UK, fijn dat de operatie goed verlopen is maar arme Ferry dat hij toch zo'n pijn heeft. Hartverscheurend om hem dan zo te moeten horen huilen. Dat gevoel herken ik nu ook. Vond het ook zo erg toen hij al in zijn hieltje werd geprikt. En dus weer terug op de NICU hoop dat hij daar snel weer weg mag, want dat betekent dat het dan alleen maar weer de goede kant met hem op gaat. Ik vond de NICU trouwen wel erg klein voor een academisch ziekenhuis. Axioma, gefeliciteerd met Josanne... leuke naam, is het een combinatie van Jos en Anne(mieke)... Josanne Dinkie, idd op je hand blazen. Vruchtwater kun je niet net als urine ophouden, dat blijft komen. Spannend, ik hoop dat het door gaat zetten voor je hoor. Wat mij trouwens wel opvalt is dat ze zeggen dat een eerste kindje meestal wat langer op zich laat wachten, maar ik vind het bij ons februari mama's eigenlijk best meevallen. Martine, ja het drukken op de buik was idd heel erg pijnlijk, veel pijnlijker dan het persen. En dan gaan ze daarna ook nog steeds je baarmoeder controleren door te drukken op de buik, dus dat was heel lang pijnlijk bij mij. Wat voor antistoffen had jij dan in je bloed? Had dat te maken met het rhesusfactor? want dat heeft te maken met + en - Ze wisten idd niet van de verschillende bloedgroepen af. Doordat ik zoveel bloed ben verloren ben ik sowieso bij een volgende bevalling gelijk al een medische indicatie. Ik ben trouwens al 10 kg kwijt, nog 4 te gaan Heb eigenlijk nog een wat slap buikje en zware borsten met al die overproductie Married, waarom zijn bepaalde personen eigenlijk licht blauw in de lijst? Enne, rustig aan hoor! Maka, mooi meisje hoor, maar dat had ik al gezegd. Ik heb trouwens ons geboortekaartje in mijn album gezet voor de nieuwsgierigen. Kraanwater: de kraamhulp zei me vandaag dat bij Friso-lac je kraanwater kunt gebruiken en bij Nutrilon gekookt water wat je idd gewoon in de koelkast kunt laten afkoelen.
Hoi meiden, Niks meer gebeurt hier dus zal wel iets anders geweest zijn. Ik ben benieuwd of er vannacht iets gebeurt? We zullen zien. Heb al een aantal keer s'avonds krampen gehad maar zodra ik ging slapen was 't weg. Slaap lekker en tot morgen.
Hallo voor degene die mij gemist hebben. Ik ben bevallen van een mooie meid. Ze heet Jazzlyn Mikayla, ze woog 3810 en is 52 cm lang. Ze is met een keizersnee geboren! Op 15-2-2009. Tot gauw op het forum.
Hoi meiden. Ik ben echt kapot ben gewoon vreselijk moe. Heb de hele nast VRESELIJK rugpijn gehad. Ik heb een slaappil gekregen ik heb die om 22.30 ingenomen toen ik voor het laatst naar de klok keek was het 23.10 en toen ik weer wakker werd was het 01.05 dus dat is echt het enige wat ik heb geslapen. Vanaf 4 uur hield ik het niet meer en heb de hele ochtend gehuild als een klein kind. Heb net even een warme douche genomen. En zit nu in de wachtkamer wil niemand wakker maken. Pfff als dit nog dagen duurt ben ik bang dat ik het niet red SOrry voor het zeuren. Maar voel me nu zo krachteloos ik ben echt helemaal kapot Mijn man moest dus weg omdat ik maar 1cm ontsluiting had. Aan de ene kant begrijp ik het heel goed aan de andere kant owww ik had hem er deze nacht zo bij gewilt. Ik had zoveel pijn Axioma meid super gefeliciteerd wat fijn dat het bij jou wel snel is gegaan. Ik hoop dat het hier niet langer meer duurt. Febr meid jij ook super gefeliciteerd. Geniet van jullie kleintjes
Ego berichtje Ik denk dat het hier begonnen is.. vanaf 01.48 uur al last van krampen en harde buiken die komen en gaan zonder echte regelmaat.. ben om 5 uur maar beneden op bank gaan liggen met een kopje thee en een boek.. net toen ik weer probeerde te slapen en ik me omdraaide braken mn vliezen! (om 06.20 uur) Het vruchtwater is roze met sliertjes en vlokjes, is dat normaal? (iig niet bruin/groen) Loop nu maar met een maandverband rond... nu wachten op de weeen denk ik? Volgens mij voel ik er al eentje, auw! Ik houd jullie op de hoogte via Dayenne en Iloiza!
