@Noppie Gefeliciteerd met jullie meisje Ebbie Gail @Golfola Gefeliciteerd met jullie zoontje Julian @Maatje Gefeliciteerd met jullie dochtertje Zoey @Married... niet teleurgesteld zijn die van mij blijft het langste zitten van ons allemaal hihi
hallo allemaal, vanmiddag is onze wolk van een dochter Zoey geboren om 15.59. alles goed en snel gegaan. Zoey weegt 3570 gram en is 50cm lang. geen rode haartjes zoals Justin maar blond en al slag erin. morgenvroeg lekker naar huis en genieten!
Maka, tjeeesss zeg wat een verhaal..... heb bij het lezen wel wat stukjes overgeslagen... Caro, hmmm, met al die verhalen over thuis bevallen en dan toch hals over kop naar het ziekenhuis en uiteindelijk eindigen in een KS klinkt dit toch niet zo verkeerd.... Wel fijn te lezen dat dit zo relaxed is gegaan en volgens mij heb je jezelf er ook prima op voorbereid dus op die manier ook een prima bevalling beleeft, of niet? Wel apart dat ik het gevoel had dat ze hier in Thailand zo erg afwijken in het aantal keizersneden dan in nederland. Maar als ik zo lees van al die meiden hoe de bevallingen zijn verlopen en hoeveel babys hier al in het forum via keizersnede geboren worden, begin ik toch wel erg benieuwd te worden naar het percentage KS in nederland tegenwoordig.... Moet zeggen dat ik me er meer en meer wat bij kan voorstellen. Desondanks wil ik toch voor natuurlijk gaan en blijf hard duimen dat het een copie wordt van de bevallingen die mijn moeder en zus hebben gehad... (copie Eppie)
Hoi allemaal, Hier ben ik dan eindelijk weer een keer... Na vorige week een borstontsteking te hebben gehad heb ik de knoop doorgehakt...ben gaan kolven en geef dat in een flesje! Wat geeft dat een rust zeg! Was zooo lang bezig met voeden, dat Mik en ik weinig aan rusten toe kwamen. Ik merk wel dat ik nu mijn rust moet nemen. Mijn moeder is zo lief om 's middags even te komen oppassen, zodat ik echt even kan slapen. Iets wat ik nu echt even nodig had...Kon alleen nog maar huilen van vermoeidheid en nu is het toch echt tijd om verder te gaan met genieten van ons mooie mannetje! Mik doet het verder super! Wat een lekker ventje! Hij heeft een redelijk ritme te pakken en groeit nu goed! Af en toe heeft hij hele wakkere momenten! Echt heel leuk! Langzaam ga je merken dat hij interesse krijgt voor dingen om zich heen en kan dan ook wel een kwartiertje naar dingen om zich heen kijken in de box. Zo schattig! Wat een beebjes erbij zeg! Lukt me niet helemaal om bij te lezen, want mijn mannetje begint weer wakker te worden...maar...Gefeliciteerd allemaal! Liefs, Leintje
Goedemorgen allemaal! Ferry is op de spoedlijst geplaatst, dus ze hopen hem vandaag en anders uiterlijk morgen te opereren. Ben best wel zenuwachtig, maar het zal nog wel erger worden. Ik heb gisteren zelfs een pakje sigaretten gekocht, ik hoop dat ik ze niet aanbreek Ik hoop dat hij goed uit de narcose komt, want daar had hij de vorige keer behoorlijk lang last van. Maar ja, hij is nu wel wat ouder natuurlijk. Leintje: Pff borstontsteking is echt niet grappig! Wat fijn dat je moeder komt oppassen zodat jij bij kunt slapen. En ik denk dat je moeder dat helemaaaaal niet erg vindt Leuk hoor, dat Mik zo'n gezellige jongen is! Febr21: Lekker joh, dat je nu WiFi-verbinding hebt. Kun je fijn alles volgen, maar ook communiceren met je ouders enzo? Voel je verder al iets? Enna: Veel plezier met je zusje! Lijkt me erg gezellig. Lekker samen keuvelen Ferry krijgt nu ook lactulose en hij heeft alweer een keertje gepoept gelukkig. Ik hoop dat Katie er straks geen last meer van heeft op de Nutrilon. Wennie: Hoe gaat het nu? Is het doorgezet? Mirella: Jeetje joh, de blaas geraakt?! Dat lijkt me zeer pijnlijk en lastig inderdaad... Sterkte hoor.
