Goedemorgen meiden, @ waxientje, gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan. Gisterenavond hebben wij gezellig potje kolonisten van katan gespeeld. Hadden nu de versie prehistorie, voor ons een nieuwe. Was weer superleuk en avondvullend programma. Ook nog even spandoek opgehangen bij de buren voor het huis, die zijn vandaag 12,5 jaar getrouwd. Dus lekker bezig geweest. Mijn mannetje gaat zo zijn auto ophalen bij de garage en vanavond hebben we feest van de buren. Voorlopig is er hier nog niks aan de hand dus we gaan maar gewoon door. Krampen van 2 dagen geleden zijn gisteren helaas weggebleven dus volgens mij rommelt het niet eens meer.... @ uk, leuk dat je zo geniet bij ferry, lekker hoor! @ hummelke sofie, hoe is 't nou? Is jullie beebje er al? Verder weet ik niet meer precies wat ik over het hoofd heb gezien? Fijne dag iedereen.
Uk: Ik hoop dat je hebt genoten met Ferry! Lekker op je buik liggend tv kijken! Als ik jouw vrolijke en liefdevolle berichtjes zo lees, dan krijg ik er echt helemaal zin in om mijn mannetje vast te houden en naar het wondertje te kijken! Waxientje: Gefeliciteerd met Fianne! Fijn dat je nu eindelijk thuis bent en kan genieten! Iggy: Ik hoop voor je dat het geen griep is! Tirtilisko: Heel veel sterkte! We duimen voor je! Noppie: Jeetje, wat een toestand. Moeten ze naar een ander ziekenhuis omdat het niet goed gaat met Boaz? (of had ik wat gemist?) Ik hoop dat het nu weer goed gaat. Ik duim voor ze! Oh, ik zie het al, bedankt voor je verduidelijkende berichtje! Ik heb gisteravond vanaf 19:00 uur (ongeveer) heel veel voorweeën gehad. Ze kwamen zeker wel elke 5 minuten, maar ik heb de tijd niet bij gehouden, ik voelde al dat het snel achter elkaar kwam. Elke wee begon als een harde buik, maar onderin naar recht en links in mijn liezen kreeg ik een trekkend (pijnlijk) gevoel. Even later trok de pijn ook nog door naar mijn rug. En tussen de weeën doot bleef er wel een zeurend gevoel rechtsonder en linksonder in mijn buik. Eigenlijk op de plekken waar je ook wel bandenpijn voelt. Ik denk nu ook dat als ik zo'n wee heb dat de pijn dan veroorzaakt wordt door het trekken aan die banden. Ik heb toen de verwaarming in huis hoger gezet, voor het geval het door zou zetten, maar toen ik ging slapen (23:30 uur) werd het minder. Nu voel ik niks bijzonders meer! Het was goed te doen, hoor, maar ik hoop dat het wel wat voorwerk/resultaat heeft opgeleverd!
BUDDYNIEUWS HUMMELKE SOFIE sms: Hoera eindelijk is ons beebje bij ons! Trots presenteren wij ons meisje Lili Rose! Ze is geboren op 13 februari om 16.18 weegt 3140 gram en is 48 cm lang. Mama was wel helemaal uitgeput, maar nu gaat het al wat beter! liefs Sofie en Fab. Dit sms heb ik vanochtend om 8.43 ontvangen. Buddy Sofie en Fab, gefeliciteerd en geniet ervan!