@ angelicaatje, van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet er maar lekker van en we zien je wel weer verschijnen op het forum @ axioma, wat vervelend dat je je zo rot voelt zeg. Kop op, nog eventjes en dan kun je jullie kleintje ook in de armen houden. @ married, spannenddd.... klinkt alsof het echt is begonnen ja. Succes en we wachten je berichtje af. Hier helaas niks meer gekomen. Voel me echt een aansteller dat ik gisteren voor die paar druppels vocht-verlies de verloskundige heb gebeld. En eigenlijk nog erger, zelf echt dacht dat het ieder moment zou gaan beginnen. Want voel me nu helemaal in de maling genomen. Sorry hoor, even klagen! Wil ook zo graag onze uk in de armen houden en we zijn nog geen eens over de uitgerekende datum heen. Ga zo maar lekker verder lezen in mijn boek, hopelijk denk ik er dan even niet aan.
Jeahhhh! Eindelijk begonnen! Heel veel succes! =D> Die voortekenen, steken en branderigheid (zoals ik dat ook had) klopten in jouw geval dus ook! Of gewoon toeval!
Vannacht goed geslapen, geen krampen en ik kon weer redelijk normaal ademen door mijn neus. Tot nu toe alles nog steeds rustig, ondanks dat mijn man gisteren ons kindje even vermanend heeft toegesproken dat het nu toch wel tijd wordt om zich naar de uitgang te begeven En onder het motto van een bekende voetbalfilosoof, "Ieder nadeel heb zijn voordeel": mijn kinderopvangprobleem voor mijn eerste werkweek is nu ook gelijk verholpen, want doordat ik al een aantal dagen over de uitgerekende datum loop duurt mijn verlof nu in ieder geval al een weekje lang. Anders zou ik in mijn eerste werkweek nog geen opvang hebben voor de kleinste. @Axioma: Gefeliciteerd met Josanne! @Angelicaatje: Gefeliciteerd met Jazzlyn! @Mieke8: Heftig bevallingsverhaal hoor! Alweer een beetje op krachten gekomen? @vaamrile: Fijn dat Daan nu thuis is! Logisch dat hij veel heeft meegekregen van jouw stress tijdens de zwangerschap, je hebt immers ook wel heel veel meegemaakt de afgelopen periode. Hopelijk komt je leven nu in rustiger vaarwater en komt Daan nu ook tot rust. @tirtilisko: Vervelend dat het allemaal zo lang moet duren en dat je man toch weg moest! Hopelijk gebeurt er nu snel wel wat en wordt je kindje snel geboren! @familieveenstra: Sterkte met de stuwing, hopelijk is het snel over! Koude compressen schijnen te helpen, heb ik gehoord. Maandverbandje in de vriezer en daarna tegen je borsten houden. @Maka123: Wat een prachtige foto's, en wat kijkt ze lekker helder op sommige! Hmmm, als veel maagzuur betekent dat het kindje veel haar heeft dan verwacht ik bij ons ook wel een grote bos. Want de laatste dagen moet ik de Rennies zelfs overdag bij de hand houden. @Uk80: Fijn dat de operatie van Ferry achter de rug is. Wat zielig dat hij er zo naar van is, hopelijk knapt hij snel op en mag hij snel mee naar huis! @marriedgirl: Au, sterkte met je rug! Misschien toch voortekenen van je bevalling? Hopelijk zet het door! Roze vruchtwater met vlokjes is normaal. @Dinkie1982: 's Avonds krampen die 's nachts weer wegtrekken heb ik al een hele tijd, heel frustrerend omdat je telkens denkt 'Ha, nu gaat het beginnen'. Overigens schijnt het zo te zijn dat na het breken van je vliezen weeën nog wel een tijdje op zich kunnen laten wachten. Heeft de vk nog gezegd of het idd vruchtwater is wat je verliest? Groetjes, Wendy
