Jantie, en hoe was het bij de vk? @Rianne, veel plezier bij je ouders! @Kelly, nou veel plezier met shoppen, groots gelijk dat je er lekker even uitgaat. @Iggy, oei meid dat klinkt niet goed.. hopenlijk zakt t weer af en is t geen griep... sterkte! Hier ook al vroeg wakker... heb online wat spelletjes zitten spelen. Gisteravond weer ongikrampen en vannacht was t weer weg. En nu voel ik af en toe ook weer wat kramp en harde buiken... Mmm van mij mag het wel doorzetten... zucht en ik weet heel goed dat het nog rustig 1,5 week kan duren, mn verstand snapt dat wel... geloof de rest alleen niet Ga zo maar eens naar de brievenbus waggelen en dan door naar de supermarkt... fijne dag meiden!
En dan nu even over mezelf Ik ga vandaag voor het eerst bij Ferry slapen! Ik heb er zo'n zin in! Ik zal waarschijnlijk geen oog dicht doen, maar dat geeft niet. Heb helemaal een zak chips in gepakt en een fles cola dan kan ik lekker genieten. Hij heeft een tv op zijn kamer dus dan kijk ik naar X-factor ofzo, terwijl ik op een heerlijke zitzak zit met Ferry op mijn buik. *zwijmel* Ik hoop wel dat hij zich lekker voelt, want hij krijgt vandaag zijn eerste prikjes Wel zielig, maar gelukkig kan ik de hele dag bij hem zijn om hem te troosten en te knuffelen. Ik zal dus (bijna) niet online zijn, tenzij ik even niets te doen heb terwijl hij slaapt Ik moet alleen nog even iets te eten regelen, even bedenken wat.... Fijne dag allemaal!
@Uk, oh veel plezier meid! Geniet maar van je dagje met je kereltje! Heerlijk joh! en hopenlijk heeft hij niet teveel last van zn prikken!
Ik ben gisteren voor het eerst met Lisa naar buiten geweest Zijn 's avonds lekker naar de stad gelopen om een pak luiers te halen en wat rompers met lange mouwen, Tim is lekker thuis gebleven bij papa, dus echt moeder en dochter samen op pad Vannacht heeft Lisa de hele nacht naast me geslapen, en ze is dus niet wakker geworden voor een voeding D'r luiertje was om 8 uur vanmorgen dan ook kurkdroog Ze heeft om 8 uur en om 10 uur wel gedronken uit de borst, maar ik ga t wel ff in de gaten houden, want volgens mij kan ze echt nog niet 8 uur zonder voeding?
goedenmorgen dames, ben net me bedje uit na een nacht heel weinig geslapen te hebben is het me toch gelukt om vanmorgen nog een paar uurtjes te pakken. het strippen heeft schijnbaar toch wel iets gedaan want ben vannacht me kipfiletje verloren. dus hoop echt dat ze vanmiddag iets kunnen gaan doen in het ziekenhuis. heb verders geen last van krampen, wel wat harde buiken maar. moet om 14.10 in het ziekenhuis zijn, doen jullie weer voor me duimen. reageer straks even op jullie of vanavond als ik de kans heb groetjes mirella
@ Jantie, succes bij de vk! @ Kelly, bij jou ook nog niks aan de hand dus.. spannend he! Veel plezier met je boodschapjes! Ik probeer er idd ook elke dag even uit te gaan. @ Patriessie, gaan we samen voor de 22e, oke? @ Iggy, niet ziek worden hoor! Misschien ff lekker onder de douche zoals Uk ook al voorstelt. @ Axioma, sterkte met je krampen en harde buiken! T mag bij jou ook wel beginnen he, je bent de 40 weken al voorbij! (wat gaat dat snel ineens!) @ Uk, heel veel plezier bij Ferry! Klinkt heerlijk hoor met je chips en cola, hihi En sterkte met zn prikjes, gelukkig ben jij erbij. @ mobiel, leuk dat je met je dochtertje op pad bent geweest! Hoe is de toestand met je schoonouders nu? @ Mirella, yeah je kipfilet verloren, dat is mooi! Hoop dat het door gaat zetten! Succes in het zkh! Hoe zou het met Sofie zijn?
