maatje ik heb de verloskamers gebeld en myn mag de gewoon by me blyven (de gyn die van niet zei heb ik niet echt een goede ervaring mee) alleen als ik in de avond nog geen voldoende ontsluiting heb moet hy om 20:00 uur weg en als het dan snachts begint gaan ze myn man bellen ik ben vergeten te vragen wat voor hun onveldoende ontsluiting is dus byv by hoeveel cm myn man mag blyven en by hoeveel cm hy naar huis moet en ook zo dom ook vergeten te vragen by hoeveel ontsl. Hy byvoorbeeld snachts wordt gebeld.
Tirtilisko Kan me indenken als het niet dezelfde dag doorzet dat je man naar huis moet. Misschien is het niet nodig en beval je gewoon lekker donderdag. Als je het fijn vind kan je op de dag zelf aankijken hoe het loopt en vragen of hij mag blijven. Als ik je niet meer spreek succes en hoop dat bij jou ook alles goed en vlot mag verlopen.
Hoi meiden! Sorry voor het weinige reageren, maar je dagen zijn erg gevuld nu, hihi! Maar zoooooooo leuk allemaal! Hier gaat alles supergoed! Kleine Naomi doet het geweldig! Ze is zo ontzettend lief, ze drinkt als een trein, de bv is heel goed op gang. De eerste nachten sliep ze door, maar nu is het pas tegen tweeen ofzo, heftig ...! Maar goed, hoort erbij en als je ziet wat je er voor terugkrijgt! Hier ff mijn verhaaltje ... Het begon di-avond dus al een klein beetje te rommelen. Maar ja, had ik vaker, dus ik dacht: weer nix bijzonders ... aant eind vd avond had ik toch wel het idee dat het misschien zou gebeuren. Voorgevoel! Na middernacht moest ik plassen en toen ik eenmaal weer terug in bed lag, braken mijn vliezen. De weeen kwamen nog niet echt regelmatig, maar echt slapen doe je ook niet, want je weet toch dat het niet lang meer kan duren eer het op gang komt. Tegen een uur of vier ben ik toch maar gaan klokken en toen kwamen de weeen om de 5 min. Heb het een uur aangezien en toen maar de vk gebeld. Zij was er tegen half 7, gekeken en toen had ik nog maar 1 cm ontsluiting. Wat een tegenvaller! Aangezien ze verwachtte 1 cm per uur ontsluiting besloot ze om om 11 uur terug te komen, zodat we dan op het gemakje naar het zhuis konden (ik zou poli bevallen). Ondertussen werden de weeen wel heftiger, maar goed te doen, kon ze goed opvangen. Tegen half 11 werden ze echter megaheftig en kreeg ik persdrang! Mijn mannetje dus meteen bellen, ze kwam er meteen aan en ik had al 10 cm! Ze moesten dus wel alles nog snel klaarzetten, was natuurlijk niet van plan om thuis te bevallen, maar het kon nu niet anders! Moest in die tijd dus nog wat persweeen wegpuffen, VRESELIJK! Toen eenmaal alles stond mocht ik mee persen en in een half uurtje was Naomi daar! Geweldig gevoel is dat om dat meisje te zien! Voel me nu ook goed, morgen gaan de hechtingen eruit. Kon alleen moeilijk plassen, heb dus twee x een catheter gehad, minder, maar goed het luchtte wel op! Vandaag heeft ze haar hielprikje en gehoortest gehad, was allemaal goed gegaan. Ze gaf geen kik bij het prikje! Oh, ze gaat weer huilen, effe kijken bij mijn popje ... dat je zo verliefd kan wezen op je kindje, heerlijk! Meiden die nog hebben te gaan, SUCCES! Ik lees nog steeds met jullie mee hoor! @DInkie, ik houd het nog steeds in de gaten! @Meiden die ondertussen ook al zijn bevallen: SUPER gefeliciteerd! Wat leuk allemaal, die beebjes! Geniet ervan!
Buddynieuws! Mirella25 is vandaag bevallen van een zoon Daniel. Hij is om 16.45uur geboren met een keizersnee om dat hij niet goed reageerde met de weeen. Daniel weegt 3775 gram en is 49 centimeter. @Mirella: Gefeliciteerd met jullie zoon Daniel!!!!!
@ mirella, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Hopelijk kun je er nu lekker van genieten ondanks de keizersnee!
@ deesje, BUDDY! Goed om te lezen dat het goed gaat. Je bent dus lekker aan het genieten van jullie meisje. Toppie hoor! Hier is het nog steeds rustig, vanavond wel erg veel harde buiken maar niet echt een reden om te denken dat het door gaat zetten. Mocht dit wel zo zijn hoor je van me natuurlijk! Tot die tijd zou ik zeggen, genieten op en top van jullie meisje.
Mirella gefeliciteerd ! Vandaag weer bij de VK geweest , na te zitten voelen en duwen op mijn buik zei hij uiteindelijk dat ik nog geen ontsluiting heb maar wel dat mijn baarmoederhals verweekt is .. Kan het dan snel gaan of duurt het dan nog lang ? Ben het zoooo moe ! Daarbovenop vertrekt mijn VK volgende week op vakantie en moet pas 2 maart teruggaan ..