goedemorgen 5 uur zat ik al in bad en ik heb een appeltaart gebakken en der staat nu een boterkoek in de oven... door de stress vannacht beroerd geslapen... zo ff langs mijn schoonfamilie en ff bij prenetal een kadootje halen vanavond gaan we op kraamvisite bij roy zijn neef
hahaha Iggy, nog even snel wat kilootjes pakken aan het eind? Ik vraag me af hoeveel roomboter, appels enzo jij in huis hebt hoor. Je hebt gisteren toch ook al gebakken?
Gisteravond en bijna de hele nacht om de 5-6 minuten flinke krampen gehad, maar toch twijfelde ik nog of dit wel echte weeën zouden zijn. Al deed mijn rug ook mee en straalde het af en toe uit naar mijn bovenbenen. Wonder boven wonder lukte het om mezelf te ontspannen en ben ik zo rond kwart voor 4 vannacht in slaap gevallen. En ja hoor: alles weer weg toen ik wakker werd. Ik ben nu heel moe en heb een onwezenlijk gevoel. Dit is niet grappig meer, als dit nog een paar nachten zo doorgaat ben ik al doodmoe voordat ik echt ga bevallen. Straks weer voor controle naar het zkhs, maar eens horen wat ze daar zeggen. @maatje: Fijn dat je vandaag naar huis mag! Geniet en rust maar lekker uit! @Leintje1: Fijn dat je nu wat meer rust hebt m.b.t. het voeden! Groetjes, Wendy
goedemorgen! @Uk: pff spannend hoor die operatie! ik hoop dat Ferry er goed door komt en lekker gauw met jullie mee naar huis mag! @Wendy: spannend! hoop dat het doorzet! @Enna: wat fijn dat Katie andere voeding krijgt. ik hoop dat het snel helpt tegen de krampjes. ik hoop dat Soraya ook gauw andere voeding mag... zij heeft door nenatal ook erg last van die krampen en harde ontlasting..... @Iggy: phoe! jij was er vroeg bij! dat je zo vroeg de puf hebt om taarten te bakken zeg! je mag ook wel een x hier komen om wat te bakken hahaha! neem er zelf de moeite niet meer voor @Mirella: de blaas geraakt ja! jemig! sterkte hoor! dat waren ook echt dingen waar ik zo van in paniek raakte tijdens de keizersnede.. ben sowieso al een paniekzaaier hoor... Nou hier weer een heerlijk rustig nachtje gehad. het lijkt alleen wel of Soraya honger blijft houden overdag. heel vreemd. ze krijgt al 80cc.. terwijl de kinderarts laatst zei dat ze gerust 70cc mocht hebben... maar als ik haar het flesje heb gegeven dan is ze een uur tevreden, en dan begint ze weer te huilen en te zoeken.... maar ik kan haar toch niet steeds extra blijven geven..? ze drinkt gerust na dat uur nog 30cc op.. en dan op haar vaste tijdstip weer 80cc. zal ze echt te weinig krijgen? 's nachts heeft ze daar geen last van en slaapt ze gewoon 4 á 5 uur op 80 cc dus ik weet niet zo goed wat ik moet doen... fijne dag vandaag!