Goedemorgen! Mannetje is niog steeds ziek.. maar hopelijk gaat het nu iets de goede kant op. Heb vannacht maar in het logeerbed geslapen (zonder waterdichte molton, wat een lef heb ik toch ) en dat ging best goed moet ik zeggen. 2x eruit om te plassen, maar verder aardig geslapen. @ tirtilisko, spannend meid! Hopelijk heb je je beebje snel in je armen! @ Noppie, fijn dat het zo gezellig was met je vriendin! Vaak zijn die onverwachte ontmoetingen het leukst he! X-factor was ook weer leuk, zitten wel een aantal goeie bij. Sterkte voor Mieke en dr vriend! Je merkt idd dat het veeeel rustiger is hier he nu er al zoveel zijn bevallen. @ Uk, hoe was je nacht bij je zoon? @ mobiel, jeetje meis. Je klinkt er nog best goed onder, denk dat ik helemaal gek zou worden als ik zoveel mensen over de vloer zou krijgen. Maar ja, je kunt ze idd moeilijk op straat laten staan. Sterkte ermee! Leuk hoor die voetbalcadeautjes! (alleen wel de verkeerde club ) @ Golfola, ai voorweeen.. nou hopelijk heeft het al wat werk verricht! Jee, nieuws van Sofie lees ik nu! Leuk leuk leuk.. lieve Sofie en man, gefeliciteerd met jullie dochter Lili Rose! Nou, ik ga mn moeder zo maar eens bellen of ze zin heeft om straks ergens te lunchen, ik moet het huis echt even uit.. word gek hier, doordat manlief ziek is, ga ik me onderhand ook ziek voelen. Ga me dus even douchen en optutten en dan de deur uit. Iedereen een hele fijne dag! Hopelijk is er snel nieuws over de beeb van Tirtilisko!
De spruit is er uit lijst: December 2008: 09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm 15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm 24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm Januari 2009: 01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram 12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram 19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg) 20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram 22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie (38wk4dg) 3190 gram - 46 cm 26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram 26 januari 2009: Seyla: Silke Bénine (37wk) 3100 gram - 48 cm 27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram 27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm 27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm 28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg) 29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm 30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram 31 januari 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram Februari 2009: 02 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm 03 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm 04 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram 04 februari 2009: jes1: Tristen (40wk) 3430 gram - 50 cm 05 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm 06 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4020 gram 06 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram 09 februari 2009: Angela21: Dani (38wk2dg) 4025 gram 09 februari 2009: Waxientje: Fianne (38w4dg) bijna 8 pond 10 februari 2009: Maka123: Vera Jasmijn (40wk5dg) 3720 gram 10 februari 2009: Caro73: Jort (39wk4dg) 3740 gram 11 februari 2009: Dayenne: Naomi Daya Anna (41wk4dg) 2970 gram - 50 cm 11 februari 2009: Mama van Stef (Twinkel): Tijs (40wk2dg) 11 februari 2009: Deesje80: Naomi Marcella (40w4dg) 3380 gram - 50 cm 11 februari 2009: Mieke8: Boaz Apollo (40wk) 3900 gram 13 februari 2009: Hummelke Sofie: Lili Rose (40wk2dg) 3140 gram - 48 cm Jongens vs meisjes: ♂ 16 baby-boys geboren ♀ 18 baby-girls geboren De spruit kom er maar uit lijst: Februari 2009 02 februari: Nicole78: 30 jr: 1e : baby is ♀ 02 februari: DutchAngel: 23 jr: 4e : denkt zelf ♂ 08 februari: Suske13: 33 jr: 1e : T/BV baby is geheim 08 februari: Marijke76: 32 jr: 2e : T/BV baby is ♀ 08 februari: Angelicaatje: 30 jr: 1e : baby is ♀ 09 februari: Vvalentina: 22 jr: ? : baby is ♀ 11 februari: Kaatje77: 30 jr: 2e : 11 februari: Axioma: 25 jr: 1e : Z/BV baby is verrassing 12 februari: Tirtilisko: 21 jr: 1e : Z/BV baby is ♂ 12 februari: Tataar: 23 jr: 1e : 14 februari: Mirella25: 26 jr: 1e : T/FV baby is verrassing 14 februari: Jantie: 35 jr: 2e : baby is ♀ 14 februari: Riannechilly: 23 jr, 1e : BV baby is ♀ 16 februari: Wenniepenny: 33 jr: 2e : Z/BV baby is verrassing 17 februari: Maatje: 30 jr: 2e : Z/ baby is ♀ 18 februari: Corry1985: 22 jr: 1e: 19 februari: Eppie25: 27 jr: 1e : Z/BV baby is ♀ 19 februari: Noppie: 33 jr: 1e : BV baby is ♀ 20 februari: Daantje07: 26 jr: ? : 21 februari: Febr21: 38 jr: 1e : Z/BV baby is ♀ 21 februari: Karina82: 26 jr: 1e : Z/BV baby is♀ 22 februari: Marriedgirl: 26 jr: 1e: T/BV baby is ♂ 22 februari: Patriessie: 31 jr: 1e : baby is ♂ 22 februari: Bbelly: 31 jr: 1e : T/BV 22 februari: Dinkie1982: 26jr: 1e : T/BV baby is ♀ 24 februari: Kelly1980: 28 jr: 1e : Z/BV baby is ♀ 24 februari: Sinnamon: 22 jr: ? : T baby is ♀ 25 februari: Golfola: 28 jr: 2e : T/BV baby is ♂ 26 februari: Loeka: 28 jr: 1e : baby is ♀ 26 februari: Lot22: 22 jr: 2e : 26 februari: Iggylover: 26 jr: 1e : Z/FV baby is ♂ 26 februari: Catwomen: 23 jr: 1e : baby is ♂ 27 februari: Liesski: 30 jr: 1e: T/BV denkt zelf♀ 27 februari: Mable: 32 jr : 2e 28 februari: Neggers: 30 jr: 2e : T/FV denkt zelf ♂ De spruit is eruit buddy-lijst: Dayenne - Marriedgirl - Iloiza Mieke8 - Noppie - Febr21 Caro73 - Golfola Uk80 - Maka123 Angela21 - Eppie25 Iggylover - Daffie76 Martinenur - Vaamrile Amor - Patriessie Anne1982 - Miireii Axioma - Kim84 Tirtilisko - maatje Karina82 - Mobielfreak Hummelke Sofie - Sjors75 - Scoobje (buitenlandse buddys) Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980 Mirella25 - Enna familieveenstra - Mamma van stef Dinkie1982 - Deesje80 Loeka - Scoobje Jantie - Riannechilly http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
@deesje, tjonge binnen 5 uur, dat is wel heel snel! Maar fijn dat alles zo goed gaat! Geniet ervan! @Eppie, en meid heeft t doorgezet? @Tirtilisko, heel veel succes meid! @Noppie, wat leuk zo'n onverwachts bezoekje, zeker als je het van haar niet verwachtte! Bedankt voor de update van Mieke @Mobiel, haha nu al feyenoordfan enne sterkte met de hele situatie hoor! @Dinkie, die versie hebben we nog nooit gespeeld hier... veel plezier vanavond met t feest! @Golfola, he vervelend he die voorweeen... wanneer zetten ze nou door he! @hummelke Sofie, gefeliciteerd met Lili Rose! Nu heeft vrijdag de 13e vast een andere betekenis Hopenlijk knap je weer snel op! @Married, nog ziek sterkte hoor... haha jij durft zonder zeiltje Enne als je moeder kan ook lekker ff de deur uit gaan, daar knap je vast van op! Eeeh Sofie dr kleine is alleen geboren met 40+2 haar banner liep verkeerd zei ze woensdag nog ze liep gelijk met mij en mieke... Hier weer prima geslapen... gisteravond weer ongikrampen en nu ook.. zucht tis niet pijnlijk hoor maar ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben... zo eerst maar eens naar de stad... appels kopen op de markt!