@Marriedgirl: heel veel succes! You go girl! Begin nu toch wel een beetje jaloers te worden.... Heel veel zijn al bevallen of zijn nu zelfs bezig en ik zit hier nog met mijn dikke buik...pffff. Sorry voor mijn ego berichtje... We willen zo graag ons meisje zien... Liefs Karina
goedemorgen allemaal, vanmorgen de huisarts gebeld, martijn heeft last van spruw. dus kan vanmiddag een recept halen. kook elke keer voor en na de voeding de speen en de fles uit, gebruik afgekookt water. heb gisteren een tommee tippee fles gekocht, en gisteren wat het k't in gebruik, vanmorgen ging het erg goed, had een difrax, maar die zuigt ie helemaal vacuum. heeft er iemand ook de tommee tippee fles? vandaag minder last van mijn borsten, vanacht niet lekker geslapen, wist niet hoe ik liggen moest, kan nu iets meer hebben tegen de borsten aan, hoop dat het vant weekend helemaal over is. @ marriedgirl heel veel succes met de bevalling. @ tirtilisko wat jammer dat jeman toch naar huis moest, misschien vandaag meer geluk, hou moed. @ Dinkie1982, je kan beter een keer te veel bellen als niet, ik voelde me op een gegeven moment ook schuldig dat ik elke keer weer naar huis werd gestuurd van de verloskamers met loos alarm. zou verder reageren maar meneertje heeft even wat aandacht nodig. kom vanmiddag nog een keer. groetjes anita
hallo dames ik ben dan eindelijk terug na een weekje in het ziekenhuis te liggen omdat ik een keizersnee op het laatste nippertje moest ondergaan, maar ons NELL werd gezond geboren om 18u06 op vrij 13-02-2009. ze woog 4113 gr en was 54 cm groot
@Axioma: Gefeliciteerd met jullie dochter Josanne @Angelicaatje: Gefeliciteerd met Jullie dochter Jazzlyn @Mieke8: Jeetje een aardige (horror)bevallingsverhaal, hoop dat het met jullie alle2 goed goed en een mooi knulletje Boaz @tirtilisko: ga duimen voor je @Maka123: Wat een prachtig meisje met al dat haar.... wil ik ook @Uk80: Hoop voor jullie dat Ferry snel en gezond naar huis mag en dat jullie eindelijk eens kunnen genieten wat hebben jullie veel meegemaakt met dit kleine knulletje! @marriedgirl: ben zoooooooow benieuwd! @Dinkie1982: heb ook vooral sávonds last en s'morgens nergens meer last van... hmmm we moeten nog ff geduld hebben
@ Fam Veenstra... wat is spruw? @ Kartouche gefeliciteerd met jullie meisje Nell @ Karina... wacht met jou mee hihihi
Hoi meiden Maried: spannend, het zal nu wel niet lang meer duren succes. Dinkie: jammer dat het bij jou niet door zet. Kartouche: gefeliciteerd met Nell Angelicaatje: gefeliciteerd met Jazzlyn Vaam: wat fijn dat je weer thuis bent, jammer dat Daan zo slecht drinkt, hopelijk kun je nu weer wat rustvinden. Wat bij mijn dochtertje goed hielp die was ook nogal gestresd was inbakeren, dit kunnen ze je op het CB uitleggen. Fam veenstra: ik ken de flessen wel die lijken op een borst tog, zelf gebruik ik de fles van DR Brown die bevalt erg goed, Fuad zuigt ook veel te snel. Tirtilisko: wat sneu dat je nog steeds maar 1 cm ontluiting hebt, kunnen