hallo dames.... zo weer weekend ..heerlijk....ik heb gisteren een nieuwe moederfiets gekregen en ik wil er het weekend vollop gebruik van gaan maken.tenminste als het weer een beetje meezit hier hebben wij het verder ook nog niemand verteld dat we zwanger zijn.. maar aan mijn buikje te zien moeten we er mee opschieten ik wil een tschirt voor chedella gaan bestellen met IK WORD GROTE ZUS! erop.. dat trek ik ze dan naar onze ouders aan.hahhahaha wat zullen ze opkijken
Lotte welkom hier en natuurlijk gefeliciteerd! Loek gefeliciteerd met je HCG-uitslag Mieke ik heb ook! Ook zijn uiterlijk trekt me meer aan :red:
Goedemorgen! Zei ik pas nog dat ik weer als een roosje sliep, nou vannacht dus echt niet. Zo vaak wakker geweest en vanmorgen ook, ben er van ellende maar uit gegaan. Vandaag met moeders even snuffelen bij de Kidsfactory, mij benieuwe, is ook voor het eerst. Cameraatje en notitieboekje zitten al in mijn tas, hihihi. Dat wordt een gezellig dagje vandaag. Sonya, wat leuk zeg een echte mama-fiets! Volgens mij wordt het wel redelijk weer dus ik denk dat je hem wel even kunt uitproberen, vooral morgenochtend. Veel plezier vast
Hallo allemaal! Sonya, wij willen het op dezelfde manier gaan vertellen. Ook met een T-shirt. En die willen we dan op Demelza's eerste verjaardag aantrekken. Eens kijken of het bij iedereen opvalt. Tenminste... als alles goed blijft gaan. En als ik voor die tijd nog bij de vk terecht kan. Ik wil wel iets meer zekerheid hebben. Het is echt lekker weer. Ik zat ook al naar mijn fiets te kijken. Ik moet zo nog even de stad in om voor Demelza's vriendinnetje een cadeau te kopen. Die is gisteren 1 jaar geworden. Maar aan de andere kant denk ik 'trek ik dat nu wel? 11 km heen fietsen en 11 km. terug?' Want ik kan hier in het dorp geen geschikt cadeau vinden. Over extra verliefd zijn omdat je zwanger bent... klopt. Dat hebben wij vorige keer zo ervaren en nu weer. Je hebt samen toch een groot geheim en je wordt gewoon nog meer met elkaar verbonden. Het voelt echt super.
Goedemorgen dames! Allesgoed hier? Volgens mij wel als ik dat zo allemaal lees... Ik heb toch eigenlijk wel een zeer dringende vraag... Hebben jullie ook steken aan de zijkant van je buik? Niet net boven je schaambeen of net onder je navel, nee echt aan de zijkant van je buik. Voor degene die het voelen, op de plek van de eisprong zeg maar. Ik heb dat namelijk wel en ik ben zoooooo bang voor een bbz (buitenbaarmoederlijke zwangerschap). Of zal dat nog wel wat meevallen? Liefs Karina
Goede morgen dames, Nou voor het eerst in een week heb ik vannacht weer eens heerlijk geslapen en ik was er ook aan toe. Heb het idee dat ik nu wel weer wat ben uitgeslapen! Ach mij mannetje praat nu al tegen het wondertje in mijn buik. Das echt zo schattig! Fijne dag iedereen. X Esther
Mijn vriend heeft al 3 kids en nu is bij mij de vierde opkomst jiepie! Maar 1 van de 3 kids woont ook bij ons de andere 2 (een tweeling) niet! maar voor de moeders die nu zwanger zijn en ook nog een andere kindje heeft wanneer vertelleen jullie het die? Ik zit te denken eraan als het bij mij zichtbaar is anders duurt het misschien te lang van vinden jullie?ps jongentje is 6 en meiden 4 jaar en gefeliciteerd iedereen!
Goedemorgen, Vanochtend vroeg wakker geworden van een droom dat ik aan het kokhalzen was. Was behoorlijk misselijk toen ik wakker werd. Met tegenzin een liga naar binnengewerkt terwijl ik nog in bed lag. Volgens mij heeft het wel geholpen. Zit er nu iets frisser bij. Ik merk ook dat de band sterker wordt. Deze was al heel erg goed, maar het krijgt een extra dimensie. Het is ook zo leuk hoe hij meeleeft en ook zich aan het inlezen is en tips geeft en bezorgd is. Voor de nieuwe feb mum's: gefeliciteerd!
