Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Guusje, wat ukkepuk klopt. Heb je ze wel op hetzelfde moment gedaan en met hetzelfde merk.

Ik schrok vanochtend ook even met de kruidvat test. Maar uiteindelijk is ie toch super donker. Had wel voor de zekerheid nog een sensitest gedaan, en die is veel donkerder als de rest al :D

2. guusje44

guusje44 Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.383
    0
    0
    Hengelo
    Bedankt Ukkepuk voor je geruststellende woorden.
    Ik heb me ook voorgenomen om de komende dagen niet te testen (tenminste ik ga het proberen)

3. Ukkepuk078

Ukkepuk078 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.153
    0
    0
    Adm. Medewerkster
    Dordrecht Zuid Holland
    Graag gedaan, begrijp heel goed wat je allemaal meemaakt zo in de eerste weken ;)
    Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was heb ik ook 4 keer getest in 2 dagen tijd. Zenuwen en moeilijk te geloven.
    Komt allemaal wel goed.

Meiden alsnog van harte met jullie zwangerschappen en geniet ervan.

4. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @guusje44: Ik snap wat je voelt, maar eventjes door de zenuwen heenbijten en het streepje blijft immers staan he :).... Komt vast goed meid! Ik zit ook pas op 4 weken en heb een MA gehad, maar ben supergelukkig. Tuurlijk ook nog steeds een beetje zenuwachtig, maar het is ook allemaal zo pril he. Maar genieten doe ik er in ieder geval zeker van!

@saloua: Leuk he! als je het kunt vertellen! Hoe was het?

Liefs Vaam

5. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Die weten het vanaf afgelopen maandag. Ook al zou het mis gaan, dan wil ik graag wat steun van ze. Ze waren overigens dolblij :D

6. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    Ik ben tot nu toe (afkloppen) ook nog niet echt misselijk. Ik ben natuurlijk al wel vroeg erbij, maar vorige keer was ik al een week voor mijn NOD misselijk. Nu voel ik alleen mijn borsten en ik merk dat ik eerder moe begin te raken.

Dus het zal heus wel goed zitten hor! Geniet ervan!

Liefs Vaam

7. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Vaamrile, de vorige keer hebben wij het ook rond deze tijd aan mijn ouders verteld. Kan het ook niet maken om er nog veel langer mee te wachten. Ze hebben zoveel ellende met me meegemaakt dat ik nu ook graag de leuke dingen wil delen.

8. Butterfly1

Butterfly1 Niet meer actief

**** INBRAAK ****

Mupkuh GEFELICITEERD meis, heb het al een paar keer gezegd maar nu de streep voor jezelf ook super duidelijk is mag de felicitatie wel overduidelijk geschreeuwd worden! Probeer er lekker van te genieten samen met je mannetje! Het is je gegund meis.

Liefs Butterfly1

**** UITBRAAK ****

9. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    Heeej meiden

He he, eindelijk even tijd om hier weer te kletsen! Had het zo druk afgelopen dagen.
    Alles goed hier? Ik heb al veel nieuwe meiden gezien, geweldig! Van harte meiden!

Zal zo even het lijstje bijwerken. Echt geweldig dat die steeds langer word.

Knuffel

10. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Inbreker Butterfly, thanks meid! Ga er zeker van genieten. Hopelijk nu langer dan de vorige keer.

@ Dayenne, ik ben tot nu toe op 14 februari uitgeteld :D

11. vaamrile

vaamrile Fanatiek lid

30 mei 2008
    1.355
    0
    0
    @dayenne: Ik heb mijn eerste echo op 28 juni dan zit ik iets meer dan 7 weken. Ik heb mijn echo zo vroeg ivm mijn MA. Eind 10 weken of begin 11 weken krijg ik nog een echo (dat is er dan wel weer plezierig aan he :)).
    Dus vandaar. Vorige keer kreeg ik hem overigens ook redelijk op tijd, toen met 9 weken.

12. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Mupkuh mooie datum! :D

@Vaamrile; fijn dat je zo vroeg echo's krijgt. Ik heb 2 vmk gehad, maar omdat de dokter dit niet wilde geloven, mag ik dit ook niet doorgeven aan de vlos. Anders had ik ook een vroege echo gehad. Nou goed, ik krijg er nu 1 met 10 weken, dat vind ik ook vroeg! :)

13. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Is ook nog eens 6 dagen voor mijn verjaardag.