Goedemorgen meiden, Zo gisterenavond is de keus gemaakt voor een tv en mijn mannetje gaat hem vanmiddag al ophalen! Is maar goed ook want vanochtend deed hij het nog maar een kwartiertje en had gisteren mijn soapie gemist dus heb ik nog even snel de recorder gezet voor gtst! Ga nu even alles teruglezen en overal op reageren. @ mama van stef, wat een heftig verhaal van je bevalling, maar gelukkig hebben ze uiteindelijk naar je geluisterd en kun je nu heerlijk van je mannen genieten! @ married, alles dus weer goed bij de verloskundige, ik moet straks dus ben benieuwd! Erg hè als je zo nieuwsgierig bent. Hier net zo hoor. Al heb ik nu wel vorige week 3 avonden en afgelopen maandag weer heel erge krampen gehad s'avonds maar zodra ik ga slapen is 't helemaal over....... En voorlopig zit ze nog lekker binnen! @ riannechilly, hoe was het bij de verloskundige? Lijkt me erg vervelend als je zo'n last van bekkeninstabiliteit hebt. Hopelijk kunnen ze je een zetje geven waardoor de bevalling misschien op gang gaat komen? @ iggy, wat een gedoe toch met je ouders. Ik zou zelf wel een kaartje sturen maar het dan ook daarbij laten. Heb jij iniedergeval de eer aan jezelf gehouden. Zo zou ik het zien maar goed, kan me ook heel goed voorstellen dat je het niet zou doen. Succes meid! Echt vervelend dat ze juist op dit moment zo moeilijk doen. @ Uk, dus toch een permanente drain voor ferry. Maar wel superfijn dat hij dan na die operatie naar huis zou mogen. Wat lijkt me dat heerlijk na al die tijd in het ziekenhuis! Sterkte met de operatie en hopelijk kan je snel genieten van jullie mannetje thuis. @ dayenne, klinkt als een superheftig verhaal met aan het einde toch weer cliche, als je eenmaal je kleintje in je armen hebt is het het allemaal waard geweest. Dat hoor je van iedereen! Geniet maar lekker van jullie kleine meid. En wat fijn dat ze het zo goed doet zeg. Toppie. Volgens mij heb ik zo'n beetje alles gehad nu? En anders excuses! Ik ga zo mijn moeder ophalen en dan eerst naar de verloskundige. Vorige week was een hele snelle controle, alles was goed maar nu ben ik toch wel weer benieuwd. Vanmiddag lekker in huis rommelen en vanavond een nieuwe TV. Fijne dag meiden en ik kom vanmiddag wel weer ff kletsen.
Nou hier nog helemaal geen enkele tekenen dat er iets van een bevalling aan zit te komen! Nu ook natuurlijk nog pas 39wk1dag maar toch... Ik ben zo benieuwd naar ons kleine meisje! Iedereen gefeliciteerd die al bevallen is van een mooie zoon of mooie dochter!
@Mirella, ouch dat klinkt niet prettig... sterkte hoor! @Wendy, tjonge wat vervelend dat het niet doorgezet heeft! Hopenlijk kunnen ze je vandaag meer vertellen... @Enna, beterschap! en veel plezier met je zusje! @leintje, fijn dat je moeder je helpt... en heerlijk dat Mik het zo goed doet! @Uk, oei dat is zeker spannend meid! Succes! @Iggy, ooooh boterkoek Jammie! @Miireii, ik heb nog geen idee over voedingen enzo, dus kan je niet helpen... kun je het cb niet bellen? @Dinkie, leuk nieuwe tv! Ook hard nodig dus nu lees ik Hoe was t bij de vk? Manlief heeft vandaag vrij genomen, omdat t zo rustig was op zn werk. Dus ik zal iets minder online zijn. Verder hier alles nog steeds rustig... op de gebruikelijke voorweeen na.. Straks om 11.30 weer in het ziekenhuis zijn voor controle van mn bloeddruk. En dan hoor ik ook wanneer ze de uitgebreide controle met ctg en echo gaan maken... ben benieuwd!
golfola, gefeliciteerd! noppie gefeliciteerd! mieke, weer thuis...heerlijk meid. Nu lekker effe je plek zoeken mamma van stef, hmmm ...ook maar weer wat stukjes overgeslagen bijhet lezen, pfffff Dayenne, tjeess tja..... Mirella, gefeliciteerd! Maatje gefeliciteerd! iggy, ik zou ook dit moment ook op mezelf focussen. Misschien voor mezelf wel een foto van het sms-je maken met datum en tijd erop en ook een geboortekaartje maken. Maar niet versturen. De foto en geboortekaartje door roy heel ver weg laten stoppen zodat je altijd kunt laten zien dat jij wel de intentie hebt gehad. Voor mijn gevoel zou ik dan toch een kaartje hebben verstuurd (je kunt dit altijd nog laten zien, immers) .... zonder opnieuw aan zulke rare smsjes energie te verspillen.... zo iets, denk ik. maar ja, inderdaad als je zelf iets voelt....gewoon je gevoel volgen.