@Mirella, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Daniel! Nou hopenlijk herstel je snel en ben je heel snel van al dat vocht af!
Tirtilisko, meid spannend dat ze je in gaan leiden. Kan me voorstellen dat je er tegen op ziet! Maar ik zou wel mijn poot stijf houden vwb het blijven van je man! Zoiets moet je toch samen kunnen doen! Dayenne, leuk om te lezen dat het zo goed gaat! Wel balen van je hechtingen! Daffie, fijn dat jullie zo fijn geholpen zijn door het CB! Maatje, gelukkig gaan ze je helpen! Heel veel succes morgen! Eppie, mooie foto van jullie meisje! Noppie, heel veel succes meid! Een blaasontsteking is nu ook niet ales..... Mirella, gefeliciteerd met jullie zoon Daniel !! Hier alles goed, druk zo met 2 kindjes! Levy is ontzettend lief voor Dani, maar heeft ook veel moeite met de veranderingen. Morgen de laatste dag hulp en dan komt er weer rust in de tent. Ik ga nu eens even een foto plaatsen!
Nou, meiden, ik werd net wakker van het gevoel alsof ik in mijn bed plaste....(wie had dat pas ook nog op dit forum? Daar moest ik meteen aan denken) Vliezen gebroken......... Het is echt net gebeurd, dus ik voel nog niet echt weeën wel een beetje buikpijn, maar dat komt misschien wel van de spanning, omdat het nu echt niet lang meer duurt voordat ik mijn schatje eindelijk vast kan houden in mijn armen! Nu maar even een kopje thee. Als ik in de gelegenheid ben schrijf ik straks nog hoe het gaat, maar anders laat ik via Buddy Caro weten hoe en wat! Liefs Golfola
Patriess: Dank je! Nu komen de weeën een beetje op gang. Ik zit met een kersenpit kruik in mijn rug, want ik heb vervelende rugweën die doortrekken naar mijn benen. Tussen de weeeën door voelt het heerlijk. Wat echt een verschil is met mijn voorweeën, is dat ik nu echt even moet stoppen met waar ik mee bezig ben om de wee weg te zuchten. Ze komen nu best wel regelmatig, ik ga eens klokken.... (Misschien tot later!)
mirella van harte gefeliciteerd golfola spannend meid.... hou ons als kan ff op de hoogte pffff gister hele dag op pad geweest voor een nwe gezinsauto.... geslaagd uiteindelijk voor een ford focus stationwagen... daar kunnen met gemak 3 honden in de kofferbak... vrijdag mogen we hem ophalen... eersgisteren met beide schoonouders uit eten geweest bij de valk, life and coocking was echt zooo gezellig.... helaas ook weer bal met mijn eigen ouders nadat we hadden verteld gister (heel voorzichtig) van de nwe auto was het meteen weer jaloerse gezichten en afgunst en is mijn ma de hele avond aan smssen geweest... met als laatst dat ze me niet meer hoefde te zien... maar weet je ik sta er zo luchtig in heb zoiets van ja zal wel..... doeiiiii wij zijn blij met de auto dus je zoekt het maar uit verder nog geen voortekenen dat ons beebje zich gaat aanmelden...
goede morgen allemaal! Iggy: Leuk zeg een nieuwe auto, en inderdaad goed van je dat je je moeder wat links laat liggen! Golfola: Spannend zeg! Duurt nu inderdaad niet lang meer! ik moet zeggen dat ik het ff kwijt ben de rest! Volgens mij werden er vandaag ook meiden ingeleid wat ik heb onthouden! Veel succes en ik hoop dat alles voorspoedig verloopt! Hier gaat alles steeds beter, mijn hoofdpijn wordt steeds minder. Wel moet ik het echt rustig aandoen, want ik merk dat aan het einde van de dag zo rond een uur of 1600 mijn lijf echt op is! Helaas heb ik besloten te stoppen met de bostvoeding. Tijs viel te veel af, hij moest bigevoed worden. Op de ene of andere manier is mijn bostvoeding neit op gang gekomen. Als Tijs bij mij 3 kwartier gedronken had, dronk hij meteen erna nog 60 ml weg erg frustrerend. Dus ik ben gaan proberen te kolven, maar helaas krijg niet meer uit beide borsten samen als 30 ml. Werd er zelf erg gefrustreerd van, Tijs ook die zoog maar er kwam niks waardoor hij telkens erg kwaad uit mijn borst dronk, met als gevolg dat hij heel mijn tepels kapot trok. Dus heb eergisteren besloten de bostvoeding af te bouwen en over te stappen op flesvoeding. Ben nu aan het afbouwen door te kolven. Tijs is sinds gisteren ook een stuk rustiger en tevredener, wilde voorheen echt elk 1,5 uur een voeding en was erg onrustig. Vandaag komt hij mooi om de drie uur en ziet er veel meer onstpannen uit!
...Hier worden de weeën steeds heftiger. Ik loop maar wat rond, want tijdens de weeën kan ik echt niet stilzitten. Tussen de weeën door voel ik me prima...echt een soort opluchting als er weer een wee voorbij is! Mijn moeder is onderweg om zo hier op mijn zoontje te passen! Ik ga nu mijn laptop afsluiten en even concentreren op de weeën!