extra verliefd ziin...klopt hier ook hoor..het is ook iets geweldigs iets van jullie zelf en verder van niemann merk nu wel al dat ik de vorige keer meer met de zwangerschap bezig ben..zat avonden met mijn hand op de buik trots te wezen nu zit ik meer met mijn dochter op de bank en gaat de aandacht naar haar toe... mijn mannetje fluit me nual geregld terug als ik iets doe...e doe eens rustigaan je bent wel zwanger hoor! en dan is het bij mie echt zo van ..o ja! voel me er een beetje schuldig over..maar met een kleintje in huis gaat toch de aandacht en tijd veel naar hun toe.. herkend iemand dit! vorige keer vond ik het fijn dat mijn buikje snel al dikker werd...en nu... ik zoek juist de kleren uit dat het niet te zien is.. Raar eigelijk dat het zo kan verschillen he! daarom wil ik dat het snel 10 juli is...kan ik eens meteen echo in mijn buikje kijken..en weet ik dan zeker dat het allemaal goed zit
@ Tamara: mijn stiefzoontje is 7 en die weet het al, konden het niet verborgen houden omdat hij zich afvroeg waarom hij dalijk een andere kamer gaat krijgen dus toen maar uitgelegd. En toen ik zwanger van Tim was wist hij het ook al vrij snel
even iets heel anders.... mijn dochter gaat 2 dagen naar de kinderopvang en 1 dag is ze bij mijn moeder.. nu de wachtlijsten zolang zijn moeten we binnenkort deze aankomende ukkepuk ook gaan opgeven. nu ze komen wel op dezelfde opvang maar niet indezelfde groep. gewoonweg omdat chedella dan al 2 jaar is geweest. maar dat vind ik ook prima..ze hoeven ook niet elke dag samen te zijn toch? nu komt mijn vraag..graag eerlijk advies he! Ik wil de baby 3 dagen naar de opvang laten gaan als hij of zij 4 maanden oud is..tot die tijd blijf ik thuis.. maar chedella gaat maar 2...die dag dat ze bij oma is wil ik de baby niet mee laten gaan naar oma.. Met de reden dat ik vind dat chedella straks wel wat extra aandacht kan gebruiken.. ze heeft het eerste levensjaar het erg zwaar gehad met zhuis in en uit.. nu gaat hetgoed met haar en is de mama zwanger.. dit zal ook wel wat gevolgen voor haar hebben want mischien moet ik al vroeg het zhuis in.. dan is er een baby in huis en zal zij ook veel aandacht tekort gaan krijgen.. Dus vond ik het een goed idee dat ze die dag lekker bij oma is ..een op een aandacht... De baby snapt dit toch niet..als de baby een jaar is gaat die dan ook naar oma. maar mijn man vind dat niet zoeen goed idee. hij vind dat je de ander dan voor trekt! mmmmmmmmmm zo zie ik het niet..maar chedella is bij de geboorte nog geen 2 jaar.ze kan het toch allemaal niet begrijpen.. willen jullie mij wat advies geven...zit er nual over te tobben tja waar jeje als moeder toch druk over kan maken he!
@ Sonya: het klinkt mij eigenlijk wel verstandig in de oren ... ik vind het geen gek idee, kan je gedachtengang goed begrijpen! Al ben ik zelf nog geen ervaren mama. Heb zelf moeilijke eerste jaren gehad in mijn leven en vanuit die achtergrond vind ik dit een goed idee. Volgens mij moet je in dit soort zaken even je vrouwelijke intuitie / moederinstinct volgen ... En als het na een tijdje toch niet bevalt op die manier (je kunt het toch eerst proberen) dan kun je het toch altijd nog anders gaan doen?
@ Sonya, je kan denk ik ook het beste de 2 straks gelijk behandelen. Denk ook niet dat je je kindjes straks verschillend moet behandelen. Maar als je klein naar de peuterspeelzaal ga word het anders. Heb je trouwens mijn hyves berichten gelezen?
Weet iemand of je een broodje haring (hollandse nieuwe) met uitjes gewoon kunt eten? Heb nergens gevonden dat het niet mag, maar toch even een extra check... @Lotte, welkom hier! dat is zeker snel!
@ Marriedgirl: Die mag je gewoon hebben Sterker nog ik heb me er de vorige zwangerschap ziek aan gevreten hahahaha Het is vette vis en vette vis is goed
Oja ze moet wel vers zijn, dus een rolmops uit een potje is dan weer niet goed maar gewoon bij de visboer vandaan is prima
@Sonya, ik kan je zeker volgen. Ben zelf ook geen ervaren moeder, maar ik snap heel goed wat je bedoelt. @Marriedgirl, haring, moet er nu even niet aan denken. Uberhaupt heb ik geen zin in eten. Net een beschuitje op omdat ik weer slap werd, maar het eten smaakt me niet meer zo. Zit nu met tegenzin te eten.
@Loeka, ik vind ongesteldheidkrampjes en krampjes vanwege zwangerschap zeer moeilijk te onderscheiden. Op den duur ben ik de krampjes gaan koppelen aan het idee dat ik zwanger ben. Hopenlijk lukt het je de zorgen te verminderen en te genieten van de zwangerschap.