Februari 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door dayenne, 24 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Thanx! :D Hij komt idd gewoon bij de visboer vandaan en is lekker vers, mmmm.... sorry als ik anderen hiermee kokhalsneigingen geef ;)

2. Mupkuh

Mupkuh VIP lid

10 okt 2007
    6.442
    0
    0
    Mama
    Brabant
    Ik heb ook gehoord dat je ze gewoon mag eten. Maar ook gelezen in het blad Zwanger! dat dit toch niet goed is. Ik laat het voor de zekerheid maar even staan.

3. Kimmie29

Kimmie29 Actief lid

13 jun 2008
    254
    0
    0
    Zuid Holland
    Goedemiddag,
    Heb weer heerlijk gesport (kickfun) al was ik vanochtend moe en misselijk, zijn er meer van jullie die nog een beetje aan sport doen?

4. Karina82

Karina82 Bekend lid

9 feb 2008
    590
    146
    43
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ja hoor ik sport (tennis) nog volop! Zolang het nog kan dan blijf ik dat ook gewoon doen. Voor je het weet ben je weken lang vriendjes met de wc of zit je buik in de weg....hihi... :|

5. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hoi meiden, even over de haring

mmm als ik eraan denk heb ik er ook wel zin in (met uitjes natuurlijk)
    Bij me vorge zwangerschap dacht ik ook dat je het niet mocht eten heb toen aan vk gevraagt en ze zei dat het wel mocht, zolang maar vers bij de visboer weg is.

6. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Welkom alle nieuwkomers gefeli en geniet ervan!

Alweer 66 feb mama's gaat goeie kant op!

7. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    Wat leuk dat er hier zo volop gekletst wordt :D

Zelf doe ik ook nog steeds aan sport,vindt het wel fijn om even met mijn gedachten ergens anders te kunnen zijn..
    Toen ik de vorige keer in verwachting was (heb een zoontje van 1 jaar),wist ik dit niet en heb ik tot ik erachter kwam (17e week) gesport.
    Op aanraden ben ik toen gestopt omdat ik aan krachtsport deed,dit bracht teveel risico's met zich mee.

Zijn er nog meer mensen die met bukken steken in de lies krijgen?
    vindt dit een heel appart gevoel net of er iets niet klopt...

Iedereen nog een fijn weekend gewenst!

groetjes Lotte

8. Loeka

Loeka Actief lid

29 apr 2008
    464
    0
    0
    Belgie
    Mmm heb net lekkere spaghetti met veeeel look gegeten , nu ik nog niks voel zal ik er maar van genieten zeker ? Wie weet maak ik reeds volgende week meer kennis met de wc .. :)

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik vraag me af wanneer je buik begint te groeien en waar hij dan precies dikker begint te worden? Of is dat een heeeel stomme vraag? Ik heb nl. echt geen idee! Hij lijkt nu wel wat opgezet te zijn, maar dan vooral hoog. En ik denk dat het mijn darmen zijn, die voel ik ook rommelen (bewegen, net of ze anders gaan zitten ofzo), lage buik zie ik nog niks...

10. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    hoi ...

Ik heb nu ook alweer zin in eten,het is echt erg net nog mootjes op en nu alweer trek :confused: dat wordt nog wat..
    volgens mij hoef ik alleen maar eten te zien en dan krijg ik al trek...

en inderdaad geniet overal nog maar van :D

11. Lot22

Lot22 Lid

20 jun 2008
    96
    0
    0
    poetsmiepje
    Gelderland
    hoi waxientje,

Dat verschilt heel erg volgens mij,bij mij zag je bij de vorige zwangerschap pas wat met 22 weken.. :(
    Maar nu heb ik ook het ide dat mijn buik wat boller (opgezet) is..

groetjes

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    hmm.. hij is nou al op :oops: ... wat voor blad is dat Zwanger!, een maandblad ofzo? Vind ik ook wel interessant namelijk...

13. Knorretjuh

Knorretjuh Actief lid

21 apr 2008
    369
    0
    0
    Hier begint het al een klein beetje maar kan zijn omdat het me 2de is... achja voor je weet denk je was ik er maar van af lol

14. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow, gelukkig.. hij was idd vers van de visboer. vind het best lastig soms wat wel en niet goed is... ik zorg er nu ook echt voor dat ik tijdens het koken steeds mn handen was om kruisbesmetting te voorkomen.. en dat ik het vlees en de kip gooed doorbak (deed ik altijd wel, maar let er nu extra op)

15. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Hoi meiden hoe gaat het met jullie. Pfff ik was vandaag erg vroeg wakker maar ging rond 11 uur half 12 weer mijn bed in en :oops: ben nu net opgestaan ik ben zo moe als ik niks had te doen zou ik echt nog blijven slapen. Maar ik heb afwas staan zelfs nog van gisteren moet ff boodschappen doen koken. Ik heb echt nergens zin in wil het liefst gewoon luiern maar ik kook al 3 dagen niks :oops:

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb het bald Zwanger gister gekocht, 2008-2009 en daar staat in dat het juist wel mag?
    Marriedgirl, kun je gewoon bij de supermarkt of kiosk kopen!