Hmmm, kan mijn eigen berichtje niet meer terug vinden... maar hier is langzaam ook wat gaande. Gisteravond harde buiken en af en toe voor weeen. Vannacht heeft dat doorgezet maar zonder enig regelmaat. Dan weer 30 min. dan weer 15 min. enz. Hard gehoopd dat ik het vannacht niet ging gebeuren want was erg moe van gisteren. We waren op pad geweest naar kennissen die hier een aantal dagen op vakantie zijn en eigenlijk te lang... kan nu alleen nog maar kaars rechtop zitten als ik ergens ben, of languit. in elkaar gezakt lukt niet meer. en kaarsrecht wordt op den duur ook vermoeiend. maar gisteren tijdens ons etentje begonnen vrij heftige voorweeen, toch geprobeerd op te vangen maar kostte behoorlijk wat energie... blij toe thuis te zijn en direct op bed voor pampes. Onderbroken nacht gehad maar toch wat uren geslapen. Vanmorgen ging het verder... tussenpozen van 5 maar ook soms weer 8-15 min, heftig gevoel in onderbuik en liezen. Laatste toiletgang ook wat donkerbruin/rood slijm verloren dus inmiddels contact gehad met ZH. Is nu nog te vroeg maar arts weet dat het eraan zit te komen en dat voelt fijn. Afspraak, als het met regelmaat 5 min ertussen is en de pijn intensiever wordt.... richting ziekenhuis.. spannend dus.
Goedemorgen! Alles goed hier?! Ik dacht laat ik mezelf eens nuttig maken... Ik heb de lijst met namen opgezocht van de meiden die niet zo actief zijn hier... En ben tot de volgende ontdekking gekomen...(heb er maar 1 kunnen vinden...) Marijke76 is 1 februari bevallen van Renske. Tenminste als ik het goed terug gerekend heb (er staat namelijk Renske is 2 weken en 5 dagen oud). Hier is verder alles prima en rustig. Gisteren de laatste yoga-avond gehad. De lerares was helemaal overtuigd van mijn pers-prestaties (dat oefende we op de baarkruk)! Zij geloofd er heilig in dat ik het kan. Nu ik nog...haha... Ik ga me eens uit mijn badjas hijsen en me lekker douchen!
Spannend Febr. nu hopen dat het doorzet.. Appeltaart, boterkoek mjammie.. ik ben ook al zo bakkerig hihi En vriendlief maar klagen dat hij een buikje krijgt van het meezwangeren. Iggy wat een K situatie en onvolwassen van je ouders, zou de eer aan mezelf houden en gewoon een geboortekaartje sturen maar geen contact zoeken en of reageren op eventuele smsje of email (hmm mezelf kennende zou ik ze zelf opbellen na zo'n opmerking 'we willen geen contact meer' en ze haarfijn vertellen hoe ik over ze denk en wat ik ervan vind... alles of niets denk ik dan op zo'n moment) Axioma.. lekker dat je mannetje thuis is, je bent nu 41 wkn zie ik pff dat lijkt me ook zenuwslopend
Golfola, gefeliciteerd met jullie zoon Julian Uk, jammer dat Ferry toch eenpermanetne drain krijgt, maar de goede kant is dat jullie hem dan eidnelijk snel thuis hebben! Hel veel sterkte! Dayenne, wat een verhaal meid.... Maatje, gefeliciteerd met jullie dochter Zoey
...op dit moment zijn er goeie vrienden over voor 2 weken, erg fijn en relaxed dus. En 2 maart komen mijn ouders voor 2 weken... ..dus timing lijkt me nu wel goed inmiddels staat de hollandse beschuit met muisjes ook hier in de kast MaxiCosi is vandaag meegekomen met andere zeilvrienden (kon laatste keer vanwege overbagage niet meer mee) en het onderstel van de kinderwagen is helaas nog in nederland. dit zou met vrienden meekomen maar ook vanwege overbagage bleek dit pakketje op 400 euro extra kosten te komen. balen dus... maar goed die komt dus later......