14. eva76

eva76 Lid

30 mei 2008
    5
    0
    0
    Hoi,

Alle meiden van harte gefeliciteerd! En ik wil graag aansluiten. Vind het nog allemaal onwerkelijk dat ik weer zwanger ben. Ik heb een dochter van 15 maanden. Echt leuk en spannend.

groetjes Eva

15. DutchAngel

DutchAngel Actief lid

5 mrt 2007
    349
    0
    16
    Moeder
    Hallo dames!

Kom jullie weer lastig vallen hehe.

Eva76 Welkom meid en van harte gefeliciteerd!

Mupkuh Ik heb het mijn ouders gelijk vertelt en de rest 4 dagen later toen 2 hele dikke strepen had :)
    En wat leuk dicht bij je verjaardag ik zelf ben ook 13 feb jarig :)

Guusje44 ik had het ook meid ben toen gestopt en een kleine week later had ik 2 dikke strepen :)

Dayenne Hey meid! ik misde je al hehe! heb vandaag me intake gehad en ze denken dat ik wat langer ben en dat uit gerekend ben op 29 jan maar ik blijf lekker hier kletsen!
    En 24 juni krijg ik de juiste datum door met de echo dus spannend!
    Al mijn kinderen waren later als 1 week mischien deze ook wel :p
    Ik mocht mijn echo over 2 weken en toen zei ze mag ook 3 dus zei ik doe maar 3 hehe want dan zie je het wat beter :p

Nou Meiden fijne avond! ik ga even gtst terug kijken :p

Knuffels,

16. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    @ Dutchangel, wij gaan het de ouders denk ik zondag vertellen. Aan mijn broertje hebben we het net verteld. Mijn schoonpas is de 13 jarig, de oma van mijn vriend de 22e en mijn oma de 27e. Dus lekker druk maandje.

17. Baby4

Baby4 Bekend lid

1 mrt 2008
    854
    271
    63
    Vrouw
    Vaamrille; was heerlijk om te vertellen.

Ik heb de hele dag al steken in mijn zij hoop dat alles ok gaat daarbinnen. Morgenvroeg toch nog een testje voor de zekerheid want ik kan het gewoon nog steeds niet geloven..

18. dayenne

dayenne VIP lid

14 aug 2007
    7.564
    0
    0
    Thuismama
    op 'n roze wolk!
    @Brenda, fijn dat je toch hier blijft kletsen! Zou jou niet willen missen hoor ;).
    Toch wel gaaf dat je maybe wat langer bent ;). Scheelt weer wachten tot de 12 weken he.
    En wauw zeg, over 3 weken al een echo! Geluksvogel haha. Ik moet nog 4 en een halve week wachten. Is maar anderhalve week meer, maar lijkt natuurlijk veeeeel langer haha. Ik kijk zó uit naar de eerste blik op de beeb! Lijkt me zo geweldig.

Hebben jullie ook soms zulke erge ongikrampen dat je denkt dat je ongi word?
    Ik heb dat wel, en maak me daar wel zorgen om. Niet dat ik ongi word, maar dat het niet goed zit. Ik heb het vooral als ik beweeg. Dan doet het zo'n pijn dat ik even niet kan ademen en niet kan bewegen. Ik word er ook misselijk en duizelig van.
    Moet ik me zorgen maken of niet?

19. nyncke

nyncke Fanatiek lid

10 aug 2007
    1.661
    0
    0
    in het brabantse land
    Mag ik ook bij jullie op de lijst? Ik ben er sinds gister achter dat ik zwanger ben. Ben volgens mij 10 februari uitgeteld en heb 24-06 mn eerste echo. Zal vanaf nu wel vaker hier mee komen kletsen

20. Kim84

Kim84 Niet meer actief

Ik heb het m`n ouders en schoonouders meteen verteld nadat we hadden getest ( 7 uur sochtends!), iedereen was meteen klaarwakker! hahaha.
    D rest krijgt het pas over een aantal weken te horen, is dan vroeg genoeg!

Ik had vandaag ook last van m`n onderbuik, beetje gerommel vooral helemaal links of rechts. Kan dit al bandenpijn zijn of is het daar nog te vroeg voor?

Dit is m`n eerste kindje en alles is zo nieuw en spannend en voel me best onzeker! Nog meer mensen met datzelfde gevoel?

Deel Deze Pagina