Sonya, ik ben het met de anderen eens.
    Wij vrouwen denken daar veel praktischer over na dan mannen, en denk dat je man het straks ook wel ziet dat het beter is.
    Inschrijven voor de 3 dagen kan altijd en dan zie je tegen die tijd wel hoe je het oplost.

Nou vandaag met moeders op pad geweest, ik ben echt gesloopt nu.
    Kan geen boe of bah meer doen of zeggen, eigenlijk niet eens zin om te typen, hahaha kon ik maar tegen mijn beeldscherm zeggen wat ie moet typen.

Heb leuke spulletjes van haar gekregen.
    Een hele lieve zachte pinguinknuffel (licht grijs) en een lief beertje.
    Een badstof (bloemvorm) tutlap voor aan de speen en een leuk setje kleertje (50% korting) van Ims&Elfs.
    Lief allemaal hoor.
    Lekker rond gekeken naar babykamers, foto's gemaakt om aan ventje te laten zien en kinderwagens gekeken.
    Maar goed dat is nog niet voor nu. Eerst maar eens een echo en op vakantie.
    Denk dat we daar pas ergens eind sept. na de vakantie naar gaan kijken.
    Maar vast voorkijken is wel heel leuk.
    Maar merk wel dat het veel energie kost.
    Daarna lekker geluncht en weer even bijgetankt, toen ging het weer.

Straks komen vrienden bbq-en en voetbal kijken, zie er een beetje tegenop.
    Fijne avond en fijne wedstrijd voor degene die gaan kijken.

17. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Ben net terug van mijn dagje scrappen en ik ben gesloopt. Het was echt super gezellig en lekker creatief bezig geweest, maar vanavond doe ik niks meer dan een beetje lezen en misschien wat tv kijken. Vanmorgen heb ik van mijn beste dinnie al beebje sokjes gehad, van die hele kleintjes. Ik vind ze heel erg schattig, maar het is allemaal nog zo onwerkelijk. Ik weet dat ik zwanger ben, maar moet toch nog steeds aan het idee wennen.

Ook ik heb soms nog zwangerschaps krampjes. Probeer me daar idd niet zoveel zorgen over te maken.

De misselijkheid komt en gaat. Ach dat komt ook allemaal wel goed. Vandaag echt gesnoept, maar ja chocola is dan ook goed voor een zwangere vrouw!

X Esther

18. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Mieke, dat klinkt leuk zeg! Was dat dat Kidsfactory waar je heen bent gegaan? Mijn schoonzus had het daar ook over.. waar zit dat dan eigenlijk?

Ik ga dat blad Zwanger! ook maar eens zoeken bij de tijdschriftenwinkel, klinkt erg leuk en je kunt er natuurlijk nooit genoeg over lezen ;) Heb mn boeken van BOL ook binnen inmiddels, erg informatief!

Ik heb vreetbuien :oops: , maar heb de chips dit keer laten staan :thumup: .. heb een banaan en een paar plakken kaas gegeten :confused: :oops: :D ...

Vanavond komen vrienden bij ons voetbal kijken... ga denk ik maar zeggen dat ik blaasontsteking heb ofzo om mn niet-drinken te verantwoorden :( Drink al 4 wk geen alcohol en heb steeds een andere smoes, BOB, drink niet doordeweeks etc.. maar ja, nu is het bij ons thuis, dus BOB slaat nergens op en het is zaterdagavond... Misschien spa & fruit in een wijglas alsof het rosé is? haha

19. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Weet je wat het gewoon nog onwerkelijk maakt, dat het nog maar een vruchtje van ± 5 mm is en je nog helemaal niet van een beep kunt spreken, tenminste dat heb ik wel.

Married girl, ja mooi boek he, de bijbel toch?
    En kidsfactory zit in Amsterdam en Breda echt heel groot en je kunt er echt van alles kopen.
    Ik heb wat plaatjes in mijn album gezet van het kamertje wat ik helemaal super vind en de kinderwagen die mij top lijkt.
    Het kost jammer genoeg allemaal wel veel geld.
    Wij willen een strandthema doen.

20. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    @Marriedgirl: das wel vervelend dat je telkens iets anders moet verzinnen. Dat heb ik gelukkig niet, want ik drink nooit alcohol, dus dat is erg makkelijk!

Veel plezier vanavond voor degene die voetbal kijken. Ik denk dat het bij ons gewoon een filmpje wordt!

X Esther

Deel Deze Pagina