@ iggy, niet ziek worden hoor! Is niet fijn nu! Hopelijk valt het mee. @ patriessie, waarom moet hij bij jou blijven zitten tot de 22e, heb ik iets gemist of wil je dat gewoon? Van mij mag ze wel komen hoor, nu 9 dagen te vroeg maar vorige week was ze volgens verloskundige al rond de 3200 gram en dan zou ze het nu toch goed doen volgens mij. Iedereen veel plezier met de voorgenomen dingen. Ik ga zo lekker speculaas bakken hmmm.... @ uk, veel plezier bij ferry, en succes met de eerste prikjes...
Tirlilisko Dat was natuurlijk weer schikken meid. Gelukkig dat alles goed was. Hoop voor je dat het niet lang meer mag gaan duren. Uk Wat heerlijk voor je om bij Ferry te mogen slapen. Married De griep duurt zeker 1 week wij hebben het hier ook allemaalgehad. LKaat je man het maar goed uitvieren, beter nu dan als de kleine er is. Noppie succes in het zh Eppie Misschien gaat het vandaag wel gebeuren spannend. Iggy weet je zeker dat het de griep is? Patries Waarom moet de baby tot de 22 blijven zitten? Hier lekker een paar uurtjes geslapen. Tot 4 uur alleen Justin gaat spelen bij een vriendje op de boerderij (dat is geweldig voor onze dierenvriend). Hier ongi krampjes, geen bloed meer denk dat het van het onwendig onderzoek kwam.
@Mobiel, heerlijk joh samen met je meisje op pad Tja over die voeding daar kan ik weinig over zeggen... heb ik te weinig ervaring voor @Mirella, Hihi weg kipfilet, fijn dat er toch wat actie is meid! Succes straks in t ziekenhuis! @Dinkie, oeh lekker speculaas! Dat ruikt altijd zo zalig @Maatje, wat leuk voor Justin, spele op een boerderij! Jij ook al ongikrampen... hopenlijk zet t bij nou ook door! Zucht ga je boodschappen doen, vergeet je net de 2 dingen waarvoor je eigenlijk boodschappen ging doen. Lekker handig. nou ja heb ik vanmiddag nog een wandelingetje
goedemiddag zal nog even een update doen over hoe het nu verder gaat met martijn. nu gaat alles prima, 24 februari gaan we naar de kindercardioloog in het umcg en dan wordt er een uitgebreide echo gemaakt van zijn hartje en aan de hand daarvan gaan ze kijken hoe het nuverder zal gaan. wij hadden helemaal neit verwacht nu thuis te zijn met hem, en vooral niet als je om 3 uur snachts bevalt, je om 1 uur diezelfde middag al naar huis mag. het gaat erg goed, we merken nu niks aan hem wat betreft zijn hart, hij slaapt veel, maar heeft ook zijn wakkere momenten en zijn huilmomenten. snachts slaapt ie zo'n 4 uurtjes achter elkaar door. alleen heb nu een tepelkloof die erg pijnlijk is en heb daarom de voeding van 12 uur gekolfd, maar er kwam maar 40 uit de borst (heb bij de eerst eigenlijk helemaal geen voeding in links gehad, door een knobbeloperatie langs de tepelrand) heb hem de gekolfde voeding via een fles gegeven en hem daarna bijgevoed uit mijn rechterborst en hij ligt nu tevreden in de kinderwagenbak te slapen. probeer nu elk uur te gaan kolven en zie dan hoe het gaat met de voeding in de linker borst, kan ik elke keer als ik kolf die voeding bij de vorige in het zelfde flesje gooien en in de koelkast bewaren of moet ik elke keer dat ik gekolfd heb de voeding in apparte flesjes bewaren, heb maar 2 flesjes. iedereen een fijne dag anita