@ Axioma, ow oeps, wist ik niet.. heb het aangepast, thanx! Hoop dat je krampen doorzetten! Veel plezier met appels kopen
@Tirtilisko: jeetje meid dat is wel spannend. @Noppie: mooi dat de soep lekker was. En helemaal leuk dat je vriendin langs is geweest en dat jullie zo lekker gekletst hebben! @Mieke: jeetje meid, het zit je ook niet mee he? @Mobiel: is wel druk ineens in jullie huisje dan. Schattig dat je voor Lisa zo'n speen en sjaal van feyenoord hebt gehad! @Dinkie: geniet maar lekker van je feestje vanavond! @Golfola: wel spannend hoor! Hoop voor je dat het snel doorzet. @Sjors: thanx voor de update! @Sofie en Fab:gefeliciteerd met jullie dochter Lili Rose! @Married: mooi dat het wat beter gaat met je mannetje! Groot gelijk dat je er even uitgaat hoor! @Axioma: moet je nu alweer boodschappen doen? Gisterenavond zakte de krampen weer af, maar sinds vannacht 3 uur had ik met regelmaat weeën. Ze kwamen zo om de 10 minuten en het deed behoorlijk auwie ! Niet echt harde buiken die komen en gaan, maar echt een heel erg ongi gevoel. Heb dus de rest van de nacht ook niet meer geslapen. Mijn mannetje heb ik maar lekker laten liggen, want die moest gewoon werken vandaag. Daarstraks wel even onder de douche gestaan en toen ging het ook gewoon door. Nu lijkt het wel weer af te zakken ?! Net maar snel even met de stofdoek door de woonkamer, de was nog opgevouwen en het wiegje opgemaakt. Laat maar komen zou ik zeggen! X Esther
Hummelke Sofie: Gefeliciteerd met Lili Rose!!!!! Eindelijk mag je haar in je armen houden en knuffelen! Ik hoop dat het goed met jullie gaat! Married: Goed idee om er even lekker uit te gaan! Het is mooi weer met een lekker zonnetje! Axioma: Ik vond de voorweeën niet eens zo heel vervelend. Ik was blij dat er wat gebeurde, want ik hoop dat de baby eerder komt! Ben zo ongeduldig! Maar als dit vaker voorkomt zal ik het waarschijnlijk wel vervelend gaan vinden! We zullen zien! Veel plezier op de markt! Eppie: Bij jou is het ook spanned; van die regematige krampen. Ik vond het ook wel een beetje lijken op ongi-krampen. Zijn ze er nog steeds? Oh, ik lees nu dat het weer gaat afzakken.....jammer he!
@ Axioma: volgens de lijst was Hummelke uitgerekend op 10 februari dus dan is het 40 wk 3 dagen als ze de 13e bevallen is? @ Hummelke Sofie: Gefeliciteerd met de geboorte van Lili
goeie morgen mieden He, he geloof dat ik eindelijk de goeie fles en voor Fuad heb gevonden, bij de avent dronk hij veel te snel 2 minuten en spuugde dan alles weer uit, bij de difrax deed hij er zo lang over dat hij maar 60 cc dronk en dan in slaap viel, ik heb nu een fles van dr brown is ook tegen boeren en krampjes, dit gaat prima hij drinkt nu alles op dus komt hij nu om e 4 uur. Uk: wat leuk dat je bij Ferry gaat slapen, zo te lezen maak je het wel gezellig. Anita: wat fijn dat Martijn hetzo goed doet. Mieke: wat sneu meid, hopelijk hoeft hij niet te lang onder de lamp. wat sneu dat jenaar een ander ziekenhuis moet Waxintie: gefeiciteerd met je dochter Mobiel: meid kan me voor stellen dat je er niet op zit te wachten dat je schoon ouders bij je komen wonen, heel vele sterkte de komende tijd. Sofie: gefeliciteerd met je dochter, grappig op vrijdag de 13e. Eppie: spannend Ga mijn keereltje nu even in bad doen, van de kraamhulp mag het om de dag, maar doe het elke dag anders stinkt hij van het spuugen. hij heeft gelukkig geen droog huidje. Groetjes Martine
