Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Mirella meid SUPER gefeliciteerd met jullie zoontje!

Iggy meid wat vervelend weer van je ma :( veel succes meid dikke knuf lieverd

Golfola meid Zet hem op! ik wens je heel veel succes. Ik hoop dat je een voorspoedige bevalling zult hebben dikke knuf meid.

Meiden even een vraagje ik word toch aanstaande donderdag ingeleid. dan moet mijn man donderdag vrijdag en zaterdag vrij nemen. maar ik weet niet of hij dan ook na de bevalling vrij kan nemen. Dus ik wilde vragen aan de gyn of ik zaterdag ingeleid kan worden zodat mijn man zaterdag alleen vrij neemt. En dat hij dan na de bevalling nog een weekje vrij neemt? Zou dat kunnen denken jullie of vinden jullie dit geen echt reden om te vragen of ik zaterdag ingeleid kan worden

2. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ golfola, heel veel succes meid!

Worden vandaag dus wel babytjes geboren. Hoe zou het bij noppie zijn?

3. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Iggy, zo leuk he een nieuwe auto! Heerlijk dat je dan genoeg ruimte voor alles hebt. Hartstikke goed meid dat je je niet meer zo druk maakt om die smsjes van je moeder!

@Golfola, misschien lees je het niet meer, maar veel succes!

@mamavanstef, kan me voorstellen dat je overstapt of fv hoor! Bijzonder dat je dan gelijk zo'n verschil bij hem merkt!

@Tirtilisko, je kunt het vragen maar of ze er rekening mee gaan houden is een ander iets... maar je kunt t altijd proberen!

Hier een rustige nacht, heb me er een beetje bij neergelegd dat de kleine voorlopig wel niet zal komen.
    Vandaag komt mn moeder weer gezellig een dagje langs :D

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Axioma. Heb net mijn man erover gesproken hij zegt doe toch maar niet. Omdat de gyn zei dat ze me niet langer als 41 weken wilt laten lopen. Hij zegt ze zullen vast wel een reden hebben.

5. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ze stuurt me net dat ze voorgoed breekt... jeetje alleen voor een nwe auto...
    we hebben er echt hard voor gespaard en hun willen ook een andere maar ja op gegeven moment houd het op het met geld....

nou zou ik me kind het echt gunnen nog meer dan mezelf... maar ze gooide er ook al uit dat we een hypotheek hebben (wie niet met een koophuis) maar verder geen leningen of wat dan ook ik ben erg ouderwets en wil gewoon sparen voor iets...

maar ja krijg nu weer een sms dat ze alle contacten verbreken....
    heb er van de week met mijn ene schoonmoeder overgepraat en tranen met tuiten gehuild en ze zei ook meisje je hebt echt gedaan wat je kon... het houd een keer op en moet je het gevecht opgeven en kijken wat je wel heb en van wie je wel veel liefde en waardering krijgt... misschien zit daar wel iets in

6. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    sorry hoor dat ik weer tegen jullie aan loop te zeiken maar tis voor mij ff stoom afblazen.... echt ik weet niet hoe ik me moet voelen

7. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Iggy, dat zijn hele wijze woorden van je schoonmoeder!
    Ik dacht dat je van mobiel had gewisseld met Roy? Dus als ze nu jou weer smst, zou ik of mn telefoon uitzetten of geluid uit en in een kast stoppen.
    Ze vraagt alleen steeds weer op een negatieve manier om aandacht!
    Meid het is echt niet normaal om je ouders een auto te geven hoor! Zij zullen er net zo goed zelf voor moeten sparen... dat moet toch ieder mens!
    Nu weet ff goed aan jezelf en je gezinnetje gaan denken meid... telefoon uit/weg... je kunt het want afgelopen weekend is het je ook gelukt!

8. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ja maar was stil dus roy zei ook al je kan net zo goed weer wisselen van telefoon en wij waren gewoon erg blij met onze nwe auto maar dit geeft bittere nasmaak...

ze hebben al eens eerder 10.000 gulden voor een auto van me geleend (maarre nooit terug betaald) roy zegt ook jij bent veel te aardig voor ze... en daar maken ze misbruik van....
    bah voel me weer lekker ellendig

ga ff bij mijn 3 woeffies kruipen, ff knuffel halen

9. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    groots gelijk meid, die stellen tenminste geen eisen, en houden onvoorwaardelijk van jou!

10. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    ****BUDDY NIEUWS****

Gisteravond om 22.29 is Noppie bevallen van dochter Ebbie Gail.
    Ze weegt 2880 gram. Het was een razend snelle bevalling.
    Ze vond het een hel ;) ze blijven nog een nachtje, dus vandaag naar huis.

Noppie & vriend, super gefeliciteerd met jullie dochter!

**** EINDE BUDDY NIEUWS****

11. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    krijg letterlijk dit smsje: succes en heeeeel veeeeel sterkte. bij de bevalling gaarne niet bellen.

12. Dinkie1982

Dinkie1982 Bekend lid

5 feb 2008
    529
    0
    0
    Sluiter zakelijke verzekeringen
    Barendrecht
    @ noppie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Dat is zeker snel gegaan zeg! Ga er maar lekker van genieten.

13. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen lieve meiden hier, ik ben er weer.
    Gistermiddag thuis gekomen.
    Ik doe heel snel verslag van alles wat er gebeurt is.
    Dank jullie voor alle felicitaties, alhoewel ik nog helemaal niks heb bijgelezen.

Boaz is zo'n mooi en grappig ventje, ben helemaal verliefd.

De kraamhulp komt zo, dus dan even geen tijd voor hier.
    Hoop ik snel weer te hebben, want heb jullie best wel gemist en wil al het nieuws lezen natuurlijk.

Voor iedereen die in de tussentijd bevallen is, vast van harte gefeliciteerd met jullie zoon of dochter.

Liefs

14. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    noppie gefeliciteerd met jullie dochter, wat een prachtige naam!!! geniet er lekker van meid

bedankt mieke voor buddynieuws alles goed met jou?

15. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Iggy, het gaat goed maar ben nog erg zwak door mijn lage ijzergehalte van 4,8.
    Hierdoor snel moe, duizelig etc. Heb ruim 2 liter bloed verloren tijdens de bevalling en dat hakt er in.
    Nu mijn best doen om dat allemaal weer op te krikken en lekker te genieten thuis.
    Vond de eerste nacht zo met z'n drietjes best even moeilijk en heb toch wel wat tranen gelaten uit onzekerheid.

16. Iggylover

Iggylover Fanatiek lid

25 jan 2008
    3.649
    0
    0
    NS
    labjesland
    ach jeetje meid toch! kan me best voorstellen hoor tis toch allemaal zo nieuw en zo'n bevalling hakt er natuurlijk ook in

dikke knuf meis

17. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Noppie van harte gefeliciteerd meid en nu eindelijk genieten :D

Mieke wat fijn om weer van je te lezen. Geniet van Boaz :D

Iggy jeetje wat een sms pffff ze bezorgd je wel heel veel stress hoor :(

18. mobielfreak

mobielfreak Fanatiek lid

28 jul 2006
    2.471
    0
    0
    Thuisblijfmama!
    Schiedam
    @ Mirella: Gefeliciteerd met Daniël :D

@ Noppie: gefeliciteerd met Ebbie Gail :D

19. Axioma

Axioma Fanatiek lid

13 jun 2008
    1.127
    0
    0
    Gouda
    @Noppie, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! en wat een leuke naam :D

@Iggy, meid zet je telefoon uit! zo verknalt ze je hele dag en dat is helemaal niet de bedoeling!

@Mieke, fijn dat je nu toch weer thuis bent meid! Doe maar rustig aan en geniet van je mannetjes!
    Logisch hoor die onzekerheid, dat zal iedereen wel even hebben!
    En helemaal als je lichamelijk niet fit bent!

20. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Noppie: gefeliciteerd met je dochter Ebbie Gail!
    Hoop dat alles goed is gegaan ;)

Mieke: Fijn dat jullie beiden thuis zijn!

Ik ga nu naar Ferry toe, heb zo een gesprek met de arts (denk ik).

Deel Deze Pagina