Anne en pappa, gefeliciteerd met Thomas jes1 en pappa, gefeliciteerd met Tristen Kim84 en pappa, gefeliciteerd met Isa Maud familieveenstra en pappa, gefeliciteerd met Martijn Vaamrile en pappa, gefeliciteerd met Daan en wat gaaf van jullie huisje Ingrid! Ineens een hele nieuwe start, maak er wat moois van meid, het is je gegund! Angela21 en pappa, gefeliciteerd met Dani Maka123 en pappa, gefeliciteerd met Vera Jasmijn Caro73 en pappa, gefeliciteerd met Jort ....heb nog aan je gedacht op de dag van je keizersnede, je schreef eerder dat je op, geloof ik 14e moeder zou zijn maar de datum niet wilde vertellen.... "raar genoeg heb ik op die dag een aantal keren aan je moeten denken, misschien wel vandaag....." ha ha, misschien klein beetje aangevoeld..... Dayenne en pappa, gefeliciteerd met Naomi Daya Anna ...ohhh, meis wat ben ik benieuwd hoe het allemaal met je gegaan is... ik heb nog niet alles gelezen, ga ik straks in het apartement terug lekker op mijn gemak even doen... misschien staat het erbij Mama van Stef (Twinkel) en pappa, gefeliciteerd met Tijs Deesje80 en pappa, gefeliciteerd met Naomi Marcella ...gaan we jou dan op het forum Naomi de 2e noemen? hi hi... Mooie naam heb je Naomi! Mieke8 en pappa, gefeliciteerd met Boaz. Hey buddy, had je sms ontvangen en bij uiteindelijk internet verbinding stond het allang op het forum, hi hi, dus van die buitenland buddy's moet je het niet hebben. Dus super dat jij er was Noppie! Ik was nog niet op de hoogte. Wacht nog steeds met smart op onze WIFI antenne die volgende week meekomt... Wat gaaf, Mieke, was errug spannend en leuk om te lezen. En wat zal je vader hier een energie uit krijgen zeg.... Opa herstelt vast snel van de behandelingen nu jij er bent, Boaz. Zo, tot de laatste tien pagina's na ben ik weer bij.... rest van de babies? jullie komen nog. Goh wat komt het allemaal dichtbij nu.. Alhoewel, dichtbij.....vanmorgen naar het ZH geweest maar alles zit nog dicht hier. Voel ook nog niet veel gebeuren, blijft rustig, kleine vermaakt zich prima blijkbaar binnen. Ziet ernaaruit dat Dr India toch gelijk gaat krijgen met de datum, 21 febr zei zij (itt Thailand 13 febr). Affijn....als er donderdag nog geen activiteit is, gaat de gyn wat stimuleren. Voor alle laatste loodjes...nog steeds succes! Patries, leuk je weer eens tegen te komen en goed te lezen dat je 'over bent'. Als die kleine net zoveel energie heeft als jij, wordt het rennen geblazen voor je zodra het lopen kan, hi hi... Voor iedereen, zonnestralen uit Thailand voor de koude winterdagen Liefs
Uk; wat fijn dat je bij Ferry kan slapen...geniet ervan! Iggy; hopelijk voel je je op dit moment alweer wat beter.... Mireii; Myrthe is ook al veel wakker hoor, als ze niet huilt vindt ik het prima. Soms wordt ik wel moedeloos als ze huilt en ik niet weet wat er is. "s nachts slaapt ze bijvoorbeeld wel, maar maakt ze heel veel geluid en soms lijkt het op huilen, maar ligt ze gewoon te slapen....vindt ik zo vreemd Ach, zal er allemaal wel bijhoren denk ik dan. Is ze wrs aan het dromen. Ik ga even een boterhammetje eten en dan weer even uitrusten. liefs Daffie
@Daffie: nou ik heb genoten vannacht! haha! ze is uiteindelijk in slaap gevallen.. om half 12 had ze weer honger, en daarna kwam ze om half 4 en toen weer om half 8 en half 12! zal ze een nieuw ritme hebben? vind het niet erg haha! nu ligt ze wel heel hard te huilen, ook al een tijdje dus ik ga zo maar eens even kijken... maarja, ik weet wat je bedoeld met dat moedeloos, ik heb dat ook! nu heeft ze ook alles gehad, voeding, schone luier, heb met dr gelopen, maar toch huilen! misschien heeft ze het nodig om in slaap te vallen? ik weet het niet. maar komt vast wel goed!
ik lees stilletjes mee. maar wat zijn er al veel baby,s geboren! mooi.. hoop straks echt weer aktiever te kunnen meeschrijven als we allemaal bevallen zijn.. ben zo benieuwd hoe het met iedereen gaat en voor sommige nog de laatste loodjes.... ben vanmorgen op controle geweest.. mijn meisje weegt nu 3690 gram gaat zoooooooo snel....een kilo in 6 weken tijd pffffffffff maar goed kleine kindjes worden groot! knuffel voor iedereen