Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fampje

fampje Lid

20 mrt 2008
    57
    0
    0
    verpleegkundige consultatiebureau
    hallo!

Bedankt voor de leuke reacties en de bruikbare tip van de calculator. Op zich maakt 1 week natuurlijk niet zoveel uit, maar 5 weken klinkt gewoon al net iets lekkerder dan 4 ( moet me toch ergens druk over maken ;))
    Ouders en zus zijn net hier geweest, echt heel grappig dat zij gewoon van niets weten, haha! voorlopig houden we het nog lekker geheim tot na de eerste echo (25 juli).

tot snel weer.

ps: voel met helemaal thuis hier bij de februari mama's!

2. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @ Fampje: van harte gefeliciteerd en welkom bij de februari mamma's (klinkt goed he ;) ).

@tirtilisko: Meissie, ik duim ontzettend hard voor je en hoop dat je toch een kloppend hartje gaat zien!

@Mupkuh: fijn meis, nog maar een paar nachtjes slapen en dan heb je je echo! JAHOE!

Ons mobieltje ;) : of moet ik zeggen....de filosoof :D . Heb net je blog zitten lezen...diepgaand zeg. Volgens mij heeft er iemand op je ziel getrapt? Das niet zo best!
    En ik heb overigens een therapeut gevonden voor je.....www.loodgieter.nl :) :)
    Hoe vaak knuffel je de wcpot eigenlijk? Ik was bijna vanmiddag van plan om het ook een keer te proberen, maar toen snel een bammetje met chocopasta op en ik had er gelukkig geen zin meer in!

Ik lees overigens altijd alle pagina's bij. Vind het gezellig om alles even na te lopen. Tijdens het lezen vergeet ik dan wel weer de helft of wie ook al weer wat geschreven had :(, maar dat neem ik maar voor lief. Ik schrijf gewoon tussendoor op als ik ergens op wil reageren, zodat ik het niet vergeet :oops:

3. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Weet je zeker dat je het zolang gaat volhouden tot 25 juli ;) ......is lang hor!

En fijn dat je je hier thuis voelt! Is ook de bedoeling!

Liefs Vaam

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Soort bandenpijn...voelt als ongi-krampjes. Baarmoeder gaat meteen aan het 'werk' zodra je bevrucht bent. En de een voelt het wel en de ander niet.

Liefs Vaam

5. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Mmm maar dat wil niet zeggen dat er iets mis is ? :(

6. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Vaam: Nou ja ehm hoe vaak? Zodra ik de keuken inloop begin ik al te kokhalzen :eek:
    Ehm denk dat ik vandaag al een keer of 5 innig geknuffeld heb met de wcpot :eek:

En filosoof? Hihihi dat valt toch wel mee toch? Het was meer sarcastisch bedoelt.. Echt o pme ziel getrapt ben ik niet, word alleen sinds een paar dagen gek van de ex van lief, die denkt lief wel weer terug te krijgen :eek: En die roept dus kreten als: Oh Tim is niet van hem en tegen hem vrolijk zeggen: hij lijkt wel op jou he? Ze droomt ervan dat lief en ik op het strand liggen en dat zij er dan met hem vandoor gaat etc :eek: Nou trek ik me er op zich weinig van aan, irritatie punt is alleen, dat zij dus een passant is die komt en die gaat, omdat lief en zij samen een zoon hebben en dat is weer mijn stiefzoon :(

7. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Pff, lekker verhaal mobiel, daar ben je klaar mee!

8. Grappig woord gebruiken de belgen hiervoor ;)
    Die pijn/krampen heb ik ook regelmatig. Is heel herkenbaar en volgens mij ben ik ook nog steeds hartstikke zwanger.

9. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Goh ik kom niet helemaal bij gelezen hoor. Vanmiddag schrok ik echt heel erg want voelde echt even een stekende pijn in mijn buik (had de hele dag al last van 'ongi'krampjes) en toen ineens die steek. Ik ging toen naar de wc en volgens mij was het gewoon mijn ontlasting die dwars zat. Maar was wel echt geschrokken hoor. Dacht even dat het mis was, maar bij die ene steek is het gebleven en ook geen bloedverlies ofzo. Ja ik ben ook iemand ide last heeft van kwaaltjes: misselijk (moet echt op tijd eten), gevoelige (.)(.), last van mijn onderrug en sinds deze week ook ontzettend moe. Slapen jullie ook zo secht? Je zou toch denken dat als je moe bent je goed slaapt, maar ik ben altijd weer zo vroeg wakker!
    De week gaat niet zo snel voorbij. Kan niet wachten tot de 12 weken. Dan heb je iets meer zekerheid.

@Alle nieuwe februari mama's welkom hier hoor!

X Esther

10. Je kwaaltjes zijn zeer herkenbaar. Volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.

11. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Nee Caro, dat hoop ik! Maar ik word daar zo onzeker van en denk al dat het mis gaat bij ieder pijntje dat ik voel! Ik weet ook wel dat het normaal is dat je bandenpijn hebt hoor, maar die steek zorgde ervoor dat ik toch even van slag was. Ik probeer ervan te genieten hoor. Hoop ook dat alles goed blijft gaan!

X Esther

12. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Eppie, ik was vanmorgen ook zooo vroeg wakker! Heb net nog even lekker geslapen, was zo moe!

13. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja soms geef ik ook aan mijn moeheid toe als ik na het werk thuis kom, maar wild at ook weer niet te veel doen, omdat ik anders 's nachts helemaal niet meer slaap.

14. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

En Fampje welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd!

Nee, als ik de volgende dag vroeg op moet doe ik het ook niet hoor Eppie. ;)
    En als je het doet is het beste gewoon eventjes slapen 30-60 minuten.

15. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ja Uk, maar soms als ik een dutje doe dan ben ik zo brak daarna! Net of je uren geslapen hebt.

Wat zouden jullie doen: het al wel of nog niet aan je baas vertellen? Mocht er iets zijn dan is het toch fijn dat die op de hoogte is of niet?

X Esther

16. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Esther, ik kan nog niet eens beslissen of ik het nu wel of niet aan mijn ouders wil vertellen, dus mijn baas komt later wel... :)

17. siegie

siegie Lid

15 jun 2008
    17
    0
    0
    Militair
    België - Tienen
    Bedankt voor de antwoorden op mijn vragen!
    Fijn weekend allemaal!

18. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ik heb het alleen tegen mijn beste vriendin en haar vriend vertelt, want naar haar ging ik toe op de dag dat mijn test positief was. Vind het nu ook wel fijn dat ik dat met haar (naast mijn man en de hond hihi) kan delen. Mijn moeder en mijn schoonouders weten het dus ook nog niet. Jeetje wel dilemma zeg. We hebben eigenlijk ook nog besloten om nog even te wachten met vertellen, want je weet maar nooit wat er gebeurt!

@ Siegie: fijn weekend!

Gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend? Ik ga morgen met mijn vriendin een dagje scrappen bij een scrapwinkel. Heb er veel zin in en weet nu al dat ik morgen kapot ga zijn als ik weer thuis ben, maar dat weegt dan even niet op tegen de pret!
    En zondag blijven we gewoon lekker thuis! Lekker niksen!

X Esther

19. @Eppie, wat is dat scrappen?
    Dit weekend vooral uitrusten. Helaas moeten we ook met het huis aan de slag.

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier ook erg moe! heb net ook een klein tukje op de bank gedaan maar ook brak en duf daarna.

En in de 2 weken na mijn ei was ik steeds heel erg vroeg wakker, nu slaap ik weer als een roosje.

Deel Deze Pagina