Waxientje en man, gefeliciteerd met jullie dochter Fianne! Sofie en Fab, gefeliciteerd met jullie dochter Lili Rose! @mieke, sterkte, nog een paar daagjes en je mag Boaz eindelijk mee naar huis nemen! @Mirella, ik wacht je smsje af! Maar ik duim nog steeds dat ik dit weekend al buddynieuws kan brengen hoor! Hier is onze meid nog steeds van slag. Veel wakker en veel huilen. Hebben jullie ook dat je je een beetje schuldig voelt tenopzichte van de buren als ze zo ligt te huilen snachts? Ik vind dat echt lastig hoor. Maar je kan er zo weinig aan doen. Die aanrijding die mijn man had, de oudere man had een hersenschudding en een hoofdwond die gehecht moest worden. Het kindje echt alleen maar gekneuste knietjes, gelukkig. Zoals het er nu naar uit ziet hebben ze geen van beiden schuld, de zon stond laag en de verkeerssituatie klopt daar niet. Maar ik weet verder nog niks,. Rob zou vandaag even bellen met die mensen hoe het gaat. Groetjes, lisanne
@martine, die heb ik ook voor Katie. ze hebben zelfs prematuurspeentjes. ik vind het hele fijne flessen. Fijn dat het nu goed gaat met Fuads voeding! En wow, om de 4 uur! Katie komt nog steeds om de 3 uur en soms zelfs eerder.
@eppie, haha ja moet mezelf toch een beetje bezig houden raar he dat die krampen afzakken, had ik gistermiddag ook en gisteravond waren ze er weer... geen pijl op te trekken. @Golfola, hihi nou dan hoop ik dat je snel echte weeen krijgt.. @Mobiel, dat klopt ook wel maar lees de quote van hummelke sofie maar die ze afgelopen woensdag postte... @Martinenur, fijn dat je toch een goede fles hebt kunnen vinden! En dan t voeden nu zo goed gaat! @Enna, kan me wel voorstellen hoor dat je je een beetje schuldig voelt over het huilen, maar hoeft echt niet hoor! dat hoort er nu eenmaal bij. Gelukkig dat t toch allemaal nog meevalt met t ongeluk! zo plannen waren even gewijzigd, eerst bed verschoond en de was gedaan toen beneden gezogen en gedweild en dan ga ik zo richting de markt
@ Hummelke Sofie: jaaaaaah, gefeliciteerd met jullie dochter Lili Rose!!!! @ Eppie: sterkte met de (voor)weeen! @ Enna: wat ontzettend sneu voor die man met die hersenschudding, maar ook voor je man! Heel naar als zoiets gebeurd.... Maar ja, gelukkig kon niemand er wat aan doen! Ben volledig met het verkeerde been uit bed gestapt vandaag geloof ik. Heb WEEEEEEER last van mijn darmen, net niet misselijk, net geen kramp, maar ook geen trek en voel me niet lekker. Verder een onwijze emo-bui net, moest heel erg huilen, om niks. Gelukkig was mijn vriend hier om me heel lief bij te staan en moed in te spreken. Nu hoofdpijn. Zal wel van het huilen komen denk ik zo. Of zou mijn bloeddruk weer gestegen zijn? Gadverdamme!
Sorry, in alle haast vergeten te vermelden maar ondertussen heeft Sjors dus al de update gedaan: het ging om buddynieuws van Hummelke Sofie ! Wat een prachtige naam heeft ze haar dochtertje gegeven hé... Egoberichtje: Onze meid is thuis sinds donderdagavond! Ze heeft tegen de sterren op gegeten om snel met mama en papa mee te kunnen en heeft exact 14 dagen nodig gehad om van 1kg990 naar 2kg420 te gaan! We zijn natuurlijk dolgelukkig dat we nu thuis verder kunnen genieten van haar. Maar het is toch even zoeken om alles georganiseerd te krijgen en vooral om uit te zoeken hoe zo'n babywereldje in elkaar zit en het juiste te doen op de juiste moment. Ze is nog maar net thuis en we voelen ons nu al zo machteloos en zo onhandig