ze je vliezen nog niet breken dan en aan het infuus leggen? zo duurd het ook wel erg lang. Sterkte meid. Mieke: bij mij was gelijk al bekend dat ik een irreguliarie antistof kleine c en FYa in mijn bloed heb dit komt door een eerdere bloedtransfusie, mijn man moest in het begin van de zwangerschap ook prikken en die heeft dus ook die kleine c het was toen 50% kans dat de baby dat zou krijgen, ik moest elke maand bloedprikken en in week 32 was een verhoging van de antistof vanaf toen moest ik 2 keer per week voor controle om te kijken of de baby vocht vast hield. Gelukkig is alles nu goed met Boaz, ze houden er gelukkig niets aan over. Fuad zijn vingertjes zijn al weer ontstoken echt irritant, heb ook geen zin om al weer naar de doter te gaan, blijf maar even de zalf smeren. mischien prik ik het zelf wel even door met een steriele naald. Groetjes Martine
De spruit is er uit lijst: December 2008: 09 december 2008: Uk80: Ferry (29wk4dg) 1670 gram - 39 cm 15 december 2008: Chantal1508: Amber (33wk) 1115 gram - 38 cm 24 december 2008: Enna: Katie (31wk4dg) 1614 gram - 40 cm Januari 2009: 01 januari 2009: Sonya one love: Royenna Vanity (35wk4dg) 2590 gram 12 januari 2009: HJ1977: Lex & Midas (33wk3dg) 2110 & 1120 gram 19 januari 2009: Nyncke: Kyana (36wk6dg) 20 januari 2009: Sjors75: Daan (36wk5dg) 3145 gram 22 januari 2009: Daantje78: Mirthe Sofie (38wk4dg) 3190 gram - 46 cm 26 januari 2009: Twinkeltje: Gillian (38wk5dg) 3620 gram 26 januari 2009: Seyla: Silke Bénine (37wk) 3100 gram - 48 cm 27 januari 2009: Iloiza: Dyon Julian (37wk6dg) 2750 gram 27 januari 2009: Miireii: Soraya (38wk5dg) 1880 gram - 44 cm 27 januari 2009: Martinenur: Fuad (38wk) 2990 gram - 49 cm 28 januari 2009: Leintje1: Mik Tijn (39wk2dg) 29 januari 2009: Scoobje: Kaylee (36wk) 1990 gram - 43 cm 30 januari 2009: Daffie76: Myrthe Esmee (39wk1dg) 3560 gram 31 januari 2009: Kimmie29: Jaylin Rosalina (37wk3dg) 2640 gram Februari 2009: 01 februari 2009: Marijke76: Renske (39wk) 02 februari 2009: Mobielfreak: Lisa (38wk5dg) 3060 gram - 49 cm 03 februari 2009: Amor: Armandez Rodriquez Diego (39wk3dg) 4000 gram - 50 cm 04 februari 2009: Anne: Thomas (37wk4dg) 2625 gram 04 februari 2009: jes1: Tristen (40wk) 3430 gram - 50 cm 05 februari 2009: Kim84: Isa Maud (40wk) 4265 gram - 52 cm 06 februari 2009: familieveenstra: Martijn (39wk5dg) 4120 gram 06 februari 2009: Vaamrile: Daan (39wk1dg) 3740 gram 09 februari 2009: Angela21: Dani (38wk2dg) 4025 gram 09 februari 2009: Waxientje: Fianne (38w4dg) bijna 8 pond 10 februari 2009: Maka123: Vera Jasmijn (40wk5dg) 3720 gram 10 februari 2009: Caro73: Jort (39wk4dg) 3740 gram 10 februari 2009: Suske13: Silje (40wk2dg) 3400 gram 11 februari 2009: Dayenne: Naomi Daya Anna (41wk4dg) 2970 gram - 50 cm 11 februari 2009: Mama van Stef (Twinkel): Tijs (40wk2dg) 11 februari 2009: Deesje80: Naomi Marcella (40w4dg) 3380 gram - 50 cm 11 februari 2009: Mieke8: Boaz Apollo (40wk) 3900 gram 13 februari 2009: Hummelke Sofie: Lili Rose (40wk2dg) 3140 gram - 48 cm 13 februari 2009: Kartouche: Nell, 4113 gram - 54 cm 14 februari 2009: Kelly1980: Isa (38w4dg) 3094 gram 14 februari 2009: Eppie25: Yannique (39wk2dg) 3340 gram 15 februari 2009: Angelicaatje: Jazzlyn Mikayla (41wk) 3810 gram - 52 cm 16 februari 2009: Mirella25: Daniel (40wkn2dg) 3775 gram - 49 cm 16 februari 2009: Noppie: Ebbie Gail (39wkn4dg) 2880 gram 17 februari 2009: Golfola: Julian (38wk6dg) 3740 gram 17 februari 2009: Maatje: Zoey (40wk) 3570 gram - 50 cm 18 februari 2009: Riannechilly: Fabiënne (40wkn4dg) 3040 gram - 48 cm 19 februari 2009: Febr21: Devi (39wk5dg) 3440 gram 19 februari 2009: Axioma: Josanne (41wk1dg) 4210 gram Jongens vs meisjes: ♂ 18 baby-boys geboren ♀ 29 baby-girls geboren De spruit kom er maar uit lijst: Februari 2009 12 februari: Tirtilisko: 21 jr: 1e : Z/BV baby is ♂ 12 februari: Tataar: 23 jr: 1e : 14 februari: Jantie: 35 jr: 2e : baby is ♀ 16 februari: Wenniepenny: 33 jr: 2e : Z/BV baby is verrassing 18 februari: Corry1985: 22 jr: 1e: 20 februari: Daantje07: 26 jr: ? : 21 februari: Karina82: 26 jr: 1e : Z/BV baby is♀ 22 februari: Marriedgirl: 26 jr: 1e: T/BV baby is ♂ 22 februari: Patriessie: 31 jr: 1e : baby is ♂ 22 februari: Bbelly: 31 jr: 1e : T/BV 22 februari: Dinkie1982: 26jr: 1e : T/BV baby is ♀ 24 februari: Sinnamon: 22 jr: ? : T baby is ♀ 26 februari: Loeka: 28 jr: 1e : baby is ♀ 26 februari: Lot22: 22 jr: 2e : 26 februari: Iggylover: 26 jr: 1e : Z/FV baby is ♂ 26 februari: Catwomen: 23 jr: 1e : baby is ♂ 27 februari: Liesski: 30 jr: 1e: T/BV denkt zelf♀ 27 februari: Mable: 32 jr : 2e 28 februari: Neggers: 30 jr: 2e : T/FV denkt zelf ♂ De spruit is eruit buddy-lijst: Dayenne - Marriedgirl - Iloiza Mieke8 - Noppie - Febr21 Caro73 - Golfola Uk80 - Maka123 Angela21 - Eppie25 Iggylover - Daffie76 Martinenur - Vaamrile Amor - Patriessie Anne1982 - Miireii Axioma - Kim84 Tirtilisko - maatje Karina82 - Mobielfreak Hummelke Sofie - Sjors75 - Scoobje (buitenlandse buddys) Sonyaonelove - Bbelly - Kelly1980 Mirella25 - Enna familieveenstra - Mamma van stef Dinkie1982 - Deesje80 Loeka - Scoobje Jantie - Riannechilly http://blogs.baby-wens.nl/februari2009/ Let op: wil je de lijst aanpassen klik dan op Quote, maar haal in het bericht dan wel de
Vaam, fijn dat Daan thuis is, dat zal idd een stuk meer rust geven! Succes! Uk, heel veel sterkte! Hoop dat het snel beter gaat met Ferry! Axioma, gefeliciteerd met jullie dochter Josanne Angelicaatje, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Jazzlyn Tirtilisko, heel veel sterkte meid, ik hoop voor je dat het snel echt gaat beginnen! Married, Succes meid, hopelijk komt het snel op gang! Kartouche, gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Nell Het afbouwen van de bv gaat hier gelukkig best goed. (ik vind het heel knap van Anita om gewoon in een keer helemaal te stoppen!) Zit nu op 2 flesvoedingen en dan 1 bv, dus dat gaat redelijk snel. Ik probeer gewoon alleen zelf te voeden als de druk te hoog wordt . Verder alles zijn gangetje, gewoon nog steeds van mijn mannen aan het genieten!
********BUDDYNIEUWS******** Married: 'Hey buddy! We hebben een zoon! Thije heet ie. 3980 gram en 52 cm. Ben thuis bevallen want t ging megasnel en heftig! Maar hij is prachtig! XX Married' ********EINDE BUDDYNIEUWS******** Married van harte gefeliciteerd met je zoon! Mooie naam!